quote:Vandaag ging het over borstvoeding. Of je ook voordat je bevalt maanden lang je borsten moet masseren, anders doen ze het niet. Heel leerzaam, ik heb ontbeten en kind heeft gespeeld. Kreeg mijn buskaartjes terug, dus dat scheelt weer, en je krijgt een voedselbon van 10 dollar. Het is mijn persoonlijke goudmijntjeThe Healthy Start program provides health education, nutritional supplements and social support, to pregnant women and teens during their pregnancy (and until their babies are 3mths, if they have attended prenatally). Child care, food vouchers and a healthy snack are provided.
Eligibility: Pregnant women and teens who require additional community support
quote:Dat zal een feest zijn als ze groeien en pijn doen enzo..Op dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef Basboussa het volgende:
Vandaag ging het over borstvoeding. Of je ook voordat je bevalt maanden lang je borsten moet masseren, anders doen ze het niet.
quote:jeetjeOp dinsdag 26 oktober 2010 20:34 schreef Basboussa het volgende:
Huup, lach maar om mijn kansloze zwangere vrouwen club:
[..]
Vandaag ging het over borstvoeding. Of je ook voordat je bevalt maanden lang je borsten moet masseren, anders doen ze het niet. Heel leerzaam, ik heb ontbeten en kind heeft gespeeld. Kreeg mijn buskaartjes terug, dus dat scheelt weer, en je krijgt een voedselbon van 10 dollar. Het is mijn persoonlijke goudmijntje
quote:Wat gekOp dinsdag 26 oktober 2010 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst van m'n leven een oproep voor de griepprik gehad. Zou dat komen door mijn zwangerschap? Ik vind het maar merkwaardig.
quote:Ik voel me hevig tekort gedaan. Niks van de verzekering rond 15 weken en t kraampakket is er ook nog niet.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:41 schreef huuphuup het volgende:
Oh dat is leuk Claudia, zo'n extraatje. Ik kreeg vorig jaar een luiertasje, ben benieuwd wat er deze keer bij zit! Heb vorig jaar een soort baby's eerste jaar boek gekregen met tips en adviezen en algemene informatie enzo, dit keer kreeg ik een namenboek. Superleuk vind ik dat, zo'n cadeautje dat je dan rond 15 weken krijgt van je verzekering om je te feliciteren met je zwangerschap.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 20:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik voel me hevig tekort gedaan. Niks van de verzekering rond 15 weken en t kraampakket is er ook nog niet.
Dan mijn borsten maar masseren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nu ben ik nog nieuwsgieriger waarom ik ineens een oproep heb gehad!Op dinsdag 26 oktober 2010 21:02 schreef Poppedein het volgende:
Je mag de normale griepprik gewoon halen hoor! In principe krijgen alleen zwangere vrouwen met een chronische ziekte of sterk verminderde weerstand een oproep voor de griepprik.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:05 schreef huuphuup het volgende:Ja, mensen zeggen vrij gauw dat ze 'grieperig' zijn. Ik heb zelf denk ik maar één keer (hooguit twee keer) in m'n leven echt de griep gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:03 schreef Basboussa het volgende:
+7tfcTerwijl Vanyel haar borsten masseert, je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen, zeg ik even dat mevrouw de verpleegkundige vandaag wel vertelde dat dit een bakerpraatje is, en dat je zelfs door het overmatig stimuleren van je borsten te vroeg in de bevallingsmode kan geraken. Ik begrijp je ongedurigheid, Vanyel, en je ontevredenheid mbt het niet ontvangen van je pakketjes (GRATIES), maar misschien gaat dit wat ver? Ik las in een ander topic dat embryos levensvatbaar zijn met 2 weken, wat ik onmiddelijk geloof (wie niet?), maar toch, iets zegt me dat pannenkoeken eten misschien een fijnere manier is om je ongedurigheid te verwerken en een semi-poging te doen om jezelf in te leiden. Je kan jezelf ook gewoonvingerenstrippen, maar dan moet je volgens mij op een ander forum zijn, voor duidelijkere aanwijzingen.
quote:Psies, jij ook weer van de straat afOp dinsdag 26 oktober 2010 21:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hee, dat strippen is nóg betere bezigheidstherapie. Ik zal mijn liefje eens vragen of ze me voor mijn hysterie wil behandelen.
quote:Wat geweldig!!! GefeliciteerdOp dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef Juud79 het volgende:![]()
Echo was prima, we konden het hartje zien kloppen en ik zag zelf waar het hoofd zat en waar de billen zaten, dat vond de verloskundige knap! Ik wil graag in het lijstje gezet worden op 01-06-2011 als uitgerekende datum. Baby van Juud79 en Dementor en het is een Fok baby.
quote:Fijn even wat van je te horen, ik hoop dat jullie ukje nog even kan blijven zitten, zo niet dan is t gelukkig ook groot genoeg om het buiten goed te doen. Veel succes ermee de komende tijd, moet veel aan jullie denken.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat geweldig!!! Gefeliciteerd
Ben thuis maar m'n bloeddruk is weer de verkeerde kant op (weer medicijnen gekregen), maar ik hou het dus even bij deze post :w
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 21:27 schreef Juud79 het volgende:
![]()
Echo was prima, we konden het hartje zien kloppen en ik zag zelf waar het hoofd zat en waar de billen zaten, dat vond de verloskundige knap! Ik wil graag in het lijstje gezet worden op 01-06-2011 als uitgerekende datum. Baby van Juud79 en Dementor en het is een Fok baby.
quote:Naast de knop 'Invoeren' staat een smiley, als je daarop klikt krijg je het lijstjeOp dinsdag 26 oktober 2010 21:42 schreef BarbaBientje01 het volgende:
waar zitten die stomme smiley's bij die nieuwe lay-out
quote:het kan automatisch gegenereerd zijn. ik was in augustus bevallen van selene na een matig verlopen zwangerschap (dus veel huisarts) met veel ademhalingsproblemen. prompt kreeg ik in oktober een oproep voor de griepprik. ik heb het toen de huisarts gevraagd en die gaf aan dat je met een dergelijke historie blijkbaar dan in de groep valt.Op dinsdag 26 oktober 2010 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nu ben ik nog nieuwsgieriger waarom ik ineens een oproep heb gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |