quote:Woehoei, ook uit de kastOp maandag 25 oktober 2010 17:50 schreef Takkembah het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
mrien Alexa is 2 oktober 1 geworden, als alles goed gaat schelen ze straks 20 maanden.
quote:Je staat erin meis!Op maandag 25 oktober 2010 19:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
mag ik ook in het lijstje op 5 juni 2011?
quote:Hope so!Op maandag 25 oktober 2010 19:09 schreef DJMO het volgende:
wij zitten niet zo heul ver uit elkaar TM .. k denk dat je binnen nu en twee weken wel wat moet gaan voelen hoor
quote:Helemaal nietOp maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Basboussa het volgende:
Hier morgen weer update afspraak met vk, en vanaf morgen om de 2 weken. Ehm, dat vind ik wel een beetje vroeg.... Ik ben nog wel jaaaaaaaaaaaaaren zwanger.
quote:Ik moet vanaf woensdag ook om de 2 weken, is echt mega snel gegaan zeg!Op maandag 25 oktober 2010 19:59 schreef Basboussa het volgende:
Takkembah, wat leuk!Gefeliciteerd!
Over van die verhalen, dat ze niet weten dat ze zwanger zijn, ik ken er dus ook 1, maar wel een beetje een dramatisch gebeuren, dat zo in een willekeurige soap kan worden opgenomen. Maar goed.
Hier morgen weer update afspraak met vk, en vanaf morgen om de 2 weken. Ehm, dat vind ik wel een beetje vroeg.... Ik ben nog wel jaaaaaaaaaaaaaren zwanger.
quote:Dat wordt bij ons ook ongeveer het verschil, dus dat wordt vast leuk!Op maandag 25 oktober 2010 20:03 schreef mefke79 het volgende:
is 21 maanden ook leuk? Dat wordt het hier waarschijnlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |