+7tfcTerwijl Vanyel haar borsten masseert, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, zeg ik even dat mevrouw de verpleegkundige vandaag wel vertelde dat dit een bakerpraatje is, en dat je zelfs door het overmatig stimuleren van je borsten te vroeg in de bevallingsmode kan geraken. Ik begrijp je ongedurigheid, Vanyel, en je ontevredenheid mbt het niet ontvangen van je pakketjes (GRATIES), maar misschien gaat dit wat ver? Ik las in een ander topic dat embryos levensvatbaar zijn met 2 weken, wat ik onmiddelijk geloof (wie niet?), maar toch, iets zegt me dat pannenkoeken eten misschien een fijnere manier is om je ongedurigheid te verwerken en een semi-poging te doen om jezelf in te leiden. Je kan jezelf ook gewoon vingeren strippen, maar dan moet je volgens mij op een ander forum zijn, voor duidelijkere aanwijzingen.
Maar goed, ga met name naar dit clubje omdat wij dus geen cb hebben, en met je soms bizarre vragen, maar die je toch even gevraagd wil hebben, kan ik daar dus nu terecht. Niet dat ik veel bizarre vragen heb, maar goed. Het gaat bijvoorbeeld ook over ruggeprik, pijnbestrijding opties ed., en dat kan best praktisch zijn. Met name omdat ik toch een beetje de sociale contacten/omgeving mis, die me daar over zou kunnen inlichten. Over wat hier normaal is ed, en waar je heen kan als je hulp nodig hebt op een bepaald gebied, zoals bv.
En ook veel over bv, dus. Ik vind het nog steeds heel spannend, huup, om het toch weer te proberen. Heel langzaam krijg ik wat meer zelfvertrouwen, daar ik steeds meer ga beseffen dat het echt meer aan dochter lag, dan aan mijn tieten/productie ed, daar zij nooit een goede (fles)drinker is geweest. (Nooit flesjes leeg, onregelmatig, slordig, uren doen over een flutje etc.) Een jaar kolven, dat ga ik niet meer doen, denk ik. Was toch heel zwaar, en met 2 kinders lijkt me dat echt geen pretje. Maar ik ga met goede moed beginnen en zie wel wat voor bv-ervaring nu krijg.
Suzanna, ik woon bij Toronto in de buurt, Canada. Is hier dus wel een bietje anders.
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul