quote:wat begin je het topic toch optimistisch iedere keer. bewonderenswaardig
quote:ik ben dan maar de uitzondering maar ga mn tv dus echt niet wegdoenOp maandag 25 oktober 2010 17:13 schreef macondo het volgende:
Opvallend:
• Leuke vrouwen blijken vaak geen televisie te hebben. "Heb" er nu vier via rp zonder televisie. En ex-vriendinnetje van afgelopen donderdag heeft hem ook al weg gedaan
• Relatieplanet op de iPhone heeft een extreem suffige look. Iets met bejaarden die wandelen in het bos. Uitvaartreclame achtig. Vies.
• Lastig om meer dan vijf potentiėle dates in de lucht te houden en enthousiast te blijven.
quote:En nog steeds heb ik geen zin om moeite te doen voor dates.Op maandag 25 oktober 2010 17:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
wat begin je het topic toch optimistisch iedere keer. bewonderenswaardig
quote:je bent egwoon verwend dat is hetOp maandag 25 oktober 2010 17:50 schreef Q. het volgende:
[..]
En nog steeds heb ik geen zin om moeite te doen voor dates.
quote:Dat sowieso. En kieskeurig.Op maandag 25 oktober 2010 17:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent egwoon verwend dat is het
quote:Wat niet weg neemt dat je het wel gewoon bentOp maandag 25 oktober 2010 17:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ook dat nog
ik heb die luxe niet om ook nog es kieskeurig te gaan wezen
quote:Ik schrijf drie berichtjes naar vrouwen op relatieplanet. En verhips, ze schrijven allemaal terug. Daarnaast ben ik nieuw lid dus krijg je sowieso interesse van andere vrouwen. Sommigen zijn/lijken ook echt leuk. En okcupid, eigenlijk afgeschreven maar daar blijken er twee nog wel degelijk interesse te hebben.Op maandag 25 oktober 2010 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben dan maar de uitzondering maar ga mn tv dus echt niet wegdoenSterker nog ik heb net een nieuwe
en 5!!?!? is 1 niet genoeg??
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik schrijf drie berichtjes naar vrouwen op relatieplanet. En verhips, ze schrijven allemaal terug. Daarnaast ben ik nieuw lid dus krijg je sowieso interesse van andere vrouwen. Sommigen zijn/lijken ook echt leuk. En okcupid, eigenlijk afgeschreven maar daar blijken er twee nog wel degelijk interesse te hebben.
Wat stel je voor Duim, met eentje gaan daten en de rest doorverwijzen naar Lamon?
quote:de post hierboven bewijst t tegendeelOp maandag 25 oktober 2010 18:39 schreef Neelix het volgende:
[..]
Wat niet weg neemt dat je het wel gewoon bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Woonde je nou in Haarlem of in Heerlen?Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
ik stel voor dat je ze allemaal aan Lamon doorgeeft en MIJ gaat daten
quote:als je dat al niet kan onthouden dan laat maarOp maandag 25 oktober 2010 19:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Woonde je nou in Haarlem of in Heerlen?
quote:Nou ja, bekijk het toch positief. Er wonen daadwerkelijk meer mensen met internet daar in LuxemburgOp maandag 25 oktober 2010 20:02 schreef Duimelot het volgende:
nou ja zeg mn eerste paiq battle dinges was dus een enorme afgang
ben m na 2 minuten gepeerd
mag ik het opnemen tegen iemand die 5km bij meneer vandaan woont (ik zo;n 20 km)
ik werd verder gewoon genegeerd en ze gingen samen al msn enzo uitwisselen
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Nou ja, bekijk het toch positief. Er wonen daadwerkelijk meer mensen met internet daar in Luxemburg
quote:Ik stel voor dat je mij niet lastig gaat vallen met jouw afdankertjes.Op maandag 25 oktober 2010 18:49 schreef macondo het volgende:
Wat stel je voor Duim, met eentje gaan daten en de rest doorverwijzen naar Lamon?
quote:Single? Ben een blauwe maandag lid geweest van Paiq, maar volgens mij stond die status er altijd bij.Op maandag 25 oktober 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik zei nog: al het lekkers haal je van ver
maar t haalde niets meer uit![]()
wat betekend die S eigenlijk in t rijtje
leeftijd, S??, aantal km
quote:Nee de N van Niet Single.Op maandag 25 oktober 2010 20:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
joh
oh er kan ook G staan van gehuwd!?!?
quote:Niet 'Lekker wijf'?Op maandag 25 oktober 2010 20:42 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee de N van Niet Single.
Of de L van LLLLLLLLLang verhaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |