quote:Het zijn echt twee lange a's, dat klinkt heel andersOp donderdag 28 oktober 2010 20:44 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet nu al wat mijn vriend bij 'R aya' zou zeggen: "Ran-ja?"
quote:Jouw naam vind ik ook zo leuk, zit bij ons ook in die kant van de familie.Op donderdag 28 oktober 2010 20:45 schreef innepin het volgende:
Ik vind Raya ook mooi en bijzonder!
Leuk he, als je zulke reacties op je naam krijgt? Heb ik ook vaak
quote:Whehehe ik noem elke gast die zo heet Pretpik, geen idee hoe dat dr ooit ingeslopen isOp donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn broertje heet trouwens P atrick. Ik vind het zo'n typische combinatie, Claudia en P atrick. Twee namen die in de jaren '80 heel populair waren in - hoe zeg ik dit netjes - bepaalde kringen.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe ik noem elke gast die zo heet Pretpik, geen idee hoe dat dr ooit ingeslopen is
quote:Oh
quote:Of pretpik.Op donderdag 28 oktober 2010 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe ik noem elke gast die zo heet Pretpik, geen idee hoe dat dr ooit ingeslopen is
quote:En ik dacht nog wel dat ik alles zo goed bijhield. Ik vind Franca een leuke naam! Qua gevoel sluit die ook wel aan bij de naam die we nu hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:20 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, ik las vanmorgen een hele lieve ingezonden brief in een tijdschrift van een Franca. En bij die naam moest ik ineens aan een zusje van Ivan denken.
quote:Ik begrijp helemaal wat je bedoelt hiermeeOp donderdag 28 oktober 2010 20:50 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn broertje heet trouwens P atrick. Ik vind het zo'n typische combinatie, Claudia en P atrick. Twee namen die in de jaren '80 heel populair waren in - hoe zeg ik dit netjes - bepaalde kringen.
quote:OhOp donderdag 28 oktober 2010 21:04 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kan je garanderen dat het geen Martha wordt! Mijn vriend zou dat te 'ouwelijk' vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |