quote:Ja precies, ik voel me wel zwanger wat betreft wat kwaaltjes, maar ik voel nog geen kind, dat maakt het zo onwerkelijk nog, de bevestiging dat er daadwerkelijk iets zit lijkt me heel fijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:44 schreef mefke79 het volgende:
juud herkenbaar, wij mogen morgen. Het voelt ook echt als het nemen van de eerste horde. De weken erna gaan ook nog even eng zijn, maar nu staan we nog echt in standje afwacht: eerst zien, dan geloven.
quote:2 uit 3. Hoofd loopt wel wat achter, maar niet extreem. Been en buik allebei goed 2 weken.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:46 schreef Claudia_x het volgende:
Vanyel, op basis van welke meting is bepaald dat de groei achterloopt? Gecombineerd (hoofd, buikomvang, lengte bovenbeen) of een van die drie? Bij onze kleine loopt de lengte van het bovenbeen steevast achter (ongeveer 1,5 week, net aan de ondergrens).
quote:Je leest niet. Best maar val me er dan niet op aan.Op dinsdag 26 oktober 2010 13:51 schreef mefke79 het volgende:
En tally sorry hoor, maar ik denk dat je nog geluk hebt met de ' onder voorbehoud' toezegging. Je eist vrij omdat je geen oppas hebt en dat in de bouwvak. Hoe ga je dat doen als je ouders een keer ziek zijn? Ook vrij eisen? Zoiets gaat in overleg met je collega's en dan moet je allemaal water bij de wijn doen. En wil je dan alle jaren de bouwvak vrij? Met zo'n instelling zouden mijn collega's ook niet blij zijn.
quote:Ik ben inderdaad blij dat je mijn collega niet bent, want dan zou ik het je in Jip en Janneke taal moeten uitleggen.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:27 schreef mefke79 het volgende:
ik lees wel hoor, maar ik vind je reactie gewoon overtrokken. Je gaat een maand of 8 van te voren al vrij eisen en anders ben je ziek. Sorry, maar dan ben ik blij dat ik je collega niet ben.
quote:Wij hebben ook een soort vergelijkbare situatie gehad, oppas met vakantie en wij beide niet vrij.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Je leest niet. Best maar val me er dan niet op aan.
quote:Die oplossing kan er zeker ook zijn. En als het echt niet anders kan zijn we genoodzaakt omdat ook te zoeken. Maar daar ging het helemaal niet om. Het ging mij om het zinnetje: Wij (mijn chef en ik) kunnen makkelijk om de kindervakantie heen plannen. Dat kan ik dus niet zo maar gemakkelijk. Daarbij maakt hij niet uit of dat bij mij gemakkelijk kan of niet. Daar gaat hij gewoon van uit.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:30 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Wij hebben ook een soort vergelijkbare situatie gehad, oppas met vakantie en wij beide niet vrij.
En dat hebben we opgelost met schoonzusje (die ook dat probleem hadden ivm zelfde oppas) zodat we allemaal maar 1 keer vrij hoefden te nemen.
Misschien bestaat die mogelijkheid bij jou ook wel, dat je het met iemand anders op kunt lossen.
s6 ermee.
quote:Zo word vaker gedacht hoor, zo had ik afgelopen zomer ook geen vakantie en heb ik door gewerkt.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Die oplossing kan er zeker ook zijn. En als het echt niet anders kan zijn we genoodzaakt omdat ook te zoeken. Maar daar ging het helemaal niet om. Het ging mij om het zinnetje: Wij (mijn chef en ik) kunnen makkelijk om de kindervakantie heen plannen. Dat kan ik dus niet zo maar gemakkelijk. Daarbij maakt hij niet uit of dat bij mij gemakkelijk kan of niet. Daar gaat hij gewoon van uit.
Maar klaar.. Want ik kan het blijven roepen. En dan nog zijn er mensen die me niet snappen.
quote:Adres aanpassen naar mobile.fok.nl (of mobiel.fok.nl, weet t ff niet meer zeker). Dan krijg je een iets andere layout (geel) en de rest is dan ook aangepast. Minpunt kan zijn dat spoilers automatisch geopend zijn.Op dinsdag 26 oktober 2010 12:16 schreef Jeetjejom het volgende:
is er niet toevallig een handige app voor mobiel fokken? Via de gewone webbrowser vind ik het maar irritant werken, of ben ik nu echt een n00b?
quote:Ja toedeloe.Op dinsdag 26 oktober 2010 14:49 schreef mefke79 het volgende:
tally het gaat om de toon, lees je eerste post nou eens. Je moet vrij en komt anders niet, je zegt het zelf. Het probleem snap ik best, maar wat flugel zegt, kijk naar een andere oplossing, kan je mooi buiten het hoogseizoen op vakantie zolang je uk nog niet leerplichtig is.
quote:Misschien heb ik net niet opgelet maar hoelang moet je nog?Op dinsdag 26 oktober 2010 14:50 schreef Vanyel het volgende:
En nog een egopost voor ik weer stilval: VK wilde (terecht, maar o zo irritant) niks zeggen zonder nader onderzoek, maar we gaan er vanuit dat ik daar niet meer kom. Donderdag uitgebreide echo en afspraak met de gynaecoloog..
Juud veel plezier met de echo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |