abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:01:25 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87937369
dus :6
Confidence through competence
pi_87937387
Is het al ergens 17.01 :?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:02:53 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937418
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Windigo het volgende:

Doe ik vaak genoeg, maar dat leest men niet :) En ja dan krijg ik te horen dat dat aan mezelf ligt dan ik denk dat er niet gereageerd wordt, dus ik hou er inderdaad maar mee op. Er is kennelijk toch al een onveranderlijk vastgeroest beeld van hoe ik in elkaar zit, dus ik kan toch al niks goed doen.

Doei :W
Dat men niet meteen a la minuut op een post van je reageert betekent nog niet dat je genegeerd wordt. Soms duurt het even wat langer voordat mensen reageren.
Maar nogmaals: als je alleen maar klaag en zeurposts neerzet krijg je op den duur wat minder aandacht en moet je daar toch echt vooral zelf aan gaan werken. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937430
Dus strik erom Steer?
pi_87937438
golfer heeft de bluezzeritis met kwoten *O*
pi_87937450
golfer }:|
pi_87937451
Ik wil deze M&M's BH! :D

maandag 25 oktober 2010 @ 15:03:31 #8
55709 Stereotomy
pi_87937452
Kaasplenkie is goed in het begeleiden van mensen die aan zichzelf willen werken. w/
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:04:02 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937474
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja in Moskou geloof ik. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:04:17 #10
55709 Stereotomy
pi_87937480
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]
Smelt in je mond, niet in je handen :9~

Als tietenman kan ik dit wel waarderen. O-)
pi_87937485
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
ohjee wil je weer droge witte wijn? :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:04:28 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937487
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]
Haha, Mag ik hem dan komen opsnoepen? :9~
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937499
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat men niet meteen a la minuut op een post van je reageert betekent nog niet dat je genegeerd wordt. Soms duurt het even wat langer voordat mensen reageren.
Maar nogmaals: als je alleen maar klaag en zeurposts neerzet krijg je op den duur wat minder aandacht en moet je daar toch echt vooral zelf aan gaan werken. :)
Precies wat Golf zegt.

Ik word ook wel eens genegeerd. Trek ik me niets van aan.

Neem deze post bijvoorbeeld. Niemand zal erop ingaan 8-)
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:05:06 #14
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87937507
Ik wéét wel dat Golfer een punt heeft :{

Maar dan kan ik gewoon niks meer posten, want er gebeurd gewoon niets leuks. Dus daarom zeg ik dat ik dan wel weg ben. Kennelijk zijn er teveel mensen die het stoort, tsja, daar moet ik me dan maar bij neerleggen. Vind het alleen jammer, want ik dacht dat een SC ook was om moeilijke fases in het leven te bespreken. Dat begrijp ik kennelijk verkeerd, nou ja, niks aan te doen. Dan ga ik wel weg.

Ik dacht alleen dat ik in een jaar wel een basis zou hebben opgebouwd waarin mensen een andere kant van me kennen, aangezien dit pas een maand of 3 speelt, maar het negatieve is kennelijk sterker in de herrinering dan het positieve.
pi_87937509
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Smelt in je mond, niet in je handen :9~

Als tietenman kan ik dit wel waarderen. O-)
Ik vind hem ook wel erg leuk :D en hij is er alleen in grote maten ;)
Jammer dat je BH's onder je kleren hoort te dragen

@golfer you wish ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:06:02 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937543
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef rijsttafel het volgende:

Neem deze post bijvoorbeeld. Niemand zal erop ingaan 8-)
Zei u iets? ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937554
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Noem je me nou klef? ;)
Er zijn mensen die hun vriendje elke dag zien he? Ik zie hem op zijn hoogst 2,5 dag en als er dan eentje wegvalt is dat jammer
oh gelukkig maar. een vriendin van me is vreselijk klef (vind ik dan). woont al ruim 3 jaar samen nu en nog steeds in iedere zin 'schatje' of in een smsje wel 3x 'schatje'.
en op een verjaardag nog steeds even heel klef doen iedere keer als ze beide opstaan... ieeeeee, krijg ik de kriebels van
pi_87937564
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Zei u iets? ;)
-O-

M'n hele punt verknald..
pi_87937591
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh gelukkig maar. een vriendin van me is vreselijk klef (vind ik dan). woont al ruim 3 jaar samen nu en nog steeds in iedere zin 'schatje' of in een smsje wel 3x 'schatje'.
en op een verjaardag nog steeds even heel klef doen iedere keer als ze beide opstaan... ieeeeee, krijg ik de kriebels van
Hoe lang ben je al vrijgezel? :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:08:20 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937640
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

Doen B. en ik ook nog steeds. :@
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937664
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Windigo het volgende:

Maar dan kan ik gewoon niks meer posten, want er gebeurd gewoon niets leuks. Dus daarom zeg ik dat ik dan wel weg ben. Kennelijk zijn er teveel mensen die het stoort, tsja, daar moet ik me dan maar bij neerleggen. Vind het alleen jammer, want ik dacht dat een SC ook was om moeilijke fases in het leven te bespreken. Dat begrijp ik kennelijk verkeerd, nou ja, niks aan te doen. Dan ga ik wel weg.

Ik dacht alleen dat ik in een jaar wel een basis zou hebben opgebouwd waarin mensen een andere kant van me kennen, aangezien dit pas een maand of 3 speelt, maar het negatieve is kennelijk sterker in de herrinering dan het positieve.
probeer aan positieve dingen te denken. kan iets kleins zijn zoals dat bv het zonnetje schijnt en dat je even lekker een frisse neus kunt halen. of wat je voor lekkers gaat koken. door depri te denken wordt je alleen maar meer depri van en dat is zo zonde.... :*
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:09:19 #22
55709 Stereotomy
pi_87937672
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Windigo het volgende:

Mag ik hier even op inhaken? ;)

Wat mij vooral opvalt is dat je het graag hebt over wat allemaal niet kan (of wat je allemaal al hebt geprobeerd, of wat een dokter heeft gezegd dat je niet kan), maar altijd pas laat inhaakt op wat er wél kan. Nu helpt het natuurlijk niet als je in een put zit en iedereen roept dat je aan jezelf moet werken en eruit moet (! :o) klimmen, maar het is niet verkeerd om in termen van oplossingen en kleine stapjes die wél kunnen te praten. :)
pi_87937674
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:D beter dan dat ze elkaar de tent uitvechten toch?
zolang ze niet voor mijn neus staan te tongen vind ik het niet zo erg
pi_87937685
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al vrijgezel? :P
mn hele leven ;)
pi_87937723
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Doen B. en ik ook nog steeds. :@
is me niet opgevallen in Bloemendaal of bij de lijken. maar ik was er ook niet bij toen jullie in de sexstand stonden..
pi_87937739
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mn hele leven ;)
echt? :o
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:11:04 #27
55709 Stereotomy
pi_87937753
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik kreeg van mijn ex verwijten dat ik nooit tegen haar zei dat ik van haar hield of hoe mooi ze was. 8)7

Maargoed, dit was ook dezelfde ex die mij verweet niet voorgesteld te hebben met haar samen te wonen toen ze naar mijn stad kwam verhuizen, omdat ze een stuk of honderd keer eerder had aangegeven dat samenwonen een zwaktebod was en dat er meteen getrouwd moest worden. 8)7

Vrouwen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_87937762
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:

ohjee wil je weer droge witte wijn? :D
Vinden ze vast raar staan als ik een lekker flesje opentrek hier aan de balie :D
Maar gisteren schrok ik ook ff van mezelf, we gingen zo gezellig zitten met de lunch dat ik er gewoon zin in had en me later realiseerde dat het pas 13? uur was of zo :@
pi_87937791
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D beter dan dat ze elkaar de tent uitvechten toch?
zolang ze niet voor mijn neus staan te tongen vind ik het niet zo erg
ja dat wel.. maar toch .. nee... zie ik mezelf echt niet doen. ook al zeggen mensen "wacht maar tot je iemand hebt" bla bla, maar zeker weten van niet.. :r
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:12:36 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937814
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

Wat mij vooral opvalt is dat je het graag hebt over wat allemaal niet kan (of wat je allemaal al hebt geprobeerd, of wat een dokter heeft gezegd dat je niet kan), maar altijd pas laat inhaakt op wat er wél kan. Nu helpt het natuurlijk niet als je in een put zit en iedereen roept dat je aan jezelf moet werken en eruit moet (! :o) klimmen, maar het is niet verkeerd om in termen van oplossingen en kleine stapjes die wél kunnen te praten. :)
Scheelt mij weer een boel tekst. ^O^
Helemaal mee eens en ook een beetje het punt wat ik Windigo probeer duidelijk te maken op mijn eigen botte manier.
Maar liever duidelijk dan dat zachte gedoe.
Geen kusje/kroel maar aan jezelf gaan werken en niet de schuld bij anderen leggen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937844
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mn hele leven ;)
Ow :P

Dan gaat m'n punt wat ik wilde maken niet op. Je hebt van die mensen die zich heel fel afzetten tegen klef doen als ze net uit een relatie komen, maar zodra ze weer een relatie hebben zijn zij juist degenen die het klefst zijn van iedereen. :')

Overigens moet iedereen lekker klef zijn als ze dat zelf willen, maar ik ben daar persoonlijk ook niet zo van en ook nooit geweest. Ook niet in relaties.
pi_87937859
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

echt? :o
ja jij wil me niet
pi_87937862
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:

Ik kreeg van mijn ex verwijten dat ik nooit tegen haar zei dat ik van haar hield of hoe mooi ze was. 8)7

Maargoed, dit was ook dezelfde ex die mij verweet niet voorgesteld te hebben met haar samen te wonen toen ze naar mijn stad kwam verhuizen, omdat ze een stuk of honderd keer eerder had aangegeven dat samenwonen een zwaktebod was en dat er meteen getrouwd moest worden. 8)7

Ja -O- Wij willen dat jullie niet alleen 'ons' ruiken maar ook in onze hersens kunnen kijken en kunnen ruiken wat we willen :+

zeggen dat je van elkaar houd is best ok, of je kan ook zeggen ik zie u graag :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:13:51 #34
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_87937864
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Of gewoon meepraten en meeposten en niet direct het topic gebruiken als blog en hopen dat iedereen medelijden gaat hebben :)

Bot? Ja. Iedereen heeft wel zijn of haar problemen en iedereen praat er ook over. Maar daar staat ook tegenover dat het niet altijd alleen maar over die problemen moet gaan. Golfer zijn opmerking was misschien bot maar hij heeft wel een goed punt. Ik irriteerde mij er ook al een paar weken over. Maar goed, hij zegt het en ik slik het blijkbaar in.

Voordat mensen beginnen met "jij hebt makkelijk praten": Ik heb een depressie zo'n 1.5 jaar tot 2 jaar lang van dichtbij meegemaakt en heb er ook mee moeten leven. Helaas heb ik er wel aan overgehouden dat ik mij lang niet altijd meer volledig kan inleven in mensen in dezelfde situatie, domweg omdat ik de energie er gewoon niet meer voor heb. 2 jaar is lang genoeg om van dichtbij mee te maken en dat wil je niet nog eens op je 'gezellig praat' forum terug vinden.

En daarbij heeft iedereen echt wel het beste met je voor :). Daar ben ik van overtuigd.
pi_87937873
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja dat wel.. maar toch .. nee... zie ik mezelf echt niet doen. ook al zeggen mensen "wacht maar tot je iemand hebt" bla bla, maar zeker weten van niet.. :r
Dat zei ik ook tot 3 jaar geleden ;) en ik keurde het nog harder af dan jij
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:14:26 #36
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87937885
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt Steer, je hebt gelijk. Ik zeg ook niet dat Golfer ongelijk heeft, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik dán moet posten. Het beheerst mn leven gewoon heel erg, daarom zeg ik ook dat ik dan wel weg ben. Ik snap ook wel dat wat ik allemaal op mn bordje heb liever niet hier neergezet moet worden, maar ik heb niemand anders om het aan te vertellen. Heb t gevoel dat ik constant tegen een muur aanloop.

En ja misschien is het irrationeel om te denken, maar als ik leuke dingen te vertellen heb lijkt dat echt niet opgemerkt te worden, er wordt wel op me gereageerd maar altijd op de niet leuke dingen voor mn gevoel. Hebben die dan zo de overhand of zijn de dingen die ik post niet leuk genoeg ofzo?

Samenvatting: kan je me uitleggen hoe ik het anders kan doen dan?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:15:43 #37
63722 z80
I fink you freaky
pi_87937938
wat te doen met een gevalletje PEBKAC? |:( 8)7
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:16:00 #38
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87937947
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef z80 het volgende:
Een wat? :D
pi_87937955
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef z80 het volgende:
Wat voor een gevalletje?
pi_87937956
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat wat ik allemaal op mn bordje heb liever niet hier neergezet moet worden[/b]
_O- _O-

CUL SC :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:16:23 #41
13783 Anthraxx
pi_87937959
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef z80 het volgende:
Netjes aanhoren en proberen te sturen naar het probleem op zo'n manier dat hij of zij er vanzelf achter komt dat het niet aan het systeem/jou ligt.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:16:52 #42
13783 Anthraxx
pi_87937977
PEBKAC = Problem Exists Between Keyboard And Chair.
pi_87937979
quote:
Nog een keer doorspoelen.
pi_87938002
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja jij wil me niet [ afbeelding ]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :*
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:17:28 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938006
quote:
Huh?
Poef.....gone! ©golfer
pi_87938010
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
Nerds :{w
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:17:47 #47
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938018
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Of gewoon meepraten en meeposten en niet direct het topic gebruiken als blog en hopen dat iedereen medelijden gaat hebben :)

Bot? Ja. Iedereen heeft wel zijn of haar problemen en iedereen praat er ook over. Maar daar staat ook tegenover dat het niet altijd alleen maar over die problemen moet gaan. Golfer zijn opmerking was misschien bot maar hij heeft wel een goed punt. Ik irriteerde mij er ook al een paar weken over. Maar goed, hij zegt het en ik slik het blijkbaar in.

Voordat mensen beginnen met "jij hebt makkelijk praten": Ik heb een depressie zo'n 1.5 jaar tot 2 jaar lang van dichtbij meegemaakt en heb er ook mee moeten leven. Helaas heb ik er wel aan overgehouden dat ik mij lang niet altijd meer volledig kan inleven in mensen in dezelfde situatie, domweg omdat ik de energie er gewoon niet meer voor heb. 2 jaar is lang genoeg om van dichtbij mee te maken en dat wil je niet nog eens op je 'gezellig praat' forum terug vinden.

En daarbij heeft iedereen echt wel het beste met je voor :). Daar ben ik van overtuigd.
Ik weet wel dat Golfer gelijk heeft, dat heb ik hem ook gegeven. Misschien ziet ik in een tunnelvisie, daarom zeg ik ook: misschien moet ik maar even weg gaan dan. Ik snap wel dat je er geen zin in hebt om iemand om je heen te hebben die het steeds moeilijk heeft. Ik hoop ook dat ik heel gauw mn verhaal ergens anders kwijt kan.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:18:17 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938041
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
Oh. Dat was echt een nieuwe voor mij. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:18:53 #49
55709 Stereotomy
pi_87938064
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja -O- Wij willen dat jullie niet alleen 'ons' ruiken maar ook in onze hersens kunnen kijken en kunnen ruiken wat we willen :+

zeggen dat je van elkaar houd is best ok, of je kan ook zeggen ik zie u graag :D
Het ligt ook een beetje aan mij. Ik heb nog in geen enkele lange relatie tegen de ander gezegd dat ik van haar hield. Aan de ene kant: wat is het? Aan de andere kant: hou ik wel van de ander? Resultaat: helemaal niks. :')

Maar soms is het beter om de stap te nemen en het wel te doen. Versterkt de relatie. Net als seks. ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:19:00 #50
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938070
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
Lol :Y
pi_87938073
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

dat is wel iets vrouw-eigen ja. iets zeggen wat ze niet willen zodat jij het juist wel doet! en man-eigen om dat niet te begrijpen :D
je kunt best eens zeggen dat je van haar houdt maar iedere dag hoeft echt niet... :N
pi_87938106
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het ligt ook een beetje aan mij. Ik heb nog in geen enkele lange relatie tegen de ander gezegd dat ik van haar hield. Aan de ene kant: wat is het? Aan de andere kant: hou ik wel van de ander? Resultaat: helemaal niks. :')

Maar soms is het beter om de stap te nemen en het wel te doen. Versterkt de relatie. Net als seks. ;)
Nog helemaal nooit tegen een meisje gezegd dat je van haar hield?
Zei zij het dan wel tegen jou?
En hoe lang waren die relaties dan?

Dat kunnen zeggen tegen elkaar is inderdaad het mooiste wat er is O+
pi_87938117
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vinden ze vast raar staan als ik een lekker flesje opentrek hier aan de balie :D
Maar gisteren schrok ik ook ff van mezelf, we gingen zo gezellig zitten met de lunch dat ik er gewoon zin in had en me later realiseerde dat het pas 13? uur was of zo :@
nou en? als je er trek in hebt, maakt toch niks uit? je bestelt niet gelijk 3 flessen ofzo.. :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:20:14 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938126
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:

je kunt best eens zeggen dat je van haar houdt maar iedere dag hoeft echt niet... :N
Oh? Nou ja...gelukkig maar. :)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:20:19 #55
55709 Stereotomy
pi_87938131
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat zei ik ook tot 3 jaar geleden ;) en ik keurde het nog harder af dan jij
Ja, volgens mij is het vaak ene gevalletje groeien en de juiste persoon vinden. ;)

M'n zus wilde bv ook nooit kinderen.... totdat ze m'n zwager ontmoette. :')
pi_87938140
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Echt wel
Sowieso het eerst en het laatste wat je tegen elkaar zegt op een dag O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:21:15 #57
55709 Stereotomy
pi_87938164
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog helemaal nooit tegen een meisje gezegd dat je van haar hield?
Zei zij het dan wel tegen jou?
En hoe lang waren die relaties dan?

Dat kunnen zeggen tegen elkaar is inderdaad het mooiste wat er is O+
Uh. 13 maanden. En 3.5 jaar. Enne volgens mij is het ook nog nooit tegen mij gezegd :'( confronterend dit Sarabi. :7
pi_87938169
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, volgens mij is het vaak ene gevalletje groeien en de juiste persoon vinden. ;)

M'n zus wilde bv ook nooit kinderen.... totdat ze m'n zwager ontmoette. :')
Ja dat is ook zeker zo
Je weet ook wel wanneer het 'goed' zit
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:21:29 #59
63722 z80
I fink you freaky
pi_87938175
quote:

[..]

er is toch niets mis en af en toe een drankje als je gezellig ergens zit? ongeacht het tijdstip.
als het een gewoonte wordt, of niet zonder kan is het een ander verhaal.
pi_87938193
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Uh. 13 maanden. En 3.5 jaar. Enne volgens mij is het ook nog nooit tegen mij gezegd :'( confronterend dit Sarabi. :7
Sorry :* het verbaast me gewoon een beetje...........
pi_87938203
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

wat een aardige en begripvolle post :) dat doe je bij mij nou nooit -O-
pi_87938210
quote:
Zet talk dirty to mie *)
pi_87938215
quote:

[..]

Ik had ook wel een biertje gelust, maar dat zou geen goed plan geweest zijn :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:23:17 #64
13783 Anthraxx
pi_87938244
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat een aardige en begripvolle post :) dat doe je bij mij nou nooit -O-
Wel waar. Alleen je leest het gewoon niet w/
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:23:46 #65
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938262
Oké, ik beloof plechtig dat ik mijn persoonlijke issues (de komende maanden) buiten de SC houdt.

Zijn jullie dan wel weer vriendjes met me? :*
pi_87938325
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:22 schreef rijsttafel het volgende:

Ik had ook wel een biertje gelust, maar dat zou geen goed plan geweest zijn :P
Je was meteen van je kater afgeweest heur :7
pi_87938368
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:

Liever wel O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:26:22 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938373
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Windigo het volgende:
Oké, ik beloof plechtig dat ik mijn persoonlijke issues (de komende maanden) buiten de SC houdt.
Dat hoeft helemaal niet. Maar je kan het ook een beetje doseren en niet alleen met klaagposts binnen te komen.
quote:
Dat waren we al. Anders namen we niet de moeite om er op in te gaan en je er mee te confronteren. Dan zouden we je wel echt negeren. :)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:26:30 #69
55709 Stereotomy
pi_87938379
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sorry :* het verbaast me gewoon een beetje...........
Ja mij ook nu :'(

Heb wel tegen haar gezegd dat ik van haar hield toen het een paar maanden uit was :') en dat meende ik ook. En toen zei ze dat terug. :') Constructief allemaal he. :')
pi_87938404
Wat gaan mijn spreekuurtjes vlot *O* *O*
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:27:10 #71
55709 Stereotomy
pi_87938405
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Maar je kan het ook een beetje doseren en niet alleen met klaagposts binnen te komen.
[..]

Dat waren we al. Anders namen we niet de moeite om er op in te gaan en je er mee te confronteren. Dan zouden we je wel echt negeren. :)
:Y
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:27:11 #72
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938406
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

Oké ik zal er op letten :) En bedankt :*
pi_87938415
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja mij ook nu :'(

Heb wel tegen haar gezegd dat ik van haar hield toen het een paar maanden uit was :') en dat meende ik ook. En toen zei ze dat terug. :') Constructief allemaal he. :')
Je hebt er achteraf niets meer aan voor die relatie
Maar je kan er wel van leren voor de volgende relatie toch?
pi_87938428
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Windigo het volgende:

Altijd :*

Maar het is niet erg dat je je problemen post - dat moet gewoon kunnen - maar voor mij vooral dat je er gelijk over begint als eerste posts. Dat is voor ons ook een beetje ongemakkelijk, natuurlijk. Wat wil je dat we erop zeggen? Persoonlijk heb ik niet gestudeerd voor therapeut ofzo :P
pi_87938436
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

heb je dat ook nog nooit gegeven in een relatie? :o
:P
pi_87938439
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:

Lekker op tijd ook Steer *) Je voelt wel dat het zo is, maar het is fijn om te horen en voor de rest zijn sommige vrouwens echt té moeilijk te volgen, ook voor mij :+
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:28:00 #77
55709 Stereotomy
pi_87938440
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hebt er achteraf niets meer aan voor die relatie
Maar je kan er wel van leren voor de volgende relatie toch?
Zoiets ja :')
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:28:20 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938456
Zo. En nu gooi ik even een bakje erwtensoep erin. c_/
Poef.....gone! ©golfer
pi_87938473
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt wel
Sowieso het eerst en het laatste wat je tegen elkaar zegt op een dag O+
}:|
pi_87938480
Wie zegt wel eens: "ik hou van mij" ?
pi_87938497
quote:
14.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zoiets ja :')
Sorry -O-
Maar je het zal echt automatisch gaan als je de ware tegenkomt
Dan hoef je geen spelletjes te spelen en je af te vragen of je het wel of niet moet zeggen
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:29:20 #82
55709 Stereotomy
pi_87938499
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb je dat ook nog nooit gegeven in een relatie? :o
Diezelfde ex wilde dus niet aan de sex eerst :') Maar ging na heel veel maanden overstag, en dat heeft de relatie wel goed gedaan *) van beide kanten. Ze was niet gelovig ofzo, alleen erg ouderwetsch en heel idealistisch.
pi_87938510
quote:
14.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
Nog vaker dan ik hou van jou ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:29:50 #84
55709 Stereotomy
pi_87938519
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker op tijd ook Steer *) Je voelt wel dat het zo is, maar het is fijn om te horen en voor de rest zijn sommige vrouwens echt té moeilijk te volgen, ook voor mij :+
Ik zal het onthouden oma Bloes :+
pi_87938527
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

dat ja. niet slim, kleine rijst! :D
pi_87938530
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

, alleen erg ouderwetsch en heel idealistisch.
Niet mis met dat ;)
Kan ook goed zijn voor een relatie
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:30:28 #87
55709 Stereotomy
pi_87938551
quote:
14.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
Ook te weinig :')

Ik ben gewoon niet zo'n liefdevol persoon ;( bedankt mam ~:) ofzo :P
pi_87938572
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, en waarschijnlijk ook van dat broodje dat in m'n maag zat ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:31:02 #89
55709 Stereotomy
pi_87938576
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet mis met dat ;)
Kan ook goed zijn voor een relatie
Niet als ik we allebei wel seks willen }:|
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:31:15 #90
13783 Anthraxx
pi_87938581
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Diezelfde ex wilde dus niet aan de sex eerst :') Maar ging na heel veel maanden overstag, en dat heeft de relatie wel goed gedaan *) van beide kanten. Ze was niet gelovig ofzo, alleen erg ouderwetsch en heel idealistisch.
En daarna neukte ze als een beest zeker?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:31:25 #91
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938586
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Altijd :*

Maar het is niet erg dat je je problemen post - dat moet gewoon kunnen - maar voor mij vooral dat je er gelijk over begint als eerste posts. Dat is voor ons ook een beetje ongemakkelijk, natuurlijk. Wat wil je dat we erop zeggen? Persoonlijk heb ik niet gestudeerd voor therapeut ofzo :P
Mja, dat is natuurlijk wel zo. Dat besefte ik net ook, dat jullie geen therapie-groep zijn. Het is alleen gewoon moeilijk om het allemaal binnen te houden, en ik heb denk ik de SC teveel gebruikt als uitlaatklep om af te stomen. Ik zal wel eens een dagboek gaan bijhouden, ik denk dat ik gewoon iets neutraals nodig heb om het er uit te gooien. Dat zal ik voortaan wel gebruiken voor ik jullie een bericht stuur ;) Het gaat mij namelijk vooral om de opluchting van het er uit gooien, maar dan zitten jullie er wel mee natuurlijk. Daar had ik niet bij stilgestaan, sorry :*
pi_87938601
quote:
10.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet als ik we allebei wel seks willen }:|
Hmm ik weet niet......
Het is een moeilijk onderwerp (vind ik)
pi_87938602
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

hoe oud was je in je laatste relatie?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:32:15 #94
55709 Stereotomy
pi_87938614
quote:
6.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En daarna neukte ze als een beest zeker?
Anders ik wel :9~
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:32:29 #95
55709 Stereotomy
pi_87938619
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hoe oud was je in je laatste relatie?
23 tot 27 zo ongeveer.
pi_87938626
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Stereotomy het volgende:

Ook te weinig :')
Ik hou nog steeds niet erg van me, myself and I hoor :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:32:50 #97
13783 Anthraxx
pi_87938634
quote:
6.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Anders ik wel :9~
Stiereotomy?
pi_87938648
Ik vond net een fles Glenlivet 12yr in mijn bureaukastje op kantoor :D Mijn collega's hebben hun belofte gehouden _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87938661
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mja, dat is natuurlijk wel zo. Dat besefte ik net ook, dat jullie geen therapie-groep zijn. Het is alleen gewoon moeilijk om het allemaal binnen te houden, en ik heb denk ik de SC teveel gebruikt als uitlaatklep om af te stomen. Ik zal wel eens een dagboek gaan bijhouden, ik denk dat ik gewoon iets neutraals nodig heb om het er uit te gooien. Dat zal ik voortaan wel gebruiken voor ik jullie een bericht stuur ;) Het gaat mij namelijk vooral om de opluchting van het er uit gooien, maar dan zitten jullie er wel mee natuurlijk. Daar had ik niet bij stilgestaan, sorry :*
^O^
No problem
pi_87938699
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

:*
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:34:51 #101
55709 Stereotomy
pi_87938705
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vond net een fles Glenlivet 12yr in mijn bureaukastje op kantoor :D Mijn collega's hebben hun belofte gehouden _O-
Of ze wilden je ontslagen hebben? :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:34:57 #102
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938709
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Waarom niet? Je bent erg beminnelijk :)
pi_87938719
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Sweet :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:35:45 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938732
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_87938739
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja, en waarschijnlijk ook van dat broodje dat in m'n maag zat ;)
viel die niet goed?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:36:00 #106
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938745

Hier moest ik vanochtend erg om lachen :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:36:34 #107
55709 Stereotomy
pi_87938764
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Hmm ik weet niet......
Het is een moeilijk onderwerp (vind ik)
Ik weet iig dat ik het nu als een belangrijke factor mee zou wegen als ik iemand tegenkom die zoiets niet zo willen, omdat ik denk dat het erg natuurlijk is dat iemand die behoefte heeft, en dat er dan ergens cultureel of sociaal iets erin is geslopen dat je je maagdelijkheid moet behouden tot het instituut 'huwelijk' :?

Het idealisme erachter snap ik, maar ik vind het dysfunctioneel aan een relatie, en ik denk dat het in bijna elk geval beter is als er niet zo krampachtig over wordt gedaan....
pi_87938782
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

viel die niet goed?
Jawel :9~ , maar m'n maag was nog niet echt rustig en bedaard, om het zo maar te zeggen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:37:19 #109
55709 Stereotomy
pi_87938796
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gelukkig heeft golfer veel liefde :* :*
pi_87938822
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik weet iig dat ik het nu als een belangrijke factor mee zou wegen als ik iemand tegenkom die zoiets niet zo willen, omdat ik denk dat het erg natuurlijk is dat iemand die behoefte heeft, en dat er dan ergens cultureel of sociaal iets erin geslopen dat je je maagdelijkheid moet behouden tot het instituut 'huwelijk' :?

Het idealisme erachter snap ik, maar ik vind het dysfunctioneel aan een relatie, en ik denk dat het in bijna elk geval beter is als er niet zo krampachtig over wordt gedaan....
Maar wanneer is het krampachtig en wanneer ben je een slet?
Geen discussie voor hier :D weet ook niet hoelang zij wou wachten en waarom
Maar ik vind het niet slecht om een relatie elkaar eerst te leren kennen zonder sex en dat dat best een paar maanden mag duren
pi_87938824
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik weet iig dat ik het nu als een belangrijke factor mee zou wegen als ik iemand tegenkom die zoiets niet zo willen, omdat ik denk dat het erg natuurlijk is dat iemand die behoefte heeft, en dat er dan ergens cultureel of sociaal iets erin geslopen dat je je maagdelijkheid moet behouden tot het instituut 'huwelijk' :?

Doe je er zelf niet een beetje krampachtig over Steer?
pi_87938827
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

23 tot 27 zo ongeveer.
oh ok das niet zo heel lang geleden... maar nu weet je vast goed wat je wel en niet wil/moet doen
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:39:33 #113
55709 Stereotomy
pi_87938892
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Doe je er zelf niet een beetje krampachtig over Steer?
Jawel, maar niet zo krampachtig als zij destijds he :P Vind het zoals sarabi zegt niet erg om een paar maanden te wachten, maar tot aan het huwelijk helemaal :? :? is weer andere moederkoek.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:40:03 #114
55709 Stereotomy
pi_87938912
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh ok das niet zo heel lang geleden... maar nu weet je vast goed wat je wel en niet wil/moet doen
Welk gaatje ook alweer? :@
pi_87938914
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt Steer, je hebt gelijk. Ik zeg ook niet dat Golfer ongelijk heeft, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik dán moet posten. Het beheerst mn leven gewoon heel erg, daarom zeg ik ook dat ik dan wel weg ben. Ik snap ook wel dat wat ik allemaal op mn bordje heb liever niet hier neergezet moet worden, maar ik heb niemand anders om het aan te vertellen. Heb t gevoel dat ik constant tegen een muur aanloop.
Is dat niet iets dat anders zou moeten? Het lijkt mij dat een stel online vreemdelingen, al dan niet geinteresseerd in jouw miserie, niet de aangewezen personen zijn om dat aan te vertellen.
quote:
En ja misschien is het irrationeel om te denken, maar als ik leuke dingen te vertellen heb lijkt dat echt niet opgemerkt te worden, er wordt wel op me gereageerd maar altijd op de niet leuke dingen voor mn gevoel. Hebben die dan zo de overhand of zijn de dingen die ik post niet leuk genoeg ofzo?
Ja maar weet je, gewone dagboekposts als: ik ga even een kopje thee halen, ofzo, die worden zo vaak genegeerd. Door iedereen. Omdat het gesprek dan toevallig net over sex gaat :') Dus als je dan serieus mee wilt praten, lul je gewoon dapper mee, of kom je met een interessanter onderwerp zodat het hele topic meegaat :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:41:26 #116
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938980
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Stereotomy het volgende:

Gelukkig heeft golfer veel liefde :* :*
Welnee. Die houdt alleen maar van zichzelf. Die botterik. :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_87938982
ik weet sowieso niet wat sex binnen een relatie inhoudt. is dat nou echt zoveel meer?
pi_87938990
Nou zeg, een zakje antikalkspul voor de Senseo werkt ook als een tierelier in de waterkoker :7
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:42:15 #119
13783 Anthraxx
pi_87939014
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik weet sowieso niet wat sex binnen een relatie inhoudt. is dat nou echt zoveel meer?
Dat hangt van het uithoudingsvermogen van je partner af.
pi_87939017
quote:
ik weet niet wat het is zonder een relatie dus kan je ook niet helpen :D sorry
pi_87939029
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Welk gaatje ook alweer? :@
de achterste! :Y
pi_87939064
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:40 schreef ColdFeet het volgende:

Ja maar weet je, gewone dagboekposts als: ik ga even een kopje thee halen, ofzo, die worden zo vaak genegeerd. Door iedereen. Omdat het gesprek dan toevallig net over sex gaat :') Dus als je dan serieus mee wilt praten, lul je gewoon dapper mee, of kom je met een interessanter onderwerp zodat het hele topic meegaat :P
zoals ik *)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:43:29 #123
55709 Stereotomy
pi_87939076
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef LieLie het volgende:
Nou zeg, een zakje antikalkspul voor de Senseo werkt ook als een tierelier in de waterkoker :7
Ja!! Nieuw interessanter onderwerp dan sex gevonden!! :7

Hoe was de nacht van de historie in Amsterdam, LieLie? Ik kende wel de nacht van de musea of nacht van de cultuur ofzo :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:43:45 #124
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87939089
quote:

[..]

Is dat niet iets dat anders zou moeten? Het lijkt mij dat een stel online vreemdelingen, al dan niet geinteresseerd in jouw miserie, niet de aangewezen personen zijn om dat aan te vertellen.
[..]
Dat is het zeker, daarvoor ga ik ook in therapie. Ik snap nu ook wel dat (dankzij Golfer :*) dat ik jullie teveel heb aangesproken als de therapiegroep die ik nog niet heb. Ik moet daarin een balans vinden, de nood is momenteel te hoog om die te hanteren, dus daarom zal ik het er gewoon de komende tijd niet over hebben. Het is alleen heel moeilijk om dat niet te doen als je zo weinig andere uitlaatkleppen hebt, maar da's mijn probleem en niet dat van jullie.

quote:
Ja ik ga proberen wat meer mee te praten ja :)
pi_87939092
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Vertel :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:43:51 #126
55709 Stereotomy
pi_87939097
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:o :o :o :o ben jij er zo'n eentje w/
pi_87939099
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Welnee. Die houdt alleen maar van zichzelf. Die botterik. :{w
en weer geloof ik je niet ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:44:08 #128
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87939113
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Qua seks? Nee, maar het heeft wel het voordeel dat je na afloop niet hoeft af te rekenen (bij de Italiaan ofzo). ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87939116
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]
Wil ik hem wel opeten :9~
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87939125
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:o :o :o :o ben jij er zo'n eentje w/
ik geef ze zo makkelijk aan he }:|
pi_87939132
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:34 schreef Windigo het volgende:

Waarom niet? Je bent erg beminnelijk :)
Beminnelijk? Wasdah :D

Oh ik loop achter ff bijlezen.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:44:30 #132
13783 Anthraxx
pi_87939138
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Niet te ver naar achteren.

Hoewel sommige vrouwen en mannen dat ook weer niets uitmaakt.
pi_87939169
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat hangt van het uithoudingsvermogen van je partner af.
haha shit, dan moet ik even mn eisenlijstje aanvullen 8-)
pi_87939171
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wil ik hem wel opeten :9~
Dan moet je delen met golfer ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:45:24 #135
55709 Stereotomy
pi_87939177
quote:
:Y :Y vaak wel, soms niet :+

Is net als dansen. Met een vaste danspartner weet je precies wat fijn is en het is heel vertrouwd. Maar dansen met iemand die je pas hebt ontmoet kan ook heel fijn zijn omdat het erg verrassend en nieuw is. :)
pi_87939178
Het gaat hier over seks, daaar heb ik niets over te zeggen, dus ik ga denk ik maar eens boodschappen doen. :P
pi_87939191
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dan moet je delen met golfer ;)
ieder 1 tiet? zie het al voor me!
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:46:04 #138
13783 Anthraxx
pi_87939216
quote:
3.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef rijsttafel het volgende:
Het gaat hier over seks, daaar heb ik niets over te zeggen, dus ik ga denk ik maar eens boodschappen doen. :P
Jullie hebben nog geen groupie?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:46:15 #139
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87939226
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Beminnelijk? Wasdah :D

Oh ik loop achter ff bijlezen.
Beminnelijk = geschikt om te beminnen, lieftallig, het waard geliefd te zijn ;)
pi_87939227
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ieder 1 tiet? zie het al voor me!
Ze krijgen alleen maar de bh hoor :{w
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:46:21 #141
55709 Stereotomy
pi_87939232
quote:
11.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Qua seks? Nee, maar het heeft wel het voordeel dat je na afloop niet hoeft af te rekenen (bij de Italiaan ofzo). ;)
_O- _O- :') 't was een ossehaasje trouwens :Y)
pi_87939275
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef golfer het volgende:

[..]

juist andersom! binnen een relatie ga je vaak uit eten, one night stands heb je dat allemaal niet nodig. scheelt geld! w/
pi_87939335
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Jullie hebben nog geen groupie?
Nieteens een band meer. Ben wel met wat nieuws bezig :Y

Maar ik heb ontdekt dat ik m'n eten voor vanavond nog wel thuis heb, dus hoef ik toch geen boodschappen te doen.
pi_87939345
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:44 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Niet te ver naar achteren.

Hoewel sommige vrouwen en mannen dat ook weer niets uitmaakt.
niet te ver naar achteren? hoe bedoel je dat? qua diepte? :@

oh sorry, nu ga ik wel erg in detail :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:49:16 #145
63722 z80
I fink you freaky
pi_87939369
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ook niet wat het inhoudt buiten een relatie.
pi_87939377
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja!! Nieuw interessanter onderwerp dan sex gevonden!! :7

Hoe was de nacht van de historie in Amsterdam, LieLie? Ik kende wel de nacht van de musea of nacht van de cultuur ofzo :)
Het was de Nacht van de Geschiedenis. In de stadsschouwburg. En het was leuk!

De opening was in de grote zaal, door Jan Marijnissen. Hij praatte o.a. met Herman Pleij (erg geestige historicus) en de nieuwe directeuren van het Nationaal Historisch Museum.
Er was een toespraak door Russell Shorto, was ook interessant.
Daarna volgde de uitreiking van de Libris Geschiedenis Prijs.

Dat was dus allemaal gezamenlijk in de grote zaal.
Daarna had je door de hele stadsschouwburg activiteiten (hoorcollege beluisteren, iphone-app uitproberen enz) en in verschillende zalen ook een programma.
Zo zijn wij bij iets van Andere Tijden geweest. Met allemaal oude journaalbeelden die nu gedigitaliseerd worden e.d. Met een panel, Joop van Zijl die ze live insprak en een quiz. Was grappig en interessant.
Daarna zijn we bij Maarten, Sis en Vincent van Rossem geweest. Die commentaar gaven op kunst in de openbare ruimte en architectuur. Was wel grappig, maar ze komen met een andere opzet en een ander onderwerp wat beter uit de verf denk ik :)

Dus echt niet zo :O -saai als je dacht :P
pi_87939414
quote:
11.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:34 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Of ze wilden je ontslagen hebben? :P
Neuh, dan hadden ze hem wel half leeg gemaakt en van papier ontdaan en zo 8-)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:50:19 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87939434
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef FutureFairytale het volgende:

juist andersom! binnen een relatie ga je vaak uit eten, one night stands heb je dat allemaal niet nodig. scheelt geld! w/
Tja. Ik loop blijkbaar wat achter.
Vroeger, in mijn one-night-stand-periode, kostte het toch vaak al gauw vrij veel drank en een etentje alvorens het dessert in bed werd afgemaakt. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87939438
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:Y :Y vaak wel, soms niet :+

Is net als dansen. Met een vaste danspartner weet je precies wat fijn is en het is heel vertrouwd. Maar dansen met iemand die je pas hebt ontmoet kan ook heel fijn zijn omdat het erg verrassend en nieuw is. :)
hmm.. ik dans liever met een bekend iemand. maar kan het niet met seks vergelijken eigenlijk. anders ben ik een nymfomane
(en nu geen opmerkingen wil je }:| )
pi_87939470
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hmm.. ik dans liever met een bekend iemand. maar kan het niet met seks vergelijken eigenlijk. anders ben ik een nymfomane
:D :D
pi_87939491
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:51:41 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87939497
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef LieLie het volgende:

[..]

De opening was in de grote zaal, door Jan Marijnissen. Hij praatte o.a. met Herman Pleij (erg geestige historicus) en de nieuwe directeuren van het Nationaal Historisch Museum.

Daarna had je door de hele stadsschouwburg activiteiten (hoorcollege beluisteren, iphone-app uitproberen enz) en in verschillende zalen ook een programma.
Zo zijn wij bij iets van Andere Tijden geweest. Met allemaal oude journaalbeelden die nu gedigitaliseerd worden e.d. Met een panel, Joop van Zijl die ze live insprak en een quiz. Was grappig en interessant.
Daarna zijn we bij Maarten, Sis en Vincent van Rossem geweest. Die commentaar gaven op kunst in de openbare ruimte en architectuur. Was wel grappig, maar ze komen met een andere opzet en een ander onderwerp wat beter uit de verf denk ik :)

Klinkt erg leuk. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:52:38 #153
55709 Stereotomy
pi_87939549
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik nu. O-) :P

Leuk dat jullie het zo naar jullie zin gehad hebben :*
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:52:45 #154
63722 z80
I fink you freaky
pi_87939559

en nu naar huis.
pi_87939560
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef LieLie het volgende:
Zie je :o Het gaat over sex en jouw post wordt gewoon genegeerd. En toevallig is het wel waardevolle informatie :o
pi_87939585
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef golfer het volgende:

[..]

Tja. Ik loop blijkbaar wat achter.
Vroeger, in mijn one-night-stand-periode, kostte het toch vaak al gauw vrij veel drank en een etentje alvorens het dessert in bed werd afgemaakt. ;)
aah! beter dan om iets meer stands met iemand te doen. 1 keer voeren en als je goed bemind kunnen volgende keren gratis.

klink ik nu heel onromantisch? :D
pi_87939620
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zie je :o Het gaat over sex en jouw post wordt gewoon genegeerd. En toevallig is het wel waardevolle informatie :o
niet waar! Steer zei wat! :)
pi_87939632
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]

en nu naar huis.
Kijk jij ook The IT Crowd? :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:54:44 #159
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87939652
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh jee, ik heb geloof ik een trend gezet :P
pi_87939662
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vertel :D
Ik heb een tijdje geleden wat updates gedaan op een applicatie (lekker in het weekend en tot 's avonds 1 uur doorwerken en zo) en ik zou dan een biertje krijgen van ze (of eigenlijk een vat voor al die keren dat ik het gedaan heb :P ) dus toen zei ik dat ik geen bier dronk maar liever cognac of whisky had. "Nou....dan krijg je een fles whisky als het allemaal goed gaat!" werd er gebruld aan de andere kant van de lijn :D En zowaar..... ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:55:11 #161
63722 z80
I fink you freaky
pi_87939675
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

aah! beter dan om iets meer stands met iemand te doen. 1 keer voeren en als je goed bemind kunnen volgende keren gratis.

en met welk voer kan ik je lokken?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:55:17 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87939681
Ik ga alvast even mise-en-placen.
Wilde spinazie temmen enzo. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87939694
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:49 schreef LieLie het volgende:

[..]

is dit ook voor je studie of echt alleen omdat je het leuk vind?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:56:20 #164
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87939731
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
Lekker :9
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:56:23 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87939733
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:

Wij hadden nog een etentje staan toch?
Mooi. Goed dat ik dat nu weet. :P
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:56:46 #166
55709 Stereotomy
pi_87939753
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje geleden wat updates gedaan op een applicatie (lekker in het weekend en tot 's avonds 1 uur doorwerken en zo) en ik zou dan een biertje krijgen van ze (of eigenlijk een vat voor al die keren dat ik het gedaan heb :P ) dus toen zei ik dat ik geen bier dronk maar liever cognac of whisky had. "Nou....dan krijg je een fles whisky als het allemaal goed gaat!" werd er gebruld aan de andere kant van de lijn :D En zowaar..... ;)
leuk altijd zoiets :Y
pi_87939754
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef z80 het volgende:

[..]

en met welk voer kan ik je lokken?
Lokvoer

pi_87939809
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

leuk altijd zoiets :Y
Yup. Zeker weten :9
pi_87939825
Ik ga weer studeren :W
pi_87939847
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga weer studeren :W
Het gaat niet meer over sex en weg is ze -O-
pi_87939901
Lie! Dat klinkt erg leuk en interessant.
En niet alleen om Jan Marijnissen sprak O+
pi_87939935
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Windigo het volgende:

Beminnelijk = geschikt om te beminnen, lieftallig, het waard geliefd te zijn ;)
Eh nee, dit gaat geloof ik niet echt over mij :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:00:47 #173
55709 Stereotomy
pi_87939964
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

o|O
pi_87939971
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef golfer het volgende:
Wat maak je?

Ik probeer nu wanhopig over iets anders te beginnen om te verhullen dat ik werkelijk niets weet van one night stands ;)
pi_87939994
En ik wilde nog ergens of op iemand inhaken maar het gaat me te hard :')

Bovendien wil ik het doen en het er niet over hebben.
Over sex dan :9
pi_87939996
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:55 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

is dit ook voor je studie of echt alleen omdat je het leuk vind?
Dit was echt alleen omdat we het leuk vinden ;)
Vriend is wel historicus, dus dan raak je er wat meer dan gemiddeld mee besmet misschien ;)
pi_87940016
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef Stereotomy het volgende:

o|O
Dit wel :Y :9
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:02:26 #178
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87940042
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat maak je?

Ik probeer nu wanhopig over iets anders te beginnen om te verhullen dat ik werkelijk niets weet van one night stands ;)
Wat is daar verkeerd aan? Ik heb er ook nog nooit een gehad hoor, trekt me helemáál niet ;)
pi_87940116
Ik dacht aan golfer ook een one afternoon stand te hebben, maar dat duurt best lang eigenlijk :+
pi_87940160
Mijn chocolade- en frambozenmousse chocolade cupcakes van gister!

maandag 25 oktober 2010 @ 16:05:34 #181
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87940184
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef LieLie het volgende:

[ afbeelding ]
Lekker! :9~
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:05:51 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87940197
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef ColdFeet het volgende:

Wat maak je?

Gewoon simpel geroerbakken wilde spinazie met knoflook, rood pepertje, sjalotjes en kastanjechampignons.
Erbij een soort Oosters door mij gemarineerd stukje kalkoenbiefstuk.

en mijn one-night-stands zijn alweer zo lang geleden dat ik mij van sommigen nog wel bepaalde lichaamsdelen/kenmerken kan herinneren, maar geen namen meer. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:07:11 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87940264
quote:

[ afbeelding ]
Het glazuur springt spontaan van mijn gebitje. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87940337
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij hadden nog een etentje staan toch?
Mooi. Goed dat ik dat nu weet. :P
}:|
ik denk toch ik toch maar klef en romantisch word O+
pi_87940409
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:01 schreef LieLie het volgende:

[..]

Dit was echt alleen omdat we het leuk vinden ;)
Vriend is wel historicus, dus dan raak je er wat meer dan gemiddeld mee besmet misschien ;)
oja zeker, je raakt altijd besmet met waar je mee omgaat ;)
het zal vast echt leuk zijn hoor, ik ben er alleen nog niet bekend mee
pi_87940441
quote:

[ afbeelding ]
jum, wat goed gelukt!
pi_87940447
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Gewoon simpel geroerbakken wilde spinazie met knoflook, rood pepertje, sjalotjes en kastanjechampignons.

en mijn one-night-stands zijn alweer zo lang geleden dat ik mij van sommigen nog wel bepaalde lichaamsdelen/kenmerken kan herinneren, maar geen namen meer. ;)
Klinkt goed :Y Vroegah kreeg ik altijd van die snotterige diepvriesspinazie, ik heb lang gedacht dat het een vieze groente was ;)

Lichaamskenmerken als in enorme bossen schaamhaar?
pi_87940489
Hoe maakte je frambozenmousse lielie?
pi_87940500
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef golfer het volgende:

[..]

ooh ook lekker!! in het boerenkool topic staat een link naar een recept met pindakaas! die wil ik graag proberen _O_ (en nee, ik ben geen ranzig kind :P )
pi_87940538
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ColdFeet het volgende:

of genitale wratten
pi_87940542
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef LieLie het volgende:

[ afbeelding ]
Oe....visueel best lekker :9
pi_87940607
Gatver FF :D
pi_87940698
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Bluezz het volgende:
Gatver FF :D
krijg je al honger? :9
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:15:52 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87940718
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:10 schreef ColdFeet het volgende:

:D
Dat is wel weer erg lang geleden en erg jaren 70-80. Dat was ook een one-night-stand periode van mij zo eens tussen wat relaties door.
De laatste one-night-stand periode moet je toch meer in het al geschoren tijdperk zoeken eind jaren 90. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:16:32 #195
55709 Stereotomy
pi_87940751
geniale wratten :9
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:16:52 #196
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87940766
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:12 schreef FutureFairytale het volgende:

of genitale wratten
Jakkes. :(
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:23:13 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87941077
De wratten van FF hebben het topic gekild. :')
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:24:37 #198
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87941132
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef golfer het volgende:
Da's dan ook wel een heel erge mental image :')
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:26:53 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87941248
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Windigo het volgende:

Ja.
*RIL*
Poef.....gone! ©golfer
pi_87941294
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja.
*RIL*
'k Heb geen idee hoe dat eruit ziet eigenlijk, maar het klinkt alleszins onplezierig :X
pi_87941300
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Windigo het volgende:

[..]

haha echt he :D
pi_87941308
ik ga maar es naar de supermarkt, nog geen idee wat te maken
pi_87941346
je zal maar klaartje komen heten _O-

maar het is nog niet eens de winnaar. want dat is con domen

_O-

[ Bericht 0% gewijzigd door flying-dutchman op 25-10-2010 16:34:13 ]
pi_87941389
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe maakte je frambozenmousse lielie?
Frambozen met beetje suiker en scheutje water aan de kook brengen en wat kapot drukken en laten pruttelen.
Dat zeven en het vocht daarvan mengen met twee blaadjes gelatine.
Slagroom kloppen en eiwitten stijfkloppen en dan het frambozenspul voorzichtig mengen met de slagroom en dat vervolgens voorzichtig mengen met de eiwitten.
pi_87941435
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:28 schreef flying-dutchman het volgende:
je zal maar klaartje komen heten _O-

maar het is nog niet eens de winnaar. want dat is kon domen

_O-
sowieso als je Klaar heet. ken je dat liedje: "als tante Klaar komt"?
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:30:47 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87941439
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:27 schreef ColdFeet het volgende:

'k Heb geen idee hoe dat eruit ziet eigenlijk, maar het klinkt alleszins onplezierig :X
Meer info. Eet smakelijk alvast. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87941449
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het gaat niet meer over sex en weg is ze -O-
Je kent me ;)
Maar ik ben weer terug *O*
pi_87941455
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:23 schreef golfer het volgende:
*)
pi_87941720
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:30 schreef golfer het volgende:

[..]

Meer info. Eet smakelijk alvast. ;)
Bahbahbah.
pi_87941904
kijk ik kan ook lachen op een foto! (ik = rechts)

pi_87941934
1 Con Domen
2 Piet Saman
3 Justin Case
4 Klaartje Komen
5 Metje Hol
6 Douwe Schat
7 Truusje Spetter-Kwak
8 Jos Thie
9 Dick Sack
10 Donald Duk
11 Connie Moeleker
12 Mensje van Steen
13 Mevrouw Post van Gisteren
14 WC Pot
15 Ben Naaktgeboren
16 Coby Potappel-Stroop
17 Alco Liest
18 Dies Groot
19 I.C. Notting
20 Bas Sillen
21 Peter Celie
22 Kenny Boeijen
23 Willie Wortel
24 Patty Koot
25 Connie Vroegop
26 Geurtje Tabak
27 Tukkie Tuk
28 Hans Schoen
29 Anti Kip
30 Philip Heynen

http://sites.bnn.nl/page/coenensandershow

de hele lijst _O-
pi_87942013
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef Sarabi het volgende:

Ik ook ff *O*
pi_87942096
19 I.C. Notting

Dat was/is toch ook een oogarts?
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:45:29 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87942113
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:43 schreef Bluezz het volgende:

Ik ook ff *O*
Jij mag bijna gaan opruimen en afsluiten. *O*
Poef.....gone! ©golfer
pi_87942143
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:45 schreef Sarabi het volgende:
19 I.C. Notting

Dat was/is toch ook een oogarts?
Ja :D
pi_87942164
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:41 schreef flying-dutchman het volgende:
1 Con Domen
2 Piet Saman
3 Justin Case
4 Klaartje Komen
5 Metje Hol
6 Douwe Schat
7 Truusje Spetter-Kwak
8 Jos Thie
9 Dick Sack
10 Donald Duk
11 Connie Moeleker
12 Mensje van Steen
13 Mevrouw Post van Gisteren
14 WC Pot
15 Ben Naaktgeboren
16 Coby Potappel-Stroop
17 Alco Liest
18 Dies Groot
19 I.C. Notting
20 Bas Sillen
21 Peter Celie
22 Kenny Boeijen
23 Willie Wortel
24 Patty Koot
25 Connie Vroegop
26 Geurtje Tabak
27 Tukkie Tuk
28 Hans Schoen
29 Anti Kip
30 Philip Heynen

http://sites.bnn.nl/page/coenensandershow

de hele lijst _O-
Ik moet elke keer weer lachen! :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_87942201
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja :D
Hoe verzin je het :D
pi_87942278
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je kent me ;)
:9
pi_87942353
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik moet elke keer weer lachen! :D
Ik ook :D terwijl ik de meeste al ken, maar t blijft leuk!
pi_87942361
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:9
Zit je al aan de drank? ;)
pi_87942379
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Frambozen met beetje suiker en scheutje water aan de kook brengen en wat kapot drukken en laten pruttelen.
Dat zeven en het vocht daarvan mengen met twee blaadjes gelatine.
Slagroom kloppen en eiwitten stijfkloppen en dan het frambozenspul voorzichtig mengen met de slagroom en dat vervolgens voorzichtig mengen met de eiwitten.
Als het lekker was: heb je een preciezer recept?

Golfje, ik klik ff niet, ja 8-)
pi_87942394
Ik ken er heel veel niet :D Melig :D
pi_87942443
Ik snap sommige niet ook :')
30 Philip Heynen :?
pi_87942487
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Filippijnen?
pi_87942525
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:52 schreef Bluezz het volgende:
Die snapte ik ook al niet :?
maarja blond he ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:55:18 #226
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87942594
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:53 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Filippijnen?
dat dus. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_87942608
quote:

Filippijnen?
Oh ja :D Jij brunet, jij jonge :P

Huisje toe :W
pi_87942639
Philip Heynen moest ik ook even over nadenken, inderdaad.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:57:06 #229
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87942684
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:55 schreef Bluezz het volgende:

Oh ja :D Jij brunet, jij jonge :P

Huisje toe :W
Tot straks! :*
klef he, FF :6
Poef.....gone! ©golfer
pi_87942723
Jos Thie _O-

echt, ouders hebben wel humor maar ook heel wreed om je kind zo te noemen
dan val ik wel mee met mn 'Bolletje' O+
pi_87942725
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Zit je al aan de drank? ;)
Neh...dat bewaar ik voor vanavond met een lekker muziekje erbij denk ik O+ eerst dietiste straks :+
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2010 @ 16:58:35 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87942758
quote:

[..]

Filippijnen?
De koelkast komt weer een stapje dichterbij. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87942771
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Neh...dat bewaar ik voor vanavond met een lekker muziekje erbij denk ik O+ eerst dietiste straks :+
Fijn O+ vandaag gaat weer de eerste dag zonder drank worden voor mij
Afgelopen 12 dagen steeds wel iets gedronken

succes!
pi_87942804
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef golfer het volgende:

Tot straks! duifje, schatje, mopje, honeyboney van me :* :* :* :* :*

pi_87942806
quote:

[..]

nee dat gaat wel :)
pi_87942906
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

dat niet :{
pi_87942955
heb de wratten bekeken en tekst gelezen maar is hetzelfde te behandelen als gewone wratten. volgens mij de minst erge SOA
pi_87942980
quote:

[..]

:o
quote:

[..]

:r
pi_87942997
Eten & daarna werken :W
Lief spelen iedereen
pi_87943193
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Als het lekker was: heb je een preciezer recept?

Golfje, ik klik ff niet, ja 8-)
Het was lekker ;)

Ik had 4 eiwitten, 125 ml slagroom, 200 gram frambozen, handvol rode besjes, kleine eetlepel suiker en twee blaadjes gelatine.

Wat ik achteraf anders zou doen: iets meer frambozen en rode besjes, dan wordt het nog wat frisser.
pi_87943322
quote:

[..]

_O-
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:13:57 #242
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_87943463
woehoei mijn haartjes weer geknipt *O* zit weer lekker in control haha :D
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_87943495
quote:
6s.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Kaasplenkie is goed in het begeleiden van mensen die aan zichzelf willen werken. w/
Oh?
pi_87943547
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef borisz het volgende:

[..]

De koelkast komt weer een stapje dichterbij. :+.
Op m'n werk is 'tie al bezorgd vandaag *O*

Lie, doe je de suiker bij de eiwitten als je ze klopt? Hmm, ik vind het wel een leuk experiment. En dan met bosbessen, voor wild-paarse mousse :o
pi_87943612
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:10 schreef Aure het volgende:

[..]

_O-
Als iemand ooit zoiets tegen me zou zeggen, ga ik echt heel hard rennen :D _O-
pi_87943617
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef rijsttafel het volgende:
Nog een keer doorspoelen.
:o Dat had ik kunnen zeggen O+
pi_87943655
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:03 schreef FutureFairytale het volgende:
heb de wratten bekeken en tekst gelezen maar is hetzelfde te behandelen als gewone wratten. volgens mij de minst erge SOA
Wel een heel genante, lijkt me :X Brrrr.
pi_87943761
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
Nee, nooit :) Maar wel: ik hou van jou. Tegen Isa en kaas gister nog! En als ik héél erg verschrikkelijk veel gedronken heb, hou ik van iedereen O+

En windigo, ik ben aan het teruglezen dus ik kan een beetje spuit-elverig zijn, maar ik denk dat je nu een goeie zet in een andere/betere? richting hebt gekregen van o.a. Anthraxx en golfer. Je hebt ook een behoorlijke hoop geduld, ik zou allang geroepen hebben dat iedereen haske dood kan vallen en dat ik nooit meer in de SC zou komen. Ofzo :s)
pi_87943789
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
:o hoi mam/voorbeeld O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:22:15 #250
63722 z80
I fink you freaky
pi_87943810
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Jos Thie _O-

echt, ouders hebben wel humor maar ook heel wreed om je kind zo te noemen
dan val ik wel mee met mn 'Bolletje' O+
Bolletje? valt toch wel mee.
of bedoel je het ontbijt? O~)
pi_87943816
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Op m'n werk is 'tie al bezorgd vandaag *O*

Lie, doe je de suiker bij de eiwitten als je ze klopt? Hmm, ik vind het wel een leuk experiment. En dan met bosbessen, voor wild-paarse mousse :o
Ik had wat suiker door de slagroom, en een beetje suiker in het pannetje met fruit bij het inkoken.
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:22:43 #252
55709 Stereotomy
pi_87943827
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oh?
'niet zeuren en normaal doen' zegt plenkie dan.
pi_87943862
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, je hebt gelijk steer. En weet je wat? Het werkte, voor mij O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:24:50 #254
55709 Stereotomy
pi_87943895
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:23 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk steer. En weet je wat? Het werkte, voor mij O+
Vaak werkt normaal doen gewoon he O+
pi_87943910
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Hoi. I think I love you ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:25:50 #256
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87943931
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nee, nooit :) Maar wel: ik hou van jou. Tegen Isa en kaas gister nog! En als ik héél erg verschrikkelijk veel gedronken heb, hou ik van iedereen O+

En windigo, ik ben aan het teruglezen dus ik kan een beetje spuit-elverig zijn, maar ik denk dat je nu een goeie zet in een andere/betere? richting hebt gekregen van o.a. Anthraxx en golfer. Je hebt ook een behoorlijke hoop geduld, ik zou allang geroepen hebben dat iedereen haske dood kan vallen en dat ik nooit meer in de SC zou komen. Ofzo :s)
Nou ja, het kost me wel eens moeite natuurlijk. Er gaat zo veel van dat soort kritiek mijn kant op, en ik begrijp het wel maar soms is het echt heel pijnlijk. CF zei laatst geloof ik (of iemand anders hier) ''hangt de bevestiging van je bestaan soms van ons af ofzo??'' ja, vaak wel helaas. Soms zijn jullie dagenlang het enige ''gezelschap'' dat ik heb. Daar hang je dan al gauw (te) veel aan op. Dat is gewoon pure eenzaamheid. Maar goed, hopelijk krijg ik daar gauw een therapie voor.

Bedankt voor je aardige reactie :*
pi_87943933
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik had wat suiker door de slagroom, en een beetje suiker in het pannetje met fruit bij het inkoken.
Nier door de eiwitten? Ik vind dingen met eiwitten zonder suiker eng :D
pi_87943959
Heb ik dat gezegd? Sounds like me, maar ik kan het me niet herinneren ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:27:00 #259
55709 Stereotomy
pi_87943970
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind dingen met eiwitten zonder suiker eng :D
He bah CF, TMI :r
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:27:41 #260
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87943999
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Mij blijven dat soort dingen tegenwoordig veel te veel bij :')
pi_87944054
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Onder iedereen, val je ook zelf ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:28:47 #262
55709 Stereotomy
pi_87944058
Ik heb ook vaak een extern referentiekader maar van mijn therapeut mocht ik dat niet meer dus luister ik maar naar haar. :s)
pi_87944066
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:27 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

He bah CF, TMI :r
Is het soms 5 uur geweest? :P
pi_87944072
Gut. Help even, luitjes. Ik heb een halve pan zelfgemaakte kippenboullion staan. Natuurlijk hebben el queso en ik geen vriezert, dus we willen het vandaag opeten. Nu zijn we allebei gezonde eters/vreetzakken, en hebben we dus niet genoeg aan een bordje kippensoep met een stukje brood. Wat de *piep* moet ik koken vanavond?
pi_87944079
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nier door de eiwitten? Ik vind dingen met eiwitten zonder suiker eng :D
Nee? Waarom? Ik deed ook maar wat :D
pi_87944082
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Als iemand ooit zoiets tegen me zou zeggen, ga ik echt heel hard rennen :D _O-
ja ik zou er ook de kriebels van krijgen. Mijn ex noemde me vroegahh áltijd "babe". Op zich vind ik zo'n 'koosnaampje' niet eens zo heel erg, maar babe is echt verschrikkelijk. Doet me denken aan dat varkentje :')
pi_87944089
quote:
10.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

^O^
pi_87944100
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:

[..]

ja ik zou er ook de kriebels van krijgen. Mijn ex noemde me vroegahh áltijd "babe". Op zich vind ik zo'n 'koosnaampje' niet eens zo heel erg, maar babe is echt verschrikkelijk. Doet me denken aan dat varkentje :')
Heee babe :7
pi_87944107
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:28 schreef rijsttafel het volgende:
Onder iedereen, val je ook zelf ;)
Hoe zeer ik je pogingen ook waardeer, is het negatieve zelfbeeldmeisje in mij het niet met je eens :) Maar: nice try ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:30:35 #270
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87944130
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik had een Amerikaanse ex, die zei tijdens de eerste keer sex ''oh baby yes baby'' nou toen had ik héél veel moeite om niet in lachen uit te barsten! Leek wel porno :') _O-
pi_87944134
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
Kaas noemt me babe. En elders op FOK dan hier refereert hij aan mij als 'de babe' O+
pi_87944164
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:

[..]

Doet me eerder denken aan Baywatch ofzo :9~ ;)
pi_87944174
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Kaas noemt me babe. En elders op FOK dan hier refereert hij aan mij als 'de babe' O+
:D _O_ en terecht natuurlijk 8-) ;) :P
pi_87944194
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hoe zeer ik je pogingen ook waardeer, is het negatieve zelfbeeldmeisje in mij het niet met je eens :) Maar: nice try ;)
-O-

Ik vind jou niet het type voor een negatief zelfbeeld eerlijk gezegd. Raak je nog wel vanaf denk ik zo. ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:32:59 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87944211
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:

Oh babe, yes babe. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:33:36 #276
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87944235
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh babe, yes babe. ;)
:')

(Zie post op vorige pagina)
pi_87944250
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh babe, yes babe. ;)
Oh give it to me baby!

pi_87944268
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:29 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nee? Waarom? Ik deed ook maar wat :D
Blijven ze steviger en worden ze een beetje visceuzer van.

Ik zou echt zo giftig worden van een man die me babe of baby noemde :o Brrr!

En Lein, een aardappelomelet (tortilla) erbij?
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:34:28 #279
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87944273
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:33 schreef Windigo het volgende:

(Zie post op vorige pagina)
ja, ik heb ooit teveel porno gekeken. :')
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:35:10 #280
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87944297
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:34 schreef golfer het volgende:

[..]

ja, ik heb ooit teveel porno gekeken. :')
Heh, kennelijk zijn Amerikanen gewoon zo. Of mijn Amerikaan had ook teveel porno gekeken, dat kan natuurlijk ook :')
pi_87944311
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:32 schreef rijsttafel het volgende:
-O-

Ik vind jou niet het type voor een negatief zelfbeeld eerlijk gezegd. Raak je nog wel vanaf denk ik zo. ^O^
Heuj! Da's een compliment! Daar kan ik niet zo goed mee omgaan :) Maar: dankjewel. En ik blijf van ganser harte (ouderwetse praat :D) hopen dat dat zelfbeeld verbetert :)

En het eet-probleem is opgelost, we eten vooraf kippensoep en pannenkoeken als hoofdgerecht *O*
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:36:35 #282
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87944343
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:35 schreef Windigo het volgende:

Heh, kennelijk zijn Amerikanen gewoon zo. Of mijn Amerikaan had ook teveel porno gekeken, dat kan natuurlijk ook :')
het is gewoon een heel veilige manier. Je kunt zo nooit per ongeluk de verkeerde naam roepen.
gewoon: babe of baby. ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87944360
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:31 schreef PdeHoog het volgende:
:D _O_ en terecht natuurlijk 8-) ;) :P
Ik had laatst zoiets stoms, het was rond de tijd waarop kaas me vaak belt. Telefoon gaat, ik neem op: Hoi lief!

Was het de verzekeringsman :@

Oh, en het aller tenenkrommendste koosnaampje ooit: schattepoepie
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:37:22 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87944372
Ik ga achter mijn pannen, want de bazin komt zo thuis. :)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:38:48 #285
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87944425
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:36 schreef golfer het volgende:

[..]

het is gewoon een heel veilige manier. Je kunt zo nooit per ongeluk de verkeerde naam roepen.
gewoon: babe of baby. ;)
Hmm, ja. Goed punt :P We hadden ook een open relatie.. Ik begrijp er opeens veel meer van :P :D
pi_87944489
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

:D
pi_87944600
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik had laatst zoiets stoms, het was rond de tijd waarop kaas me vaak belt. Telefoon gaat, ik neem op: Hoi lief!
Wat neem jij dan lief de telefoon aan, ik neem op met hééé [achternaam] :')
pi_87944644
Heel stiekem heb ik geen zin om naar de supermarkt te gaan :@ Het is koud buiten, hier binnen ook. En ik moet lopend want ik heb geen licht op mn fiets }:|
pi_87944670
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Heel stiekem heb ik geen zin om naar de supermarkt te gaan :@ Het is koud buiten, hier binnen ook. En ik moet lopend want ik heb geen licht op mn fiets }:|
dat word brood bij je soep

het is nog licht hoor
pi_87944730
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:44 schreef ColdFeet het volgende:
Wat neem jij dan lief de telefoon aan, ik neem op met hééé [achternaam] :')
Oh ik ben zo lief O+

quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:46 schreef flying-dutchman het volgende:
dat word brood bij je soep

het is nog licht hoor
Er is geen brood :') Dat moet ik halen. Maar pannenkoekenmeel is er wel. Nu even snel dit topic vollullen, dan kan ik weg :')

Oh, en als ik klaar ben in de super is het wel donker :) Ik gooi liever geld weg dan dat ik een bekeuring krijg :)
pi_87944839
aangezien ik nog even geen verzendkosten had, toch maar even beb vuyk besteld. Komt mijn boekenkast ook wat voller
pi_87944930
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was dat geloof ik. ;)

En hi liefjens! Wat een gezellige middag Heb ik gehad zo. Nu eens teruglezen en straks koken: japanse gehaktballetjes met shi takes en een komkommer-gembersalade.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_87945430
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef flying-dutchman het volgende:
Niet helemaal safe for work

http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=760550

_O-
Hee! Bij sommige drumritmes die ik bedenk mis ik wel eens een derde arm. Dit biedt uitkomst! 8-)
pi_87945510
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:54 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Ik was dat geloof ik. ;)

En hi liefjens! Wat een gezellige middag Heb ik gehad zo. Nu eens teruglezen en straks koken: japanse gehaktballetjes met shi takes en een komkommer-gembersalade.
Tsk, was je weer eens onvriendelijk :N en dan draai ik ervoor op, nota bene :D

Komt dat recept uit dat low-carb boek? Klinkt wel lekker :9
pi_87945625
Ik ben net naar de super en terug gelopen. En het topic is nog steeds niet vol }:|
pi_87945676
Voel je vrij :) Ik ben nog op m'n werk, straks lopend naar huis. Hoe solidair ben ik, Lein 8-)
pi_87945879
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben net naar de super en terug gelopen. En het topic is nog steeds niet vol }:|
dit is 298 dan

doe jij de overige 3 dan
pi_87945923
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Voel je vrij :) Ik ben nog op m'n werk, straks lopend naar huis. Hoe solidair ben ik, Lein 8-)
Fantastisch O+
  Moderator / Redactie Sport maandag 25 oktober 2010 @ 18:24:48 #300
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_87945949
Even helpen dan?
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_87946040
ha.... haa.... haaaaa.... haaaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo