quote:Negatieve aandacht ja.. Daar hoef je bij mij niet mee aan te komen kakken, doe mij maar goede aandachtOp maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij krijgt wel een bult aandacht niet normaal.
quote:Een AP/honkeytonk discussie, niet de moeite terug te lezen.Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
heb ik nog iets gemist toen ik mn kamer aan het schoonmaken was?
quote:KloptOp maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een AP/honkeytonk discussie, niet de moeite terug te lezen.
quote:Het is ook niet mijn soort aandacht, maarja. Ik zou ook niet voor AP aan willen worden gezien, er zijn al mensen geweest die dachten dat ik Penisbaard was, da's al erg zat.Op maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Negatieve aandacht ja.. Daar hoef je bij mij niet mee aan te komen kakken, doe mij maar goede aandacht
Achja, sommige mensen houden van aandacht, negatief of positief, en doen er alles voor. Mijn broertje is zo iemand, honkeytonk is zo iemand, en AP is zo iemand. Over het algemeen zijn borderliners ook zulke mensen (mijn broertje dus).
quote:En lager?Op maandag 25 oktober 2010 14:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
En zwoele kusjes in de nek/hals van Lutte
quote:ja vreemd is dat, dat heb ik ook gehadOp maandag 25 oktober 2010 14:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn soort aandacht, maarja. Ik zou ook niet voor AP aan willen worden gezien, er zijn al mensen geweest die dachten dat ik Penisbaard was, da's al erg zat.
Maar HT is heel aardig, dusja.
quote:Ja!
quote:VEEEELS TE LAATOp maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef NBT het volgende:
Bus weg, nu een straat? Oke, mag ik ook in de straat komen wonen?
quote:Ja maar hij wilt het dus wel blijkbaar, tenminste dat zegt hij netOp maandag 25 oktober 2010 14:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn soort aandacht, maarja. Ik zou ook niet voor AP aan willen worden gezien, er zijn al mensen geweest die dachten dat ik Penisbaard was, da's al erg zat.
Maar HT is heel aardig, dusja.
quote:Oohw dat is jammer.......... Ander concept ook weer dus?
quote:NBT mag sowieso in het bazenhuis komen wonenOp maandag 25 oktober 2010 14:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohw dat is jammer.......... Ander concept ook weer dus?
quote:er was maar ruimte voor 4Op maandag 25 oktober 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
NBT mag sowieso in het bazenhuis komen wonen
quote:ja wou net zeggen, stop me dan maar bij ploertendoderOp maandag 25 oktober 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
NBT mag sowieso in het bazenhuis komen wonen
quote:Die moest ik gewoon even Quoten......
quote:haha ik kruip wel op de bank!Op maandag 25 oktober 2010 14:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
de woonkamer is dan beschikbaar
quote:waarom doe ik steeds die smiley als ik het niet zo bedoel
quote:Hmmmm, dat is vreemd, Ploertendoder is niet vaak kwijt, (of überhaupt weg)Op maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gezellig alleen ik ben Ploertendoder kwijt![]()
quote:Is dat al bezig?, dacht 's AvondsOp maandag 25 oktober 2010 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gezellig alleen ik ben Ploertendoder kwijt![]()
quote:Nee eigenlijk moeten we nu verzamelen voor de orgieOp maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Hmmmm, dat is vreemd, Ploertendoder is niet vaak kwijt, (of überhaupt weg)
quote:het is nu in het bazenhuis en vanavond gaan we naar AmsterdamOp maandag 25 oktober 2010 14:58 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Is dat al bezig?, dacht 's Avonds
quote:hou daar toch eens mee opOp maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Orgie met [ afbeelding ]
Vind je reuze gezellig, maar ik sla over![]()
uikt met Lutje 't bed in*
quote:EauwOp maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is nu in het bazenhuis en vanavond gaan we naar Amsterdam
quote:Oeeh, Knabbel, ga door!Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Orgie met [ afbeelding ]
Vind je reuze gezellig, maar ik sla over![]()
* Duikt met Lutje 't bed in*
quote:Wat is dat toch de heletijd?Op maandag 25 oktober 2010 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en doe in het vervolg nou eens lief
quote:als dat ding in de straat woont is er iets mis met jou want ik ben geen neger joh, weet je dat nou nog nietOp maandag 25 oktober 2010 15:03 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Wat is dat toch de heletijd?
Ik geef gewoon mijn eerlijke mening; ga toch geen orgie met iemand doen die ik niet knap vind?![]()
Zou ik dat wel doen, dan werd je misbruikt![]()
@ Lutje; ieehihihihihi
quote:En Heee Lutte!Op maandag 25 oktober 2010 15:00 schreef Lutte het volgende:
Ik was even aardappels schillen (irl), hoi NBT!
quote:Het staat toch echt op je shirtOp maandag 25 oktober 2010 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als dat ding in de straat woont is er iets mis met jou want ik ben geen neger joh, weet je dat nou nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |