quote:Dat men niet meteen a la minuut op een post van je reageert betekent nog niet dat je genegeerd wordt. Soms duurt het even wat langer voordat mensen reageren.Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Windigo het volgende:
Doe ik vaak genoeg, maar dat leest men nietEn ja dan krijg ik te horen dat dat aan mezelf ligt dan ik denk dat er niet gereageerd wordt, dus ik hou er inderdaad maar mee op. Er is kennelijk toch al een onveranderlijk vastgeroest beeld van hoe ik in elkaar zit, dus ik kan toch al niks goed doen.
Doei
quote:Ja in Moskou geloof ik.
quote:Smelt in je mond, niet in je handen
quote:Haha, Mag ik hem dan komen opsnoepen?
quote:Precies wat Golf zegt.Op maandag 25 oktober 2010 15:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat men niet meteen a la minuut op een post van je reageert betekent nog niet dat je genegeerd wordt. Soms duurt het even wat langer voordat mensen reageren.
Maar nogmaals: als je alleen maar klaag en zeurposts neerzet krijg je op den duur wat minder aandacht en moet je daar toch echt vooral zelf aan gaan werken.
quote:Ik vind hem ook wel erg leukOp maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Smelt in je mond, niet in je handen![]()
Als tietenman kan ik dit wel waarderen.
quote:Zei u iets?Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef rijsttafel het volgende:
Neem deze post bijvoorbeeld. Niemand zal erop ingaan
quote:oh gelukkig maar. een vriendin van me is vreselijk klef (vind ik dan). woont al ruim 3 jaar samen nu en nog steeds in iedere zin 'schatje' of in een smsje wel 3x 'schatje'.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Noem je me nou klef?
Er zijn mensen die hun vriendje elke dag zien he? Ik zie hem op zijn hoogst 2,5 dag en als er dan eentje wegvalt is dat jammer
quote:
quote:Hoe lang ben je al vrijgezel?Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh gelukkig maar. een vriendin van me is vreselijk klef (vind ik dan). woont al ruim 3 jaar samen nu en nog steeds in iedere zin 'schatje' of in een smsje wel 3x 'schatje'.
en op een verjaardag nog steeds even heel klef doen iedere keer als ze beide opstaan... ieeeeee, krijg ik de kriebels van
quote:Doen B. en ik ook nog steeds.Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
oh gelukkig maar. een vriendin van me is vreselijk klef (vind ik dan). woont al ruim 3 jaar samen nu en nog steeds in iedere zin 'schatje' of in een smsje wel 3x 'schatje'.
en op een verjaardag nog steeds even heel klef doen iedere keer als ze beide opstaan... ieeeeee, krijg ik de kriebels van
quote:probeer aan positieve dingen te denken. kan iets kleins zijn zoals dat bv het zonnetje schijnt en dat je even lekker een frisse neus kunt halen. of wat je voor lekkers gaat koken. door depri te denken wordt je alleen maar meer depri van en dat is zo zonde....Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Windigo het volgende:
Ik wéét wel dat Golfer een punt heeft
Maar dan kan ik gewoon niks meer posten, want er gebeurd gewoon niets leuks. Dus daarom zeg ik dat ik dan wel weg ben. Kennelijk zijn er teveel mensen die het stoort, tsja, daar moet ik me dan maar bij neerleggen. Vind het alleen jammer, want ik dacht dat een SC ook was om moeilijke fases in het leven te bespreken. Dat begrijp ik kennelijk verkeerd, nou ja, niks aan te doen. Dan ga ik wel weg.
Ik dacht alleen dat ik in een jaar wel een basis zou hebben opgebouwd waarin mensen een andere kant van me kennen, aangezien dit pas een maand of 3 speelt, maar het negatieve is kennelijk sterker in de herrinering dan het positieve.
quote:Mag ik hier even op inhaken?Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Windigo het volgende:
Ik wéét wel dat Golfer een punt heeft
Maar dan kan ik gewoon niks meer posten, want er gebeurd gewoon niets leuks. Dus daarom zeg ik dat ik dan wel weg ben. Kennelijk zijn er teveel mensen die het stoort, tsja, daar moet ik me dan maar bij neerleggen. Vind het alleen jammer, want ik dacht dat een SC ook was om moeilijke fases in het leven te bespreken. Dat begrijp ik kennelijk verkeerd, nou ja, niks aan te doen. Dan ga ik wel weg.
Ik dacht alleen dat ik in een jaar wel een basis zou hebben opgebouwd waarin mensen een andere kant van me kennen, aangezien dit pas een maand of 3 speelt, maar het negatieve is kennelijk sterker in de herrinering dan het positieve.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:is me niet opgevallen in Bloemendaal of bij de lijken. maar ik was er ook niet bij toen jullie in de sexstand stonden..
quote:Ik kreeg van mijn ex verwijten dat ik nooit tegen haar zei dat ik van haar hield of hoe mooi ze was.Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Vinden ze vast raar staan als ik een lekker flesje opentrek hier aan de balieOp maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:
ohjee wil je weer droge witte wijn?
quote:ja dat wel.. maar toch .. nee... zie ik mezelf echt niet doen. ook al zeggen mensen "wacht maar tot je iemand hebt" bla bla, maar zeker weten van niet..Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]beter dan dat ze elkaar de tent uitvechten toch?
zolang ze niet voor mijn neus staan te tongen vind ik het niet zo erg
quote:Scheelt mij weer een boel tekst.Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
Mag ik hier even op inhaken?
Wat mij vooral opvalt is dat je het graag hebt over wat allemaal niet kan (of wat je allemaal al hebt geprobeerd, of wat een dokter heeft gezegd dat je niet kan), maar altijd pas laat inhaakt op wat er wél kan. Nu helpt het natuurlijk niet als je in een put zit en iedereen roept dat je aan jezelf moet werken en eruit moet (!) klimmen, maar het is niet verkeerd om in termen van oplossingen en kleine stapjes die wél kunnen te praten.
quote:Ow
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
Ik kreeg van mijn ex verwijten dat ik nooit tegen haar zei dat ik van haar hield of hoe mooi ze was.![]()
Maargoed, dit was ook dezelfde ex die mij verweet niet voorgesteld te hebben met haar samen te wonen toen ze naar mijn stad kwam verhuizen, omdat ze een stuk of honderd keer eerder had aangegeven dat samenwonen een zwaktebod was en dat er meteen getrouwd moest worden.![]()
Vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Of gewoon meepraten en meeposten en niet direct het topic gebruiken als blog en hopen dat iedereen medelijden gaat hebbenOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat mij vooral opvalt is dat je het graag hebt over wat allemaal niet kan (of wat je allemaal al hebt geprobeerd, of wat een dokter heeft gezegd dat je niet kan), maar altijd pas laat inhaakt op wat er wél kan. Nu helpt het natuurlijk niet als je in een put zit en iedereen roept dat je aan jezelf moet werken en eruit moet (!) klimmen, maar het is niet verkeerd om in termen van oplossingen en kleine stapjes die wél kunnen te praten.
quote:Dat zei ik ook tot 3 jaar geledenOp maandag 25 oktober 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat wel.. maar toch .. nee... zie ik mezelf echt niet doen. ook al zeggen mensen "wacht maar tot je iemand hebt" bla bla, maar zeker weten van niet..
quote:Ik snap wel wat je bedoelt Steer, je hebt gelijk. Ik zeg ook niet dat Golfer ongelijk heeft, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik dán moet posten. Het beheerst mn leven gewoon heel erg, daarom zeg ik ook dat ik dan wel weg ben. Ik snap ook wel dat wat ik allemaal op mn bordje heb liever niet hier neergezet moet worden, maar ik heb niemand anders om het aan te vertellen. Heb t gevoel dat ik constant tegen een muur aanloop.Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat wat ik allemaal op mn bordje heb liever niet hier neergezet moet worden[/b]
quote:Netjes aanhoren en proberen te sturen naar het probleem op zo'n manier dat hij of zij er vanzelf achter komt dat het niet aan het systeem/jou ligt.
quote:Nog een keer doorspoelen.
quote:AhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhOp maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja jij wil me niet [ afbeelding ]
quote:Huh?
quote:NerdsOp maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
PEBKAC = Problem Exists Between Keyboard And Chair.
quote:Ik weet wel dat Golfer gelijk heeft, dat heb ik hem ook gegeven. Misschien ziet ik in een tunnelvisie, daarom zeg ik ook: misschien moet ik maar even weg gaan dan. Ik snap wel dat je er geen zin in hebt om iemand om je heen te hebben die het steeds moeilijk heeft. Ik hoop ook dat ik heel gauw mn verhaal ergens anders kwijt kan.Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of gewoon meepraten en meeposten en niet direct het topic gebruiken als blog en hopen dat iedereen medelijden gaat hebben
Bot? Ja. Iedereen heeft wel zijn of haar problemen en iedereen praat er ook over. Maar daar staat ook tegenover dat het niet altijd alleen maar over die problemen moet gaan. Golfer zijn opmerking was misschien bot maar hij heeft wel een goed punt. Ik irriteerde mij er ook al een paar weken over. Maar goed, hij zegt het en ik slik het blijkbaar in.
Voordat mensen beginnen met "jij hebt makkelijk praten": Ik heb een depressie zo'n 1.5 jaar tot 2 jaar lang van dichtbij meegemaakt en heb er ook mee moeten leven. Helaas heb ik er wel aan overgehouden dat ik mij lang niet altijd meer volledig kan inleven in mensen in dezelfde situatie, domweg omdat ik de energie er gewoon niet meer voor heb. 2 jaar is lang genoeg om van dichtbij mee te maken en dat wil je niet nog eens op je 'gezellig praat' forum terug vinden.
En daarbij heeft iedereen echt wel het beste met je voor. Daar ben ik van overtuigd.
quote:Oh. Dat was echt een nieuwe voor mij.Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Het ligt ook een beetje aan mij. Ik heb nog in geen enkele lange relatie tegen de ander gezegd dat ik van haar hield. Aan de ene kant: wat is het? Aan de andere kant: hou ik wel van de ander? Resultaat: helemaal niks.Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
JaWij willen dat jullie niet alleen 'ons' ruiken maar ook in onze hersens kunnen kijken en kunnen ruiken wat we willen
zeggen dat je van elkaar houd is best ok, of je kan ook zeggen ik zie u graag
quote:LolOp maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
quote:dat is wel iets vrouw-eigen ja. iets zeggen wat ze niet willen zodat jij het juist wel doet! en man-eigen om dat niet te begrijpenOp maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn ex verwijten dat ik nooit tegen haar zei dat ik van haar hield of hoe mooi ze was.![]()
Maargoed, dit was ook dezelfde ex die mij verweet niet voorgesteld te hebben met haar samen te wonen toen ze naar mijn stad kwam verhuizen, omdat ze een stuk of honderd keer eerder had aangegeven dat samenwonen een zwaktebod was en dat er meteen getrouwd moest worden.![]()
Vrouwen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Nog helemaal nooit tegen een meisje gezegd dat je van haar hield?Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het ligt ook een beetje aan mij. Ik heb nog in geen enkele lange relatie tegen de ander gezegd dat ik van haar hield. Aan de ene kant: wat is het? Aan de andere kant: hou ik wel van de ander? Resultaat: helemaal niks.
Maar soms is het beter om de stap te nemen en het wel te doen. Versterkt de relatie. Net als seks.
quote:nou en? als je er trek in hebt, maakt toch niks uit? je bestelt niet gelijk 3 flessen ofzo..Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vinden ze vast raar staan als ik een lekker flesje opentrek hier aan de balie
Maar gisteren schrok ik ook ff van mezelf, we gingen zo gezellig zitten met de lunch dat ik er gewoon zin in had en me later realiseerde dat het pas 13? uur was of zo
quote:Oh? Nou ja...gelukkig maar.Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
je kunt best eens zeggen dat je van haar houdt maar iedere dag hoeft echt niet...
quote:Ja, volgens mij is het vaak ene gevalletje groeien en de juiste persoon vinden.Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tot 3 jaar geledenen ik keurde het nog harder af dan jij
quote:Echt welOp maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kunt best eens zeggen dat je van haar houdt maar iedere dag hoeft echt niet...
quote:Uh. 13 maanden. En 3.5 jaar. Enne volgens mij is het ook nog nooit tegen mij gezegdOp maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog helemaal nooit tegen een meisje gezegd dat je van haar hield?
Zei zij het dan wel tegen jou?
En hoe lang waren die relaties dan?
Dat kunnen zeggen tegen elkaar is inderdaad het mooiste wat er is
quote:Ja dat is ook zeker zoOp maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het vaak ene gevalletje groeien en de juiste persoon vinden.
M'n zus wilde bv ook nooit kinderen.... totdat ze m'n zwager ontmoette.
quote:er is toch niets mis en af en toe een drankje als je gezellig ergens zit? ongeacht het tijdstip.Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Maar gisteren schrok ik ook ff van mezelf, we gingen zo gezellig zitten met de lunch dat ik er gewoon zin in had en me later realiseerde dat het pas 13? uur was of zo
quote:SorryOp maandag 25 oktober 2010 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uh. 13 maanden. En 3.5 jaar. Enne volgens mij is het ook nog nooit tegen mij gezegdconfronterend dit Sarabi.
quote:wat een aardige en begripvolle postOp maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of gewoon meepraten en meeposten en niet direct het topic gebruiken als blog en hopen dat iedereen medelijden gaat hebben
Bot? Ja. Iedereen heeft wel zijn of haar problemen en iedereen praat er ook over. Maar daar staat ook tegenover dat het niet altijd alleen maar over die problemen moet gaan. Golfer zijn opmerking was misschien bot maar hij heeft wel een goed punt. Ik irriteerde mij er ook al een paar weken over. Maar goed, hij zegt het en ik slik het blijkbaar in.
Voordat mensen beginnen met "jij hebt makkelijk praten": Ik heb een depressie zo'n 1.5 jaar tot 2 jaar lang van dichtbij meegemaakt en heb er ook mee moeten leven. Helaas heb ik er wel aan overgehouden dat ik mij lang niet altijd meer volledig kan inleven in mensen in dezelfde situatie, domweg omdat ik de energie er gewoon niet meer voor heb. 2 jaar is lang genoeg om van dichtbij mee te maken en dat wil je niet nog eens op je 'gezellig praat' forum terug vinden.
En daarbij heeft iedereen echt wel het beste met je voor. Daar ben ik van overtuigd.
quote:Ik had ook wel een biertje gelust, maar dat zou geen goed plan geweest zijnOp maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Wel waar. Alleen je leest het gewoon nietOp maandag 25 oktober 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een aardige en begripvolle postdat doe je bij mij nou nooit
quote:Je was meteen van je kater afgeweest heurOp maandag 25 oktober 2010 15:22 schreef rijsttafel het volgende:
Ik had ook wel een biertje gelust, maar dat zou geen goed plan geweest zijn
quote:Liever welOp maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Dat hoeft helemaal niet. Maar je kan het ook een beetje doseren en niet alleen met klaagposts binnen te komen.Op maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Windigo het volgende:
Oké, ik beloof plechtig dat ik mijn persoonlijke issues (de komende maanden) buiten de SC houdt.
quote:Dat waren we al. Anders namen we niet de moeite om er op in te gaan en je er mee te confronteren. Dan zouden we je wel echt negeren.Zijn jullie dan wel weer vriendjes met me?
quote:Ja mij ook nuOp maandag 25 oktober 2010 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorryhet verbaast me gewoon een beetje...........
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Maar je kan het ook een beetje doseren en niet alleen met klaagposts binnen te komen.
[..]
Dat waren we al. Anders namen we niet de moeite om er op in te gaan en je er mee te confronteren. Dan zouden we je wel echt negeren.
quote:Oké ik zal er op lettenOp maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Maar je kan het ook een beetje doseren en niet alleen met klaagposts binnen te komen.
[..]
Dat waren we al. Anders namen we niet de moeite om er op in te gaan en je er mee te confronteren. Dan zouden we je wel echt negeren.
quote:Je hebt er achteraf niets meer aan voor die relatieOp maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja mij ook nu
Heb wel tegen haar gezegd dat ik van haar hield toen het een paar maanden uit wasen dat meende ik ook. En toen zei ze dat terug.
Constructief allemaal he.
quote:AltijdOp maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Windigo het volgende:
Oké, ik beloof plechtig dat ik mijn persoonlijke issues (de komende maanden) buiten de SC houdt.
Zijn jullie dan wel weer vriendjes met me?
quote:heb je dat ook nog nooit gegeven in een relatie?Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het ligt ook een beetje aan mij. Ik heb nog in geen enkele lange relatie tegen de ander gezegd dat ik van haar hield. Aan de ene kant: wat is het? Aan de andere kant: hou ik wel van de ander? Resultaat: helemaal niks.
Maar soms is het beter om de stap te nemen en het wel te doen. Versterkt de relatie. Net als seks.
quote:Lekker op tijd ook SteerOp maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
Heb wel tegen haar gezegd dat ik van haar hield toen het een paar maanden uit wasen dat meende ik ook. En toen zei ze dat terug.
Constructief allemaal he.
quote:Zoiets jaOp maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je hebt er achteraf niets meer aan voor die relatie
Maar je kan er wel van leren voor de volgende relatie toch?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Echt wel
Sowieso het eerst en het laatste wat je tegen elkaar zegt op een dag
quote:Sorry
quote:Diezelfde ex wilde dus niet aan de sex eerstOp maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb je dat ook nog nooit gegeven in een relatie?![]()
quote:Nog vaker dan ik hou van jouOp maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
Wie zegt wel eens: "ik hou van mij" ?
quote:Ik zal het onthouden oma BloesOp maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker op tijd ook SteerJe voelt wel dat het zo is, maar het is fijn om te horen en voor de rest zijn sommige vrouwens echt té moeilijk te volgen, ook voor mij
quote:dat ja. niet slim, kleine rijst!Op maandag 25 oktober 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je was meteen van je kater afgeweest heur
quote:Niet mis met datOp maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
, alleen erg ouderwetsch en heel idealistisch.
quote:Ook te weinigOp maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
quote:Ja, en waarschijnlijk ook van dat broodje dat in m'n maag zatOp maandag 25 oktober 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je was meteen van je kater afgeweest heur
quote:Niet alsOp maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Niet mis met dat
Kan ook goed zijn voor een relatie
quote:En daarna neukte ze als een beest zeker?Op maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Diezelfde ex wilde dus niet aan de sex eerstMaar ging na heel veel maanden overstag, en dat heeft de relatie wel goed gedaan
van beide kanten. Ze was niet gelovig ofzo, alleen erg ouderwetsch en heel idealistisch.
quote:Mja, dat is natuurlijk wel zo. Dat besefte ik net ook, dat jullie geen therapie-groep zijn. Het is alleen gewoon moeilijk om het allemaal binnen te houden, en ik heb denk ik de SC teveel gebruikt als uitlaatklep om af te stomen. Ik zal wel eens een dagboek gaan bijhouden, ik denk dat ik gewoon iets neutraals nodig heb om het er uit te gooien. Dat zal ik voortaan wel gebruiken voor ik jullie een bericht stuurOp maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Altijd![]()
Maar het is niet erg dat je je problemen post - dat moet gewoon kunnen - maar voor mij vooral dat je er gelijk over begint als eerste posts. Dat is voor ons ook een beetje ongemakkelijk, natuurlijk. Wat wil je dat we erop zeggen? Persoonlijk heb ik niet gestudeerd voor therapeut ofzo
quote:Hmm ik weet niet......Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niet alsikwe allebei wel seks willen
quote:hoe oud was je in je laatste relatie?Op maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Diezelfde ex wilde dus niet aan de sex eerstMaar ging na heel veel maanden overstag, en dat heeft de relatie wel goed gedaan
van beide kanten. Ze was niet gelovig ofzo, alleen erg ouderwetsch en heel idealistisch.
quote:Anders ik welOp maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
En daarna neukte ze als een beest zeker?
quote:23 tot 27 zo ongeveer.Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe oud was je in je laatste relatie?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, dat is natuurlijk wel zo. Dat besefte ik net ook, dat jullie geen therapie-groep zijn. Het is alleen gewoon moeilijk om het allemaal binnen te houden, en ik heb denk ik de SC teveel gebruikt als uitlaatklep om af te stomen. Ik zal wel eens een dagboek gaan bijhouden, ik denk dat ik gewoon iets neutraals nodig heb om het er uit te gooien. Dat zal ik voortaan wel gebruiken voor ik jullie een bericht stuurHet gaat mij namelijk vooral om de opluchting van het er uit gooien, maar dan zitten jullie er wel mee natuurlijk. Daar had ik niet bij stilgestaan, sorry
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds niet erg van me, myself and I hoor
quote:Of ze wilden je ontslagen hebben?Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vond net een fles Glenlivet 12yr in mijn bureaukastje op kantoorMijn collega's hebben hun belofte gehouden
quote:Waarom niet? Je bent erg beminnelijkOp maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:SweetOp maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vond net een fles Glenlivet 12yr in mijn bureaukastje op kantoorMijn collega's hebben hun belofte gehouden
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
quote:viel die niet goed?Op maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk ook van dat broodje dat in m'n maag zat
quote:Ik weet iig dat ik het nu als een belangrijke factor mee zou wegen als ik iemand tegenkom die zoiets niet zo willen, omdat ik denk dat het erg natuurlijk is dat iemand die behoefte heeft, en dat er dan ergens cultureel of sociaal iets erin is geslopen dat je je maagdelijkheid moet behouden tot het instituut 'huwelijk'Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet......
Het is een moeilijk onderwerp (vind ik)
quote:Jawel
quote:Gelukkig heeft golfer veel liefdeOp maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
quote:Maar wanneer is het krampachtig en wanneer ben je een slet?Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet iig dat ik het nu als een belangrijke factor mee zou wegen als ik iemand tegenkom die zoiets niet zo willen, omdat ik denk dat het erg natuurlijk is dat iemand die behoefte heeft, en dat er dan ergens cultureel of sociaal iets erin geslopen dat je je maagdelijkheid moet behouden tot het instituut 'huwelijk'
Het idealisme erachter snap ik, maar ik vind het dysfunctioneel aan een relatie, en ik denk dat het in bijna elk geval beter is als er niet zo krampachtig over wordt gedaan....
quote:Doe je er zelf niet een beetje krampachtig over Steer?Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet iig dat ik het nu als een belangrijke factor mee zou wegen als ik iemand tegenkom die zoiets niet zo willen, omdat ik denk dat het erg natuurlijk is dat iemand die behoefte heeft, en dat er dan ergens cultureel of sociaal iets erin geslopen dat je je maagdelijkheid moet behouden tot het instituut 'huwelijk'
Het idealisme erachter snap ik, maar ik vind het dysfunctioneel aan een relatie, en ik denk dat het in bijna elk geval beter is als er niet zo krampachtig over wordt gedaan....
quote:oh ok das niet zo heel lang geleden... maar nu weet je vast goed wat je wel en niet wil/moet doen
quote:Jawel, maar niet zo krampachtig als zij destijds heOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Doe je er zelf niet een beetje krampachtig over Steer?
quote:Welk gaatje ook alweer?Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ok das niet zo heel lang geleden... maar nu weet je vast goed wat je wel en niet wil/moet doen
quote:Is dat niet iets dat anders zou moeten? Het lijkt mij dat een stel online vreemdelingen, al dan niet geinteresseerd in jouw miserie, niet de aangewezen personen zijn om dat aan te vertellen.Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt Steer, je hebt gelijk. Ik zeg ook niet dat Golfer ongelijk heeft, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik dán moet posten. Het beheerst mn leven gewoon heel erg, daarom zeg ik ook dat ik dan wel weg ben. Ik snap ook wel dat wat ik allemaal op mn bordje heb liever niet hier neergezet moet worden, maar ik heb niemand anders om het aan te vertellen. Heb t gevoel dat ik constant tegen een muur aanloop.
quote:Ja maar weet je, gewone dagboekposts als: ik ga even een kopje thee halen, ofzo, die worden zo vaak genegeerd. Door iedereen. Omdat het gesprek dan toevallig net over sex gaatEn ja misschien is het irrationeel om te denken, maar als ik leuke dingen te vertellen heb lijkt dat echt niet opgemerkt te worden, er wordt wel op me gereageerd maar altijd op de niet leuke dingen voor mn gevoel. Hebben die dan zo de overhand of zijn de dingen die ik post niet leuk genoeg ofzo?
quote:Welnee. Die houdt alleen maar van zichzelf. Die botterik.
quote:Dat hangt van het uithoudingsvermogen van je partner af.Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet sowieso niet wat sex binnen een relatie inhoudt. is dat nou echt zoveel meer?
quote:ik weet niet wat het is zonder een relatie dus kan je ook niet helpenOp maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet sowieso niet wat sex binnen een relatie inhoudt. is dat nou echt zoveel meer?
quote:zoals ikOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar weet je, gewone dagboekposts als: ik ga even een kopje thee halen, ofzo, die worden zo vaak genegeerd. Door iedereen. Omdat het gesprek dan toevallig net over sex gaatDus als je dan serieus mee wilt praten, lul je gewoon dapper mee, of kom je met een interessanter onderwerp zodat het hele topic meegaat
quote:Ja!! Nieuw interessanter onderwerp dan sex gevonden!!Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef LieLie het volgende:
Nou zeg, een zakje antikalkspul voor de Senseo werkt ook als een tierelier in de waterkoker
quote:Dat is het zeker, daarvoor ga ik ook in therapie. Ik snap nu ook wel dat (dankzij GolferOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is dat niet iets dat anders zou moeten? Het lijkt mij dat een stel online vreemdelingen, al dan niet geinteresseerd in jouw miserie, niet de aangewezen personen zijn om dat aan te vertellen.
[..]
quote:Ja ik ga proberen wat meer mee te praten jaOp maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ja maar weet je, gewone dagboekposts als: ik ga even een kopje thee halen, ofzo, die worden zo vaak genegeerd. Door iedereen. Omdat het gesprek dan toevallig net over sex gaatDus als je dan serieus mee wilt praten, lul je gewoon dapper mee, of kom je met een interessanter onderwerp zodat het hele topic meegaat
quote:VertelOp maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
quote:en weer geloof ik je nietOp maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Welnee. Die houdt alleen maar van zichzelf. Die botterik.
quote:Qua seks? Nee, maar het heeft wel het voordeel dat je na afloop niet hoeft af te rekenen (bij de Italiaan ofzo).Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Wil ik hem wel opeten
quote:haha shit, dan moet ik even mn eisenlijstje aanvullenOp maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat hangt van het uithoudingsvermogen van je partner af.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Jullie hebben nog geen groupie?Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef rijsttafel het volgende:
Het gaat hier over seks, daaar heb ik niets over te zeggen, dus ik ga denk ik maar eens boodschappen doen.
quote:Beminnelijk = geschikt om te beminnen, lieftallig, het waard geliefd te zijnOp maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Beminnelijk? Wasdah
Oh ik loop achter ff bijlezen.
quote:Ze krijgen alleen maar de bh hoorOp maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ieder 1 tiet? zie het al voor me!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua seks? Nee, maar het heeft wel het voordeel dat je na afloop niet hoeft af te rekenen (bij de Italiaan ofzo).
quote:juist andersom! binnen een relatie ga je vaak uit eten, one night stands heb je dat allemaal niet nodig. scheelt geld!Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua seks? Nee, maar het heeft wel het voordeel dat je na afloop niet hoeft af te rekenen (bij de Italiaan ofzo).
quote:Nieteens een band meer. Ben wel met wat nieuws bezig
quote:niet te ver naar achteren? hoe bedoel je dat? qua diepte?Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet te ver naar achteren.
Hoewel sommige vrouwen en mannen dat ook weer niets uitmaakt.
quote:ik ook niet wat het inhoudt buiten een relatie.Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Het was de Nacht van de Geschiedenis. In de stadsschouwburg. En het was leuk!Op maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja!! Nieuw interessanter onderwerp dan sex gevonden!!
Hoe was de nacht van de historie in Amsterdam, LieLie? Ik kende wel de nacht van de musea of nacht van de cultuur ofzo
quote:Neuh, dan hadden ze hem wel half leeg gemaakt en van papier ontdaan en zoOp maandag 25 oktober 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of ze wilden je ontslagen hebben?
quote:Tja. Ik loop blijkbaar wat achter.Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:
juist andersom! binnen een relatie ga je vaak uit eten, one night stands heb je dat allemaal niet nodig. scheelt geld!
quote:hmm.. ik dans liever met een bekend iemand. maar kan het niet met seks vergelijken eigenlijk. anders ben ik een nymfomaneOp maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
vaak wel, soms niet
Is net als dansen. Met een vaste danspartner weet je precies wat fijn is en het is heel vertrouwd. Maar dansen met iemand die je pas hebt ontmoet kan ook heel fijn zijn omdat het erg verrassend en nieuw is.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm.. ik dans liever met een bekend iemand. maar kan het niet met seks vergelijken eigenlijk. anders ben ik een nymfomane
(en nu geen opmerkingen wil je)
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hmm.. ik dans liever met een bekend iemand. maar kan het niet met seks vergelijken eigenlijk. anders ben ik een nymfomane
(en nu geen opmerkingen wil je)
quote:Klinkt erg leuk.Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
Het was de Nacht van de Geschiedenis. In de stadsschouwburg. En het was leuk!
De opening was in de grote zaal, door Jan Marijnissen. Hij praatte o.a. met Herman Pleij (erg geestige historicus) en de nieuwe directeuren van het Nationaal Historisch Museum.
Er was een toespraak door Russell Shorto, was ook interessant.
Daarna volgde de uitreiking van de Libris Geschiedenis Prijs.
Dat was dus allemaal gezamenlijk in de grote zaal.
Daarna had je door de hele stadsschouwburg activiteiten (hoorcollege beluisteren, iphone-app uitproberen enz) en in verschillende zalen ook een programma.
Zo zijn wij bij iets van Andere Tijden geweest. Met allemaal oude journaalbeelden die nu gedigitaliseerd worden e.d. Met een panel, Joop van Zijl die ze live insprak en een quiz. Was grappig en interessant.
Daarna zijn we bij Maarten, Sis en Vincent van Rossem geweest. Die commentaar gaven op kunst in de openbare ruimte en architectuur. Was wel grappig, maar ze komen met een andere opzet en een ander onderwerp wat beter uit de verf denk ik
Dus echt niet zo-saai als je dacht
quote:Nee, dat weet ik nu.Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
De opening was in de grote zaal, door Jan Marijnissen. Hij praatte o.a. met Herman Pleij (erg geestige historicus) en de nieuwe directeuren van het Nationaal Historisch Museum.
Daarna had je door de hele stadsschouwburg activiteiten (hoorcollege beluisteren, iphone-app uitproberen enz) en in verschillende zalen ook een programma.
Zo zijn wij bij iets van Andere Tijden geweest. Met allemaal oude journaalbeelden die nu gedigitaliseerd worden e.d. Met een panel, Joop van Zijl die ze live insprak en een quiz. Was grappig en interessant.
Daarna zijn we bij Maarten, Sis en Vincent van Rossem geweest. Die commentaar gaven op kunst in de openbare ruimte en architectuur. Was wel grappig, maar ze komen met een andere opzet en een ander onderwerp wat beter uit de verf denk ik
quote:Zie jeOp maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef LieLie het volgende:
Nou zeg, een zakje antikalkspul voor de Senseo werkt ook als een tierelier in de waterkoker
quote:aah! beter dan om iets meer stands met iemand te doen. 1 keer voeren en als je goed bemind kunnen volgende keren gratis.Op maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja. Ik loop blijkbaar wat achter.
Vroeger, in mijn one-night-stand-periode, kostte het toch vaak al gauw vrij veel drank en een etentje alvorens het dessert in bed werd afgemaakt.
quote:niet waar! Steer zei wat!Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie jeHet gaat over sex en jouw post wordt gewoon genegeerd. En toevallig is het wel waardevolle informatie
quote:Oh jee, ik heb geloof ik een trend gezetOp maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zie jeHet gaat over sex en jouw post wordt gewoon genegeerd. En toevallig is het wel waardevolle informatie
quote:Ik heb een tijdje geleden wat updates gedaan op een applicatie (lekker in het weekend en tot 's avonds 1 uur doorwerken en zo) en ik zou dan een biertje krijgen van ze (of eigenlijk een vat voor al die keren dat ik het gedaan heb
quote:en met welk voer kan ik je lokken?Op maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah! beter dan om iets meer stands met iemand te doen. 1 keer voeren en als je goed bemind kunnen volgende keren gratis.
klink ik nu heel onromantisch?
quote:is dit ook voor je studie of echt alleen omdat je het leuk vind?Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef LieLie het volgende:
[..]
quote:LekkerOp maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
Ik ga alvast even mise-en-placen.
Wilde spinazie temmen enzo.
quote:Wij hadden nog een etentje staan toch?Op maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
aah! beter dan om iets meer stands met iemand te doen. 1 keer voeren en als je goed bemind kunnen volgende keren gratis.
klink ik nu heel onromantisch?
quote:leuk altijd zoietsOp maandag 25 oktober 2010 15:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje geleden wat updates gedaan op een applicatie (lekker in het weekend en tot 's avonds 1 uur doorwerken en zo) en ik zou dan een biertje krijgen van ze (of eigenlijk een vat voor al die keren dat ik het gedaan heb) dus toen zei ik dat ik geen bier dronk maar liever cognac of whisky had. "Nou....dan krijg je een fles whisky als het allemaal goed gaat!" werd er gebruld aan de andere kant van de lijn
En zowaar.....
quote:Lokvoer
quote:Yup. Zeker weten
quote:Het gaat niet meer over sex en weg is ze
quote:Eh nee, dit gaat geloof ik niet echt over mijOp maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Windigo het volgende:
Beminnelijk = geschikt om te beminnen, lieftallig, het waard geliefd te zijn
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eh nee, dit gaat geloof ik niet echt over mij
quote:Wat maak je?Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
Ik ga alvast even mise-en-placen.
Wilde spinazie temmen enzo.
quote:Dit was echt alleen omdat we het leuk vindenOp maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
is dit ook voor je studie of echt alleen omdat je het leuk vind?
quote:Wat is daar verkeerd aan? Ik heb er ook nog nooit een gehad hoor, trekt me helemáál nietOp maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat maak je?
Ik probeer nu wanhopig over iets anders te beginnen om te verhullen dat ik werkelijk niets weet van one night stands
quote:Lekker!Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef LieLie het volgende:
Mijn chocolade- en frambozenmousse chocolade cupcakes van gister!
[ afbeelding ]
quote:Gewoon simpel geroerbakken wilde spinazie met knoflook, rood pepertje, sjalotjes en kastanjechampignons.Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
Wat maak je?
Ik probeer nu wanhopig over iets anders te beginnen om te verhullen dat ik werkelijk niets weet van one night stands
quote:Het glazuur springt spontaan van mijn gebitje.Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hadden nog een etentje staan toch?
Mooi. Goed dat ik dat nu weet.
quote:oja zeker, je raakt altijd besmet met waar je mee omgaatOp maandag 25 oktober 2010 16:01 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit was echt alleen omdat we het leuk vinden
Vriend is wel historicus, dus dan raak je er wat meer dan gemiddeld mee besmet misschien
quote:jum, wat goed gelukt!Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Klinkt goedOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon simpel geroerbakken wilde spinazie met knoflook, rood pepertje, sjalotjes en kastanjechampignons.
Erbij een soort Oosters door mij gemarineerd stukje kalkoenbiefstuk.
en mijn one-night-stands zijn alweer zo lang geleden dat ik mij van sommigen nog wel bepaalde lichaamsdelen/kenmerken kan herinneren, maar geen namen meer.![]()
quote:ooh ook lekker!! in het boerenkool topic staat een link naar een recept met pindakaas! die wil ik graag proberenOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon simpel geroerbakken wilde spinazie met knoflook, rood pepertje, sjalotjes en kastanjechampignons.
Erbij een soort Oosters door mij gemarineerd stukje kalkoenbiefstuk.
en mijn one-night-stands zijn alweer zo lang geleden dat ik mij van sommigen nog wel bepaalde lichaamsdelen/kenmerken kan herinneren, maar geen namen meer.![]()
quote:of genitale wrattenOp maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Lichaamskenmerken als in enorme bossen schaamhaar?
quote:Oe....visueel best lekkerOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
Lichaamskenmerken als in enorme bossen schaamhaar?
quote:Jakkes.
quote:Da's dan ook wel een heel erge mental imageOp maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef golfer het volgende:
De wratten van FF hebben het topic gekild.
quote:Ja.Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Windigo het volgende:
Da's dan ook wel een heel erge mental image
quote:haha echt heOp maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Windigo het volgende:
[..]
Da's dan ook wel een heel erge mental image
quote:Frambozen met beetje suiker en scheutje water aan de kook brengen en wat kapot drukken en laten pruttelen.Op maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe maakte je frambozenmousse lielie?
quote:sowieso als je Klaar heet. ken je dat liedje: "als tante Klaar komt"?Op maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef flying-dutchman het volgende:
je zal maar klaartje komen heten![]()
maar het is nog niet eens de winnaar. want dat is kon domen
quote:Meer info. Eet smakelijk alvast.Op maandag 25 oktober 2010 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
'k Heb geen idee hoe dat eruit ziet eigenlijk, maar het klinkt alleszins onplezierig
quote:Je kent meOp maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat niet meer over sex en weg is ze
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef golfer het volgende:
De wratten van FF hebben het topic gekild.
quote:Jij mag bijna gaan opruimen en afsluiten.
quote:JaOp maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Sarabi het volgende:
19 I.C. Notting
Dat was/is toch ook een oogarts?
quote:Ik moet elke keer weer lachen!Op maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef flying-dutchman het volgende:
1 Con Domen
2 Piet Saman
3 Justin Case
4 Klaartje Komen
5 Metje Hol
6 Douwe Schat
7 Truusje Spetter-Kwak
8 Jos Thie
9 Dick Sack
10 Donald Duk
11 Connie Moeleker
12 Mensje van Steen
13 Mevrouw Post van Gisteren
14 WC Pot
15 Ben Naaktgeboren
16 Coby Potappel-Stroop
17 Alco Liest
18 Dies Groot
19 I.C. Notting
20 Bas Sillen
21 Peter Celie
22 Kenny Boeijen
23 Willie Wortel
24 Patty Koot
25 Connie Vroegop
26 Geurtje Tabak
27 Tukkie Tuk
28 Hans Schoen
29 Anti Kip
30 Philip Heynen
http://sites.bnn.nl/page/coenensandershow
de hele lijst![]()
quote:
quote:Als het lekker was: heb je een preciezer recept?Op maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Frambozen met beetje suiker en scheutje water aan de kook brengen en wat kapot drukken en laten pruttelen.
Dat zeven en het vocht daarvan mengen met twee blaadjes gelatine.
Slagroom kloppen en eiwitten stijfkloppen en dan het frambozenspul voorzichtig mengen met de slagroom en dat vervolgens voorzichtig mengen met de eiwitten.
quote:Filippijnen?Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap sommige niet ook
30 Philip Heynen
quote:Die snapte ik ook al nietOp maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik snap sommige niet ook
30 Philip Heynen
quote:dat dus.
quote:Tot straks!
quote:Neh...dat bewaar ik voor vanavond met een lekker muziekje erbij denk ik
quote:FijnOp maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh...dat bewaar ik voor vanavond met een lekker muziekje erbij denk ikeerst dietiste straks
![]()
quote:dat nietOp maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot straks! duifje, schatje, mopje, honeyboney van me![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Het was lekkerOp maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als het lekker was: heb je een preciezer recept?
Golfje, ik klik ff niet, ja
quote:Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Oh?Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Kaasplenkie is goed in het begeleiden van mensen die aan zichzelf willen werken.
quote:Op m'n werk is 'tie al bezorgd vandaagOp maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef borisz het volgende:
[..]
De koelkast komt weer een stapje dichterbij..
quote:Als iemand ooit zoiets tegen me zou zeggen, ga ik echt heel hard rennen
quote:Wel een heel genante, lijkt meOp maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
heb de wratten bekeken en tekst gelezen maar is hetzelfde te behandelen als gewone wratten. volgens mij de minst erge SOA
quote:Nee, nooitOp maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
quote:Bolletje? valt toch wel mee.Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Jos Thie![]()
echt, ouders hebben wel humor maar ook heel wreed om je kind zo te noemen
dan val ik wel mee met mn 'Bolletje'
quote:Ik had wat suiker door de slagroom, en een beetje suiker in het pannetje met fruit bij het inkoken.Op maandag 25 oktober 2010 17:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op m'n werk is 'tie al bezorgd vandaag
Lie, doe je de suiker bij de eiwitten als je ze klopt? Hmm, ik vind het wel een leuk experiment. En dan met bosbessen, voor wild-paarse mousse
quote:Ja, je hebt gelijk steer. En weet je wat? Het werkte, voor mijOp maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
'niet zeuren en normaal doen' zegt plenkie dan.
quote:Vaak werkt normaal doen gewoon heOp maandag 25 oktober 2010 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk steer. En weet je wat? Het werkte, voor mij
quote:Hoi. I think I love youOp maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Eh nee, dit gaat geloof ik niet echt over mij
quote:Nou ja, het kost me wel eens moeite natuurlijk. Er gaat zo veel van dat soort kritiek mijn kant op, en ik begrijp het wel maar soms is het echt heel pijnlijk. CF zei laatst geloof ik (of iemand anders hier) ''hangt de bevestiging van je bestaan soms van ons af ofzo??'' ja, vaak wel helaas. Soms zijn jullie dagenlang het enige ''gezelschap'' dat ik heb. Daar hang je dan al gauw (te) veel aan op. Dat is gewoon pure eenzaamheid. Maar goed, hopelijk krijg ik daar gauw een therapie voor.Op maandag 25 oktober 2010 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, nooitMaar wel: ik hou van jou. Tegen Isa en kaas gister nog! En als ik héél erg verschrikkelijk veel gedronken heb, hou ik van iedereen
En windigo, ik ben aan het teruglezen dus ik kan een beetje spuit-elverig zijn, maar ik denk dat je nu een goeie zet in een andere/betere? richting hebt gekregen van o.a. Anthraxx en golfer. Je hebt ook een behoorlijke hoop geduld, ik zou allang geroepen hebben dat iedereen haske dood kan vallen en dat ik nooit meer in de SC zou komen. Ofzo
quote:Nier door de eiwitten? Ik vind dingen met eiwitten zonder suiker engOp maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had wat suiker door de slagroom, en een beetje suiker in het pannetje met fruit bij het inkoken.
quote:He bah CF, TMIOp maandag 25 oktober 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind dingen met eiwitten zonder suiker eng
quote:Mij blijven dat soort dingen tegenwoordig veel te veel bijOp maandag 25 oktober 2010 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik dat gezegd? Sounds like me, maar ik kan het me niet herinneren
quote:Onder iedereen, val je ook zelfOp maandag 25 oktober 2010 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, nooitMaar wel: ik hou van jou. Tegen Isa en kaas gister nog! En als ik héél erg verschrikkelijk veel gedronken heb, hou ik van iedereen
quote:Nee? Waarom? Ik deed ook maar watOp maandag 25 oktober 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nier door de eiwitten? Ik vind dingen met eiwitten zonder suiker eng
quote:ja ik zou er ook de kriebels van krijgen. Mijn ex noemde me vroegahh áltijd "babe". Op zich vind ik zo'n 'koosnaampje' niet eens zo heel erg, maar babe is echt verschrikkelijk. Doet me denken aan dat varkentjeOp maandag 25 oktober 2010 17:17 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als iemand ooit zoiets tegen me zou zeggen, ga ik echt heel hard rennen![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
'niet zeuren en normaal doen' zegt plenkie dan.
quote:Heee babeOp maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
[..]
ja ik zou er ook de kriebels van krijgen. Mijn ex noemde me vroegahh áltijd "babe". Op zich vind ik zo'n 'koosnaampje' niet eens zo heel erg, maar babe is echt verschrikkelijk. Doet me denken aan dat varkentje
quote:Hoe zeer ik je pogingen ook waardeer, is het negatieve zelfbeeldmeisje in mij het niet met je eens
quote:Ik had een Amerikaanse ex, die zei tijdens de eerste keer sex ''oh baby yes baby'' nou toen had ik héél veel moeite om niet in lachen uit te barsten! Leek wel pornoOp maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
[..]
ja ik zou er ook de kriebels van krijgen. Mijn ex noemde me vroegahh áltijd "babe". Op zich vind ik zo'n 'koosnaampje' niet eens zo heel erg, maar babe is echt verschrikkelijk. Doet me denken aan dat varkentje
quote:Kaas noemt me babe. En elders op FOK dan hier refereert hij aan mij als 'de babe'Op maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
quote:Doet me eerder denken aan Baywatch ofzoOp maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kaas noemt me babe. En elders op FOK dan hier refereert hij aan mij als 'de babe'
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe zeer ik je pogingen ook waardeer, is het negatieve zelfbeeldmeisje in mij het niet met je eensMaar: nice try
quote:Oh babe, yes babe.Op maandag 25 oktober 2010 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Kaas noemt me babe. En elders op FOK dan hier refereert hij aan mij als 'de babe'
quote:Oh give it to me baby!
quote:Blijven ze steviger en worden ze een beetje visceuzer van.
quote:ja, ik heb ooit teveel porno gekeken.
quote:Heh, kennelijk zijn Amerikanen gewoon zo. Of mijn Amerikaan had ook teveel porno gekeken, dat kan natuurlijk ookOp maandag 25 oktober 2010 17:34 schreef golfer het volgende:
[..]
ja, ik heb ooit teveel porno gekeken.
quote:Heuj! Da's een compliment! Daar kan ik niet zo goed mee omgaanOp maandag 25 oktober 2010 17:32 schreef rijsttafel het volgende:
![]()
Ik vind jou niet het type voor een negatief zelfbeeld eerlijk gezegd. Raak je nog wel vanaf denk ik zo.
quote:het is gewoon een heel veilige manier. Je kunt zo nooit per ongeluk de verkeerde naam roepen.Op maandag 25 oktober 2010 17:35 schreef Windigo het volgende:
Heh, kennelijk zijn Amerikanen gewoon zo. Of mijn Amerikaan had ook teveel porno gekeken, dat kan natuurlijk ook
quote:Ik had laatst zoiets stoms, het was rond de tijd waarop kaas me vaak belt. Telefoon gaat, ik neem op: Hoi lief!
quote:Hmm, ja. Goed puntOp maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef golfer het volgende:
[..]
het is gewoon een heel veilige manier. Je kunt zo nooit per ongeluk de verkeerde naam roepen.
gewoon: babe of baby.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
quote:Wat neem jij dan lief de telefoon aan, ik neem op met hééé [achternaam]Op maandag 25 oktober 2010 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik had laatst zoiets stoms, het was rond de tijd waarop kaas me vaak belt. Telefoon gaat, ik neem op: Hoi lief!
quote:dat word brood bij je soepOp maandag 25 oktober 2010 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Heel stiekem heb ik geen zin om naar de supermarkt te gaanHet is koud buiten, hier binnen ook. En ik moet lopend want ik heb geen licht op mn fiets
quote:Oh ik ben zo liefOp maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Wat neem jij dan lief de telefoon aan, ik neem op met hééé [achternaam]
quote:Er is geen broodOp maandag 25 oktober 2010 17:46 schreef flying-dutchman het volgende:
dat word brood bij je soep
het is nog licht hoor
quote:Ik was dat geloof ik.Op maandag 25 oktober 2010 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Heb ik dat gezegd? Sounds like me, maar ik kan het me niet herinneren
quote:Hee! Bij sommige drumritmes die ik bedenk mis ik wel eens een derde arm. Dit biedt uitkomst!Op maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef flying-dutchman het volgende:
Niet helemaal safe for work
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=760550
quote:Tsk, was je weer eens onvriendelijkOp maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik was dat geloof ik.
En hi liefjens! Wat een gezellige middag Heb ik gehad zo. Nu eens teruglezen en straks koken: japanse gehaktballetjes met shi takes en een komkommer-gembersalade.
quote:dit is 298 danOp maandag 25 oktober 2010 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben net naar de super en terug gelopen. En het topic is nog steeds niet vol
quote:FantastischOp maandag 25 oktober 2010 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Voel je vrijIk ben nog op m'n werk, straks lopend naar huis. Hoe solidair ben ik, Lein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |