quote:Dat laatste stelde ik ook al voorOp dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
nog een paar dagen om ervan te genieten dan
Ik wil Fok! best betalen om mn bagger te kunnen blijven gebruiken hoor
quote:cultuurbarbaarin.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik verander hem ook weer ff terug.
quote:Jij bent geen eckte fok!erOp dinsdag 26 oktober 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Wat is dat met al die mensen die niet tegen verandering kunnen?Accepteer het gewoon
quote:Wennen enzoOp dinsdag 26 oktober 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Wat is dat met al die mensen die niet tegen verandering kunnen?Accepteer het gewoon
quote:happy faceOp dinsdag 26 oktober 2010 00:11 schreef Anon4c het volgende:
Ik hoef niet meer te f5en bij de nieuwe layout![]()
![]()
quote:Ik denk dat er serieus wel animo voor isOp dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat laatste stelde ik ook al voor
Denk alleen niet dat het gaat lukken
quote:Ik ben autistOp dinsdag 26 oktober 2010 00:11 schreef HappyBob het volgende:
quote:Mwa hij is nieuw hier, dus moet hem even bewonderenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
vooraf plannen wanneer je naar de KFC gaat
Das zeker chillalleen update in bagger is ultimate lay-out
quote:8 uur.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, arme wij.
Hoe laat moet je op?
quote:Als die maar voor een paar dagen blijft is het ook neuk.. dan wen ik eraan en dan is ie godverdepleuris weer wegOp dinsdag 26 oktober 2010 00:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Daarom juist. Nieuwe is veull beter!!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |