Ze zijn al verkocht, sorry!quote:Op dinsdag 2 november 2010 17:39 schreef Grunsfan het volgende:
Ik heb wel interesse Kapitein-Pannekoek! Waar woon je? En hoeveel wil je er voor hebben?
Ontvangen?quote:Op zondag 31 oktober 2010 06:14 schreef becky27 het volgende:
Ymme, weet jij al wanneer je de voetenzak opstuurt en of het geld is ontvangen natuurlijk?
dat dus...quote:Op woensdag 3 november 2010 16:49 schreef miss_sly het volgende:
Wat een slecht excuus, Sserpenteje komt maar gewoon van je luie achterwerk om het op de post te doen!
Beterschap johkomt wel goed!
Dat is wel een heel erge onbeleefde manier die onnodig kortaf is, lijkt mequote:Op woensdag 3 november 2010 17:16 schreef Lijnloos het volgende:
oh en ik denk dat ymme vraagt of becky het spul heeft ontvangen...
Nou zeg! Ze vraagt alleen of Becky haar pakketje heeft ontvangen, ze zei namelijk maandag dat het op de bus ging.quote:Op woensdag 3 november 2010 20:47 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Is het weer raak met Ymme....heeft ze weer een nieuw slachtoffer gemaakt....?
Echt.....zucht
ik!quote:Op woensdag 3 november 2010 21:02 schreef tessie het volgende:
Iemand nog interesse in een winterpak? Er staat in 12 maanden, maar Graeme heeft het toen hij een half jaar was 1 keer aangehad (verder nooit gedragen). Zat toen wel wat ruim, maar kon ook best. Er zitten wantjes bij die je met drukknoopjes vast kan maken aan de mouwen, en een soort slofjes die je ook vast kan klikken. Ik hoef er niks voor te hebben, alleen verzendkosten.
Heb ff geen duidelijkere foto's dan dit, maar die kan ik nog maken als iemand interesse heeft.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |