quote:Negatieve aandacht ja.. Daar hoef je bij mij niet mee aan te komen kakken, doe mij maar goede aandachtOp maandag 25 oktober 2010 14:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij krijgt wel een bult aandacht niet normaal.
quote:Een AP/honkeytonk discussie, niet de moeite terug te lezen.Op maandag 25 oktober 2010 14:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
heb ik nog iets gemist toen ik mn kamer aan het schoonmaken was?
quote:KloptOp maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Een AP/honkeytonk discussie, niet de moeite terug te lezen.
quote:Het is ook niet mijn soort aandacht, maarja. Ik zou ook niet voor AP aan willen worden gezien, er zijn al mensen geweest die dachten dat ik Penisbaard was, da's al erg zat.Op maandag 25 oktober 2010 14:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
Negatieve aandacht ja.. Daar hoef je bij mij niet mee aan te komen kakken, doe mij maar goede aandacht
Achja, sommige mensen houden van aandacht, negatief of positief, en doen er alles voor. Mijn broertje is zo iemand, honkeytonk is zo iemand, en AP is zo iemand. Over het algemeen zijn borderliners ook zulke mensen (mijn broertje dus).
quote:En lager?Op maandag 25 oktober 2010 14:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
En zwoele kusjes in de nek/hals van Lutte
quote:ja vreemd is dat, dat heb ik ook gehadOp maandag 25 oktober 2010 14:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn soort aandacht, maarja. Ik zou ook niet voor AP aan willen worden gezien, er zijn al mensen geweest die dachten dat ik Penisbaard was, da's al erg zat.
Maar HT is heel aardig, dusja.
quote:Ja!
quote:VEEEELS TE LAATOp maandag 25 oktober 2010 14:47 schreef NBT het volgende:
Bus weg, nu een straat? Oke, mag ik ook in de straat komen wonen?
quote:Ja maar hij wilt het dus wel blijkbaar, tenminste dat zegt hij netOp maandag 25 oktober 2010 14:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is ook niet mijn soort aandacht, maarja. Ik zou ook niet voor AP aan willen worden gezien, er zijn al mensen geweest die dachten dat ik Penisbaard was, da's al erg zat.
Maar HT is heel aardig, dusja.
quote:Oohw dat is jammer.......... Ander concept ook weer dus?
quote:NBT mag sowieso in het bazenhuis komen wonenOp maandag 25 oktober 2010 14:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohw dat is jammer.......... Ander concept ook weer dus?
quote:er was maar ruimte voor 4Op maandag 25 oktober 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
NBT mag sowieso in het bazenhuis komen wonen
quote:ja wou net zeggen, stop me dan maar bij ploertendoderOp maandag 25 oktober 2010 14:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
NBT mag sowieso in het bazenhuis komen wonen
quote:Die moest ik gewoon even Quoten......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |