quote:Dan moet je naar de laat.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:31 schreef zarGon het volgende:
IK WIL EEN HAMBURGER EN EEN BIG MAC MENU. MEDIUM. COLA. EN MAYO.
quote:Een Tarzan.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:35 schreef Julis het volgende:
Mag ik Het Kids Menu? Wat voor een speeltje krijg ik?
quote:Hangt van de jeugd af.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
luistert de jeugd tegenwoordig gewoon nirvana?was jij eigenlijk wel geboren toen kurt cobain zelfmoord pleegde?
quote:Ben jij niet de lastigvaller?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:51 schreef Bomil het volgende:
Dat is raar Triggershot, ik word nooit lastiggevallen door turkse jongens
quote:wollhah ik roep mahmued hij breng jou naar duabaiOp dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ben jij niet de lastigvaller?
quote:Oeh tof, wanneer?Op dinsdag 26 oktober 2010 23:04 schreef Bomil het volgende:
[..]
wollhah ik roep mahmued hij breng jou naar duabai
quote:jouw vriendje brengd jou nooit naar dubai togg, dan is dat geregeldt je gaat samen met mahmout naar dubai aittt chil hem dan
quote:eigenlijk al zo vaak naar Dubai gebracht.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:08 schreef Bomil het volgende:
[..]
jouw vriendje brengd jou nooit naar dubai togg, dan is dat geregeldt je gaat samen met mahmout naar dubai aittt chil hem dan
quote:ja maar ik heb het over je vriendje, brengt hij je vaak naar dubai dannmmOp dinsdag 26 oktober 2010 23:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
eigenlijk al zo vaak naar Dubai gebracht.
quote:elke maand!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:09 schreef Bomil het volgende:
[..]
ja maar ik heb het over je vriendje, brengt hij je vaak naar dubai dannmm
quote:aciktim lan git birsey yeOp dinsdag 26 oktober 2010 23:42 schreef Bomil het volgende:
Hey... jongens... dit vind ik echt niet leuk
kom tevoorschijn
quote:Misschien wel, misschien niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 23:52 schreef Bomil het volgende:
[..]
is er geen behandeling voor schizofrenie dan
quote:Slapen!Op dinsdag 26 oktober 2010 23:52 schreef Bomil het volgende:
[..]
is er geen behandeling voor schizofrenie dan
quote:You go girl!Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef Bomil het volgende:
[..]
ik vertrouw haar al vanaf dag 1 niet
quote:En hoe stond het?Op woensdag 27 oktober 2010 00:05 schreef Bomil het volgende:
Misschien teveel info dit, maar ik ging een keer naar de H&M en probeerde stiekem beha's in de paskamer
quote:Ik had te kleine maat want dat ding stond te strak om mijn borst man, niet echt comfortabel. Ik kreeg gelijk medelijden met vrouwen. Maar ik heb geen grotere maat geprobeerd
quote:Daar begint het mee.Op woensdag 27 oktober 2010 00:10 schreef Bomil het volgende:
Niet dat jullie nu een corrupte beeld van mij gaan hebben, ik heb dit maar 1 keer gedaan
quote:Heb je pics gemaakt?Op woensdag 27 oktober 2010 00:06 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik had te kleine maat want dat ding stond te strak om mijn borst man, niet echt comfortabel. Ik kreeg gelijk medelijden met vrouwen. Maar ik heb geen grotere maat geprobeerd
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 00:16 schreef Bomil het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet![]()
om vervolgens overal op FOK! mijn foto te zien zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |