quote:Zoveel mogelijk opties uitvinken.Op maandag 25 oktober 2010 20:48 schreef Duimelot het volgende:
oh en ik heb een hele berg berichtjes van mensen die ik nooit gesproken heb ook met commentaar op mn foto
hoe kan dat nou? je moet toch eerst met elkaar praten voor je die foto ziet??
quote:Wat doe je op die site na 3 dates?Op maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef love_sharon het volgende:
Ik had toen straks een gast van 41 jaar en die nog thuis in een omgebouwde schuur woonde, dik is (zie zo'n typische vieze monteur voor je), een paar schildpadden heeft en om de zin hihihih zei.
En dan vond die het vreemmd dat ik zo weinig reageerde..
Gelukkig vond ik de blokkeer knop
quote:ik negeer speeddates met mensen boven de 38 gewoon alOp maandag 25 oktober 2010 20:50 schreef love_sharon het volgende:
Ik had toen straks een gast van 41 jaar en die nog thuis in een omgebouwde schuur woonde, dik is (zie zo'n typische vieze monteur voor je), een paar schildpadden heeft en om de zin hihihih zei.
En dan vond die het vreemmd dat ik zo weinig reageerde..
Gelukkig vond ik de blokkeer knop
quote:Hm had verkeerd gekeken dacht dat er 21 stond.Op maandag 25 oktober 2010 20:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik negeer speeddates met mensen boven de 38 gewoon al
en zit dus nog steeds te w88
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:55 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Hm had verkeerd gekeken dacht dat er 21 stond.
quote:Heeft dan niemand meer gevoelens voor het andere geslacht?Op maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Na 3 dates heb je geen nog geen verplichtingen,
En het is een prima sog activiteit.
quote:Pardon?Op maandag 25 oktober 2010 20:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Heeft dan niemand meer gevoelens voor het andere geslacht?
Zijn we zo afgestompt?
quote:Zei de spookrijdster over de andere automobilisten...Op maandag 25 oktober 2010 20:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hij is een beetje raar niet op letten
quote:Ja tuurlijk, maar het is nog geen relatie.
quote:Maar als hij mee kijkt vindt hij dat misschien niet zo leuk.Op maandag 25 oktober 2010 21:03 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar het is nog geen relatie.
Ik zou nu niet met een ander gaan afspreken nee maar hoe vriendinnen en ik dat altijd zeggen: Kijken mag
quote:Hij kijkt toch niet mee?Op maandag 25 oktober 2010 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar als hij mee kijkt vindt hij dat misschien niet zo leuk.
quote:Ja maar ik ken hem niet van PaiqOp maandag 25 oktober 2010 21:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar als hij mee kijkt vindt hij dat misschien niet zo leuk.
quote:Ik heb ook niet echt het idee dat jij op zoek bent naar een relatie, om eerlijk te zijn.Op maandag 25 oktober 2010 21:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hij kijkt toch niet mee?![]()
Pff, een vrouw zou eens moeten zeggen na 3 dates dat ik niet meer op paiq mag, haha. Toedeledokieeee
quote:Oh, dan is het idd geen probleem, al liggen je gevoelens duidelijk nog niet erg diep.Op maandag 25 oktober 2010 21:09 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Ja maar ik ken hem niet van Paiq
quote:Ik vind hem leuk en wil hem heel graag nog vaker zien.Op maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, dan is het idd geen probleem, al liggen je gevoelens duidelijk nog niet erg diep.
quote:Jij hebt een tweede date gescoord terwijl je morgen met dat 'inhoudelijke meisje' gaat daten.Op maandag 25 oktober 2010 21:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, dan is het idd geen probleem, al liggen je gevoelens duidelijk nog niet erg diep.
quote:Is niet zo gek natuurlijk, als ze op zoek zijn naar een date met een vervolg.Op maandag 25 oktober 2010 21:11 schreef Duimelot het volgende:
whehehe kortste speeddate ever gok ik
ivo vraagt of ik kinderen heb ik zeg ja en het is voorbij
quote:er staat nu: verklapt over jou: kinderen, stappen en sexOp maandag 25 oktober 2010 21:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is niet zo gek natuurlijk, als ze op zoek zijn naar een date met een vervolg.
Single met kinderen betekent dat de blijvers meestal enkel willen neuken.
quote:Ik heb liefde voor iedereen te over.Op maandag 25 oktober 2010 21:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij hebt een tweede date gescoord terwijl je morgen met dat 'inhoudelijke meisje' gaat daten.
HEEFT ER DAN GODVERDOMME NIEMAND MEER GEVOELENS?!?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |