abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88029862
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Herkenbaar :Y en ook een van de redenen dat ik stiekem toch wel blij was dat we een samen-zwanger-cursus deden, want dan had ik iig schaap om op terug te vallen. En die is zo gemakkelijk in de omgang, dat was wel een fijn gevoel :)
Dank voor de tips. :* Ik snel er maar eens heen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 18:45:21 #252
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_88032918
Nienna :'( wat een ellende, dikke :*

claudia, ik heb dat ook. Ik maak me vaak drukker om allerlei praktische zaken dan waar het daadwerkelijk om draait. Bij eerste werkdagen bijv, ben ik meer bezig met hoe kom ik er, waar parkeer ik, waar moet ik binnen, etc. dan met het ontmoeten van nieuwe mensen of bedoelde je het niet zo Iig veel plezier!

DJMO moooooie echootjes! Wat is alleen die tweede?
laat maar ik moet beter lezenOH en nog een *O* voor de echo van Juud!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 oktober 2010 @ 19:06:10 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88033767
ik heb btw ook de etos doos opgehaald vandaag en inhoud viel me niet tegen: zwitsalbox met normaal pak lotion / olie doekjes, een grote aventfles, een fopspeen en wat tijdschriften / kortingsbonnen voor de etos.. ik ben benieuwd wat er in de prenatal doos zit en wanneer ik die op kan halen :P O-)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_88033971
Leuk nog een jongen DJMO!

Fijn dat de andere echo's goed waren (ben even kwijt bij wie, sorry!)

Nienna :*

Ik ben vanmiddag bij de VK geweest, alles was goed :) Baby lag netjes met het hoofdje naar beneden. Wordt geen 6/7 ponder, eerder weer een 8 ponder (Lotte was 4120), maar daar was ik ook niet van uit gegaan eigenlijk.
Bloeddruk prima (120/60), vingerprikje gehad voor HB (8,3) en teller qua gewicht staat nog op -1 kg.
Over 2 weken weer komen, vanaf die dag heb ik ook verlof :o
Ik tel de hele tijd van nog 3 weken, maar eigenlijk is het nu nog maar 2 weken + deze 2 dagen, dan gaat het opeens snel zeg! Woensdag komt mijn vervanger, kan ik die inwerken 2 weken lang.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 19:22:45 #255
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88034577
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 16:20 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Morgen.
We hebben in het kindernamentopic de perfecte oplossing voor je probleem gevonden. Ik meen dat het uitkwam op Hayvenlay Vulvha Od'yleyjah. Prima werktitel toch!
Ik blijf het een schitterende naam vinden, jammer dat ie niet door gaat voor het eggie, zelfs.....

En alvast heel veel succes morgen, hopen dat het allemaal hardstikke meevalt... :)

Hier was, zoals was voorspeld door mijzelf, niets aan het handje, erin en eruit. Als dat kind nou ook zo eens bevalt, maar dan wel via de normale uitgang, dan zie ik het helemaal zitten...

En DJMO, een jongetje, wat leuk! Een mannenhuishouden! En zijn jullie al bezig met namen?

En Mefke, een werktitel? Dirkje vind ik wel leuk. :) En een echte naam, zijn jullie daar al wat verder mee dan?

Is hier trouwens nog steeds een beetje een erge discussie. Oftewel, de man is eruit, en ik vind het stiekum toch een beetje jut en jul naam. Een beetje zeg ik? In het kwadraat!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 oktober 2010 @ 19:27:42 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88034846
naam was al beslist voor ik zwanger raakte basboussa :P (zowel meid als knul overigens) en idd.. ik ben straks zwaar in de minderheid met drie mannen om me heen :') :P O+
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 27 oktober 2010 @ 19:30:21 #257
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88034995
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef DJMO het volgende:
naam was al beslist voor ik zwanger raakte basboussa :P (zowel meid als knul overigens) en idd.. ik ben straks zwaar in de minderheid met drie mannen om me heen :') :P O+
Lekker dat jullie daar al uit zijn, zeg!

Compenseer die vrouwelijke minderheid maar door heeeeeeeeeeeeeeel veel roze te dragen...

En als ik jou ergens niet voor aanzie is het dat wel.... Puur een inschatting natuurlijk ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 27 oktober 2010 @ 19:32:20 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_88035093
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:30 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Lekker dat jullie daar al uit zijn, zeg!

Compenseer die vrouwelijke minderheid maar door heeeeeeeeeeeeeeel veel roze te dragen...

En als ik jou ergens niet voor aanzie is het dat wel.... Puur een inschatting natuurlijk ;)
whehehe .. ik háát roze _O- dus je schat me goed in :P :D

pi_88036522
meidennaam staat vast, werkttitel inmiddels ook: Drieka! En jongensnaam wordt een ramp. Was het bij Driekus al, dus zal nu niet beter worden. Maarrrr... we doen een pretecho voor het geslacht deze keer, dus wie weet hoef ik niet te gaan zoeken naar een jongensnaam.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:07:36 #260
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88036687
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:03 schreef mefke79 het volgende:
meidennaam staat vast, werkttitel inmiddels ook: Drieka! En jongensnaam wordt een ramp. Was het bij Driekus al, dus zal nu niet beter worden. Maarrrr... we doen een pretecho voor het geslacht deze keer, dus wie weet hoef ik niet te gaan zoeken naar een jongensnaam.
Uit nieuwsgierigheid, is Driekus de echte naam van jouw zoon?
Hier al een jongensnaam, waar we nu al drie weken aan wennen en we vinden hem nog steeds geweldig. Meisjesnaam komt ook wel goed, maar daar zijn gewoon veel mooie namen voor. We hebben nog even. :)
pi_88036873
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef Basboussa het volgende:

Ik blijf het een schitterende naam vinden, jammer dat ie niet door gaat voor het eggie, zelfs.....

En alvast heel veel succes morgen, hopen dat het allemaal hardstikke meevalt... :)
Dank je :)
Maar waarom gebruik je zelf de naam niet? Jij woont in een Engelssprekend land, dan is dat toch veel minder raar?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:19:37 #262
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88037223
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Dank je :)
Maar waarom gebruik je zelf de naam niet? Jij woont in een Engelssprekend land, dan is dat toch veel minder raar?
Ik heb geen ruimdenkende partner...
pi_88037791
Is het dan wel de juiste man voor jou?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_88037828
bloedverlies.. Een minibeetje maar ik vind het wel spannend hahaha
pi_88038215
DJMO, mooie profieltjes! Ik neem aan dat alles goed was? Leuk dat Jan een broertje krijgt!

Takkembah, zo bedoel ik het inderdaad ongeveer (al kan ik me over die grote dingen ook wel druk maken). Na één keer ben ik er altijd meteen overheen. Ik kan slecht tegen veranderingen en nieuwe situaties, maar ik wen er ook wel weer snel aan.

Mefke, ik moet er nog steeds aan wennen dat Driekus geen Driekus heet. Zijn pseudoniem vind ik een beetje gek, maar zijn echte naam is zó gaaf. O+

Zwangerschapsyoga was fijn! Geen zweverig gedoe, maar lekker met je lichaam bezig zijn (ademhaling, houdingen, ontspanning). De samenstelling van de groep is wel vrij typisch, namelijk wat oudere vrouwen die videokunstenaar en advocaat en zo zijn. Het zal mij benieuwen of er iets van sociale contacten terechtkomt. Nou ja, het leek me wel een aangename groep.
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:42:22 #266
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_88038344
quote:
12s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef Pvoesss het volgende:
Dat is bij jou de bedoeling he? ;)

Ik moet nog even wennen hier, al lees ik her en der al wel heel lang mee, sinds eind vorig jaar.
pi_88038451
quote:
Op woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef Pvoesss het volgende:
Heb je al gebeld? O-)
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:47:27 #268
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88038580
Pvoesss, spannend!!!!
DJMO weer een jongen wat leuk! En volgens mij sta jij je mannetje wel tussen die mannen!
Niena :* voor de poes
Mefke, ik dacht eigenlijk altijd dat driekus niet de echte naam was, totdat ik in de lijst van SVB zag staan dat er een jongetje Driekus geboren is in 2009, dus toen dacht ik dat het wel weer de echte naam was, maar het is dus niet zo? Dat mysterie ook weer opgelost!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:48:52 #269
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88038643
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef Vanyel het volgende:
Is het dan wel de juiste man voor jou?
Ja, je zou bijna denken....

Maar om nou bij iemand weg te gaan omdat hij Klit'orynah niet kan uitspreken
pi_88038699
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:48 schreef Basboussa het volgende:
Maar om nou bij iemand weg te gaan omdat hij Klit'orynah niet kan uitspreken
Ik moest helemaal hardop lachen :D
pi_88038763
oh pvoesss spannend!! moet je nu plat en bellen? :P

Ik ben vanmiddag bij poppedeintje geweest en ik heb even naar haar buikbeebje mogen gluren O+ O+ zo leuk!! :D
en mn eigen buikbewoner ook bekeken, ze heeft al haartjes! en wimpertjes ook. <3

toettie op zn kant

bewijs, t staat op de foto dus dan is t waar! :P

beentjes <3

lieve poppedein superbedankt O+

[ Bericht 15% gewijzigd door huuphuup op 27-10-2010 21:10:02 ]
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_88038765
Nee nog niet gebeld.. Ik heb een maandverbandje in gedaan en lig nu op bed.. Ik denk dat het loos alarm is.. Ik ga over een uurtje ofzo kijken en dan beslissen of ik bel..
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:53:54 #273
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_88038903
Pvoesss, spaaaaaaaaaaaaaaannunt! Lig je lekker?

quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ik moest helemaal hardop lachen :D
Klit'oWHAT vind ik een beetje ordinair, toch.....
  woensdag 27 oktober 2010 @ 20:56:33 #274
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88039047
Oh Huup, wat lief van Poppedein!!!!!
En dan kun je de haarbandjes al meteen doorschuiven he!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_88039162
quote:
1s.gif Op woensdag 27 oktober 2010 20:51 schreef huuphuup het volgende:

lieve poppedein superbedankt O+
Is het de bedoeling dat iedereen (nu) weet waar poppedein werkt?

[ Bericht 27% gewijzigd door Vanyel op 27-10-2010 21:15:49 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')