quote:Ja ik wilde gaan vanavond, tyfusdrukte.. dus ben maar weer weggegaan.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA IK WEET HET![]()
![]()
En ongeluk gehoord maar hoe wat precies geen idee
quote:Weet ik, alleen die update functieOp dinsdag 26 oktober 2010 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan dacht ik een style aanklikken en dan bagger
quote:Ik mis die PI's / TI's in topic lijsten heel erg. Ziet er zo kaal uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef Penisbaard het volgende:
Ik moet wel echt wennen aan die automatische updatesshizz' gaat snel a mattieee
quote:jaaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geeft niks, gewoon doorposten.
quote:Ik ga deze week ook nog heen, moet even kijken wanneer nogOp dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja ik wilde gaan vanavond, tyfusdrukte.. dus ben maar weer weggegaan.
quote:Das Chill manOp dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weet ik, alleen die update functie
quote:Niet er mee om mee kunnen gaanOp dinsdag 26 oktober 2010 00:07 schreef Keselo het volgende:
Ik word maar eng van die nieuwe lay-out.
Teveel veranderingen voor die oude botten van mij.
quote:Dat wel ja, maar dit is wel echt het eerste forum die er zo tof uitziet.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik mis die PI's / TI's in topic lijsten heel erg. Ziet er zo kaal uit.
De nieuwe functies zijn wel tof.
quote:Gewoon de oude lay-out houdenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Franneh het volgende:
WTF DIE NIEUWE LAYOUT.
Even wennen.
Best oke denk ik.
quote:Hij is wel strak jaOp dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar dit is wel echt het eerste forum die er zo tof uitziet.
quote:nog een paar dagen om ervan te genieten danOp dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Over een paar dagen schijnt die al verleden tijd te zijn.
quote:vooraf plannen wanneer je naar de KFC gaatOp dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga deze week ook nog heen, moet even kijken wanneer nog
[..]
Das Chill man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |