quote:Atatürkisten.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:33 schreef IHVK het volgende:
Haha niet zo subtiele kritiek op de islam. 'Duizend jaar oude denkbeelden'
quote:Geen Arabisch kunnen, wat een faalOp dinsdag 26 oktober 2010 18:36 schreef IHVK het volgende:
Dat Turks van vroeger dat Ataturk bezigt bestaat volgens mij alleen uit Arabische woorden, snap er niets van.
Dire Taalzuiveraars hebben hun werk goed gedaan
quote:Oh mijn god, Wik.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel een onmogelijke taal hoor, dat Turks. Als er nou gewoon werd gezegd wat er staat geschreven, maar nee, dat is zeker te makkelijk. Mevcuvedityetninin, cumhurriyetinim![]()
![]()
quote:Beide Arabische woorden met een Turkse uitgang. Dodelijke combinatie blijkt.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel een onmogelijke taal hoor, dat Turks. Als er nou gewoon werd gezegd wat er staat geschreven, maar nee, dat is zeker te makkelijk. Mevcuvedityetninin, cumhurriyetinim![]()
![]()
quote:Ik wist dat ik hier boze opmerkingen over zou krijgen.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh mijn god, Wik..
Wat een faal..
quote:Goed dat ze ze uit de taal hebben gefilterd dan, alleen cumhurriyet ben ik wel vaker tegen gekomen, wat betekent het?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef IHVK het volgende:
[..]
Beide Arabische woorden met een Turkse uitgang. Dodelijke combinatie blijkt.
quote:Wat praat je, man.
quote:Boos?Op dinsdag 26 oktober 2010 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik hier boze opmerkingen over zou krijgen.
quote:De vraag is waarom hij vrienden met jou wordt.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:43 schreef IHVK het volgende:
Help ik word vrienden met een PVV stemmer.
quote:Ik lokte het uitOp dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Boos?. Welnee, gek. Was gewoon een domme opmerking (alhoewel ik er nog niet uit ben of het nou sarcastisch is of niet).
quote:"Maar ik heb niks tegen allochtonen/moslims, hoor!"Op dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
De vraag is waarom hij vrienden met jou wordt..
quote:Zeliha is het met je oneens.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef zarGon het volgende:
OMG, die wereldkaarten/maps die op YouTube staan. Wat een kankermongolen,.
quote:Ga met hem vechten om te laten zien dat hij het bij het foute eind heeft, dat zal hem leren.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef IHVK het volgende:
Wat Wik zegt denk ik. Maar de vraag is moet ik mij nu minder hard uitlaten over PVV'ers? Dat kan ik niet hoor.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik lokte het uit. Ik wist dat jullie er over zouden vallen, aangezien ik hier al een keer of 100 heb gelezen dat Turks zo een logische taal is i.t.t. Nederlands e.d.
.
[..]
"Maar ik heb niks tegen allochtonen/moslims, hoor!"
quote:Pfrt, dat zou echt hypocriet zijn. Dat is net zoals alleen maar vol lof over Turken en Turkije praten omdat je Turk bent.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:48 schreef IHVK het volgende:
Wat Wik zegt denk ik. Maar de vraag is moet ik mij nu minder hard uitlaten over PVV'ers? Dat kan ik niet hoor.
quote:İk denk dat Sami Yusuf zich schaamt dat zijn stemOp dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef zarGon het volgende:
Neger, wat?. Turkije op 4, Saoedi-Arabië op 3 (
! ), Pakistan op 2 en Iran op 1.
.
quote:Wie maakt er in godsnaam zulk soort lijstjes, en me dunkt dat Turkije met een drie keer zo grote bevolking en dienstplicht wel een wat groter leger heeft dan Saoedie ArabiëOp dinsdag 26 oktober 2010 18:55 schreef zarGon het volgende:
Neger, wat?. Turkije op 4, Saoedi-Arabië op 3 (
! ), Pakistan op 2 en Iran op 1.
.
quote:Precies, die schoentjes zijn dodelijk.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
En als Amerika een paar Nikes erop gooit is het sowieso voorbij met de pret.
#hardewaarheid
quote:NukesOp dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies, die schoentjes zijn dodelijk.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Precies, die schoentjes zijn dodelijk.
[ afbeelding ]
quote:Er is hele oorlog gaande - blijkbaar - op YouTube tussen Turken, Grieken, Armenen, Perzen etc.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wie maakt er in godsnaam zulk soort lijstjes, en me dunkt dat Turkije met een drie keer zo grote bevolking en dienstplicht wel een wat groter leger heeft dan Saoedie Arabië. Alhoewel zij wel zojuist 60 miljard dollar hebben uitgegeven aan wat extra speeltjes. Wikipedia is het in ieder geval oneens met het filmpje.
quote:Ik heb ook een pvver als vriend.Op dinsdag 26 oktober 2010 18:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
De vraag is waarom hij vrienden met jou wordt..
quote:gefeli!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Ayca het volgende:
Ging wel goed btw.
Kwam erachter dat een oudklasgenootje daar ook werkt.Die vroeg aan het eind van 'en ben je aangenomen Ayça?'
ik: ehm weet ik eigenlijk niet
degene die het gesprek afnam: jahoor
ik: oke!
Er werd Nirvana gedraaid! lol
En ik kwam leuk over. Yeah.
quote:Gefeliciteerd, Ayça!Op dinsdag 26 oktober 2010 19:35 schreef Ayca het volgende:
Ging wel goed btw.
Kwam erachter dat een oudklasgenootje daar ook werkt.Die vroeg aan het eind van 'en ben je aangenomen Ayça?'
ik: ehm weet ik eigenlijk niet
degene die het gesprek afnam: jahoor
ik: oke!
Er werd Nirvana gedraaid! lol
En ik kwam leuk over. Yeah.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Ayca het volgende:
Hehe thanks
Ze draaide nirvana, hoe tof is dat.
Heb jij al een baantje gevonden Julis?
quote:Zeer tofOp dinsdag 26 oktober 2010 20:07 schreef Ayca het volgende:
Hehe thanks
Ze draaide nirvana, hoe tof is dat.
Heb jij al een baantje gevonden Julis?
quote:mag ik 1 dubbele whopper kaas, alleen het broodje, een twister friet en frietsaus ajbOp dinsdag 26 oktober 2010 19:47 schreef Ayca het volgende:
De BurgerKing.
Ik weet dat je zei dat ik het niet moest doen, maar ze hadden mensen nodig en ik een baantje.. Dus
quote:luistert de jeugd tegenwoordig gewoon nirvana?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |