abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:01:25 #1
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_87937369
dus :6
Confidence through competence
pi_87937387
Is het al ergens 17.01 :?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:02:53 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937418
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Windigo het volgende:

Doe ik vaak genoeg, maar dat leest men niet :) En ja dan krijg ik te horen dat dat aan mezelf ligt dan ik denk dat er niet gereageerd wordt, dus ik hou er inderdaad maar mee op. Er is kennelijk toch al een onveranderlijk vastgeroest beeld van hoe ik in elkaar zit, dus ik kan toch al niks goed doen.

Doei :W
Dat men niet meteen a la minuut op een post van je reageert betekent nog niet dat je genegeerd wordt. Soms duurt het even wat langer voordat mensen reageren.
Maar nogmaals: als je alleen maar klaag en zeurposts neerzet krijg je op den duur wat minder aandacht en moet je daar toch echt vooral zelf aan gaan werken. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937430
Dus strik erom Steer?
pi_87937438
golfer heeft de bluezzeritis met kwoten *O*
pi_87937450
golfer }:|
pi_87937451
Ik wil deze M&M's BH! :D

maandag 25 oktober 2010 @ 15:03:31 #8
55709 Stereotomy
pi_87937452
Kaasplenkie is goed in het begeleiden van mensen die aan zichzelf willen werken. w/
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:04:02 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937474
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Ja in Moskou geloof ik. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:04:17 #10
55709 Stereotomy
pi_87937480
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]
Smelt in je mond, niet in je handen :9~

Als tietenman kan ik dit wel waarderen. O-)
pi_87937485
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:01 schreef Bluezz het volgende:
ohjee wil je weer droge witte wijn? :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:04:28 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937487
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Sarabi het volgende:

[ afbeelding ]
Haha, Mag ik hem dan komen opsnoepen? :9~
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937499
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:02 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat men niet meteen a la minuut op een post van je reageert betekent nog niet dat je genegeerd wordt. Soms duurt het even wat langer voordat mensen reageren.
Maar nogmaals: als je alleen maar klaag en zeurposts neerzet krijg je op den duur wat minder aandacht en moet je daar toch echt vooral zelf aan gaan werken. :)
Precies wat Golf zegt.

Ik word ook wel eens genegeerd. Trek ik me niets van aan.

Neem deze post bijvoorbeeld. Niemand zal erop ingaan 8-)
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:05:06 #14
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87937507
Ik wéét wel dat Golfer een punt heeft :{

Maar dan kan ik gewoon niks meer posten, want er gebeurd gewoon niets leuks. Dus daarom zeg ik dat ik dan wel weg ben. Kennelijk zijn er teveel mensen die het stoort, tsja, daar moet ik me dan maar bij neerleggen. Vind het alleen jammer, want ik dacht dat een SC ook was om moeilijke fases in het leven te bespreken. Dat begrijp ik kennelijk verkeerd, nou ja, niks aan te doen. Dan ga ik wel weg.

Ik dacht alleen dat ik in een jaar wel een basis zou hebben opgebouwd waarin mensen een andere kant van me kennen, aangezien dit pas een maand of 3 speelt, maar het negatieve is kennelijk sterker in de herrinering dan het positieve.
pi_87937509
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Smelt in je mond, niet in je handen :9~

Als tietenman kan ik dit wel waarderen. O-)
Ik vind hem ook wel erg leuk :D en hij is er alleen in grote maten ;)
Jammer dat je BH's onder je kleren hoort te dragen

@golfer you wish ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:06:02 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937543
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef rijsttafel het volgende:

Neem deze post bijvoorbeeld. Niemand zal erop ingaan 8-)
Zei u iets? ;)
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937554
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Noem je me nou klef? ;)
Er zijn mensen die hun vriendje elke dag zien he? Ik zie hem op zijn hoogst 2,5 dag en als er dan eentje wegvalt is dat jammer
oh gelukkig maar. een vriendin van me is vreselijk klef (vind ik dan). woont al ruim 3 jaar samen nu en nog steeds in iedere zin 'schatje' of in een smsje wel 3x 'schatje'.
en op een verjaardag nog steeds even heel klef doen iedere keer als ze beide opstaan... ieeeeee, krijg ik de kriebels van
pi_87937564
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef golfer het volgende:

[..]

Zei u iets? ;)
-O-

M'n hele punt verknald..
pi_87937591
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh gelukkig maar. een vriendin van me is vreselijk klef (vind ik dan). woont al ruim 3 jaar samen nu en nog steeds in iedere zin 'schatje' of in een smsje wel 3x 'schatje'.
en op een verjaardag nog steeds even heel klef doen iedere keer als ze beide opstaan... ieeeeee, krijg ik de kriebels van
Hoe lang ben je al vrijgezel? :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:08:20 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937640
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

Doen B. en ik ook nog steeds. :@
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937664
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Windigo het volgende:

Maar dan kan ik gewoon niks meer posten, want er gebeurd gewoon niets leuks. Dus daarom zeg ik dat ik dan wel weg ben. Kennelijk zijn er teveel mensen die het stoort, tsja, daar moet ik me dan maar bij neerleggen. Vind het alleen jammer, want ik dacht dat een SC ook was om moeilijke fases in het leven te bespreken. Dat begrijp ik kennelijk verkeerd, nou ja, niks aan te doen. Dan ga ik wel weg.

Ik dacht alleen dat ik in een jaar wel een basis zou hebben opgebouwd waarin mensen een andere kant van me kennen, aangezien dit pas een maand of 3 speelt, maar het negatieve is kennelijk sterker in de herrinering dan het positieve.
probeer aan positieve dingen te denken. kan iets kleins zijn zoals dat bv het zonnetje schijnt en dat je even lekker een frisse neus kunt halen. of wat je voor lekkers gaat koken. door depri te denken wordt je alleen maar meer depri van en dat is zo zonde.... :*
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:09:19 #22
55709 Stereotomy
pi_87937672
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Windigo het volgende:

Mag ik hier even op inhaken? ;)

Wat mij vooral opvalt is dat je het graag hebt over wat allemaal niet kan (of wat je allemaal al hebt geprobeerd, of wat een dokter heeft gezegd dat je niet kan), maar altijd pas laat inhaakt op wat er wél kan. Nu helpt het natuurlijk niet als je in een put zit en iedereen roept dat je aan jezelf moet werken en eruit moet (! :o) klimmen, maar het is niet verkeerd om in termen van oplossingen en kleine stapjes die wél kunnen te praten. :)
pi_87937674
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

:D beter dan dat ze elkaar de tent uitvechten toch?
zolang ze niet voor mijn neus staan te tongen vind ik het niet zo erg
pi_87937685
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Hoe lang ben je al vrijgezel? :P
mn hele leven ;)
pi_87937723
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef golfer het volgende:

[..]

Doen B. en ik ook nog steeds. :@
is me niet opgevallen in Bloemendaal of bij de lijken. maar ik was er ook niet bij toen jullie in de sexstand stonden..
pi_87937739
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mn hele leven ;)
echt? :o
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:11:04 #27
55709 Stereotomy
pi_87937753
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik kreeg van mijn ex verwijten dat ik nooit tegen haar zei dat ik van haar hield of hoe mooi ze was. 8)7

Maargoed, dit was ook dezelfde ex die mij verweet niet voorgesteld te hebben met haar samen te wonen toen ze naar mijn stad kwam verhuizen, omdat ze een stuk of honderd keer eerder had aangegeven dat samenwonen een zwaktebod was en dat er meteen getrouwd moest worden. 8)7

Vrouwen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
pi_87937762
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef FutureFairytale het volgende:

ohjee wil je weer droge witte wijn? :D
Vinden ze vast raar staan als ik een lekker flesje opentrek hier aan de balie :D
Maar gisteren schrok ik ook ff van mezelf, we gingen zo gezellig zitten met de lunch dat ik er gewoon zin in had en me later realiseerde dat het pas 13? uur was of zo :@
pi_87937791
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D beter dan dat ze elkaar de tent uitvechten toch?
zolang ze niet voor mijn neus staan te tongen vind ik het niet zo erg
ja dat wel.. maar toch .. nee... zie ik mezelf echt niet doen. ook al zeggen mensen "wacht maar tot je iemand hebt" bla bla, maar zeker weten van niet.. :r
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:12:36 #30
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87937814
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

Wat mij vooral opvalt is dat je het graag hebt over wat allemaal niet kan (of wat je allemaal al hebt geprobeerd, of wat een dokter heeft gezegd dat je niet kan), maar altijd pas laat inhaakt op wat er wél kan. Nu helpt het natuurlijk niet als je in een put zit en iedereen roept dat je aan jezelf moet werken en eruit moet (! :o) klimmen, maar het is niet verkeerd om in termen van oplossingen en kleine stapjes die wél kunnen te praten. :)
Scheelt mij weer een boel tekst. ^O^
Helemaal mee eens en ook een beetje het punt wat ik Windigo probeer duidelijk te maken op mijn eigen botte manier.
Maar liever duidelijk dan dat zachte gedoe.
Geen kusje/kroel maar aan jezelf gaan werken en niet de schuld bij anderen leggen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_87937844
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

mn hele leven ;)
Ow :P

Dan gaat m'n punt wat ik wilde maken niet op. Je hebt van die mensen die zich heel fel afzetten tegen klef doen als ze net uit een relatie komen, maar zodra ze weer een relatie hebben zijn zij juist degenen die het klefst zijn van iedereen. :')

Overigens moet iedereen lekker klef zijn als ze dat zelf willen, maar ik ben daar persoonlijk ook niet zo van en ook nooit geweest. Ook niet in relaties.
pi_87937859
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

echt? :o
ja jij wil me niet
pi_87937862
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:

Ik kreeg van mijn ex verwijten dat ik nooit tegen haar zei dat ik van haar hield of hoe mooi ze was. 8)7

Maargoed, dit was ook dezelfde ex die mij verweet niet voorgesteld te hebben met haar samen te wonen toen ze naar mijn stad kwam verhuizen, omdat ze een stuk of honderd keer eerder had aangegeven dat samenwonen een zwaktebod was en dat er meteen getrouwd moest worden. 8)7

Ja -O- Wij willen dat jullie niet alleen 'ons' ruiken maar ook in onze hersens kunnen kijken en kunnen ruiken wat we willen :+

zeggen dat je van elkaar houd is best ok, of je kan ook zeggen ik zie u graag :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:13:51 #34
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_87937864
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Of gewoon meepraten en meeposten en niet direct het topic gebruiken als blog en hopen dat iedereen medelijden gaat hebben :)

Bot? Ja. Iedereen heeft wel zijn of haar problemen en iedereen praat er ook over. Maar daar staat ook tegenover dat het niet altijd alleen maar over die problemen moet gaan. Golfer zijn opmerking was misschien bot maar hij heeft wel een goed punt. Ik irriteerde mij er ook al een paar weken over. Maar goed, hij zegt het en ik slik het blijkbaar in.

Voordat mensen beginnen met "jij hebt makkelijk praten": Ik heb een depressie zo'n 1.5 jaar tot 2 jaar lang van dichtbij meegemaakt en heb er ook mee moeten leven. Helaas heb ik er wel aan overgehouden dat ik mij lang niet altijd meer volledig kan inleven in mensen in dezelfde situatie, domweg omdat ik de energie er gewoon niet meer voor heb. 2 jaar is lang genoeg om van dichtbij mee te maken en dat wil je niet nog eens op je 'gezellig praat' forum terug vinden.

En daarbij heeft iedereen echt wel het beste met je voor :). Daar ben ik van overtuigd.
pi_87937873
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja dat wel.. maar toch .. nee... zie ik mezelf echt niet doen. ook al zeggen mensen "wacht maar tot je iemand hebt" bla bla, maar zeker weten van niet.. :r
Dat zei ik ook tot 3 jaar geleden ;) en ik keurde het nog harder af dan jij
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:14:26 #36
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87937885
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoelt Steer, je hebt gelijk. Ik zeg ook niet dat Golfer ongelijk heeft, maar ik weet gewoon niet zo goed wat ik dán moet posten. Het beheerst mn leven gewoon heel erg, daarom zeg ik ook dat ik dan wel weg ben. Ik snap ook wel dat wat ik allemaal op mn bordje heb liever niet hier neergezet moet worden, maar ik heb niemand anders om het aan te vertellen. Heb t gevoel dat ik constant tegen een muur aanloop.

En ja misschien is het irrationeel om te denken, maar als ik leuke dingen te vertellen heb lijkt dat echt niet opgemerkt te worden, er wordt wel op me gereageerd maar altijd op de niet leuke dingen voor mn gevoel. Hebben die dan zo de overhand of zijn de dingen die ik post niet leuk genoeg ofzo?

Samenvatting: kan je me uitleggen hoe ik het anders kan doen dan?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:15:43 #37
63722 z80
I fink you freaky
pi_87937938
wat te doen met een gevalletje PEBKAC? |:( 8)7
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:16:00 #38
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87937947
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef z80 het volgende:
Een wat? :D
pi_87937955
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef z80 het volgende:
Wat voor een gevalletje?
pi_87937956
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Windigo het volgende:

[..]

Ik snap ook wel dat wat ik allemaal op mn bordje heb liever niet hier neergezet moet worden[/b]
_O- _O-

CUL SC :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:16:23 #41
13783 Anthraxx
pi_87937959
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:15 schreef z80 het volgende:
Netjes aanhoren en proberen te sturen naar het probleem op zo'n manier dat hij of zij er vanzelf achter komt dat het niet aan het systeem/jou ligt.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:16:52 #42
13783 Anthraxx
pi_87937977
PEBKAC = Problem Exists Between Keyboard And Chair.
pi_87937979
quote:
Nog een keer doorspoelen.
pi_87938002
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ja jij wil me niet [ afbeelding ]
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh :*
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:17:28 #45
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938006
quote:
Huh?
Poef.....gone! ©golfer
pi_87938010
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
Nerds :{w
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:17:47 #47
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938018
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Of gewoon meepraten en meeposten en niet direct het topic gebruiken als blog en hopen dat iedereen medelijden gaat hebben :)

Bot? Ja. Iedereen heeft wel zijn of haar problemen en iedereen praat er ook over. Maar daar staat ook tegenover dat het niet altijd alleen maar over die problemen moet gaan. Golfer zijn opmerking was misschien bot maar hij heeft wel een goed punt. Ik irriteerde mij er ook al een paar weken over. Maar goed, hij zegt het en ik slik het blijkbaar in.

Voordat mensen beginnen met "jij hebt makkelijk praten": Ik heb een depressie zo'n 1.5 jaar tot 2 jaar lang van dichtbij meegemaakt en heb er ook mee moeten leven. Helaas heb ik er wel aan overgehouden dat ik mij lang niet altijd meer volledig kan inleven in mensen in dezelfde situatie, domweg omdat ik de energie er gewoon niet meer voor heb. 2 jaar is lang genoeg om van dichtbij mee te maken en dat wil je niet nog eens op je 'gezellig praat' forum terug vinden.

En daarbij heeft iedereen echt wel het beste met je voor :). Daar ben ik van overtuigd.
Ik weet wel dat Golfer gelijk heeft, dat heb ik hem ook gegeven. Misschien ziet ik in een tunnelvisie, daarom zeg ik ook: misschien moet ik maar even weg gaan dan. Ik snap wel dat je er geen zin in hebt om iemand om je heen te hebben die het steeds moeilijk heeft. Ik hoop ook dat ik heel gauw mn verhaal ergens anders kwijt kan.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:18:17 #48
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938041
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
Oh. Dat was echt een nieuwe voor mij. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:18:53 #49
55709 Stereotomy
pi_87938064
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja -O- Wij willen dat jullie niet alleen 'ons' ruiken maar ook in onze hersens kunnen kijken en kunnen ruiken wat we willen :+

zeggen dat je van elkaar houd is best ok, of je kan ook zeggen ik zie u graag :D
Het ligt ook een beetje aan mij. Ik heb nog in geen enkele lange relatie tegen de ander gezegd dat ik van haar hield. Aan de ene kant: wat is het? Aan de andere kant: hou ik wel van de ander? Resultaat: helemaal niks. :')

Maar soms is het beter om de stap te nemen en het wel te doen. Versterkt de relatie. Net als seks. ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:19:00 #50
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938070
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:16 schreef Anthraxx het volgende:
Lol :Y
pi_87938073
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

dat is wel iets vrouw-eigen ja. iets zeggen wat ze niet willen zodat jij het juist wel doet! en man-eigen om dat niet te begrijpen :D
je kunt best eens zeggen dat je van haar houdt maar iedere dag hoeft echt niet... :N
pi_87938106
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Het ligt ook een beetje aan mij. Ik heb nog in geen enkele lange relatie tegen de ander gezegd dat ik van haar hield. Aan de ene kant: wat is het? Aan de andere kant: hou ik wel van de ander? Resultaat: helemaal niks. :')

Maar soms is het beter om de stap te nemen en het wel te doen. Versterkt de relatie. Net als seks. ;)
Nog helemaal nooit tegen een meisje gezegd dat je van haar hield?
Zei zij het dan wel tegen jou?
En hoe lang waren die relaties dan?

Dat kunnen zeggen tegen elkaar is inderdaad het mooiste wat er is O+
pi_87938117
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vinden ze vast raar staan als ik een lekker flesje opentrek hier aan de balie :D
Maar gisteren schrok ik ook ff van mezelf, we gingen zo gezellig zitten met de lunch dat ik er gewoon zin in had en me later realiseerde dat het pas 13? uur was of zo :@
nou en? als je er trek in hebt, maakt toch niks uit? je bestelt niet gelijk 3 flessen ofzo.. :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:20:14 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938126
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:

je kunt best eens zeggen dat je van haar houdt maar iedere dag hoeft echt niet... :N
Oh? Nou ja...gelukkig maar. :)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:20:19 #55
55709 Stereotomy
pi_87938131
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat zei ik ook tot 3 jaar geleden ;) en ik keurde het nog harder af dan jij
Ja, volgens mij is het vaak ene gevalletje groeien en de juiste persoon vinden. ;)

M'n zus wilde bv ook nooit kinderen.... totdat ze m'n zwager ontmoette. :')
pi_87938140
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Echt wel
Sowieso het eerst en het laatste wat je tegen elkaar zegt op een dag O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:21:15 #57
55709 Stereotomy
pi_87938164
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nog helemaal nooit tegen een meisje gezegd dat je van haar hield?
Zei zij het dan wel tegen jou?
En hoe lang waren die relaties dan?

Dat kunnen zeggen tegen elkaar is inderdaad het mooiste wat er is O+
Uh. 13 maanden. En 3.5 jaar. Enne volgens mij is het ook nog nooit tegen mij gezegd :'( confronterend dit Sarabi. :7
pi_87938169
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja, volgens mij is het vaak ene gevalletje groeien en de juiste persoon vinden. ;)

M'n zus wilde bv ook nooit kinderen.... totdat ze m'n zwager ontmoette. :')
Ja dat is ook zeker zo
Je weet ook wel wanneer het 'goed' zit
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:21:29 #59
63722 z80
I fink you freaky
pi_87938175
quote:

[..]

er is toch niets mis en af en toe een drankje als je gezellig ergens zit? ongeacht het tijdstip.
als het een gewoonte wordt, of niet zonder kan is het een ander verhaal.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_87938193
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Uh. 13 maanden. En 3.5 jaar. Enne volgens mij is het ook nog nooit tegen mij gezegd :'( confronterend dit Sarabi. :7
Sorry :* het verbaast me gewoon een beetje...........
pi_87938203
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

wat een aardige en begripvolle post :) dat doe je bij mij nou nooit -O-
pi_87938210
quote:
Zet talk dirty to mie *)
pi_87938215
quote:

[..]

Ik had ook wel een biertje gelust, maar dat zou geen goed plan geweest zijn :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:23:17 #64
13783 Anthraxx
pi_87938244
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:22 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat een aardige en begripvolle post :) dat doe je bij mij nou nooit -O-
Wel waar. Alleen je leest het gewoon niet w/
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:23:46 #65
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938262
Oké, ik beloof plechtig dat ik mijn persoonlijke issues (de komende maanden) buiten de SC houdt.

Zijn jullie dan wel weer vriendjes met me? :*
pi_87938325
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:22 schreef rijsttafel het volgende:

Ik had ook wel een biertje gelust, maar dat zou geen goed plan geweest zijn :P
Je was meteen van je kater afgeweest heur :7
pi_87938368
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:19 schreef FutureFairytale het volgende:

Liever wel O+
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:26:22 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938373
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Windigo het volgende:
Oké, ik beloof plechtig dat ik mijn persoonlijke issues (de komende maanden) buiten de SC houdt.
Dat hoeft helemaal niet. Maar je kan het ook een beetje doseren en niet alleen met klaagposts binnen te komen.
quote:
Dat waren we al. Anders namen we niet de moeite om er op in te gaan en je er mee te confronteren. Dan zouden we je wel echt negeren. :)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:26:30 #69
55709 Stereotomy
pi_87938379
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sorry :* het verbaast me gewoon een beetje...........
Ja mij ook nu :'(

Heb wel tegen haar gezegd dat ik van haar hield toen het een paar maanden uit was :') en dat meende ik ook. En toen zei ze dat terug. :') Constructief allemaal he. :')
pi_87938404
Wat gaan mijn spreekuurtjes vlot *O* *O*
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:27:10 #71
55709 Stereotomy
pi_87938405
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet. Maar je kan het ook een beetje doseren en niet alleen met klaagposts binnen te komen.
[..]

Dat waren we al. Anders namen we niet de moeite om er op in te gaan en je er mee te confronteren. Dan zouden we je wel echt negeren. :)
:Y
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:27:11 #72
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938406
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

Oké ik zal er op letten :) En bedankt :*
pi_87938415
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja mij ook nu :'(

Heb wel tegen haar gezegd dat ik van haar hield toen het een paar maanden uit was :') en dat meende ik ook. En toen zei ze dat terug. :') Constructief allemaal he. :')
Je hebt er achteraf niets meer aan voor die relatie
Maar je kan er wel van leren voor de volgende relatie toch?
pi_87938428
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:23 schreef Windigo het volgende:

Altijd :*

Maar het is niet erg dat je je problemen post - dat moet gewoon kunnen - maar voor mij vooral dat je er gelijk over begint als eerste posts. Dat is voor ons ook een beetje ongemakkelijk, natuurlijk. Wat wil je dat we erop zeggen? Persoonlijk heb ik niet gestudeerd voor therapeut ofzo :P
pi_87938436
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

heb je dat ook nog nooit gegeven in een relatie? :o
:P
pi_87938439
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:26 schreef Stereotomy het volgende:

Lekker op tijd ook Steer *) Je voelt wel dat het zo is, maar het is fijn om te horen en voor de rest zijn sommige vrouwens echt té moeilijk te volgen, ook voor mij :+
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:28:00 #77
55709 Stereotomy
pi_87938440
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je hebt er achteraf niets meer aan voor die relatie
Maar je kan er wel van leren voor de volgende relatie toch?
Zoiets ja :')
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:28:20 #78
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_87938456
Zo. En nu gooi ik even een bakje erwtensoep erin. c_/
Poef.....gone! ©golfer
pi_87938473
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:20 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Echt wel
Sowieso het eerst en het laatste wat je tegen elkaar zegt op een dag O+
}:|
pi_87938480
Wie zegt wel eens: "ik hou van mij" ?
pi_87938497
quote:
14.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zoiets ja :')
Sorry -O-
Maar je het zal echt automatisch gaan als je de ware tegenkomt
Dan hoef je geen spelletjes te spelen en je af te vragen of je het wel of niet moet zeggen
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:29:20 #82
55709 Stereotomy
pi_87938499
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

heb je dat ook nog nooit gegeven in een relatie? :o
:P
Diezelfde ex wilde dus niet aan de sex eerst :') Maar ging na heel veel maanden overstag, en dat heeft de relatie wel goed gedaan *) van beide kanten. Ze was niet gelovig ofzo, alleen erg ouderwetsch en heel idealistisch.
pi_87938510
quote:
14.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
Nog vaker dan ik hou van jou ^O^
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:29:50 #84
55709 Stereotomy
pi_87938519
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker op tijd ook Steer *) Je voelt wel dat het zo is, maar het is fijn om te horen en voor de rest zijn sommige vrouwens echt té moeilijk te volgen, ook voor mij :+
Ik zal het onthouden oma Bloes :+
pi_87938527
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

dat ja. niet slim, kleine rijst! :D
pi_87938530
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

, alleen erg ouderwetsch en heel idealistisch.
Niet mis met dat ;)
Kan ook goed zijn voor een relatie
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:30:28 #87
55709 Stereotomy
pi_87938551
quote:
14.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:28 schreef rijsttafel het volgende:
Ook te weinig :')

Ik ben gewoon niet zo'n liefdevol persoon ;( bedankt mam ~:) ofzo :P
pi_87938572
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja, en waarschijnlijk ook van dat broodje dat in m'n maag zat ;)
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:31:02 #89
55709 Stereotomy
pi_87938576
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Niet mis met dat ;)
Kan ook goed zijn voor een relatie
Niet als ik we allebei wel seks willen }:|
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:31:15 #90
13783 Anthraxx
pi_87938581
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Diezelfde ex wilde dus niet aan de sex eerst :') Maar ging na heel veel maanden overstag, en dat heeft de relatie wel goed gedaan *) van beide kanten. Ze was niet gelovig ofzo, alleen erg ouderwetsch en heel idealistisch.
En daarna neukte ze als een beest zeker?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:31:25 #91
199397 Windigo
Flavourtarian
pi_87938586
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:27 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Altijd :*

Maar het is niet erg dat je je problemen post - dat moet gewoon kunnen - maar voor mij vooral dat je er gelijk over begint als eerste posts. Dat is voor ons ook een beetje ongemakkelijk, natuurlijk. Wat wil je dat we erop zeggen? Persoonlijk heb ik niet gestudeerd voor therapeut ofzo :P
Mja, dat is natuurlijk wel zo. Dat besefte ik net ook, dat jullie geen therapie-groep zijn. Het is alleen gewoon moeilijk om het allemaal binnen te houden, en ik heb denk ik de SC teveel gebruikt als uitlaatklep om af te stomen. Ik zal wel eens een dagboek gaan bijhouden, ik denk dat ik gewoon iets neutraals nodig heb om het er uit te gooien. Dat zal ik voortaan wel gebruiken voor ik jullie een bericht stuur ;) Het gaat mij namelijk vooral om de opluchting van het er uit gooien, maar dan zitten jullie er wel mee natuurlijk. Daar had ik niet bij stilgestaan, sorry :*
pi_87938601
quote:
10.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Niet als ik we allebei wel seks willen }:|
Hmm ik weet niet......
Het is een moeilijk onderwerp (vind ik)
pi_87938602
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

hoe oud was je in je laatste relatie?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:32:15 #94
55709 Stereotomy
pi_87938614
quote:
6.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

En daarna neukte ze als een beest zeker?
Anders ik wel :9~
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:32:29 #95
55709 Stereotomy
pi_87938619
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hoe oud was je in je laatste relatie?
23 tot 27 zo ongeveer.
pi_87938626
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Stereotomy het volgende:

Ook te weinig :')
Ik hou nog steeds niet erg van me, myself and I hoor :P
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:32:50 #97
13783 Anthraxx
pi_87938634
quote:
6.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Anders ik wel :9~
Stiereotomy?
pi_87938648
Ik vond net een fles Glenlivet 12yr in mijn bureaukastje op kantoor :D Mijn collega's hebben hun belofte gehouden _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_87938661
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:31 schreef Windigo het volgende:

[..]

Mja, dat is natuurlijk wel zo. Dat besefte ik net ook, dat jullie geen therapie-groep zijn. Het is alleen gewoon moeilijk om het allemaal binnen te houden, en ik heb denk ik de SC teveel gebruikt als uitlaatklep om af te stomen. Ik zal wel eens een dagboek gaan bijhouden, ik denk dat ik gewoon iets neutraals nodig heb om het er uit te gooien. Dat zal ik voortaan wel gebruiken voor ik jullie een bericht stuur ;) Het gaat mij namelijk vooral om de opluchting van het er uit gooien, maar dan zitten jullie er wel mee natuurlijk. Daar had ik niet bij stilgestaan, sorry :*
^O^
No problem
pi_87938699
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik hou nog steeds niet erg van me, myself and I hoor :P

:*
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:34:51 #101
55709 Stereotomy
pi_87938705
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:33 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vond net een fles Glenlivet 12yr in mijn bureaukastje op kantoor :D Mijn collega's hebben hun belofte gehouden _O-
Of ze wilden je ontslagen hebben? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')