abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87936858
Wie wil deze burgemeester helpen om nog iets te verbieden??
TS begint:
Winden laten op het centrale plein in het openbaar

Balkenende zou blij zijn met deze man. Eindelijk Normen en Fatsoen

quote:
ma 25 okt 2010, 13:00 | 13
Verbod op minirok in Italiaanse stad
7 uren geleden Quasi MundoVerbod op minirok in Italiaanse stad

De Italiaanse stad Castellammare di Stabia gaat een verbod instellen op het dragen van te korte rokjes. Vrouwen die de 'fatsoensnormen toch overtreden', moeten een boete betalen tussen de 25 en 500 euro.

Burgemeester Luigi Bobbio hoopt dat de maatregel bijdraagt aan het verbeteren van de goede zeden, meldt de BBC.
Ook het dragen van zeer lage heupbroeken is niet meer gewenst.
De gemeente in de Italiaanse provindie Napels heeft ruim 66.000 inwoners.

Als het aan de rechtse politicus Bobbio ligt, mag straks nog veel meer niet. Hij is ook tegen zonnebaden, voetballen in openbare ruimtes en godslastering. Hij richt zich op mensen die in zijn ogen 'rumoerig zijn en zich slecht gedragen'.
Vanmiddag bespreekt de gemeenteraad de voorstellen.

De lokale pastoor is het in ieder geval eens met de burgemeester. "Op deze manier kunnen we ook de toename van seksuele intimidatie bestrijden", zei hij in de krant Cronache di Napoli.

Castellammare di Stabia maakt gebruik van de bevoegdheden die door de regering van premier Silvio Berlusconi zijn aangeboden om criminaliteit en asociaal gedrag te bestrijden.
In andere plaatsen zijn al verschillende verboden ingesteld, zoals op het bouwen van zandkastelen, zoenen in de auto, voeren van straatkatten en het gebruik van grasmaaiers in het weekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Foksnor op 25-10-2010 15:22:35 ]
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:49:39 #2
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_87936907
Goede zeden :r
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:51:26 #3
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_87936979
Zie je wel, de Christenen misbruiken de intolerantie van moslims om hun eigen christelijke sharia in te voeren.

Religie verbieden!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 25 oktober 2010 @ 14:51:59 #4
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_87937002
Italie, dat moeten we ook gewoon samen met griekenland aan afrika geven.
pi_87937632
Een onverzorgde tuin mag zeker ook niet,
dan wordt midden in de nacht je gras maaien
pi_87937704
quote:
Vanmiddag bespreekt de gemeenteraad de voorstellen.
Er is dus nog helemaal geen verbod.....

Verder idiote voorstellen natuurlijk, de carabinierri met een meetlint over straat om te meten of een rokje te kort is?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 25 oktober 2010 @ 15:14:23 #7
111528 Viajero
Who dares wins
pi_87937881
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Er is dus nog helemaal geen verbod.....

Verder idiote voorstellen natuurlijk, de carabinierri met een meetlint over straat om te meten of een rokje te kort is?
Normen en waarden moeten natuurlijk van de mensen zelf komen. Ik wil daar best wel met een meetlint rokjes opmeten en indien noodzakelijk een burgerarrest maken :9~
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_87937883
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 14:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zie je wel, de Christenen misbruiken de intolerantie van moslims om hun eigen christelijke sharia in te voeren.

Religie verbieden!
Waar maak je uit op dat er 'Christelijke motieven' aan de maatregel ten grondslag liggen?
pi_87937925
Om hoeveel centimeter lengte gaat het eigenlijk?
pi_87938042
Is dit niet een gevalletje van zelfislamisering zonder het te beseffen?
Een officielere (latijnse) term ervoor: nosce Islamicum ad-ignorum.

Ik verwacht kamervragen van de PVV-ers in Brussel. Kwalijke zaak dit.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_87938078
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Waar maak je uit op dat er 'Christelijke motieven' aan de maatregel ten grondslag liggen?
Het is Zuid-Italie... :D

Als je daar een scheet laat weet de katholieke kerk er al van...
pi_87938153
Een verbod op zoenen in de auto, ^O^

Maar pijpen mag wel
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_87938725
quote:
het gebruik van grasmaaiers in het weekend.
:')

"Ik ben parttime gaan werken omdat ik geen tijd meer had om het gras te maaien!"

Italië glijdt onder rechts-extremist Berlusconi steeds verder af naar een soort van sharia-staat :{
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_87939173
En dan bang zijn voor moslims. :').
pi_87940581
Sharia is al ingevoerd in Italië zie ik.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:20:09 #16
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_87940931
Op deze manier kunnen we de toename van seksuele intimidatie bestrijden... :')

Ik dacht dat dat argument al 50 jaar niet meer gebruikt werd!? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_87941147
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 15:14 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Conservatief rechts en katholieken gaan al eeuwen hand in hand als het gaat om goede zeden. Zeker in landen met een grote katholieke populatie zoals Italië en dat de lokale pastoor het plan steunt is ook wel een aardige hint.

Wat dacht jij dan wat de grondslag van dit soort maatregelen zouden zijn?
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:29:59 #18
116015 SicSicSics
pi_87941398
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:24 schreef Kingstown het volgende:
Wat dacht jij dan wat de grondslag van dit soort maatregelen zouden zijn?
De vrouw van de burgemeester is dik en lelijk en had een minirokjes fetisj! *O*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 25 oktober 2010 @ 16:30:43 #19
116015 SicSicSics
pi_87941437
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef IHVK het volgende:
:')

Anders ga je een keer een kerk bezoeken in Milaan, hartje zomer! Misschien leer je er ook nog eens wat van. Stukje (algemene) ontwikkeling. :D
Fine, fuck you then!
pi_87941652
Voetballen in de openbare ruimte snap ik nog wel. Maar minirokjes maken de zomer hemels!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Moderator maandag 25 oktober 2010 @ 16:41:08 #21
8781 crew  Frutsel
pi_87941935
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2010 16:35 schreef bijdehand het volgende:
Voetballen in de openbare ruimte snap ik nog wel. Maar minirokjes maken de zomer hemels!
Laat staan dames die in minirok een zandkasteel bouwen.
Dubbele boete -O-
pi_87942296
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:20 schreef SicSicSics het volgende:
Op deze manier kunnen we de toename van seksuele intimidatie bestrijden... :')

Ik dacht dat dat argument al 50 jaar niet meer gebruikt werd!? :D
Het wachten is op de westerse versie van de boerka. Het gaat de goede kant op iig :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_87942455
goeie zaak die Italianen zijn ook een stel playboys
pi_87942673
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 16:13 schreef IHVK het volgende:
misschien zijn ze die lui stiekem moslims verkleed als christen :') Anders ging oom Wilders er niet mee akkoord
pi_87942897
Wat een bizarre verboden. Met dit soort symptoombestrijding kom je natuurlijk nergens.
ROBODEMONS..................|:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')