quote:Het is hier nog voor negenen, en ik weet het allemaal even niet hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef Takkembah het volgende:
Basboussa, BB heeft zich al gemeld vandaag, toch?
quote:En dat jij maar snel met je nageslacht kan liggen napuffen in je kraambedOp dinsdag 26 oktober 2010 15:11 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Hahaha, Basboussa, wat ben je toch een heerlijk mens! Hopelijk kun je weer iets prachtigs winnen vandaag! Veel plezier bij je kansloze zwangeren-vrouwen-groepje!
quote:Idealiter nog bijna 14 weken. Zit nu halverwege de 26.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien heb ik net niet opgelet maar hoelang moet je nog?
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:59 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Het is hier nog voor negenen, en ik weet het allemaal even niet hoor
Ga zo maar even naar mijn kansloze zwangere vrouwen groep, kijken wat voor graties dingen ik daar weer vandaan kan halen...
quote:Dat gaat weer overOp dinsdag 26 oktober 2010 18:50 schreef zfs het volgende:
Dat is schrikken vaynel succes do
Blegh ik krijg steeds meer zwangerschap kwaaltjes ik wist niet dat mijn voorgevel zo'n pijn kon doen en dan moet ik nog zolang
quote:Oh ik was zo blij dat ik tenminste nog een draai'poging' had, toen mevrouw hier in een stuit lag. Niet dat het ook maar iets hielp, geen ruimte, kind zat gewoon loeivast in mijn bekken. Maar stuit=ks hier, dus had er verder weinig over te zeggen...Op dinsdag 26 oktober 2010 10:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
herkenbaar, ik zou ook heel hard na moeten denken over een draaipoging. Neig dan eerder naar een stuitbevalling, mits de verloskundige daar ook achter zou staan zeg maar.
Wel fijn dat ie nu in elk geval goed ligt. Hopen dat hij gewoon zo blijft liggen
quote:Eerlijk?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:01 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Oh ik was zo blij dat ik tenminste nog een draai'poging' had, toen mevrouw hier in een stuit lag. Niet dat het ook maar iets hielp, geen ruimte, kind zat gewoon loeivast in mijn bekken. Maar stuit=ks hier, dus had er verder weinig over te zeggen...
Maar wat zou dan een overweging zijn om het niet te doen (behalve dan dat het kind misschien die houding prefereert? Verder doen ze toch heul voorzichtig enzo? Hangt natuurlijk ook een beetje van de stuit af, benen langs het hoofd, of onder het kind etc., maar een lastige bevalling met een uiteindelijke spoed ks, dat lijkt me ook niets.... (Niet dat je niet natuurlijk kan bevallen met kind in stuit, maar het gaat natuurlijk wel makkelijker als het er 'gewoon' bij ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat nergens over want in principe houdt men je heel goed in de gaten en weet een verloskundige perfect waar ze mee bezig is. Ik ben ook niet helemaal tegen een versie hoor! Maar als het kindje in een ideale stuit ligt zeg maar, en als je dan in je achterhoofd houdt dat lang niet alle draaipogingen slagen, dan vind ik het gevoelsmatig prettiger om een vaginale stuitbevalling te doen.
Als het een complexere stuit is dan is het weer een ander verhaal wat mij betreft.
In het geval van Pvoesss, als je zoveel ruimte blijkbaar in je buik hebt dan is de kans natuurlijk ook ontzettend groot dat t kind weer terug draait dus ik kan me voorstellen dat je je dan afvraagt of het uberhaupt zin heeft.
quote:Ik had met 30 weken ook een echo voor de groei. Ilse liep toen 1,5 tot 3 weken achter. Ik moest toen idd wat rustiger aan gaan doen. Ben minder gaan werken en heb me rustig gehouden. 3 weken later had ik weer een echo en toen had ze het helemaal bijgetrokken. Ze liep toen zelfs wat voor. Haar beentje is altijd wat achter blijven lopen. Ze heeft nu ook korte beentjes...Op dinsdag 26 oktober 2010 14:50 schreef Vanyel het volgende:
En nog een egopost voor ik weer stilval: VK wilde (terecht, maar o zo irritant) niks zeggen zonder nader onderzoek, maar we gaan er vanuit dat ik daar niet meer kom. Donderdag uitgebreide echo en afspraak met de gynaecoloog..
Juud veel plezier met de echo.
quote:Psies, mijn vk schatte het zo al een beetje in. Ze zei: I know lot's of women are happy to have a valid reason for a c-section, but I am guessing you are not that type....Op dinsdag 26 oktober 2010 19:18 schreef huuphuup het volgende:
Nouja ik prefereer ook absoluut geen ks, dus als het hier in NL verplicht een ks zou zijn dan zou ik ook voor een draaipoging gaan hoor. En als de verloskundige of de gyn aangeeft dat met die bepaalde stuit een normale bevalling uitgesloten is dan is het snel beslist.
quote:u vraagt, wij draaien...............Op dinsdag 26 oktober 2010 19:22 schreef huuphuup het volgende:
ja hey... ik dacht van je komt een foto spammen...
hier ook kind met korte pootjes! En als ik naar de papa kijk dan hoef ik me niet af te vragen waar het van komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |