quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaa!! Je bent nu officieel de held van de dag!
quote:Is een nederlandse cover van:Op dinsdag 2 november 2010 12:59 schreef Lutte het volgende:
Help ik zoek... Een liedje waarvan ik een groot stuk tekst ken.
Ik zoek dus een liedje, gezongen door een vrouw (maar ik weet niet of het met een band is oid) en ik ken een enorm stuk tekst, maar ik kan het niet op songtekstensites enzo vinden. Wat ik ken (zal niet helemaal kloppen):
Ga je met me mee, waar ik ook ga, laat me niet alleen kom mij achterna, ga je met me meeeeeee vandaag, dan verdwalen we samen, blijven we samen...
quote:Toch enorm bedankt hoor!!! Kan ik ook het origineel eens luisteren.Op dinsdag 2 november 2010 13:05 schreef Roolio het volgende:
[..]
Is een nederlandse cover van:
Edit: Weer te laat
quote:http://lmgtfy.com/?q=waar(...)een+kom+mij+achternaOp dinsdag 2 november 2010 13:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaa!! Je bent nu officieel de held van de dag!
Mag ik vragen hoe je het gevonden hebt, of kende je het toevallig?
quote:Ik dacht dat het kom stukje niet klopte dus dat had ik niet gegoogled, best slecht. Maar bedankt!Op dinsdag 2 november 2010 13:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=waar(...)een+kom+mij+achterna
Eerste hit. (op 'In cache' klikken)
Lees hierboven eens.quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:41 schreef CR9 het volgende:
http://www.rtl.nl/xl/gemist/
Oh Oh Cherso van afgelopen donderdag 28 oktober
Vanaf minuut 4 ?! ( Excuses voor de wat rare beelden ;-) )
Bij voorbaat dank!
Lees het topic eens door vóórdat je reageert (daarin staat het antwoord op je vraag al (half)).quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:56 schreef CR9 het volgende:
[..]
Sorry maar ik weet echt niet wat je bedoelt ?
Het is trouwens:quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:53 schreef CR9 het volgende:
Weet iemand de muziekinfo van de song die in de volgende video wordt afgespeeld?:
O O excuses, excusesquote:Op dinsdag 2 november 2010 16:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lees het topic eens door vóórdat je reageert (daarin staat het antwoord op je vraag al (half)).
Werd hier ook al gemeld.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:02 schreef CR9 het volgende:
[..]
Het is trouwens:
Chris Anthony ft. New Era - I Bust
pm gestuurd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:03 schreef CR9 het volgende:
[..]
O O excuses, excuses![]()
Zal mij in de toekomst wat beter verdiepen in de vorige pagina's !
![]()
Ik denk niet dat het Walking Down the Street is of een remix het lijkt er gewoon op maar is het niet denk ik..quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:13 schreef CR9 het volgende:
Hmm je bedoelt toch Walking Down the Street ?
Maar het is een of andere mix geloof ik, en die weet ik dus niet. Heb al gekeken op YouTube maar daar kom ik niet veel verder dan de mixes van Diablo en Bart B ??
Iemand ?
makkie.quote:Op woensdag 3 november 2010 02:09 schreef hophop666 het volgende:
Ik zoek een liedje dat ongeveer zo gaat:
tu tu tu tu tu tu - tu tu tu tu tu tu
het tweede deel heeft hogere noten als het eerste deel
beide hebben echter behoorlijk hoge noten
dit deuntje blijft even doorgaan zonder tektst zodra het wordt ingezet (voor zover ik weet zit er ook niet of nauwelijks tekst in het nummer afgezien van een paar kreten)
voor dit deuntje is er volgens mij een vrouwenstem die zingt yeah yeah of hey hey.
het is volgens mij dance muziek maar kan evengoed trance zijn.
nagenoeg iedereen die in dit genre bekent is of weleens de deur uitgaat ( of nu zelfs nog af en toe, je hoort het nog steeds langskomen in een disco ofzo ) kent dit deuntje zeker weten, dus het is een bekend liedje.
vriendelijk bedankt voor jullie eventuele reacties!
Ik gok mee:quote:Op woensdag 3 november 2010 02:09 schreef hophop666 het volgende:
dit deuntje blijft even doorgaan zonder tektst zodra het wordt ingezet (voor zover ik weet zit er ook niet of nauwelijks tekst in het nummer afgezien van een paar kreten)
voor dit deuntje is er volgens mij een vrouwenstem die zingt yeah yeah of hey hey.
nagenoeg iedereen die in dit genre bekent is of weleens de deur uitgaat ( of nu zelfs nog af en toe, je hoort het nog steeds langskomen in een disco ofzo ) kent dit deuntje zeker weten, dus het is een bekend liedje.
Hier komen er een paar:quote:Op woensdag 3 november 2010 02:09 schreef hophop666 het volgende:
gokjequote:Op woensdag 3 november 2010 02:09 schreef hophop666 het volgende:
quote:Op woensdag 3 november 2010 13:57 schreef hophop666 het volgende:
@roolio
de tu tu's zijn instrumentaal en hebben hogere noten dan wat ik nu allemaal hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |