quote:Nee, was het maar zo. Stagiairs kun je missen, als deze gast ziek was betekende dat dat er collega's hun weekend gehalveerd zagen worden.Op maandag 25 oktober 2010 14:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Het was toevallig geen stagiaire? Die schijnen echt heel vatbaar te zijn.
quote:Afschuwelijk ja, van die mensen die zich sneller ziekmelden dan een virus zich kan verspreiden! Nu heb ik alleen wel een grondige hekel aan ziektekiemenverspreidende types. Van die mensen die echt alles je kant op zitten te hoesten en te blaffen. "Go Home", denk ik dan!Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, was het maar zo. Stagiairs kun je missen, als deze gast ziek was betekende dat dat er collega's hun weekend gehalveerd zagen worden.
quote:Van die figuren die er een familie voordeelpak Tempo doorheen snuiten.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Afschuwelijk ja, van die mensen die zich sneller ziekmelden dan een virus zich kan verspreiden! Nu heb ik alleen wel een grondige hekel aan ziektekiemenverspreidende types. Van die mensen die echt alles je kant op zitten te hoesten en te blaffen. "Go Home", denk ik dan!
quote:Ja, als je echt ziek bent moet je naar huis maar ik geloof dat die collega van mij nooit griep gehad heeft. Hij had ook eens hele zielige verhalen dat hij ziek zou zijn en vertelde iedereen dat de dokter dacht dat hij de ziekte van Crohn had. De tranen welden in z'n ogen van zelfmedelijden toen hij dat vertelde. Uit later onderzoek bleek dat hij geen Ziekte van Crohn had maar dat het verstandiger was om niet iedere avond vlak voor het slapen uit de frituur te vreten.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
Afschuwelijk ja, van die mensen die zich sneller ziekmelden dan een virus zich kan verspreiden! Nu heb ik alleen wel een grondige hekel aan ziektekiemenverspreidende types. Van die mensen die echt alles je kant op zitten te hoesten en te blaffen. "Go Home", denk ik dan!
quote:stond vanmorgen netjes voor de balie van assistente, staat er iemand achter me steeds der neus op te halen, echt asso heb me omgedraait en er wat van gezegt, vind dat goor als mensen dat doen.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:hij kon gewoon niet poepenOp maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als je echt ziek bent moet je naar huis maar ik geloof dat die collega van mij nooit griep gehad heeft. Hij had ook eens hele zielige verhalen dat hij ziek zou zijn en vertelde iedereen dat de dokter dacht dat hij de ziekte van Crohn had. De tranen welden in z'n ogen van zelfmedelijden toen hij dat vertelde. Uit later onderzoek bleek dat hij geen Ziekte van Crohn had maar dat het verstandiger was om niet iedere avond vlak voor het slapen uit de frituur te vreten.
quote:En dan ook nog complimenten verwachten omdat ze er toch maar zijn.Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van die figuren die er een familie voordeelpak Tempo doorheen snuiten.
quote:Jij bent dan ook een bikkel.
quote:Ik heb idd ook veel liever dat ze het laten lopen. Groene klodders op je kin FTW!Op maandag 25 oktober 2010 15:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
stond vanmorgen netjes voor de balie van assistente, staat er iemand achter me steeds der neus op te halen, echt asso heb me omgedraait en er wat van gezegt, vind dat goor als mensen dat doen.
quote:Neuh, maar ik heb zelden koorts, gelukkig.
quote:Het is situatie-afhankelijk, denk ik. Ik heb vooral te maken met situaties dat door het "ziek zijn" van de één, een ander er voor op moet draaien. Dan mag de drempel wel iets hoger liggen.Tot 38 krijg je de temp wel naar een aanvaardbaar niveau met een paracetamol. Daarboven ga ik echt niet meer werken. En als ik de longen uit mijn lijf hoest, laat ik het dagje kantoor ook zitten, dan werk ik die dag ook wel thuis.
quote:hahaaha nee maar echt, dat geroggel en dan ophalen zo goor echt goor, nou draaide me om en vroeg of als ze weer ging ophalen ze even omwilde draaien en het niet in me nek moest doen. ze keek wel een beetje raar hahha maar draaide zich netjes om.Op maandag 25 oktober 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb idd ook veel liever dat ze het laten lopen. Groene klodders op je kin FTW!
quote:In veel gevallen betaal je de eerste dag zelf, dat zorgt er ook voor dat mensen nog halfziek op hun werk verschijnen.Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan ook nog complimenten verwachten omdat ze er toch maar zijn.
Met zo'n hese stem telefoontjes afhandelen.. "ja, beetje verkouden.. gaat wel weer over". Ga weg, naar je nest.
Nog los van het feit dat je met koorts echt niet fatsoenlijk kunt nadenken. Al is het tot een graad of 38 wel weer afdoende te onderdrukken met van pillenstein.
quote:Ah gos, dat is dan weer sneu. Heb je hem naar huis gestuurd?Op maandag 25 oktober 2010 15:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb ook zo'n zielepoot van een collega, die zat dan de hele tjid zielig te snotteren, te sniffen en te rillen. Echt, die jongen was goed beroerd en vroeg op een gegeven moment of ik aan zijn voorhoofd wilde voelenIk vroeg hem of hij zelf even aan zjin hoofd wilde voelen.
Hij durfde gewoon de beslissing niet zelf nemen om naar huis te gaan
quote:NopeOp maandag 25 oktober 2010 15:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ah gos, dat is dan weer sneu. Heb je hem naar huis gestuurd?
quote:Wat flink assertief van hem! In zijn hoofd heeft hij het waarschijnlijk 10.000 keer geoefend. Hij was zeker ook ziek van de spanning.Op maandag 25 oktober 2010 15:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nope![]()
Het is een sulletje, die nooit besilissingen durft te nemen en zich altijd achter een ander probeert te verschuilen onder het mom van even overleggen.
Uiteindelijk is heeft hij zelf de knoop doorgehakt
quote:Dan heb jij zeker een foto van jezelf hangen met daaronder een bordje "Medewerker van het jaar" ?
quote:Je kan natuurlijk op je kop gaan staan in deze, maar feit is gewoon dat een Raadsheer van het Hof Amsterdam en opsteller van de zo gewraakte beschikking, willens en wetens bij een getuige deskundige van de tegenpartij, die drie dagen later moest getuigen aan tafel is gaan zitten. En dat alleen is laakbaar, not done en een blunder van omvang en dan laat ik kwade opzet en het feit dat hij met Jansen over het proces heeft gesproken nog buiten beschouwing.. En als je dat niet ziet, dan heb je er gewoon weinig van begrepen.Op maandag 25 oktober 2010 14:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het ene gaat prima naast het andere. DIe Hans Jansen lijkt mij nu niet echt een voorvechter van het Moslim gedachtegoed en vindt het vast geen bezwaar om medestander Wilders een handje te helpen. Naïef vind ik het pas als je denkt dat Hans Jansen zuiver in deze zaak staat. Ze nemen elkaar de maat, dat gevoel heb ik er over.
quote:Ik doe elke maand weer nwe ronden nwe kansenOp maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een foto van jezelf hangen met daaronder een bordje "Medewerker van het jaar" ?
quote:Doe mij maar een spiegelOp maandag 25 oktober 2010 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker een foto van jezelf hangen met daaronder een bordje "Medewerker van het jaar" ?
quote:Denk dat hij juist heel goed kon poepen, iets te goed zelfs
quote:En dus heeft Brammetje terecht gekregen waar hij om vroeg en moet Geertje nu eens ophouden met zijn getwitter! Het recht heeft gezegevierd, op naar de volgende ronde!Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk op je kop gaan staan in deze, maar feit is gewoon dat een Raadsheer van het Hof Amsterdam en opsteller van de zo gewraakte beschikking, willens en wetens bij een getuige deskundige van de tegenpartij, die drie dagen later moest getuigen aan tafel is gaan zitten. En dat alleen is laakbaar, not done en een blunder van omvang en dan laat ik kwade opzet en het feit dat hij met Jansen over het proces heeft gesproken nog buiten beschouwing.. En als je dat niet ziet, dan heb je er gewoon weinig van begrepen.
quote:Maar dat begrijp ik wel. Ik zeg alleen dat in dat schaakspel (het ene kan prima naast het andere), getuige de opmerkingen van de gastheer van die avond, de heer Jansen het er geen bezwaar in ziet om één en ander vol overtuiging en aangedikt naar buiten te brengen om er een slaatje uit te slaan voor "vriend Wilders".Op maandag 25 oktober 2010 15:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk op je kop gaan staan in deze, maar feit is gewoon dat een Raadsheer van het Hof Amsterdam en opsteller van de zo gewraakte beschikking, willens en wetens bij een getuige deskundige van de tegenpartij, die drie dagen later moest getuigen aan tafel is gaan zitten. En dat alleen is laakbaar, not done en een blunder van omvang en dan laat ik kwade opzet en het feit dat hij met Jansen over het proces heeft gesproken nog buiten beschouwing.. En als je dat niet ziet, dan heb je er gewoon weinig van begrepen.
quote:Ben eigenlijk helemaal niet zo van het voetballen, maar zit wel naar de volgende wedstrijd van Fyenoord uit te kijken. Want jee, wat hebben die het om de oren gehad! Benieuwd hoe ze het nu verder doen.Op maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef Jian het volgende:
Leo op TV, wat een dramaMoet zeggen dat het ook wel een stelletje kluitenboeren zijn daar uit de provincie om Feyenoord zo te vernederen met 10-0. Ajax had uit respect gewoon bij 7-0 gezegd, nou is het mooi geweest, niet meer scoren en gewoon uitvoetballen, weet ik zeker
quote:Hij was en is bereid om zijn verhaal voor de rechter en onder ede te verklaren! Ik ga er zomaar vanuit dat deze professor niet het risico gaat nemen veroordeeld te worden wegens meineedOp maandag 25 oktober 2010 16:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar dat begrijp ik wel. Ik zeg alleen dat in dat schaakspel (het ene kan prima naast het andere), getuige de opmerkingen van de gastheer van die avond, de heer Jansen het er geen bezwaar in ziet om één en ander vol overtuiging en aangedikt naar buiten te brengen om er een slaatje uit te slaan voor "vriend Wilders".
quote:En hij speelde de naïeve meneer. Hij had het immers alleen op zijn site gezet en had nooit kunnen bevroeden dat dit eruit zou komen. Nou, nou, nou.....deze heer weet wat media is en was zich maar al tegoed bewust van het effect. Hij is vaker op tv en in het nieuws, weet hoe het werkt. Op tv en in het nieuws de vermoorde onschuld spelen, wie gelooft dat?Op maandag 25 oktober 2010 16:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij was en is bereid om zijn verhaal voor de rechter en onder ede te verklaren! Ik ga er zomaar vanuit dat deze professor niet het risico gaat nemen veroordeeld te worden wegens meineed
quote:Ik nietOp maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En hij speelde de naïeve meneer. Hij had het immers alleen op zijn site gezet en had nooit kunnen bevroeden dat dit eruit zou komen. Nou, nou, nou.....deze heer weet wat media is en was zich maar al tegoed bewust van het effect. Hij is vaker op tv en in het nieuws, weet hoe het werkt. Op tv en in het nieuws de vermoorde onschuld spelen, wie gelooft dat?
quote:Gatver, weet je of hij het heeft overleefd?Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Jian het volgende:
Hartstilstand voetballer in Spanje. Best heftig, wat hoor je dat toch veel de laatste tijd.
quote:Commentaren onder die video gelezen?Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef Jian het volgende:
Hartstilstand voetballer in Spanje. Best heftig, wat hoor je dat toch veel de laatste tijd.
quote:Allemaal totaal niet interessant , wat dondert het of ie het lachend, huilend, snikkend of gillend naar buiten brengt, de misstap en het verwijt daarover ligt bij Raadsheer Tom Schalke en terecht!Op maandag 25 oktober 2010 16:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En hij speelde de naïeve meneer. Hij had het immers alleen op zijn site gezet en had nooit kunnen bevroeden dat dit eruit zou komen. Nou, nou, nou.....deze heer weet wat media is en was zich maar al tegoed bewust van het effect. Hij is vaker op tv en in het nieuws, weet hoe het werkt. Op tv en in het nieuws de vermoorde onschuld spelen, wie gelooft dat?
quote:Nee,zeker weer van die leeghoofdenOp maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Commentaren onder die video gelezen?
quote:Ja, deze wel, ligt in het ziekenhuisOp maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gatver, weet je of hij het heeft overleefd?
quote:Dat valt te bezien. Wilders heeft aangifte gedaan, ook hier gaan mensen onder ede gehoord worden. Ik wil wel eens weten wat er nu die avond precies gezegd is. Natuurlijk is de eerste blunder gemaakt door Tom Schalke door er überhaupt over te gaan spreken. Het lijkt mij, zowel de eerste opzet als het gevolg ervan, allemaal boze opzet. Al met al net iets te doorzichtig voor het niveau, dat had een stuk beter gekund.Op maandag 25 oktober 2010 16:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Allemaal totaal niet interessant , wat dondert het of ie het lachend, huilend, snikkend of gillend naar buiten brengt, de misstap en het verwijt daarover ligt bij Raadsheer Tom Schalke en terecht!
quote:Vond het echt bizar. Maar je zal daar staan en je ploeggenoot ligt bijna dood te gaan. Brrr.....Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Copycat het volgende:
Die angstige wanhoop op de gezichten van zijn ploeggenoten. Chilling.
quote:Ja. En dat stoere mannengedoe is plots verdwenen. Tranen met tuiten huilen ze.Op maandag 25 oktober 2010 16:50 schreef Copycat het volgende:
Die angstige wanhoop op de gezichten van zijn ploeggenoten. Chilling.
quote:Je ziet hem wel eerst wat zwalken en toen ineens, bam!Op maandag 25 oktober 2010 16:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het meest vreemde vind ik dat het lijkt alsof hij niets voelt aankomen. Hij valt zomaar opeens neer.
quote:Is het zo'n wilde jongen dan?Op maandag 25 oktober 2010 17:13 schreef remlof het volgende:
Mjah, sex & drugs & rock 'n roll en topsport gaan ook niet echt samen.
quote:Bizar vind ik het niet, juist heel menselijk en daarom raakte het wellicht zo.Op maandag 25 oktober 2010 16:54 schreef spuitje het volgende:
Vond het echt bizar. Maar je zal daar staan en je ploeggenoot ligt bijna dood te gaan. Brrr.....
quote:Die takkewijven staan ook altijd en overal in de wegOp maandag 25 oktober 2010 18:06 schreef hondjes het volgende:
Gewapende overval op Bank Santander in Cambrils.
Vrouw in haar nek gestoken..
quote:Erg goed idd
quote:Het is wel meer scrollen of niet? En ik klik mis waardoor ik steeds op de eerste pagina beland maar dat went vast wel. Vind het vooral wel een rustig beeld eigenlijk.
quote:Dat is je outer glow.Op maandag 25 oktober 2010 18:26 schreef Noek het volgende:
En de witte rand om mijn ava vind ik mooi bij mijn achtergrondkleur passen. Heel zen en sereen.
Namasté.
quote:Jep, te veel scrollen eigenlijkOp maandag 25 oktober 2010 18:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is wel meer scrollen of niet? En ik klik mis waardoor ik steeds op de eerste pagina beland maar dat went vast wel. Vind het vooral wel een rustig beeld eigenlijk.
quote:Fijn dat je dat zegt want zo is het ook maar net! Ga naar huis want anders vind je Juud in de pot.
quote:Dan hoef ik tenminste geen goulash te eten, wie bedenkt dat he?Op maandag 25 oktober 2010 18:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Fijn dat je dat zegt want zo is het ook maar net! Ga naar huis want anders vind je Juud in de pot.
quote:Een Marok? Leek me toch een Antilliaanse of zo.Op maandag 25 oktober 2010 18:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij EenVandaag een marok die via msn haar vriend vertelde dat ze zwanger was! Vriend vertrok maar.
quote:Ze gaan allemaal weg, ja.Op maandag 25 oktober 2010 18:32 schreef Laysa het volgende:
maar gaat de baggerlayout nu helemaal weg?
quote:Kan ook, ik let maar half op.Op maandag 25 oktober 2010 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een Marok? Leek me toch een Antilliaanse of zo.
quote:Geen idee, moet je bij Danny zijn.
quote:geen zin anOp maandag 25 oktober 2010 18:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Geen idee, moet je bij Danny zijn.
quote:Kan ik de smileys ook vastzetten ipv dat je eerst op datOp maandag 25 oktober 2010 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jep, te veel scrollen eigenlijk. De auto-update is echt ideaal, je aantal keer F5-rammen neemt exponentieel af (na een paar dagen pas, want de eerste paar dagen geloof je toch niet dat er geen nieuwe reacties zijn
).
Nu iedereen 'm heeft zij we binnenkort vast van die ava-loze users met een webicon af.
quote:Jep, en met de huidige browser-ontwikkeling lijkt me dat niet prettig. IE6 wordt geloof ik ook niet meer ondersteund.Op maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef Dementor het volgende:
Anders moet hij die blijven ondersteunen?
quote:Nee, je moet ze allemaal uit je hoofd lerenOp maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Kan ik de smileys ook vastzetten ipv dat je eerst op dathoofd moet klikken?
Want wat gebeurt er dan met die ava-loze users?
quote:Ach IE6 is troep dus begrijpelijk.Op maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jep, en met de huidige browser-ontwikkeling lijkt me dat niet prettig. IE6 wordt geloof ik ook niet meer ondersteund.
quote:Hongaren toch? Daar hoor je eigenlijk niks over, over Hongarije. Is vast een fijn land.Op maandag 25 oktober 2010 18:32 schreef Dementor het volgende:
Dan hoef ik tenminste geen goulash te eten, wie bedenkt dat he?
quote:Of ze leven niet meer in Hongarije.Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Hongaren toch? Daar hoor je eigenlijk niks over, over Hongarije. Is vast een fijn land.
quote:Zelfs het hondje van Patricia is bij haar weggelopen. Groot gelijk.Op maandag 25 oktober 2010 18:41 schreef Copycat het volgende:
Het is nog komkommertijd bij EenVandaag?
BaasBGate bij Blvd: dat is pas nieuws!
quote:En ze heeft meer gehuild om het verlies van die kuttenlikker dan om het vertrek van Adam. En nog een koortslip ook.Op maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs het hondje van Patricia is bij haar weggelopen. Groot gelijk.
quote:ga jij eens snel op zoek naar dat hondje, het heet Charlie en brengt 10.000 euro op als je het terug vind.Op maandag 25 oktober 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zelfs het hondje van Patricia is bij haar weggelopen. Groot gelijk.
quote:Gewoon een keer chinees bestellen.Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga jij eens snel op zoek naar dat hondje, het heet Charlie en brengt 10.000 euro op als je het terug vind.
( vind het wel zielig voor haar)
quote:Hij zal wel een Louis Vuitton halsbandje om hebben.Op maandag 25 oktober 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga jij eens snel op zoek naar dat hondje, het heet Charlie en brengt 10.000 euro op als je het terug vind.
( vind het wel zielig voor haar)
quote:Ik geloof dat John van de Heuvel het in de gaten heeftOp maandag 25 oktober 2010 19:06 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij wel meer dan één. Speedy Gonzalez, die De Wit.
quote:Hij keek zonet met zo'n blik van "waar heb jij last van?"Op maandag 25 oktober 2010 19:14 schreef Copycat het volgende:
Hoezo? Gaf ie een bepaalde blik? Gemist ...
Maar het is nogal obvious, vind ik.
quote:Gasten in de uitzending van maandag 25 oktober zijn: Gerard Spong, Robert de Hoog, Willem van Hanegem en Koos Postema. Muziek is er van The Wild Things, tafelheer is Erben Wennemars.
quote:Zal vast één van de redenen zijn, maar de belangrijkste lijkt mij toch wel dat hij z'n gebruikers wat kan aansturen en in de hand kan houden.Op maandag 25 oktober 2010 18:35 schreef Dementor het volgende:
Anders moet hij die blijven ondersteunen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |