quote:http://www.videogamer.com/xbox360/fable_3/review.htmlMolyneux's fervent quest for accessibility might alienate some core gamers, but even the most cynical of critics would struggle to suppress a smile while playing Fable III. To enjoy a game to this extent despite so many flaws only serves to show how utterly compelling adventuring in Albion can be.
quote:Fable II was al te makkelijk, deel III schijnt NOG makkelijker te zijn, oftewel : pass.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:43 schreef speknek het volgende:
Albion deed me helemaal niets, had geen moment het gevoel dat het echt een wereld was. Die game is dus niet voor mij.
quote:The story is grim at times, but that’s not to say that it isn’t also one of the funniest games of the year. The writing is top notch, and there are at least three or four quests that rank among my favorite missions I’ve ever played. One highlight has the hero joining in a bickering trio’s Dungeons & Dragons-type game, complete with hoary descriptions and every RPG cliché you can imagine. Other times you might be asked to break up a doomed marriage or even try your hand at acting. You’ll find plenty of variety and choices to make.
Even after you “beat” the game, new quests, locations, and characters open up. And those decisions you made as king? They’ll affect the way the world looks and behaves, too. Without spoiling anything, let’s just say that when I said just about everybody died, I wasn’t kidding. From raising a family, becoming a land baron, and even partnering up with friends locally or online, this is the most fully realized version of Albion yet. It’s a must-play for fans of adventure or anyone who thinks they can run things better than those bums in Washington. Good luck.
quote:Het ziet er gelikt uit maar ik krijg helemaal niet dat CV gevoel wat toch zo typisch is voor de reeks.Op dinsdag 26 oktober 2010 11:46 schreef speknek het volgende:
Lords of Shadow is wel de mooiste game die ik ooit heb gespeeld, maar het is wel een gevalletje style over substance. Ik heb in ieder geval het vermoeden dat de levels ontworpen zijn door de artists en niet door een level designer.
quote:CoD2 was heel geen kut gameOp dinsdag 26 oktober 2010 18:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Was wel iets voor de op geweest
quote:Nix jong het is vet!
quote:Ik moest lachen
quote:
quote:Roy zegt:
AQ[Xbox 360 #500] Console der consoles
Wesley zegt:
eerste keer dat ik echt om hem moet lachen si
Roy zegt:
mag ook wel na 1000 jaar
maar toch
quote:Ik ook
quote:Heb je SotN op de xbla niet gedaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef speknek het volgende:
Oh de laatste CV die ik echt gespeeld heb was Super Castlevania. Het enige dat ik mis is de orgelmuziek.
quote:Rockstar will release the disc version of Red Dead Redemption: Undead Nightmare in the US on November 23 and November 26 in EU for PS3 and 360.
quote:Vrijdag hier, maar fuck dat keyboardje gekOp dinsdag 26 oktober 2010 01:12 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Rare zaak, toch wel meerdere PM's vandaag ontvangen.
In other news:
[ afbeelding ]
Besteld, spel zelf woensdag binnen, lets rock!
quote:Fuck jou weetje.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:45 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Vrijdag hier, maar fuck dat keyboardje gek
quote:De laatste die ik had gespeeld was SOTN..daarvoor de gameboy games gespeeldOp dinsdag 26 oktober 2010 16:07 schreef speknek het volgende:
Oh de laatste CV die ik echt gespeeld heb was Super Castlevania. Het enige dat ik mis is de orgelmuziek.
quote:Hoe duur dan, moet niet meer dan een tientje kosten he
quote:3 tientjes (adviesprijs), maar je krijgt dan ook de overige DLC packs.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:43 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe duur dan, moet niet meer dan een tientje kosten he
quote:Alleen wel een beetje kort. Had het binnen 4 uur uitgespeelt! Waarvan ik 1 uur over de 1ste grote robot deed omdat ik er geen reet van snapte hoe hij dood moestOp dinsdag 26 oktober 2010 12:27 schreef Mystikvm het volgende:
In de 500e moet ik zeker gepost hebben. Kan zeggen dat Vanquish erg goed is. Verhaal is bagger, gameplay is weer de overtreffende trap van smooth. Shinji Mikami is toch één van de weinige Japanse developers die het elke keer weer waarmaakt.
quote:http://www.eurogamer.net/(...)-unleashed-ii-reviewWhatever went down behind the scenes, the result is a game that sometimes resembles a flavorless tech demo for The Force Unleashed – not a worthy successor. While there are certainly pleasures to be had in The Force Unleashed II, they come off as the dregs of a concept that has run its course. The series was bound to exhaust itself someday, but the fact that it happened this early is a brutal disappointment.
quote:De ingame klok schijnt niet te kloppenOp dinsdag 26 oktober 2010 22:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Alleen wel een beetje kort. Had het binnen 4 uur uitgespeelt! Waarvan ik 1 uur over de 1ste grote robot deed omdat ik er geen reet van snapte hoe hij dood moest
quote:Mwah, het is meer TFU 1.5, het verhaal is op zich best wel kort en de challenges zijn een matige, simpele manier om te zorgen dat mensen de game niet zo snel verkopen, maar de game is de 60 euro niet waard, en als je TFU1 hebt gespeeld hoef je deze game echt niet te kopen.Op dinsdag 26 oktober 2010 22:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-unleashed-ii-review
5/10
quote:Die zijn toch alleen Mp focused?Op dinsdag 26 oktober 2010 22:04 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
3 tientjes (adviesprijs), maar je krijgt dan ook de overige DLC packs.
quote:Undead nightmare is SP, de andere DLC's zijn MP
quote:Het is geen Hot Pursuit, dat is er mis mee.
quote:Nee, en ik weet wat je daarop gaat zeggen, maar ik heb al een aantal retro games gekocht, en zonder uitzondering vielen die tegen, dus dat doe ik niet meer.
quote:Wrong (imo). Daarnaast kon Burnout me never nooit boeien, en zit ik sinds 1995 aan NFS vast. Vanaf 2003 kon t me niet boeien tot vorig jaar Shift uit kwam, en naar mijn mening gaat Hot Pursuit terug naar de roots, waar shift een wat serieuzere racer is.Op woensdag 27 oktober 2010 09:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Het is geen Hot Pursuit, dat is er mis mee.
Gewoon Burnout, beetje jammer.
quote:Oh dus in de originele Hot Pursuit moest je ook je tegenstanders laten crashen om ze te laten stoppen als politie zijnde ? (nee dusOp woensdag 27 oktober 2010 13:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Wrong (imo). Daarnaast kon Burnout me never nooit boeien, en zit ik sinds 1995 aan NFS vast. Vanaf 2003 kon t me niet boeien tot vorig jaar Shift uit kwam, en naar mijn mening gaat Hot Pursuit terug naar de roots, waar shift een wat serieuzere racer is.
quote:Sotn is zo'n beetje m'n favoriete game op xbl. ook zo'n game waar je lekker lang mee bezig kunt zijn, en geweldige muziek. zeker het proberen waard!Op woensdag 27 oktober 2010 09:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, en ik weet wat je daarop gaat zeggen, maar ik heb al een aantal retro games gekocht, en zonder uitzondering vielen die tegen, dus dat doe ik niet meer.
quote:Dat niet, maar hoe je daar in je eentje iemand tot stoppen kon dwingen, terwijl diegene ook makkelijk achteruit kon rijden ipv stil te staan sloeg ook nergens opOp woensdag 27 oktober 2010 13:17 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh dus in de originele Hot Pursuit moest je ook je tegenstanders laten crashen om ze te laten stoppen als politie zijnde ? (nee dus)
quote:Maar de huidige opzet is gewoon Burnout Takedown mode, en dat zuigt, imo.Op woensdag 27 oktober 2010 13:23 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat niet, maar hoe je daar in je eentje iemand tot stoppen kon dwingen, terwijl diegene ook makkelijk achteruit kon rijden ipv stil te staan sloeg ook nergens opDan vind ik de huidige opzet nog realistischer
quote:Mee eens, dit is leuk voor een kwartiertje maar daarna zou ik het echt beu zijnOp woensdag 27 oktober 2010 13:36 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar de huidige opzet is gewoon Burnout Takedown mode, en dat zuigt, imo.
Als ik dat wil spelen pak ik Burnout wel uit de kast.
quote:Heb net hier:http://www.xbox360gold.nl/bestelxboxlive.php 14 maanden xbox live voor 48,95 besteld.Op dinsdag 26 oktober 2010 19:14 schreef Sickert het volgende:
Moet mn Xbox live over een maand verlengen, ik deed dit altijd via gamehubs
Kaartjes zijn uitverkocht oid?
Iemand nog een goede site om goedkoop Xlive voor eenmaandjaar te kopen?
quote:Ik speel altijd eerst de trial, dan weet ik 't snel genoeg. SotN staat gewoon in de top 5 best rates games op de live.Op woensdag 27 oktober 2010 09:16 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee, en ik weet wat je daarop gaat zeggen, maar ik heb al een aantal retro games gekocht, en zonder uitzondering vielen die tegen, dus dat doe ik niet meer.
quote:Thnx! Had die gisteren al gevonden, niets goedkopers.Op woensdag 27 oktober 2010 18:00 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Heb net hier:http://www.xbox360gold.nl/bestelxboxlive.php 14 maanden xbox live voor 48,95 besteld.
Code meteen ontvangen en werkt prima. Da's dus xbox live voor ¤3,50 per maand.
Niet gek toch?
quote:Ik kon er maar niet in komen gek genoeg. Nooit uitgespeeld, ooit nog eens doen als ik alle DLC en de vierde run van Mass Effect 2 achter de rug heb.Op woensdag 27 oktober 2010 22:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... bioshock tweedehands gekocht. Erg leuk spel
quote:4e run van mass effect 2?? Vond mass effect 2 als interactieve film wel aardig, maar voel echt geen behoefte om em voor de 2e keer door te spelen, laat staan 4 keer..Op donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kon er maar niet in komen gek genoeg. Nooit uitgespeeld, ooit nog eens doen als ik alle DLC en de vierde run van Mass Effect 2 achter de rug heb.
quote:Jawel..Op woensdag 27 oktober 2010 19:10 schreef Sickert het volgende:
[..]
Thnx! Had die gisteren al gevonden, niets goedkopers.
quote:Tja goed, er zijn zoveel verschillende manieren om te eindigen (mbt crew en beslissingen vooral), een van de beste games ooit voor mij.Op donderdag 28 oktober 2010 01:20 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
4e run van mass effect 2?? Vond mass effect 2 als interactieve film wel aardig, maar voel echt geen behoefte om em voor de 2e keer door te spelen, laat staan 4 keer..
quote:Mass Effect 1 heb ik nu ook. Die schijnt wel aardig te zijn begreep ikOp donderdag 28 oktober 2010 00:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik kon er maar niet in komen gek genoeg. Nooit uitgespeeld, ooit nog eens doen als ik alle DLC en de vierde run van Mass Effect 2 achter de rug heb.
quote:Wel allemaal oude games, maar zeker goede!Op donderdag 28 oktober 2010 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mass Effect 1 heb ik nu ook. Die schijnt wel aardig te zijn begreep ik
Op zich best aardig, ik heb nu voor 100 euro een xbox 360 met HD kabel, 120GB harddisk, wireless controller, cabled controller en GTA4, Red dead redemption, Dirt, Bioshock, F.E.A.R, Mass Effect, Guitar Hero (Met gitaar), Crash bandicote, Oblivion, Viva Pinata, Amped 3 en ik vergeet nog wel wat denk ik.
quote:WAT!? OK, de gameplay was niet bijzonder (maar ook niet slecht) maar deze game is na 5 jaar nog steeds de grappigste game die ik op de 360 heb gespeeld. Volkomen absurd.Op donderdag 28 oktober 2010 10:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wel allemaal oude games, maar zeker goede!(op Amped 3 na dan, die is echt bestwel kut...)
quote:absurd en kut.Op donderdag 28 oktober 2010 10:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
WAT!? OK, de gameplay was niet bijzonder (maar ook niet slecht) maar deze game is na 5 jaar nog steeds de grappigste game die ik op de 360 heb gespeeld. Volkomen absurd.
quote:Iemand met smaak!
quote:70+ uur ?Op donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef speknek het volgende:
Bijna Sinterklaas, tijd om wat oude games cheap te vragen. Weet iemand of je Dragon Age Origins: Awakening als standalone kan spelen? De 70+ uur die veel mensen in DAO stopten schrikt me nogal af (zeker voor een backlog game), dus de 20 uur van Awakening lijkt me dan een stuk beter, ook omdat ie in andere opzichten iets beter schijnt te zijn. Maar is het verhaal dan een beetje te volgen of snap je er echt geen zak van?
quote:Echte RPG spelers genieten van zulke spellen door van alles te doen in de game, dan vind ik 70+ helemaal niet zo gek. Moet je 's zien hoeveel tijd veel mensen in de online mode van MW2 hebben gestopt, onvoorstelbaarOp donderdag 28 oktober 2010 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
70+ uur ?
Je kunt het origineel in minstens 40 uur minder uitspelen hoor.
quote:Vind ik nog steeds te lang.Op donderdag 28 oktober 2010 11:25 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
70+ uur ?
Je kunt het origineel in minstens 40 uur minder uitspelen hoor.
quote:Op de PC kun je ook de tactical view gebruiken, wat het inderdaad een stuk leuker maakt.Op donderdag 28 oktober 2010 12:20 schreef msnk het volgende:
Heb zelf DA:O nog niet gespeeld, maar het schijnt op de PC veel beter te zijn qua gameplay? Een RPG speelt heerlijk weg op bed voor een 42" maar als de gameplay echt veel verschilt tussen de twee versies, dan ga ik denk ik liever voor de PC versie
quote:Volgens mij heb je het origineel nodig..Op donderdag 28 oktober 2010 11:10 schreef speknek het volgende:
Bijna Sinterklaas, tijd om wat oude games cheap te vragen. Weet iemand of je Dragon Age Origins: Awakening als standalone kan spelen? De 70+ uur die veel mensen in DAO stopten schrikt me nogal af (zeker voor een backlog game), dus de 20 uur van Awakening lijkt me dan een stuk beter, ook omdat ie in andere opzichten iets beter schijnt te zijn. Maar is het verhaal dan een beetje te volgen of snap je er echt geen zak van?
quote:Het verhaal in ME1/2 is het meest geweldige en meeslepende verhaal wat ik ooit gezien heb in een game. Beide behoren in mijn top 5 aller tijden.Op donderdag 28 oktober 2010 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Good deal.Op zich best aardig, ik heb nu voor 100 euro een xbox 360 met HD kabel, 120GB harddisk, wireless controller, cabled controller en GTA4, Red dead redemption, Dirt, Bioshock, F.E.A.R, Mass Effect, Guitar Hero (Met gitaar), Crash bandicote, Oblivion, Viva Pinata, Amped 3 en ik vergeet nog wel wat denk ik.
quote:Ben er nu mee bezig (mass effect dus), maar het valt eigenlijk een beetje tegen zodra je 'vrij' wordt gelaten. verhaal is heel tof gebracht, maar niet bijzonder tot nog toe en de combat is werkelijk dramatisch slecht.Op donderdag 28 oktober 2010 10:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Op zich best aardig, ik heb nu voor 100 euro een xbox 360 met HD kabel, 120GB harddisk, wireless controller, cabled controller en GTA4, Red dead redemption, Dirt, Bioshock, F.E.A.R, Mass Effect, Guitar Hero (Met gitaar), Crash bandicote, Oblivion, Viva Pinata, Amped 3 en ik vergeet nog wel wat denk ik.
quote:correct.Op donderdag 28 oktober 2010 18:03 schreef AQuila360 het volgende:
Costume Quest ziet er toch ook wel tof uit
Die 2400 punten uitgeven en 800 terug krijgen is tot de 31ste toch?
quote:Dat is minder waarde wessiejOp donderdag 28 oktober 2010 18:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
correct.
Costume Quest is charming, leuk lief en sfeervol. Gameplay is op sommige moment leuk, maar zakt ook weer snel af in den saaiheid.
quote:gepaard met de boeken, en het verhaal is het beste wat de game wereld te bieden heeft.
quote:SterkteOp vrijdag 29 oktober 2010 10:09 schreef DJ_ het volgende:
*PLOF*
* DJ_ hoort fable 3 LE op de mat vallen
quote:Ben benieuwd, ik moet eerst nog 2 spelenOp vrijdag 29 oktober 2010 10:09 schreef DJ_ het volgende:
*PLOF*
* DJ_ hoort fable 3 LE op de mat vallen
quote:2 was erg goed, alleen jammer van sommige bugs.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik moet eerst nog 2 spelen
quote:hier ook.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ben benieuwd, ik moet eerst nog 2 spelen
quote:Mee eens, hoewel ik wel vind dat ze eea hebben laten liggen. Zo vind ik het jammer dat je het zowat uit kan spelen zonder alle quests gedaan te hebben. (En dan vooral het feit dat ik op een gegevn ogenblik al bij het einde was, niet meer terugkon en echt zoiets had van WTF? )Op vrijdag 29 oktober 2010 12:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Fable (1, 2 én 3) is het mooiste sprookje waarin je zelf de hoofdrol speelt. Het is misschien niet de mooiste game ooit, het is misschien niet de beste game ooit, het is ook misschien niet de soepelste game ooit, maar het totaal is hier zoveel meer dan het som der delen. Genieten met een hoofdletter G.
quote:Pik m maar gewoon op na je werk straks, kun je het hele weekend spelen.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens, hoewel ik wel vind dat ze eea hebben laten liggen. Zo vind ik het jammer dat je het zowat uit kan spelen zonder alle quests gedaan te hebben. (En dan vooral het feit dat ik op een gegevn ogenblik al bij het einde was, niet meer terugkon en echt zoiets had van WTF? )
Wel erg leuk dat ze de goede dingen uit deel 1, de herkenbaarheid en Fable-kneuterigheid erin hebben gehouden. Ben erg benieuwd naar deel 3, maar vraag me af in hoeverre dat heel veel anders zal zijn.
quote:ze laten veel te veel liggen. veel leuke ideetjes die maar matig uitgewerkt worden.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mee eens, hoewel ik wel vind dat ze eea hebben laten liggen.
quote:Bij mij loopt bioshock ook stof te happen. Op een gegeven moment loop je de hele tijd van die turrets kapot te schieten.... Al gapende heb ik em toen maar uitgezet.Op vrijdag 29 oktober 2010 11:56 schreef kthxbye het volgende:
Ben nu pas voor het eerst Bioshock aan het spelen
Zo geweldig vind ik het trouwens helemaal niet. Veel te druk, vijanden blijven maar als een gek op je af rennen de hele tijd (niet echt dikke AI ofzo) en ik merk dat ik wijde, open werelden, toch een stuk chiller vindt dan gangetje hier, tunneltje daar.
Is Bioshock 2 een stuk beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |