quote:Dank voor de tips.Op woensdag 27 oktober 2010 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Herkenbaaren ook een van de redenen dat ik stiekem toch wel blij was dat we een samen-zwanger-cursus deden, want dan had ik iig schaap om op terug te vallen. En die is zo gemakkelijk in de omgang, dat was wel een fijn gevoel
quote:Ik blijf het een schitterende naam vinden, jammer dat ie niet door gaat voor het eggie, zelfs.....Op woensdag 27 oktober 2010 16:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Morgen.
We hebben in het kindernamentopic de perfecte oplossing voor je probleem gevonden. Ik meen dat het uitkwam op Hayvenlay Vulvha Od'yleyjah. Prima werktitel toch!
quote:Lekker dat jullie daar al uit zijn, zeg!Op woensdag 27 oktober 2010 19:27 schreef DJMO het volgende:
naam was al beslist voor ik zwanger raakte basboussa(zowel meid als knul overigens) en idd.. ik ben straks zwaar in de minderheid met drie mannen om me heen
![]()
![]()
quote:whehehe .. ik háát rozeOp woensdag 27 oktober 2010 19:30 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Lekker dat jullie daar al uit zijn, zeg!
Compenseer die vrouwelijke minderheid maar door heeeeeeeeeeeeeeel veel roze te dragen...
En als ik jou ergens niet voor aanzie is het dat wel.... Puur een inschatting natuurlijk
quote:Uit nieuwsgierigheid, is Driekus de echte naam van jouw zoon?Op woensdag 27 oktober 2010 20:03 schreef mefke79 het volgende:
meidennaam staat vast, werkttitel inmiddels ook: Drieka! En jongensnaam wordt een ramp. Was het bij Driekus al, dus zal nu niet beter worden. Maarrrr... we doen een pretecho voor het geslacht deze keer, dus wie weet hoef ik niet te gaan zoeken naar een jongensnaam.
quote:Dank jeOp woensdag 27 oktober 2010 19:22 schreef Basboussa het volgende:
Ik blijf het een schitterende naam vinden, jammer dat ie niet door gaat voor het eggie, zelfs.....
En alvast heel veel succes morgen, hopen dat het allemaal hardstikke meevalt...
quote:Ik heb geen ruimdenkende partner...Op woensdag 27 oktober 2010 20:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dank je
Maar waarom gebruik je zelf de naam niet? Jij woont in een Engelssprekend land, dan is dat toch veel minder raar?
quote:Dat is bij jou de bedoeling he?Op woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef Pvoesss het volgende:
bloedverlies.. Een minibeetje maar ik vind het wel spannend hahaha
quote:Heb je al gebeld?Op woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef Pvoesss het volgende:
bloedverlies.. Een minibeetje maar ik vind het wel spannend hahaha
quote:Ja, je zou bijna denken....Op woensdag 27 oktober 2010 20:31 schreef Vanyel het volgende:
Is het dan wel de juiste man voor jou?
quote:Ik moest helemaal hardop lachenOp woensdag 27 oktober 2010 20:48 schreef Basboussa het volgende:
Maar om nou bij iemand weg te gaan omdat hij Klit'orynah niet kan uitspreken
quote:Klit'oWHAT vind ik een beetje ordinair, toch.....
quote:Is het de bedoeling dat iedereen (nu) weet waar poppedein werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |