quote:Ook niet als je op de smiley naast de knop 'invoeren' klikt? Bij mij komen ze dan net als op de laptop in beeld.Op woensdag 27 oktober 2010 07:46 schreef mefke79 het volgende:
He, nou heb ik wel posticons op de mobiel, maar helaasch geen smileys....
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 07:57 schreef mefke79 het volgende:
tm er zit geen knop naast invoeren...misschien heb jij in je profiel staan dat de laykout ook op de mobiel moet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:ik zal m'n best doenOp woensdag 27 oktober 2010 09:46 schreef twentemeisje het volgende:
Geniet van je 20 wkn echo straks DJMO!
quote:Met 20weken was alles ok (heeel lichte achterstand, maar binnen de marges), dus reguliere echo's zouden niet nodig zijn en stonden dan ook niet in de planning.Op woensdag 27 oktober 2010 10:45 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, wat ik nog bedacht: ik vind het best raar dat ze de groeiachterstand bij een pretecho ontdekt hebben. Stond er nog een reguliere echo voor jou op het programma eigenlijk?
quote:Ze heeft er dit keer voor de zekerheid ook nog maar een centimeter bij gepakt. Voorheen was het nut van dat voelen me ook niet zo heel duidelijk, maar ik snap het nu een stuk beter.Op woensdag 27 oktober 2010 11:05 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vergeet wel eens dat verloskundigen juist om de groei in de gaten te houden aan je buik voelen. Bij mij wordt die 'meting' altijd met een korreltje zout genomen omdat mijn navel vrij laag zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |