quote:Die bananenwagen inderdaadOp dinsdag 26 oktober 2010 01:28 schreef Panzermaus het volgende:
Juist. Dit was het.![]()
Die aap in die bananenwagen. Die hondenpolitieman met die hondenkop.
quote:Ik heb het ook wel in het Nederlands op de televisie gezien.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:36 schreef Panzermaus het volgende:
YouTube staat helemaal vol met een Engelse TV serie die er blijkbaar was over die boeken. Ik ken alleen dat enorme verhalenboek herinneren, een halve vuist dik en elke twee pagina's vormden één scenario en alles. Linksbovenin stond een verhaaltje en de rest was allemaal plaatjes. Geweldig getekend.
quote:Zat Babar ook in die 'Busy World' dingen? Want dat was zegmaar een grote wereld met allemaal dieren en dingen die steeds terugkwamen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel in het Nederlands op de televisie gezien.
Babar heb ik nog ergens op VHS in het Nederlands.
quote:Nee, Babar is een ander programma.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zat Babar ook in die 'Busy World' dingen? Want dat was zegmaar een grote wereld met allemaal dieren en dingen die steeds terugkwamen.
quote:It tells of a young elephant called Babar who leaves the jungle, visits a big city, and returns to bring the benefits of civilization to his fellow elephants. Then he comes back and becomes king of the elephant kingdom.
quote:Uiteraard niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:42 schreef Skylark. het volgende:
Is het gebruik van de '' hier toegestaan?
quote:Klinkt tof, maar de Busy World was veelzijdiger denk ik. Hele groepen dieren die in een matriarchloze maatschappij elkaar hielpen. Als ik dat teruglees of die plaatjes weder zie, dan wordt ik gewoon even zorgeloos. Voor zover ik zorgen had dan.
quote:Ook leuk, maar voor de echte diepgang keek je naar Babar. Prachtig om te zien hoe Babar civilisatie naar zijn volk bracht en tegelijkertijd de barbaren buiten de poort moest zien te houden.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar de Busy World was veelzijdiger denk ik. Hele groepen dieren die in een matriarchloze maatschappij elkaar hielpen. Als ik dat teruglees of die plaatjes weder zie, dan wordt ik gewoon even zorgeloos. Voor zover ik zorgen had dan.
http://www.youtube.com/re(...)rld+of+richard+scary
Die filmpjes geven de beste indruk, denk ik. Kan het boek niet vinden hier.
quote:Dit is de nachtserenade waar we allemaal iets serieuzer doenOp dinsdag 26 oktober 2010 01:46 schreef Skylark. het volgende:
En waarom bestaat deze nachtbagger niet uit 90% 'hallo' en 'doei', zoals het hoort? Veel commentaar van een nieuwkomer, ik weet het, maar ik heb de kritische blik van een buitenstaander.
quote:Gelukkig maar. Het is altijd even schrikken wat voor simpele retards er rondlopen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:46 schreef Bomil het volgende:
[..]
Dit is de nachtserenade waar we allemaal iets serieuzer doen
quote:Toch zonde om te zien hoe onze maatschappij nooit zo is geworden zoals we het altijd zagen op de tv. De dromen die je vroeger had, maar tegenwoordig niet kunt naleven, het doet pijn af en toe dat besefOp dinsdag 26 oktober 2010 01:46 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ook leuk, maar voor de echte diepgang keek je naar Babar. Prachtig om te zien hoe Babar civilisatie naar zijn volk bracht en tegelijkertijd de barbaren buiten de poort moest zien te houden.
quote:Godverdomme. Mijn geloof in de mensheid, wat doe je?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:07 schreef Lysdexie het volgende:
http://partyflock.nl/user/552700/comments.html
quote:Daarvoor is er DeLijst. Voor leuke, jonge FOK!sters is er geven.txt.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Het is altijd even schrikken wat voor simpele retards er rondlopen.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 01:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Godverdomme. Mijn geloof in de mensheid, wat doe je?
quote:Wat.[Adriane heeft partyflock verwijderd!(K)] kk vp diit doe jij allemaaldoor jaw heb ik allemaal gezeik aan me kop meissjj als ik je zie op voetbal je gaat er egt aaan tssh mense op bellen en dan segge dat ik uth ben en dan diit ook noch jij gaat nu egt te veer jou met je verneukte kk vingers kk hoer
quote:Ik zou het fijn vinden als mijn zusje van geven.txt kan worden geschraptOp dinsdag 26 oktober 2010 01:48 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Daarvoor is er DeLijst. Voor leuke, jonge FOK!sters is er geven.txt.
quote:Dit is de nachtkwaliteit, begonnen met Eekhoornnachtserenades. Pantsermuis maakte een nachtbaggertopic die totaal niet leek op alle andere nachtbaggers, hij durfde te vernieuwen, hij durfde op een andere manier tegen de nachtbagger aan te kijken. Niet zo gek dus dat de normale nachtbaggeraars het topic niet konden vinden en naar de eerste de beste "nachtbagger #39q BIER EN TIETEN" liepen. Sinds het eekhoorn schisma is er nu dus en nachtbagger en een nachtkwaliteit.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:46 schreef Skylark. het volgende:
En waarom bestaat deze nachtbagger niet uit 90% 'hallo' en 'doei', zoals het hoort? Veel commentaar van een nieuwkomer, ik weet het, maar ik heb de kritische blik van een buitenstaander.
quote:Is het under the radar of gedogen de mods?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dit is de nachtkwaliteit, begonnen met Eekhoornnachtserenades. Pantsermuis maakte een nachtbaggertopic die totaal niet leek op alle andere nachtbaggers, hij durfde te vernieuwen, hij durfde op een andere manier tegen de nachtbagger aan te kijken. Niet zo gek dus dat de normale nachtbaggeraars het topic niet konden vinden en naar de eerste de beste "nachtbagger #39q BIER EN TIETEN" liepen. Sinds het eekhoorn schisma is er nu dus en nachtbagger en een nachtkwaliteit.
quote:Ik haat hem want hij won zo vaak van me.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:51 schreef Skylark. het volgende:
En waarom doen jullie alsof er ook maar een grotere baas is dan Brutus van Redcat.
quote:De pestkop van mn kinderjaren manOp dinsdag 26 oktober 2010 01:51 schreef Skylark. het volgende:
En waarom doen jullie alsof er ook maar een grotere baas is dan Brutus van Redcat.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 01:51 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 01:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik haat hem want hij won zo vaak van me.
quote:Max de muis was pure kanker, Brutus was een opperbaas.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:52 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De pestkop van mn kinderjaren man
quote:Hij ligt op de kamer hiernaast. Zo'n vierkant plastic doosje zit er in die doos. Ook iets met Topografie en zo'n doolhof met cactussen en deuren met woorden erop.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:52 schreef Bomil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zo'n 4 in 1 pack ding, en maar kanker goed rekenen en winnen he dat spel.
Daarom ben ik succesvol geworden in de wiskunde, redcat
quote:Geen idee, 's ochtends gaat het net als alle andere topics dicht met als reden "bagger". Ik denk dat ze het wel prima vinden. De Eekhoornnachtserenade is volgens mij wel een hele week open geweest.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:51 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is het under the radar of gedogen de mods?
quote:Haha, die had ik ookOp dinsdag 26 oktober 2010 01:52 schreef Bomil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had zo'n 4 in 1 pack ding, en maar kanker goed rekenen en winnen he dat spel.
Daarom ben ik succesvol geworden in de wiskunde, redcat
quote:Nog erger hier man, ik heb het later "weggegooid" omdat ik dacht dat het voor kinderen wasOp dinsdag 26 oktober 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
Al mijn spellen van Redcat en alles zijn ooit naar mijn nichtjes gegaan. Eeuwig zonde.
quote:Ik voel met je mee, mijn Abu aapje (van Aladin) is ooit verkocht door mijn moeder op koninginnedagOp dinsdag 26 oktober 2010 01:55 schreef Penisbaard het volgende:
Al mijn spellen van Redcat en alles zijn ooit naar mijn nichtjes gegaan. Eeuwig zonde.
quote:Hahaha dat is balen man, verkoop je moeders spullen. Dat zal d'r wel leren danOp dinsdag 26 oktober 2010 01:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik voel met je mee, mijn Abu aapje (van Aladin) is ooit verkocht door mijn moeder op koninginnedag! VOOR ÉÉN GULDEN.
quote:Jaaa deze deed ik ook heel vaak, samen met die ene vis spel. Ben de naam even kwijtOp dinsdag 26 oktober 2010 01:58 schreef Lysdexie het volgende:
Ik deed altijd Pyama Sam![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |