abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88045247
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 22:11 schreef mefke79 het volgende:
oja, andere vraag: hoeveel kost een poliklinische bevalling eigenlijk? Ik was de vorige keer medisch, was ik deze keer niet van plan, maar het wordt wel zkh. Even kijken of overstappen van verzekering financieel handig is.
De rekening van mijn vorige bevalling bedroeg ¤450,= (rond dus). Een beetje rondshoppen bij verschillende verzekeringen loont echt de moeite, ook wat betreft de vergoeding van de eigen bijdrage voor de kraamzorg. Het kan je zo honderden euro's schelen.

Ik ben nu ook slecht verzekerd, dat wil zeggen: ik was goed verzekerd maar de aanvullende pakketten zijn leeggetrokken door de verzekeraar. Ik had niet verwacht dat ik in 2010 alweer zou bevallen dus ik heb me er vorig jaar niet zo druk om gemaakt, helaas :{ . Nu moet ik een eventuele poliklinische bevalling zelf betalen (op bijdrage uit de basisverzekering na) en de kraamzorg ook volledig. Het is niet anders, maar ik word er niet vrolijk van :( .

Mooie scherpe echofoto's DJMO! Ik meen me te herinneren dat je de vorige keer een sterk voorgevoel had over het geslacht, had je dat deze keer ook?
Huup, wat een leuke echodate hebben jullie gehad! Ik zou de vriendschap maar koesteren gezien je elftalwens >:) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')