quote:Omdat je je anders imho geen muziekliefhebber mag noemen. Je hoort dan nl. de klassiekers te kennen, ook uit genres waar je niet zo 1-2-3 wat mee hebt.Op maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik die plaat zou moeten kennen.
quote:Mooi gezegdOp dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Omdat je je anders imho geen muziekliefhebber mag noemen. Je hoort dan nl. de klassiekers te kennen, ook uit genres waar je niet zo 1-2-3 wat mee hebt.
quote:je moet ze toch een keer leren kennen? ik ken Bro Hymn toevallig ook niet zo heel goed en ik houd best van een moppie muziek..Op dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Omdat je je anders imho geen muziekliefhebber mag noemen. Je hoort dan nl. de klassiekers te kennen, ook uit genres waar je niet zo 1-2-3 wat mee hebt.
quote:Dat vind ik dan weerOp dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:trustenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je moet ze toch een keer leren kennen? ik ken Bro Hymn toevallig ook niet zo heel goed en ik houd best van een moppie muziek..
maar ik ga pitten., trusten!
quote:Hoort u mij
quote:Haha, gelukkig! Ik dacht al dat ik dingen hoorde die er niet warenOp dinsdag 26 oktober 2010 00:06 schreef alors het volgende:
hallo? hai? oh mooizo ik ook.// ja..... dar hoo rik!!!!!!!!!
quote:Jongen, je weet niet wat je mist. Maar daar kom je later wel achter. En zo niet, dan heb ik medelijden met je.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer.
Ik ga echt niet mezelf verdiepen in muziekgenres zoals hardstyle, punk, en al die andere genres die ik geen hol aan vind.
quote:volgens mij is dit voor het item "bel je makker wakker" straks.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef Briggy het volgende:
Kan jij regelen dat je vader mij ophaalt... of zoiets
quote:Inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
volgens mij is dit voor het item "bel je makker wakker" straks.
quote:Tis nu inderdaad stilOp dinsdag 26 oktober 2010 00:11 schreef themauster het volgende:
Ik hoor niks vreemd of ben ik te laat?
quote:Ik mis nog niks. En als ik nieuwe platen hoor @ wat voor zender dan ook, is dat altijd mooi meegenomen.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:08 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jongen, je weet niet wat je mist. Maar daar kom je later wel achter. En zo niet, dan heb ik medelijden met je.
quote:Dat zou inderdaad heel goed kunnen!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
quote:aaaaaaaaah ja dat zou kunnen idd.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
quote:Trusten Alors on danceOp dinsdag 26 oktober 2010 00:17 schreef alors het volgende:
nou dit was wel een goed nummer voor het slapen, trusten allemaal alvast
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 00:36 schreef JD_SLR het volgende:
Het duurde even, maar nu heb ik 'm te pakken hoor. Wat is Annie You Save Me een heerlijke plaat.
quote:Ik moet me schamen, ik weet het. Ik heb hem vaak zat voorbij horen komen, maar hij viel me nooit echt op. Altijd maar met een half oor naar zitten luisteren. Maar sinds vanmiddag zie ik de genialiteit in gelukkig. Beter laat dan nooit.
quote:Lol, beter laat dan nooit, idd!Op dinsdag 26 oktober 2010 00:42 schreef JD_SLR het volgende:
[..]
Ik moet me schamen, ik weet het. Ik heb hem vaak zat voorbij horen komen, maar hij viel me nooit echt op. Altijd maar met een half oor naar zitten luisteren. Maar sinds vanmiddag zie ik de genialiteit in gelukkig. Beter laat dan nooit.
quote:Truste!!Op dinsdag 26 oktober 2010 01:02 schreef JD_SLR het volgende:
Precies. En het lijkt me een mooie manier om de dag af te sluiten. Welterusten
quote:Dit is ook de laatste keer, aangezien Thymen volgende week op deze shift zit (of ze moet op een andere plek komen)Op dinsdag 26 oktober 2010 01:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Bel je makker wakker."
Plaatsvervangende schaamte krijg je ervan, zo slecht.
quote:Thymen en Hanneke wisselen van plek, dus ze is gewoon nog te horen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dit is ook de laatste keer, aangezien Thymen volgende week op deze shift zit (of ze moet op een andere plek komen)
quote:damnOp dinsdag 26 oktober 2010 02:06 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Thymen en Hanneke wisselen van plek, dus ze is gewoon nog te horen.
Pech voor jullie dus.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 07:49 schreef Pino112 het volgende:
Damn, wat zijn dit voor crappie negahrappahs
Had mn radio de hele nacht aan laten staan, maar werd er gewoon wakker van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |