quote:Excusez moi, dan! Kan me gewoon niet meer alle namen herinneren
quote:Kijk, dat herken ik dan wel weer
quote:Aan het eind van d gang staat een automaat, we hebben hier niet beter.Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk, dat herken ik dan wel weer
Mooie tijden waren het vroeger.
Waar is mijn koffie
quote:Volgens mij heb ik iets gemist. Is het de moeite om terug te lezen?
quote:Oh, had Feijenoord wel mensen in het veld staan dan?
quote:Principes hebben op FOK!Op maandag 25 oktober 2010 12:15 schreef Pheno het volgende:
NOOOOOOOOOOOOO, ik heb in KLB gepost. Inhoudelijk....Het einde...
quote:Huilen bij Finding Nemo
quote:Emotioneel afgestompt zijn.
quote:Ook wel harteloze spritskoek genoemd.
quote:Waarin?
quote:Hmm misschien wel inderdaad. Jammer dat het maar 3 weken per jaar kan.Op maandag 25 oktober 2010 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sinterklaas en zwarte piet. Volgens mij kan je daar in die 3 week best goed mee verdienen
quote:ok
quote:dat denk ik ook welOp maandag 25 oktober 2010 12:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
sinterklaas en zwarte piet. Volgens mij kan je daar in die 3 week best goed mee verdienen
quote:ja das waar.. maar ik ga het gelijk groots aanpakken he! Theatertoer enzo! huisbezoekjes, feesten en partijen, bruiloften, verjaardagen,Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm misschien wel inderdaad. Jammer dat het maar 3 weken per jaar kan.
quote:
quote:Haha hoe vet.Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja das waar.. maar ik ga het gelijk groots aanpakken he! Theatertoer enzo! huisbezoekjes, feesten en partijen, bruiloften, verjaardagen,
Reken je winst maar uit!
quote:Soms zou je vaker undercover willen inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 12:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hmm misschien wel inderdaad. Jammer dat het maar 3 weken per jaar kan.
quote:Soms zou ik ook gewoon vaker zwart willen zijn inderdaad.Op maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Soms zou je vaker undercover willen inderdaad.
quote:Ik moest gniffelen.
quote:Daarom
quote:Je kan ook paashaas gaan spelen en de kerstmanOp maandag 25 oktober 2010 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja das waar.. maar ik ga het gelijk groots aanpakken he! Theatertoer enzo! huisbezoekjes, feesten en partijen, bruiloften, verjaardagen,
Reken je winst maar uit!
quote:Ik hoor het je gewoon zeggah.
quote:nog een nieuw gezicht.Op maandag 25 oktober 2010 12:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kijk, dat herken ik dan wel weer
Mooie tijden waren het vroeger.
Waar is mijn koffie
quote:Oh, inderdaad! En jezus aan het kruis met pinksteren!Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan ook paashaas gaan spelen en de kerstman
quote:Een gat in je hand heb je al!Op maandag 25 oktober 2010 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, inderdaad! En jezus aan het kruis met pinksteren!
quote:Als kind vond ik het zielig voor JezusOp maandag 25 oktober 2010 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:EINZ!!!11111!11!!11!!!Op maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een gat in je hand heb je al!
LOLOLOL/
quote:Nu vind je het zijn verdiende loon?Op maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als kind vond ik het zielig voor Jezus
quote:Ik had altijd wat meer met Judas.Op maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:Dat ie daar maar blijft. Met die economische crisis daar moet ie vooral niet teveel uitgeven.
quote:Waarom.
quote:had die haan zijn bek maar moeten houdenOp maandag 25 oktober 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nu vind je het zijn verdiende loon?
quote:Een spijker in je kruis is niet tofOp maandag 25 oktober 2010 12:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Kutantwoord, ik haat het als mensen als reden appel geven.
quote:Het had je denk ik goed gepast.Op maandag 25 oktober 2010 12:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Soms zou ik ook gewoon vaker zwart willen zijn inderdaad.
quote:Live te volgen via Twitter neem ik aan?Op maandag 25 oktober 2010 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een klein mini puistje op me kin.... en die irriteerd me
Grrrr.... ga zo maar uitknijpen
quote:TwitvidOp maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Live te volgen via Twitter neem ik aan?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:42 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, rauzer, ik heb m'n Fok! shirt aan
quote:
quote:Nee doe niet zo gekkie johOp maandag 25 oktober 2010 12:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Live te volgen via Twitter neem ik aan?
quote:Op skype toch wel?
quote:Deed het dat maar, dan kwam er nog iets op het scherm...
quote:Vanavond seks?Op maandag 25 oktober 2010 12:47 schreef Bellatrix het volgende:
Een meisje bij mij op Facebook:
Dear God,
How could I ever thank you enough for all of these blessings?
All I have is all of me. Take me, use me, and mold me according to your will.
I love you(:
Elle
''''
quote:Is er nog een alternatief voor Chrome?Op maandag 25 oktober 2010 12:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Deed het dat maar, dan kwam er nog iets op het scherm...
quote:Zo te zien wordt ze vanavond flink onder handen genomen door Gods hand inderdaad.
quote:Waar dan voor?Op maandag 25 oktober 2010 12:49 schreef Laysa het volgende:
mijn "" Nou en'' was niet voor patricq...patricq![]()
quote:Gods hand? Dan moet ze wel een flinke spelonk hebben!Op maandag 25 oktober 2010 12:50 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo te zien wordt ze vanavond flink onder handen genomen door Gods hand inderdaad.
quote:Link naar je Facebook.Op maandag 25 oktober 2010 12:47 schreef Bellatrix het volgende:
Een meisje bij mij op Facebook:
Dear God,
How could I ever thank you enough for all of these blessings?
All I have is all of me. Take me, use me, and mold me according to your will.
I love you(:
Elle
''''
quote:Leer quoten danOp maandag 25 oktober 2010 12:49 schreef Laysa het volgende:
mijn "" Nou en'' was niet voor patricq...patricq![]()
quote:Als het goed is moet dat te vinden zijn. Doe wat moeite joh.
quote:Ik weet alleen je voornaamOp maandag 25 oktober 2010 12:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het goed is moet dat te vinden zijn. Doe wat moeite joh.
quote:Je hebt toch wel de FB van andere TALlers?
quote:Nee die interesseren me weinig eerlijk gezegd.Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de FB van andere TALlers?
quote:En bedanktOp maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee die interesseren me weinig eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee die interesseren me weinig eerlijk gezegd.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 12:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Leer FOK! af en toe los te laten dan
quote:Geile achternaamOp maandag 25 oktober 2010 12:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/profile.php?id=624523833
quote:Ik moet nooit een PSV shirt laten maken met mijn achternaam achterop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |