quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 01:04 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alles doet het, en het zit niet eens vol.
Ben je weer aan het flateren?
quote:De inbox "wessiej" is niet beschikbaar
quote:Jij hebt de review op je rekening genomen?Op dinsdag 26 oktober 2010 01:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Embargo staat op 8 uur deze ochtend.
quote:zal wel debug zijn, dus dan is het Nebo die erop los mag!Op dinsdag 26 oktober 2010 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt de review op je rekening genomen?
quote:Nee, staat wel om 8 uur online bij onsOp dinsdag 26 oktober 2010 01:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij hebt de review op je rekening genomen?
quote:Rare zaak, toch wel meerdere PM's vandaag ontvangen.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik blijf de melding houden. Wat een gek*nker joh.
quote:Volgens mij liep heel die serie niet zo lekker, NBA Homecourt is er ook maar 1 van geweest, FIFA street verkocht voor geen meter, het zou mij niets verbazen als EA de stekker uit heel die soort games heeft getrokken!Op dinsdag 26 oktober 2010 01:12 schreef Valentine_ het volgende:
Weet iemand trouwens of de NFL street's op de next-gens komen of zijn die opgehouden?
quote:Jammer want NFL street was toch echtwel een super game.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:13 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Volgens mij liep heel die serie niet zo lekker, NBA Homecourt is er ook maar 1 van geweest, FIFA street verkocht voor geen meter, het zou mij niets verbazen als EA de stekker uit heel die soort games heeft getrokken!
quote:Heel slecht.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:16 schreef Valentine_ het volgende:
Ken je misschien een alternatief voor NFL street?
Hoe is NFL tour eigenlijk?
quote:Spank kan ik daarentegen wel gewoon PM'en. Vage shit in ieder geval.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rare zaak, toch wel meerdere PM's vandaag ontvangen.
quote:Als je nu besteld wel ja, ze verzenden rond de klok van 5/6/7 uur, dus als je dat nu doet is het handig.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spank kan ik daarentegen wel gewoon PM'en. Vage shit in ieder geval.
Anyhow, ik heb voor morgen even wat points nodig. Gamehubs is de beste optie geloof ik?
quote:Maak er meteen werk van dan.Op dinsdag 26 oktober 2010 01:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Als je nu besteld wel ja, ze verzenden rond de klok van 5/6/7 uur, dus als je dat nu doet is het handig.
quote:Tief een eind op, Castlevania is een fantastische game.
quote:Het schijnt dat alleen mensen met een gemodde console nieuwe games zoals Fable III, Star Wars TFU2 niet kunnen spelen
quote:Symphony of the Night & Harmony of Despair.Op dinsdag 26 oktober 2010 03:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tief een eind op, Castlevania is een fantastische game.
quote:Ah was dat het?Op dinsdag 26 oktober 2010 04:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Het schijnt dat alleen mensen met een gemodde console nieuwe games zoals Fable III, Star Wars TFU2 niet kunnen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |