abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87937064
Go hard or go home
pi_87937131
*O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87937208
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:49 schreef Noek het volgende:

[..]

Het was toevallig geen stagiaire? Die schijnen echt heel vatbaar te zijn. :')
Nee, was het maar zo. Stagiairs kun je missen, als deze gast ziek was betekende dat dat er collega's hun weekend gehalveerd zagen worden.
pi_87937315
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee, was het maar zo. Stagiairs kun je missen, als deze gast ziek was betekende dat dat er collega's hun weekend gehalveerd zagen worden.
Afschuwelijk ja, van die mensen die zich sneller ziekmelden dan een virus zich kan verspreiden! Nu heb ik alleen wel een grondige hekel aan ziektekiemenverspreidende types. Van die mensen die echt alles je kant op zitten te hoesten en te blaffen. "Go Home", denk ik dan!
Go hard or go home
pi_87937353
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Noek het volgende:

[..]

Afschuwelijk ja, van die mensen die zich sneller ziekmelden dan een virus zich kan verspreiden! Nu heb ik alleen wel een grondige hekel aan ziektekiemenverspreidende types. Van die mensen die echt alles je kant op zitten te hoesten en te blaffen. "Go Home", denk ik dan!
Van die figuren die er een familie voordeelpak Tempo doorheen snuiten.
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:01:42 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_87937395
Bij ons op de zaak krijgt iedereen die bij de collectieve verzekering zit hem ook.
Ongeacht leeftijd, gezondheid etc.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87937521
quote:

[..]

Ja, als je echt ziek bent moet je naar huis maar ik geloof dat die collega van mij nooit griep gehad heeft. Hij had ook eens hele zielige verhalen dat hij ziek zou zijn en vertelde iedereen dat de dokter dacht dat hij de ziekte van Crohn had. De tranen welden in z'n ogen van zelfmedelijden toen hij dat vertelde. Uit later onderzoek bleek dat hij geen Ziekte van Crohn had maar dat het verstandiger was om niet iedere avond vlak voor het slapen uit de frituur te vreten. :')
pi_87937531
quote:

[..]

stond vanmorgen netjes voor de balie van assistente, staat er iemand achter me steeds der neus op te halen, echt asso heb me omgedraait en er wat van gezegt, vind dat goor als mensen dat doen. :r
pi_87937563
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ja, als je echt ziek bent moet je naar huis maar ik geloof dat die collega van mij nooit griep gehad heeft. Hij had ook eens hele zielige verhalen dat hij ziek zou zijn en vertelde iedereen dat de dokter dacht dat hij de ziekte van Crohn had. De tranen welden in z'n ogen van zelfmedelijden toen hij dat vertelde. Uit later onderzoek bleek dat hij geen Ziekte van Crohn had maar dat het verstandiger was om niet iedere avond vlak voor het slapen uit de frituur te vreten. :')
hij kon gewoon niet poepen :Y
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 15:08:03 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87937625
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Dementor het volgende:

[..]

Van die figuren die er een familie voordeelpak Tempo doorheen snuiten.
En dan ook nog complimenten verwachten omdat ze er toch maar zijn.
Met zo'n hese stem telefoontjes afhandelen.. "ja, beetje verkouden.. gaat wel weer over". Ga weg, naar je nest.
Nog los van het feit dat je met koorts echt niet fatsoenlijk kunt nadenken. Al is het tot een graad of 38 wel weer afdoende te onderdrukken met van pillenstein.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_87937657
38 koorts? Verhoging noem ik dat.
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 15:10:18 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87937718
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
38 koorts? Verhoging noem ik dat.
Jij bent dan ook een bikkel. 8-)

Tot 38 krijg je de temp wel naar een aanvaardbaar niveau met een paracetamol. Daarboven ga ik echt niet meer werken. En als ik de longen uit mijn lijf hoest, laat ik het dagje kantoor ook zitten, dan werk ik die dag ook wel thuis.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_87937756
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:

[..]

stond vanmorgen netjes voor de balie van assistente, staat er iemand achter me steeds der neus op te halen, echt asso heb me omgedraait en er wat van gezegt, vind dat goor als mensen dat doen. :r
Ik heb idd ook veel liever dat ze het laten lopen. Groene klodders op je kin FTW! *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87938001
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Jij bent dan ook een bikkel. 8-)
Neuh, maar ik heb zelden koorts, gelukkig.
quote:
Tot 38 krijg je de temp wel naar een aanvaardbaar niveau met een paracetamol. Daarboven ga ik echt niet meer werken. En als ik de longen uit mijn lijf hoest, laat ik het dagje kantoor ook zitten, dan werk ik die dag ook wel thuis.
Het is situatie-afhankelijk, denk ik. Ik heb vooral te maken met situaties dat door het "ziek zijn" van de één, een ander er voor op moet draaien. Dan mag de drempel wel iets hoger liggen.
pi_87938017
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik heb idd ook veel liever dat ze het laten lopen. Groene klodders op je kin FTW! *O*
hahaaha nee maar echt, dat geroggel en dan ophalen zo goor echt goor, nou draaide me om en vroeg of als ze weer ging ophalen ze even omwilde draaien en het niet in me nek moest doen. ze keek wel een beetje raar hahha maar draaide zich netjes om.
pi_87938267
http://player.omroep.nl/?aflID=11605280&start=00:06:45

mario blijft trainer van Feyenoord.
pi_87938455
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef Gert het volgende:

[..]

En dan ook nog complimenten verwachten omdat ze er toch maar zijn.
Met zo'n hese stem telefoontjes afhandelen.. "ja, beetje verkouden.. gaat wel weer over". Ga weg, naar je nest.
Nog los van het feit dat je met koorts echt niet fatsoenlijk kunt nadenken. Al is het tot een graad of 38 wel weer afdoende te onderdrukken met van pillenstein.
In veel gevallen betaal je de eerste dag zelf, dat zorgt er ook voor dat mensen nog halfziek op hun werk verschijnen.
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 15:36:24 #19
184769 crew  Deisyy
pi_87938760
Ik heb ook zo'n zielepoot van een collega, die zat dan de hele tjid zielig te snotteren, te sniffen en te rillen. Echt, die jongen was goed beroerd en vroeg op een gegeven moment of ik aan zijn voorhoofd wilde voelen :') Ik vroeg hem of hij zelf even aan zjin hoofd wilde voelen.

Hij durfde gewoon de beslissing niet zelf nemen om naar huis te gaan :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_87938788
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook zo'n zielepoot van een collega, die zat dan de hele tjid zielig te snotteren, te sniffen en te rillen. Echt, die jongen was goed beroerd en vroeg op een gegeven moment of ik aan zijn voorhoofd wilde voelen :') Ik vroeg hem of hij zelf even aan zjin hoofd wilde voelen.

Hij durfde gewoon de beslissing niet zelf nemen om naar huis te gaan :D
Ah gos, dat is dan weer sneu. Heb je hem naar huis gestuurd?
Go hard or go home
pi_87938883
Nu vind ik ziekmelden ook echt afschuwelijk om te doen. Die drempel is echt de Kilimanjaro.
Go hard or go home
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 15:41:18 #22
184769 crew  Deisyy
pi_87938972
quote:
10.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Noek het volgende:

[..]

Ah gos, dat is dan weer sneu. Heb je hem naar huis gestuurd?
Nope :D

Het is een sulletje, die nooit besilissingen durft te nemen en zich altijd achter een ander probeert te verschuilen onder het mom van even overleggen.

Uiteindelijk is heeft hij zelf de knoop doorgehakt ^O^
pi_87939003
ik meld mezelf ook nooit ziek :')
pi_87939122
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Nope :D

Het is een sulletje, die nooit besilissingen durft te nemen en zich altijd achter een ander probeert te verschuilen onder het mom van even overleggen.

Uiteindelijk is heeft hij zelf de knoop doorgehakt ^O^
Wat flink assertief van hem! In zijn hoofd heeft hij het waarschijnlijk 10.000 keer geoefend. Hij was zeker ook ziek van de spanning. :o :'(
Go hard or go home
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 15:45:26 #25
184769 crew  Deisyy
pi_87939181
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:42 schreef Laysa het volgende:
ik meld mezelf ook nooit ziek :')
Dan heb jij zeker een foto van jezelf hangen met daaronder een bordje "Medewerker van het jaar" ?
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:46:11 #26
241662 Jian
Well, well, well
pi_87939223
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het ene gaat prima naast het andere. DIe Hans Jansen lijkt mij nu niet echt een voorvechter van het Moslim gedachtegoed en vindt het vast geen bezwaar om medestander Wilders een handje te helpen. Naïef vind ik het pas als je denkt dat Hans Jansen zuiver in deze zaak staat. Ze nemen elkaar de maat, dat gevoel heb ik er over.
Je kan natuurlijk op je kop gaan staan in deze, maar feit is gewoon dat een Raadsheer van het Hof Amsterdam en opsteller van de zo gewraakte beschikking, willens en wetens bij een getuige deskundige van de tegenpartij, die drie dagen later moest getuigen aan tafel is gaan zitten. En dat alleen is laakbaar, not done en een blunder van omvang en dan laat ik kwade opzet en het feit dat hij met Jansen over het proces heeft gesproken nog buiten beschouwing.. En als je dat niet ziet, dan heb je er gewoon weinig van begrepen.
pi_87939242
quote:
12.gif Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dan heb jij zeker een foto van jezelf hangen met daaronder een bordje "Medewerker van het jaar" ?
Ik doe elke maand weer nwe ronden nwe kansen :D
pi_87939358
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Doe mij maar een spiegel
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:51:07 #29
241662 Jian
Well, well, well
pi_87939468
Leo op TV, wat een drama -O- Moet zeggen dat het ook wel een stelletje kluitenboeren zijn daar uit de provincie om Feyenoord zo te vernederen met 10-0. Ajax had uit respect gewoon bij 7-0 gezegd, nou is het mooi geweest, niet meer scoren en gewoon uitvoetballen, weet ik zeker :Y
pi_87939885
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:06 schreef Toverheks het volgende:

[..]

hij kon gewoon niet poepen :Y
Denk dat hij juist heel goed kon poepen, iets te goed zelfs :P Oftewel iedere morgen racekak had.
pi_87940151
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk op je kop gaan staan in deze, maar feit is gewoon dat een Raadsheer van het Hof Amsterdam en opsteller van de zo gewraakte beschikking, willens en wetens bij een getuige deskundige van de tegenpartij, die drie dagen later moest getuigen aan tafel is gaan zitten. En dat alleen is laakbaar, not done en een blunder van omvang en dan laat ik kwade opzet en het feit dat hij met Jansen over het proces heeft gesproken nog buiten beschouwing.. En als je dat niet ziet, dan heb je er gewoon weinig van begrepen.
En dus heeft Brammetje terecht gekregen waar hij om vroeg en moet Geertje nu eens ophouden met zijn getwitter! Het recht heeft gezegevierd, op naar de volgende ronde!
pi_87940190
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Jian het volgende:

[..]

Maar dat begrijp ik wel. Ik zeg alleen dat in dat schaakspel (het ene kan prima naast het andere), getuige de opmerkingen van de gastheer van die avond, de heer Jansen het er geen bezwaar in ziet om één en ander vol overtuiging en aangedikt naar buiten te brengen om er een slaatje uit te slaan voor "vriend Wilders".
pi_87940333
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef Jian het volgende:
Leo op TV, wat een drama -O- Moet zeggen dat het ook wel een stelletje kluitenboeren zijn daar uit de provincie om Feyenoord zo te vernederen met 10-0. Ajax had uit respect gewoon bij 7-0 gezegd, nou is het mooi geweest, niet meer scoren en gewoon uitvoetballen, weet ik zeker :Y
Ben eigenlijk helemaal niet zo van het voetballen, maar zit wel naar de volgende wedstrijd van Fyenoord uit te kijken. Want jee, wat hebben die het om de oren gehad! Benieuwd hoe ze het nu verder doen.
Beenhakker gezien. Vond hem wel heel reëel.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:11:53 #34
241662 Jian
Well, well, well
pi_87940508
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Maar dat begrijp ik wel. Ik zeg alleen dat in dat schaakspel (het ene kan prima naast het andere), getuige de opmerkingen van de gastheer van die avond, de heer Jansen het er geen bezwaar in ziet om één en ander vol overtuiging en aangedikt naar buiten te brengen om er een slaatje uit te slaan voor "vriend Wilders".
Hij was en is bereid om zijn verhaal voor de rechter en onder ede te verklaren! Ik ga er zomaar vanuit dat deze professor niet het risico gaat nemen veroordeeld te worden wegens meineed :)
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:13:25 #35
241662 Jian
Well, well, well
pi_87940596
Hartstilstand voetballer in Spanje. Best heftig, wat hoor je dat toch veel de laatste tijd.

pi_87940806
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef Jian het volgende:

[..]

Hij was en is bereid om zijn verhaal voor de rechter en onder ede te verklaren! Ik ga er zomaar vanuit dat deze professor niet het risico gaat nemen veroordeeld te worden wegens meineed :)
En hij speelde de naïeve meneer. Hij had het immers alleen op zijn site gezet en had nooit kunnen bevroeden dat dit eruit zou komen. Nou, nou, nou.....deze heer weet wat media is en was zich maar al tegoed bewust van het effect. Hij is vaker op tv en in het nieuws, weet hoe het werkt. Op tv en in het nieuws de vermoorde onschuld spelen, wie gelooft dat?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2010 16:18:12 ]
pi_87940910
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

En hij speelde de naïeve meneer. Hij had het immers alleen op zijn site gezet en had nooit kunnen bevroeden dat dit eruit zou komen. Nou, nou, nou.....deze heer weet wat media is en was zich maar al tegoed bewust van het effect. Hij is vaker op tv en in het nieuws, weet hoe het werkt. Op tv en in het nieuws de vermoorde onschuld spelen, wie gelooft dat?
Ik niet :) Iets te toevallig dat het nu juist naar buiten kwam terwijl het diner al in mei heeft plaatsgevonden. Bovendien zegt hij 20 minuten ruzie te hebben gemaakt met de gastheer omdat hij weg wilde, waarom is hij niet gegaan dan?
pi_87940964
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Jian het volgende:
Hartstilstand voetballer in Spanje. Best heftig, wat hoor je dat toch veel de laatste tijd.

Gatver, weet je of hij het heeft overleefd?
pi_87941127
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Jian het volgende:

Commentaren onder die video gelezen?
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:25:04 #40
241662 Jian
Well, well, well
pi_87941152
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Allemaal totaal niet interessant , wat dondert het of ie het lachend, huilend, snikkend of gillend naar buiten brengt, de misstap en het verwijt daarover ligt bij Raadsheer Tom Schalke en terecht!
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:26:44 #41
241662 Jian
Well, well, well
pi_87941241
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Commentaren onder die video gelezen?
Nee,zeker weer van die leeghoofden -O-
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:28:38 #42
241662 Jian
Well, well, well
pi_87941332
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef spuitje het volgende:

[..]

Gatver, weet je of hij het heeft overleefd?
Ja, deze wel, ligt in het ziekenhuis
pi_87941763
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef Jian het volgende:

[..]

Allemaal totaal niet interessant , wat dondert het of ie het lachend, huilend, snikkend of gillend naar buiten brengt, de misstap en het verwijt daarover ligt bij Raadsheer Tom Schalke en terecht!
Dat valt te bezien. Wilders heeft aangifte gedaan, ook hier gaan mensen onder ede gehoord worden. Ik wil wel eens weten wat er nu die avond precies gezegd is. Natuurlijk is de eerste blunder gemaakt door Tom Schalke door er überhaupt over te gaan spreken. Het lijkt mij, zowel de eerste opzet als het gevolg ervan, allemaal boze opzet. Al met al net iets te doorzichtig voor het niveau, dat had een stuk beter gekund.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:50:43 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87942359
Die angstige wanhoop op de gezichten van zijn ploeggenoten. Chilling.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_87942569
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Copycat het volgende:
Vond het echt bizar. Maar je zal daar staan en je ploeggenoot ligt bijna dood te gaan. Brrr.....
pi_87942739
Het meest vreemde vind ik dat het lijkt alsof hij niets voelt aankomen. Hij valt zomaar opeens neer.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 17:01:36 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_87942877
quote:
15.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Copycat het volgende:
Ja. En dat stoere mannengedoe is plots verdwenen. Tranen met tuiten huilen ze. :'(
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 17:02:59 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_87942947
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het meest vreemde vind ik dat het lijkt alsof hij niets voelt aankomen. Hij valt zomaar opeens neer.
Je ziet hem wel eerst wat zwalken en toen ineens, bam!
― Mark Twain
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:13:29 #49
104871 remlof
Europees federalist
pi_87943441
Mjah, sex & drugs & rock 'n roll en topsport gaan ook niet echt samen.
pi_87943661
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
Mjah, sex & drugs & rock 'n roll en topsport gaan ook niet echt samen.
Is het zo'n wilde jongen dan?
Go hard or go home
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:19:09 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87943691
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef spuitje het volgende:

Vond het echt bizar. Maar je zal daar staan en je ploeggenoot ligt bijna dood te gaan. Brrr.....
Bizar vind ik het niet, juist heel menselijk en daarom raakte het wellicht zo.
pi_87943797
Remlof, hoe bevalt Metallica?
Go hard or go home
  maandag 25 oktober 2010 @ 17:21:57 #53
104871 remlof
Europees federalist
pi_87943800
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 17:18 schreef Noek het volgende:

[..]

Is het zo'n wilde jongen dan?
Dat weet ik niet, maar het zou zo maar kunnen.
pi_87945350
Gewapende overval op Bank Santander in Cambrils.
Vrouw in haar nek gestoken..
pi_87945414
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef hondjes het volgende:
Gewapende overval op Bank Santander in Cambrils.
Vrouw in haar nek gestoken..
Die takkewijven staan ook altijd en overal in de weg |:(
pi_87945465
Toevallig gisteren geld gehaald in Cambrils..
pi_87945489
En alweer uitgegeven.
pi_87945525
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:11 schreef hondjes het volgende:
En alweer uitgegeven.
:D

Ik heb de nieuwe layout. Ies best mooi! O+
Go hard or go home
pi_87945558
Niet gestoken,maar geschoten
pi_87945831
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:12 schreef Noek het volgende:
Ik heb de nieuwe layout. Ies best mooi! O+
Erg goed idd _O_
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_87945948
Ik ben nog aan het werk.
pi_87945951
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Erg goed idd _O_
Het is wel meer scrollen of niet? En ik klik mis waardoor ik steeds op de eerste pagina beland maar dat went vast wel. Vind het vooral wel een rustig beeld eigenlijk.
Go hard or go home
pi_87946028
En de witte rand om mijn ava vind ik mooi bij mijn achtergrondkleur passen. Heel zen en sereen.
Namasté.
Go hard or go home
pi_87946047
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:26 schreef Noek het volgende:
En de witte rand om mijn ava vind ik mooi bij mijn achtergrondkleur passen. Heel zen en sereen.
Namasté.
Dat is je outer glow.
pi_87946176
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:24 schreef Noek het volgende:

[..]

Het is wel meer scrollen of niet? En ik klik mis waardoor ik steeds op de eerste pagina beland maar dat went vast wel. Vind het vooral wel een rustig beeld eigenlijk.
Jep, te veel scrollen eigenlijk :P. De auto-update is echt ideaal, je aantal keer F5-rammen neemt exponentieel af (na een paar dagen pas, want de eerste paar dagen geloof je toch niet dat er geen nieuwe reacties zijn :+).

Nu iedereen 'm heeft zij we binnenkort vast van die ava-loze users met een webicon af :P.
pi_87946210
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat is je outer glow.
Fijn dat je dat zegt want zo is het ook maar net! Ga naar huis want anders vind je Juud in de pot. :(
Go hard or go home
pi_87946212
Bij EenVandaag een marok die via msn haar vriend vertelde dat ze zwanger was :'(! Vriend vertrok maar.
pi_87946237
maar gaat de baggerlayout nu helemaal weg? -O-
pi_87946243
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:31 schreef Noek het volgende:

[..]

Fijn dat je dat zegt want zo is het ook maar net! Ga naar huis want anders vind je Juud in de pot. :(
Dan hoef ik tenminste geen goulash te eten, wie bedenkt dat he?
pi_87946258
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij EenVandaag een marok die via msn haar vriend vertelde dat ze zwanger was :'(! Vriend vertrok maar.
Een Marok? Leek me toch een Antilliaanse of zo.
pi_87946265
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
maar gaat de baggerlayout nu helemaal weg? -O-
Ze gaan allemaal weg, ja.
pi_87946274
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Een Marok? Leek me toch een Antilliaanse of zo.
Kan ook, ik let maar half op.
pi_87946277
quote:
11.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ze gaan allemaal weg, ja.
;(
pi_87946290
wanneer Pietje?
pi_87946310
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Laysa het volgende:
wanneer Pietje?
Geen idee, moet je bij Danny zijn.
pi_87946335
Anders moet hij die blijven ondersteunen?
pi_87946356
quote:
11.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Geen idee, moet je bij Danny zijn.
geen zin an :D
pi_87946362
quote:
11s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:

Jep, te veel scrollen eigenlijk :P. De auto-update is echt ideaal, je aantal keer F5-rammen neemt exponentieel af (na een paar dagen pas, want de eerste paar dagen geloof je toch niet dat er geen nieuwe reacties zijn :+).

Nu iedereen 'm heeft zij we binnenkort vast van die ava-loze users met een webicon af :P.
Kan ik de smileys ook vastzetten ipv dat je eerst op dat :) hoofd moet klikken?

Want wat gebeurt er dan met die ava-loze users? :o
Go hard or go home
pi_87946372
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef Dementor het volgende:
Jep, en met de huidige browser-ontwikkeling lijkt me dat niet prettig. IE6 wordt geloof ik ook niet meer ondersteund.
pi_87946409
quote:
5s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Kan ik de smileys ook vastzetten ipv dat je eerst op dat :) hoofd moet klikken?

Want wat gebeurt er dan met die ava-loze users? :o
Nee, je moet ze allemaal uit je hoofd leren o|O.

Niks, die zien dat hun webicon niet meer zichtbaar is en zetten nu eindelijk een nieuwe ava :+.
pi_87946460
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Jep, en met de huidige browser-ontwikkeling lijkt me dat niet prettig. IE6 wordt geloof ik ook niet meer ondersteund.
Ach IE6 is troep dus begrijpelijk.
  maandag 25 oktober 2010 @ 18:41:02 #82
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87946560
Het is nog komkommertijd bij EenVandaag?

BaasBGate bij Blvd: dat is pas nieuws!
pi_87946569
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:32 schreef Dementor het volgende:

Dan hoef ik tenminste geen goulash te eten, wie bedenkt dat he?
Hongaren toch? Daar hoor je eigenlijk niks over, over Hongarije. Is vast een fijn land.
Go hard or go home
pi_87946591
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Noek het volgende:

[..]

Hongaren toch? Daar hoor je eigenlijk niks over, over Hongarije. Is vast een fijn land.
Of ze leven niet meer in Hongarije.
pi_87946868
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Copycat het volgende:
Het is nog komkommertijd bij EenVandaag?

BaasBGate bij Blvd: dat is pas nieuws!
Zelfs het hondje van Patricia is bij haar weggelopen. Groot gelijk.
  † In Memoriam † maandag 25 oktober 2010 @ 18:51:56 #86
135305 beequeen
Lost.
pi_87947057
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:

En ze heeft meer gehuild om het verlies van die kuttenlikker dan om het vertrek van Adam. En nog een koortslip ook.
Teh drama, echt vrezelijk. :'(
― Mark Twain
pi_87947065
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

ga jij eens snel op zoek naar dat hondje, het heet Charlie en brengt 10.000 euro op als je het terug vind.

( vind het wel zielig voor haar)
pi_87947100
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ga jij eens snel op zoek naar dat hondje, het heet Charlie en brengt 10.000 euro op als je het terug vind.

Gewoon een keer chinees bestellen.
pi_87947288
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Hij zal wel een Louis Vuitton halsbandje om hebben.
pi_87947483
Volgens mij heeft Erik de Zwart een lijntje genomen voor de uitzending.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:06:35 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87947672
Volgens mij wel meer dan één. Speedy Gonzalez, die De Wit.
pi_87947912
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij wel meer dan één. Speedy Gonzalez, die De Wit.
Ik geloof dat John van de Heuvel het in de gaten heeft :D
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:14:03 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87947995
Hoezo? Gaf ie een bepaalde blik? Gemist ...

Maar het is nogal obvious, vind ik.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:14:43 #94
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87948025
Dat knowing knipoogje richting Winaton net ...
Ik voel 'm, geloof ik.
pi_87948112
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Gaf ie een bepaalde blik? Gemist ...

Maar het is nogal obvious, vind ik.
Hij keek zonet met zo'n blik van "waar heb jij last van?"

Het wordt natuurlijk ook nog eens versterkt doordat Erik van de radio komt. De meeste radiomensen die later televisie gaan doen blijven ook op tv heel krampachtig voor wat betreft het laten vallen van stiltes. Felix Meurders is er ook zo één, doodsbenauwd dat er een seconde stilte is.
pi_87948269
quote:
Gasten in de uitzending van maandag 25 oktober zijn: Gerard Spong, Robert de Hoog, Willem van Hanegem en Koos Postema. Muziek is er van The Wild Things, tafelheer is Erben Wennemars.
_O_
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:21:22 #97
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_87948329
Dat is waar, maar daar valt zijn gedrag imo nu niet alleen aan te wijten.
It's chemical.
pi_87948397
Willem van Hanegem is altijd leuk en Erben Wennemars is een onverantwoordelijke gek.
pi_87948521
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 19:21 schreef Copycat het volgende:

It's chemical.
:Y Hij zit in z'n eentje helemaal op z'n eigen level.
pi_87948576
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef Dementor het volgende:
Zal vast één van de redenen zijn, maar de belangrijkste lijkt mij toch wel dat hij z'n gebruikers wat kan aansturen en in de hand kan houden.
  maandag 25 oktober 2010 @ 19:29:51 #101
241662 Jian
Well, well, well
pi_87948701
Een op tien kent online vriend niet
door onze redactie
AMSTERDAM - Bijna één op de tien internetgebruikers heeft een groot deel van zijn online vrienden nooit fysiek ontmoet. Dat blijkt uit onderzoek van de nieuwe locatiedienst Geomium.

”Dit zijn zorgelijke uitkomsten”, meent Geomium directeur Michael Ferguson. ”Sociale netwerken zijn bedoeld om het socialiseren gemakkelijker te maken, niet om het te vervangen.”

http://www.telegraaf.nl/d(...)nd_niet__.html?p=3,1

Vollgens mij ligt dat nog wel hoger. ... maar hoezo zorgelijk, is die man een wereldvreemde bejaarde ofzo ? 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')