quote:Jakkie Nienna, wat vervelend om te moeten doen en dan zo plotseling door zoiets naars, sterkte ermee!Op woensdag 27 oktober 2010 14:23 schreef -Nienna- het volgende:
Wat leuk DJMO, een jochie erbij!
Tijd vliegt hier...vandaag al weer 17 weken...
Voor de rest ben ik verdrietig, we hebben vanochtend één van onze poezen in moeten laten slapen, 10 jaar oud en afgelopen weekend een hersenbloeding gehad.
quote:Morgen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Vanyel, wanneer mag je naar de gyn?
We moeten trouwens nog op zoek naar een werktitel voor nr 2. Vooralsnog neig ik enorm naar Drieka, maar manlief is het er nog niet mee eens.
quote:zijn er ook in rood/wit en blauw/wit geruitOp woensdag 27 oktober 2010 16:18 schreef mefke79 het volgende:
DJMO, mooi van de echo.
Vanyel, wanneer mag je naar de gyn?
Claudia, adem in adem uit, tis maar yoga! (al zou ik me precies hetzelfde voelen)
Ja het voelt echt echt nu. Durfde alleen net in de stad nog niks voor deze uk te kopen. Ik wil heel graag ook voor dit ukje meteen twee vaste knuffels halen. Driekus heeft een lang konijn van happy horse en een nijntje doekje. Weet iemand of die nijntje doekjes er ook in een andere kleur dan oranje zijn? We moeten trouwens nog op zoek naar een werktitel voor nr 2. Vooralsnog neig ik enorm naar Drieka, maar manlief is het er nog niet mee eens.
quote:ik ben de onze kwijt .. geen idee waar hij gebleven isOp woensdag 27 oktober 2010 16:24 schreef mefke79 het volgende:
die met het poppetje eraan ja. Driekus heeft er drie (): een reserve, eentje op het kdv en eentje thuis. Eigenlijk wil ik dezelfde maar dan wel graag in andere kleur.
quote:Die onderste knuf is echt in iedere babyzaak te verkrijgen.Op woensdag 27 oktober 2010 16:26 schreef mefke79 het volgende:
deze hebben we nu:
[ afbeelding ]
maar ik zie dat deze ook bestaat:
[ afbeelding ]
nou nog even ergens vinden
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 14:20 schreef DJMO het volgende:
nog niet bijgelezen, maar er mag een jongetje achter mijn naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |