quote:Opdrukken! Helpt bij mij als een tietOp maandag 25 oktober 2010 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heeft iemand nog trainingstips voor de bovenarmen en die flapjes huid die nog wel eens boven je bh uitpiepen, naast je oksel? Ik heb door de EDS al een wat slappere huid, maar ik merk nu toch wel dat m'n leeftijd ook invloed begint te krijgen. Gravity is a bitch enzo.
quote:Omdat ik het niet leukvind en het doet zeer, dus dan is ander nut weg voor me. Het is niet goed, maar ja. Ik ga het weer proberen. Verder kun je wel je ass gericht trainen, maar geen gewichten aan je boobies hangen, dat bedoel ik vooral.Op maandag 25 oktober 2010 12:16 schreef Tinkepink het volgendek:
[..]
Waarom heeft sporten voor jou alleen nut voor je armen en benen? Ben je een bionische vrouw die niet hoeft te bewegen? Sporten is voor meer goed dan alleen strakke armen hoor![]()
En je kan met veel sproten zeker minder tiet creeeren hoor! Ik ben van 95D naar 75C gegaan en heeel tevreden (hou ook niet van grote borsten bij mezelfr)
quote:Ik denk niet dat mijn fysio en mijn pols- en schoudergewrichten daar heel gelukkig van gaan wordenOp maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Opdrukken! Helpt bij mij als een tiet![]()
quote:Aan het lowcarben?Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef progje het volgende:
Lijstje:
O: roerei van 2 eieren, glas tomaten/groeten-sap + 200ML magere kwark
T: la vache light + 1 paprika
L: salade van 100gram gerookte zalm + bleekselderij + rettig + paprika + ui + tomaat, bij elkaar zo'n 260 gram .
Dressing van magere kwark + halve eetl mayo + kruiden + azijn + natrena
T: la vache light + 2 bleekselderij stengels
D: 180 gram entrecote + broccoli + champignons
T: 250 ML magere kwark + natrena
quote:He bah, weet je het zeker of is er nog hoop?Op maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb vanochtend mijn tentamen verneuktVoor mijn laatste BA-vakje
quote:Aquarobics.stelt hier weinig voor, maar pilates lijkt me wel wat..Op maandag 25 oktober 2010 12:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Renren, heb je al eens geprobeerd of zwemmen (of aquarobics) of pilates wat voor je is?
Dat is minder belastend voor de gewrichten.
quote:yep, lowcarb inderdaad.. nog 5 dagen en dan ga ik weer meer carbs eten (southbeach)Op maandag 25 oktober 2010 12:39 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Aan het lowcarben?
Dan zou ik niet de lightversie van De Lachende Koe nemen.
quote:Heel zeker. Nul hoop.Op maandag 25 oktober 2010 12:40 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
He bah, weet je het zeker of is er nog hoop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Je boobs train je als je je armspieren, schouderspieren en rugspieren traint.Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef RenRen- het volgende:
K
[..]
Omdat ik het niet leukvind en het doet zeer, dus dan is ander nut weg voor me. Het is niet goed, maar ja. Ik ga het weer proberen. Verder kun je wel je ass gericht trainen, maar geen gewichten aan je boobies hangen, dat bedoel ik vooral.
Phaidra, dan gaat het wel lastig ja. Ben ook nooit veel kwijtgeraakt. Maar als het er eenmaal af is stop ik vaak met bewegen.bohh.
quote:Ah nee... Stomme oudheid ookOp maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef Ewelina het volgende:
En ik heb vanochtend mijn tentamen verneuktVoor mijn laatste BA-vakje
quote:Dan moet hij binnen 10maanden 1700 euro sparen. En hij kan max 3 dagen werken en dan verdien je nooit genoeg om binnen dat tijdsbestek dat collegegeld bij elkaar te schrapen.Op maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef Ewelina het volgende:
Vervelend jt, maar kan meneer niet een andere bijbaan zoeken? En evt een jaar langer studeren? Waar een wil is is ook vaak een weg...
quote:Ja.Op maandag 25 oktober 2010 12:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ah nee... Stomme oudheid ook. Is er nog een herkansingsmogelijkheid dit jaar?
quote:Kun je niet in termijnen betalen? En hij kan toch in de zomer fulltime werken?Op maandag 25 oktober 2010 12:42 schreef j.t het volgende:
[..]
Dan moet hij binnen 10maanden 1700 euro sparen. En hij kan max 3 dagen werken en dan verdien je nooit genoeg om binnen dat tijdsbestek dat collegegeld bij elkaar te schrapen.
quote:Dat scheelt weer iets. Hoef je niet helemaal weer opnieuw te beginnen met leren. Het is echt zo'n rottentamen, ik was heeel blij dat ik bij poging 2 net een zesje had. Ik snap wel dat je een globaal beeld moet hebben, maar wat is het nut van jaartallen stampen? Een dag later ben je dat toch weer vergeten.
quote:Dat kan. Maar dan zit je nog 2 jaar in een kutsituatie. Dan ga ik denk liever een plan maken en misschien zelf een dag extra werk proberen te zoeken. Zodat hij over 10 maanden, meer kan verdienen dan ik nu doe.Op maandag 25 oktober 2010 12:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kun je niet in termijnen betalen? En hij kan toch in de zomer fulltime werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |