quote:Ik hou d'r wel van. Beetje rock&roll type.Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
RobbieeewwIk vind dat hij er nu helemaal niet meer uitziet.
quote:perfecte stapmaatjes danOp maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou d'r wel van. Beetje rock&roll type.
Ik denk dat jij precies op de mannen valt die ik laat liggen
quote:Was ook maar een fopjen.Op maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef Kally het volgende:
Ik hou niet alleen maar van baard en tattoo's, het is gewoon een uitstraling waar ik voor ga
quote:Ik vind Robbie meer een oude ex-verslaafde popprinsOp maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hou d'r wel van. Beetje rock&roll type.
Ik denk dat jij precies op de mannen valt die ik laat liggen
quote:James Dean.
quote:Weet ik, ik kan het ook niet uitleggen, het is er dan ineens
quote:Lijkt wel of hij uit een poeziealbum komtOp maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
Op de bank met een proseccotje en videotje van The Blue Lagoon, en tapashapjes, ziej e het al voor je.
[ afbeelding ]
quote:Ja?Op maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij uit een poeziealbum komt
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
Die adamsappel ook.!!
[ afbeelding ]
quote:Dat haar. Ik wil ook haar.Op maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
Die adamsappel ook.!!
[ afbeelding ]
quote:Ja kan ik me wel voorstellen als dat je type sowieso al niet isOp maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind Robbie meer een oude ex-verslaafde popprins
quote:Welke mannen
quote:Haar is voor vrouwen
quote:Wat ben je toch een heerlijk onschuldig lief meisjeOp maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef Bellatrix het volgende:
Op de bank met een proseccotje en videotje van The Blue Lagoon, en tapashapjes, ziej e het al voor je.
[ afbeelding ]
quote:En niet bestaand?
quote:Daarvan heb ik nog nooit gehoord dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden
quote:Zou ze ook janken bij het zien van de acteerprestaties van Brooke Shields?Op maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat ben je toch een heerlijk onschuldig lief meisje
quote:Ja die is eigenlijk al jaren achterhaaldOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
M'n oog valt weer op je refrige Kally
quote:Jezus Bella dat had je vader kunnen zijnOp maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef Bellatrix het volgende:
Die adamsappel ook.!!
[ afbeelding ]
quote:Over mooie vrouwen gesproken, Brooke is nog steeds mooi zeg, bohOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou ze ook janken bij het zien van de acteerprestaties van Brooke Shields?
quote:yeahOp maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik, ik kan het ook niet uitleggen, het is er dan ineens
quote:Sterker nog...Op maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus Bella dat had je vader kunnen zijn
quote:Nee ik meen hetOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Daarvan heb ik nog nooit gehoord dat vrouwen dat aantrekkelijk vinden
Of is dat wederom een fopjen?
quote:Ik moest vooral janken bij die seksscenes. Van wanhoop.Op maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Mijn opa ja.Op maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Leeftijd doet er niet toeOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:geen idee....ik weet natuurlijk niet wat haar triggerdOp maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Hangt van de persoon af.
quote:DatOp maandag 25 oktober 2010 16:33 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah
ik snap dat wel. same here.
niet een bepaald type. kan van alles zijn, maar er moet iets zijn wat niet in woorden valt uit te drukken het je ne sais quoi gevoel ofzo
quote:Hij deed het met haar moeder?Op maandag 25 oktober 2010 16:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Nou zie je Bella met haar lachjes
quote:Johnny is nooit lelijk gewordenOp maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef Bellatrix het volgende:
En Johnny voordat ie lelijk werd.
[ afbeelding ]
Jaren 80 Johnny.
quote:Ik weet niet zo goed wat de belediging is?Op maandag 25 oktober 2010 16:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zie je Bella met haar lachjesal thuiskomen?
![]()
Sorry Bellabips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |