quote:Klinkt wel een beetje hypocriet, LamonOp maandag 25 oktober 2010 21:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij hebt een tweede date gescoord terwijl je morgen met dat 'inhoudelijke meisje' gaat daten.
HEEFT ER DAN GODVERDOMME NIEMAND MEER GEVOELENS?!?!?!

quote:Ik heb niet gezoend, en het was pas 1 date.Op maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje hypocriet, Lamon

quote:Drie maanden is ook wel iets anders dan drie dates.Op maandag 25 oktober 2010 21:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb niet gezoend, en het was pas 1 date.
Dat drie-maanden meisje, betekende echt dat ik die sites links liet liggen hoor.
(...eigenlijk mis ik haar nog een beetje.)

quote:...en het was mijn eigen schuld, omdat ik over mijn leeftijd had gelogen.Op maandag 25 oktober 2010 21:27 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Drie maanden is ook wel iets anders dan drie dates.

quote:Je kan je dus eigenlijk beter een sukkel voelen.Op maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en het was mijn eigen schuld, omdat ik over mijn leeftijd had gelogen.
...en nu vind ik eigenlijk niet meer echt iemand die voldoet aan wat zij had op datingsites...
Ik voel me zielig.

quote:Ben je dan al zo oud dat je over je leeftijd moet liegenOp maandag 25 oktober 2010 21:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
...en het was mijn eigen schuld, omdat ik over mijn leeftijd had gelogen.
...en nu vind ik eigenlijk niet meer echt iemand die voldoet aan wat zij had op datingsites...
Ik voel me zielig.

quote:Ze had gezegd dat ze geen mannen boven de dertig wilde daten, dus ik had mijn leeftijd naar 27 verlaagd.Op maandag 25 oktober 2010 21:32 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ben je dan al zo oud dat je over je leeftijd moet liegen

quote:Toe maar!Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb vandaag geglimlacht naar een meisje op de bushalte!

quote:...glimlachte ze terug?Op maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:

quote:ik weet niet hoe bushaltes er daar bij jullie uitzien, als je hier op een bushalte kan komen vind ik dat heel knapOp maandag 25 oktober 2010 21:43 schreef 3rdRock het volgende:

quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:50 schreef Ruudt het volgende:
Gaan we nu serieus dit soort flauwekul hier melden? Dan zijn de topics zo vol, alleen al met posts van mij.

quote:twas eigenlijk een slechte tvpOp maandag 25 oktober 2010 21:50 schreef Ruudt het volgende:
Gaan we nu serieus dit soort flauwekul hier melden? Dan zijn de topics zo vol, alleen al met posts van mij.
quote:nja, bij de bushalte danOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe bushaltes er daar bij jullie uitzien, als je hier op een bushalte kan komen vind ik dat heel knap
en ik glimlach de hele dag door naar mensen, zaterdag nog voor heel wat verwarring gezorgd bij het uit eten. Telkens kwamen die schattige meisjes van de bediening langs gelopen en dan lachte ik ze vriendelijk toe en telkens dachten ze dat ik wat nodig had ;')

quote:dan vraag ik me echt af hou jij glimlachtOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik weet niet hoe bushaltes er daar bij jullie uitzien, als je hier op een bushalte kan komen vind ik dat heel knap
en ik glimlach de hele dag door naar mensen, zaterdag nog voor heel wat verwarring gezorgd bij het uit eten. Telkens kwamen die schattige meisjes van de bediening langs gelopen en dan lachte ik ze vriendelijk toe en telkens dachten ze dat ik wat nodig had ;')

quote:Een goede beurt, dat heb je nodig!Op maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]

quote:Nah, daar is dit topic niet voor bedoeld.Op maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
doe dat
ik houd wel van wat vermaak

quote:niet zo mieren neuken!Op maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Nah, daar is dit topic niet voor bedoeld.

quote:vind je dat werkelijk?Op maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een goede beurt, dat heb je nodig!
(zie je wat ik bedoel met aanpassen?)

quote:als het zover komt, noem ik het geen daten meer en hoort het hier dus ook niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS

quote:jij hebt me toch wel es zien glimlachen?Op maandag 25 oktober 2010 21:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dan vraag ik me echt af hou jij glimlacht

quote:kan het me niet meer herinneren, ik was blijkbaar met hele andere dingen bezigOp maandag 25 oktober 2010 21:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij hebt me toch wel es zien glimlachen?
(bij die meiden was oogcontact dus al voldoende)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |