Ik vind iemand voor de lol neerslaan erg genoeg hoorquote:Op woensdag 3 november 2010 12:24 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Ik zeg dit dus echt niet om het goed te praten, ik zou zelf ook geen vriend willen die in de gevangenis zit, maar het is niet altijd zo zwart wit zoals in film dat iemand gelijk zijn hele leven een boef is.
Het gesprek loopt ook zo lekker soepel...quote:Op maandag 8 november 2010 20:35 schreef Inx het volgende:
Je zult die vetklep maar op bezoek krijgen... Brr....
Bij iedereen trouwens, verschrikkelijk dit. En we nemen nog maar eens een slokje. En we kijken elkaar nog eens aan. ZEG IETS! Oh, gelukkig, er wordt een vraag gesteld. Antwoord: Ja. Stilte. Nog maar eens een slokje.quote:Op maandag 8 november 2010 20:37 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het gesprek loopt ook zo lekker soepel...
Die auto, fouter dan foutquote:Op maandag 8 november 2010 20:38 schreef miieejj het volgende:
Goh.. wat een mooie auto.
ik weet niet of ik blijf kijken..
Dit gaat echt haar ondergang worden. Op haar leeftijd nu al een alcoholiste.quote:
Alsof ze iedere dag liters sterke drank naar binnen slaat. Is natuurlijk allemaal zo gemonteerd. Zal ze een drankje lusten, beter dan de lijntjes coke die veel modellen achteloos wegsnuiven...quote:Op maandag 8 november 2010 20:43 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit gaat echt haar ondergang worden. Op haar leeftijd nu al een alcoholiste.
quote:Op maandag 8 november 2010 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
Eh is die C&A modeshow serieus een onderdeel van de finale dit keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |