quote:Dan moet je naar de laat.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef zarGon het volgende:
IK WIL EEN HAMBURGER EN EEN BIG MAC MENU. MEDIUM. COLA. EN MAYO.
quote:Een Tarzan.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Julis het volgende:
Mag ik Het Kids Menu? Wat voor een speeltje krijg ik?
quote:Hangt van de jeugd af.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
luistert de jeugd tegenwoordig gewoon nirvana?was jij eigenlijk wel geboren toen kurt cobain zelfmoord pleegde?
quote:Ben jij niet de lastigvaller?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef Bomil het volgende:
Dat is raar Triggershot, ik word nooit lastiggevallen door turkse jongens
quote:wollhah ik roep mahmued hij breng jou naar duabaiOp dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij niet de lastigvaller?
quote:Oeh tof, wanneer?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Bomil het volgende:
[..]
wollhah ik roep mahmued hij breng jou naar duabai
quote:jouw vriendje brengd jou nooit naar dubai togg, dan is dat geregeldt je gaat samen met mahmout naar dubai aittt chil hem dan
quote:eigenlijk al zo vaak naar Dubai gebracht.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef Bomil het volgende:
[..]
jouw vriendje brengd jou nooit naar dubai togg, dan is dat geregeldt je gaat samen met mahmout naar dubai aittt chil hem dan
quote:ja maar ik heb het over je vriendje, brengt hij je vaak naar dubai dannmmOp dinsdag 26 oktober 2010 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
eigenlijk al zo vaak naar Dubai gebracht.
quote:elke maand!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:09 schreef Bomil het volgende:
[..]
ja maar ik heb het over je vriendje, brengt hij je vaak naar dubai dannmm
quote:aciktim lan git birsey yeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:42 schreef Bomil het volgende:
Hey... jongens... dit vind ik echt niet leuk
kom tevoorschijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |