quote:YES OR NOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
quote:Waarheen?Op maandag 25 oktober 2010 00:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
[kutkind]Vakansie, gaan op vakansie... vakansie, vakansie[/kutkind]
quote:OK DANOp maandag 25 oktober 2010 00:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Jij bent mod, zet zijn originele post er weer neer.
quote:Nee hoor, gewoon doen.Op maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, ik moet zo alweer slapen.
En dilemma's over komend weekend.
quote:Ik ga niet op vakantie hoor... alhoewel, tegenwoordig is het bezoeken van een andere website al een soort van vakantie
quote:nou weet ik nog steeds niet wat er volgend weekend isOp maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Dat duurt nog bijna een week.Op maandag 25 oktober 2010 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie hoor... alhoewel, tegenwoordig is het bezoeken van een andere website al een soort van vakantie
quote:Meet bij vriend van Patjan.Op maandag 25 oktober 2010 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou weet ik nog steeds niet wat er volgend weekend is
quote:Het was een grapje..Op maandag 25 oktober 2010 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar je ouders zijn toch zoveel jaar getrouwd vandaag?
Was het vergeten, gefeliciteerd.
quote:Waarom naar Apenheul? Jij woont toch gewoon thuis?Op maandag 25 oktober 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een grapje..
Dankjewel
We gaan vandaag naar Apenheul () en voor de rest staan er allemaal familiebezoeken op de planning deze week (al die familieleden hebben blijkbaar rond dezelfde tijd geneukt)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:LOL!Op maandag 25 oktober 2010 00:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het was een grapje..
Dankjewel
We gaan vandaag naar Apenheul () en voor de rest staan er allemaal familiebezoeken op de planning deze week (al die familieleden hebben blijkbaar rond dezelfde tijd geneukt)
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:38 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom naar Apenheul? Jij woont toch gewoon thuis?Hihi ha-haSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist eigenlijk wel dat dit zou komen![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hihi ha-ha
Ik wist eigenlijk wel dat dit zou komen
quote:Op de meetkalender ermee.Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Rauzer het volgende:
Apenheulmeet, juni 2011!!!!!!!!!!!!!! Volplannen dat jaar!
quote:en dan aan elke aap vragen welke naam hij heeft op FOK!Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Rauzer het volgende:
Apenheulmeet, juni 2011!!!!!!!!!!!!!! Volplannen dat jaar!
quote:Ik weet het niet meer... ik ben al het overzicht kwijtOp maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
staat de weekend meet nu definitief op 26/2 ?
quote:ROFLOp maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en dan aan elke aap vragen welke naam hij heeft op FOK!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Nee dan Kally geloof ik niet.Op maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef Koen66 het volgende:
staat de weekend meet nu definitief op 26/2 ?
quote:Volgens mij ben je echt pislink als ze aan je broodje komen.Op maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef JJH het volgende:
Ik ben er dus nog nooit geweest, maar ik zie de lol niet in van Apen die in je nek schijten, je tas leeghalen en je boterham met pindakaas opeten.
quote:DON"T TOUCH MY BROODJE!Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt pislink als ze aan je broodje komen.
quote:Zie zien jou en JJH als een boom.Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Volgens mij ben je echt pislink als ze aan je broodje komen.
quote:Misschien dat als je het beter uitlegt ik je begrijp.Op maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef Graseter het volgende:
Rofl, ik dacht "Even voor de grap uitproberen of je ook naar de vorige pagina gaat als je met drie vingers naar links schuift, gaat toch niet werken" Schuif ik met 3 vingers naar links, vorige pagina.
Wat geweldig dat Mac.
quote:Ohw ja... dat was het. Het zou iig rond die tijd zijn.Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is geen definitieve meetdatum vastgesteld.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Ik zie het allemaal wel, ik beslis wel gewoon weer opnieuw een week van tevoren of ik kom of nietOp maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer... ik ben al het overzicht kwijt
quote:Als je met 3 vingers naar links schuift op een touchpad van een Macbook Pro dan gaat je browser naar de vorige pagina.Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Misschien dat als je het beter uitlegt ik je begrijp.
quote:Vandaar die speciale tassen..Op maandag 25 oktober 2010 00:41 schreef JJH het volgende:
Ik ben er dus nog nooit geweest, maar ik zie de lol niet in van Apen die in je nek schijten, je tas leeghalen en je boterham met pindakaas opeten.
quote:ik ben meer voor begin februari of eind maartOp maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is geen definitieve meetdatum vastgesteld.
quote:Met een goede wreeftrap. Ik in ieder geval wel.Op maandag 25 oktober 2010 00:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Zie zien jou en JJH als een boom.
quote:wtf op mijn Packard Bell ook hierOp maandag 25 oktober 2010 00:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je met 3 vingers naar links schuift op een touchpad van een Macbook Pro dan gaat je browser naar de vorige pagina.
quote:Ze hebben apenproof tassen? Hoe kom jij er dan in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Waarom, dat kan niet. Jij hebt windhoos.Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
wtf op mijn Packard Bell ook hier![]()
!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben apenproof tassen? Hoe kom jij er dan in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Ok het is niet zoOp maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom, dat kan niet. Jij hebt windhoos.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
Benny, waarom is er eigenlijk voor ESF een apart forum geopend?
Vind ESF ook niet meer dan een veredelde TAL
quote:Mijn muisaanwijzer schuift alleen kleine stukjes naar links op.Op maandag 25 oktober 2010 00:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
wtf op mijn Packard Bell ook hier![]()
!
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ok het is niet zo. Maar ik heb het wel geprobeerd
!
quote:http://store.apple.com/nl(...)k_pro?mco=OTY2ODExMAOp maandag 25 oktober 2010 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn muisaanwijzer schuift alleen kleine stukjes naar links op.
quote:Ah gemist...
quote:Een rug voor een 13" basislaptopje?Op maandag 25 oktober 2010 00:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)k_pro?mco=OTY2ODExMA
quote:Dus voor dat andere merk heb je het wel overOp maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rug voor een laptopje?
Nooit niet, voor dat geld heb je een top off the bill van ieder ander merk.
quote:Mijn computer kost 2100 euro.Op maandag 25 oktober 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
Aangezien ze op m'n werk geen Apple hebben zal ik dat thuis ook niet snel krijgen
Heb eigenlijk never nooit zelf een computer gekocht
quote:dat zijn voornamelijk posts van vorig jaar, dat forum is gerecycledOp maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
ESF gaat inderdaad megahard, ze zitten in een korte periode al op de helft van het aantal posts hier
quote:Zo ken ik je weer. Een goed begin van deze nieuwe dag!Op maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus voor dat andere merk heb je het wel over?
quote:Mijn moeder heeft die 13" ik die 15"Op maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Een rug voor een 13" basislaptopje?
Nooit niet, voor dat geld heb je een top off the bill van ieder ander merk.
quote:Dat zijn vooral posts van vorig jaarOp maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef Koen66 het volgende:
ESF gaat inderdaad megahard, ze zitten in een korte periode al op de helft van het aantal posts hier
quote:Dan ook nog niet, ik koop wel een gemiddelde laptop van een ander merk, dan ben ik voor 500 of 600 euro klaar.Op maandag 25 oktober 2010 00:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dus voor dat andere merk heb je het wel over?
quote:Ze zijn er veel te vroeg mee.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zijn vooral posts van vorig jaar
Het gaat nog niet echt hard daarzo...
quote:Het is ook nog te vroeg.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:ah ze spelen valsOp maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
quote:Ik kan met 3 vinger naar de vorige pagina gaan.Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan ook nog niet, ik koop wel een gemiddelde laptop van een ander merk, dan ben ik voor 500 of 600 euro klaar.
quote:Ook dat nog!Op maandag 25 oktober 2010 00:49 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft die 13" ik die 15"
En die link die ik je heb gegeven is nog wel 12% korting.
quote:Ik kan voor 600 euro extra aan bier drinken.Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan met 3 vinger naar de vorige pagina gaan.
Ik hoef geen virusscanner te installeren.
Ik hoef mijn laptop niet opnieuw op te starten.
Mijn programma's lopen niet vast.
Mek, mek, mek.
quote:Op het feit dat Chrome eergister een paar keer gek deed heb ik nadat ik Windows7 geinstalleerd heb geen vastlopers gehad.Op maandag 25 oktober 2010 00:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan met 3 vinger naar de vorige pagina gaan.
Ik hoef geen virusscanner te installeren.
Ik hoef mijn laptop niet opnieuw op te starten.
Mijn programma's lopen niet vast.
Mek, mek, mek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |