quote:Damn, waar haal je die briljante namen steeds vandaanOp donderdag 28 oktober 2010 15:09 schreef Basboussa het volgende:
hun koosnaampjes: Syrynitee en Dyvynitee.
quote:Ik denk dat het een vorig leven is... Als 'trailertrash mom' had ik wel 80 kinderen op de wereld kunnen zetten en dan had ik nog inspiratie gehad....Op donderdag 28 oktober 2010 15:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Damn, waar haal je die briljante namen steeds vandaan
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 14:37 schreef Basboussa het volgende:
Oke, nu ga ik het ook gewoon zeggenstaat dat ook niet bij turkse wc's ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Klopt (dat had ik al ge-PM'd naar BasboussaOp donderdag 28 oktober 2010 16:48 schreef lady-wrb het volgende:
staat dat ook niet bij turkse wc's ?
quote:Hoe heten die allemaal?Op donderdag 28 oktober 2010 15:18 schreef Basboussa het volgende:
Ik denk dat het een vorig leven is... Als 'trailertrash mom' had ik wel 80 kinderen op de wereld kunnen zetten en dan had ik nog inspiratie gehad....
Nu neem ik maar veel huisdieren
quote:Ik vind ook dat we bij Jorja geen Anne kunnen pakken omdat Jorja een niet zoveel voorkomende naam is. Dus ook hier op zoek geweest naar de apartere namen. Maar helaas komt er bij de jongen geen speciale tweede letter, bij het meisje wordt het een z als tweede letter. (Was bijna weer J.X. geworden, besefte het voor we er te veel aan gewend warenOp donderdag 28 oktober 2010 15:31 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb wel een beetje gezocht naar het kwikkwekkwak.
Omdat je niet 1 kind kan noemen zoals het kitten heet en dan de volgende linda![]()
Dus ik heb wel een jongensnaam gezocht met een beetje apartere naam.
quote:De eerste wordt; Hayvenlay Treigh
quote:Het zou me niets verbazen als het hier, bij gebrek aan beter, want op dit moment hebben we gewoon even echt niets beters, dat het toch gaat gebeuren.Op donderdag 28 oktober 2010 20:29 schreef lily het volgende:
Doet er zeker niet meer toe dat ik de combi wel leuk vind heh
quote:R aya, zo heet ik , das heel mooi bij BeisanOp donderdag 28 oktober 2010 20:35 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als het hier, bij gebrek aan beter, want op dit moment hebben we gewoon even echt niets beters, dat het toch gaat gebeuren.
Maar misschien kan ik dan toch nog wat andere gelijksoortige namen opgooien. Ik vind Rayan ook mooi, en dat is al veel minder gekwaak. Ook Reyhan, Razan (was mijn optie bij Beisan) vind ik nog steeds erg mooie namen... (Alles eindigt op -aan, maakt het makkelijk met dichten voor Sinterklaas voor oma....)
quote:Ik heb iets met R namen. Rahil is hier ook lang een optie geweest, maar vanwege de lastige hijg h is het eigenlijk weer verdwenen..... Al vind ik het nog steeds heel mooi. Raa-hijg-iel. Rachel dus, maar dan int ArabiesjOp donderdag 28 oktober 2010 20:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
R aya, zo heet ik , das heel mooi bij Beisan
quote:Het komt van het Indonesische Raja, dat is groot, belangrijk, etc,Op donderdag 28 oktober 2010 20:41 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik heb iets met R namen. Rahil is hier ook lang een optie geweest, maar vanwege de lastige hijg h is het eigenlijk weer verdwenen..... Al vind ik het nog steeds heel mooi. Raa-hijg-iel. Rachel dus, maar dan int Arabiesj
Betekent R a ya nog wat?
quote:Hemels rekje?Op donderdag 28 oktober 2010 20:27 schreef Basboussa het volgende:
Ik wist niet van de dames toilettenHet betekent trouwens een soort hemelse boom, is een woord in de Qor'an, Hayvenlay Treigh maar dan anders dus. Maar goed, leuke naam, maar voor iemand anders, dan maar.
[..]
De eerste wordt; Hayvenlay Treigh
quote:ThnxOp donderdag 28 oktober 2010 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
R aya, wat een bijzondere naam! Leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |