quote:Ik heb zijn tong nog niet bekeken of gevoeld
quote:Keihardanaal
quote:Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dag kinderkutjes! Willen jullie eens lekker bij de hulpsinterklaas op schoot zitten?
Kijk ik heb een mijter en een baard en hier is mijn staaf!![]()
quote:ik wil wel op schoot *ontdeugend kijkt*Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dag kinderkutjes! Willen jullie eens lekker bij de hulpsinterklaas op schoot zitten?
quote:Ik ben godverdomme de enige echte Sinerklaas in dit topicOp maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Nee jij bent een zak van een sinterklaas, met meer baard op je zak dan de sint op zijn kin, dreumes!Op maandag 25 oktober 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben godverdomme de enige echte Sinerklaas in dit topic
quote:*kijkt in fobo*Op maandag 25 oktober 2010 22:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
quote:Jij hebt geen fapfobo!
quote:Ben geen fapmateriaal
quote:Opsodelaserpistool!
quote:Lange afspraken Bos?Op maandag 25 oktober 2010 22:54 schreef Bos81 het volgende:
Morgen niet werken, kan morgen niet begeleid worden, dus blijf thuis, wel gelukkig 2 afspraken kunnen plannen al zie ik er wel tegen op
quote:DreumesOp maandag 25 oktober 2010 22:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee jij bent een zak van een sinterklaas, met meer baard op je zak dan de sint op zijn kin, dreumes!
quote:Nee, ik denk 30-45 minuten per afspraak.
quote:Spannend dat laatste, kan ik me voorstellen, maar misschien wordt het best gezellig?Op maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik denk 30-45 minuten per afspraak.
1 met begeleiding en 1 met ex=collega die ik al lang niet meer heb gezien, wel regelmatig gesproken via MSN, maar dat is toch anders.
quote:Succes manOp maandag 25 oktober 2010 22:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik denk 30-45 minuten per afspraak.
1 met begeleiding en 1 met ex=collega die ik al lang niet meer heb gezien, wel regelmatig gesproken via MSN, maar dat is toch anders.
quote:Waarschijnlijk wel, maar ze kent me nog voor mijn depressie toen alles nog anders was en ik beter in het leven stond dan nu. Ben bang dat ik tegen ga vallen...Op maandag 25 oktober 2010 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Spannend dat laatste, kan ik me voorstellen, maar misschien wordt het best gezellig?![]()
quote:Och liefie tochOp maandag 25 oktober 2010 22:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ze kent me nog voor mijn depressie toen alles nog anders was en ik beter in het leven stond dan nu. Ben bang dat ik tegen ga vallen...
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Owwww er is er echt eentje hier die ik echt de mijter van zijn kop wil slaan
quote:Ja okee, ik til er te zwaar aan, ik weet het.Op maandag 25 oktober 2010 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och liefie tochMaar ze heeft je tussendoor wel via Msn nog gesproken. En mensen spreek je in goeie en in slechte tijden, als je een beetje inhoudelijk contact met iemand hebt. En als ze je tegen vindt vallen (wat ik niet denk) dan ligt dat aan haar. Volgens mij ben je prima gezelschap
En als je rustiger bent, dat is niet erg.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, ik til er te zwaar aan, ik weet het.
Bedankt
quote:Dank jeOp maandag 25 oktober 2010 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is goed voor te stellen dat zoiets spannend is.
Ik hoop dat het gezellig wordt morgen.
quote:je bent gewoon en toffe gozer en ik denk dat iedereen je wel neemt zoals je bentOp maandag 25 oktober 2010 23:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee, ik til er te zwaar aan, ik weet het.
Bedankt
quote:ja, misschien wel. Ik ziehet morgen wel..Op maandag 25 oktober 2010 23:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je bent gewoon en toffe gozer en ik denk dat iedereen je wel neemt zoals je bent
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[success]damn wat is dit gaaf[/success]
[info]wist niet dat dit bestond[/info]
quote:geloof in jezelfOp maandag 25 oktober 2010 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, misschien wel. Ik ziehet morgen wel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |