quote:ja noemen ze journalistiek
quote:Nee ze zeiden letterlijk "Eigenlijk verraste de uitslag van Ajax mij meer dan die van Feyenoord" Wat natuurlijk indirect wel weer op Feyenoord doelde.Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja noemen ze journalistiek
dat Ajax gelijk speelt tegen een club die 30x kleinere begroting heeft vinden ze normaal zeker
quote:het was toch ook lachwekkend of niet dan? en wat heeft de begroting daarmee te maken? de gemiddelde jupiler league club verliest niet eens met 10-0 van PSVOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
dat Ajax gelijk speelt tegen een club die 30x kleinere begroting heeft vinden ze normaal zeker
quote:stel je niet zo aan, mensen zoals Derksen zouden maar wat graag willen dat het goed gaat met Feyenoord, maar dat zit er momenteel gewoon niet inOp maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:hahahahaha, 10-0 jonge, natuurlijk gaan ze het daarover hebben.Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:PSV wint normaal gesproken alleen met 10-0 van een 5e of 6e klasser die nog niet getraind hebben na de vakantieOp maandag 25 oktober 2010 20:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
het was toch ook lachwekkend of niet dan? en wat heeft de begroting daarmee te maken? de gemiddelde jupiler league club verliest niet eens met 10-0 van PSV
quote:Zélfs als Ajax met 3-0 was weggetikt op Woudestein zou dat nog minder erg zijn dan 10 - 0 verliezen. Ik heb nog nooit in mijn leven met 10-0 verloren.Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Wegereef zorgde voor de nodige compensatie.Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
quote:Nu!Op maandag 25 oktober 2010 20:54 schreef HaagsPietje het volgende:
jammer dat ze niet in gaan op Kooijemans en de Ring!
quote:wat een vertoning zeg
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:49 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ben Feyenoorder, maar heb hard mee gelachen met de mannen. Mensen die voetbal serieus nemen.![]()
quote:Wat Derksen over hem vertelde klopt alleen niet helemaal. Want hij heeft ook zo'n interview aan de Nos gegeven
quote:Wat zeiden ze nou? Alsof ie een TIA op het podium kreeg? De beste beschrijving
quote:niet gezienOp maandag 25 oktober 2010 21:17 schreef HaagsPietje het volgende:
vermakelijke uitzending vanavond............
.........maar lang niet zo geniaal als afgelopen vrijdag!!!
die uitzending was serieus een voorbode voor een historisch weekend!
10-0 bij een eredivisie wedstrijd EN de beste VI van 2010 in 1 weekeinde!
quote:Als je een enorme fan bent van jan kooijenga en/of het televiezierringgala dan kun je beter niet kijken.Op maandag 25 oktober 2010 21:22 schreef GeenWijn het volgende:
[..]
niet geziennog de moeite op t te kijken via rtlgemist?
quote:Wat is dat nou weer voor een onzin? Hij is zeker niet de meest intelligente voetballer, maar als hij dit leuk vind laat hem lekker. Ook die Twitter rel sloeg echt helemaal nergens opOp maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef -Willempie- het volgende:
Gregory mag echt zijn handjes dichtknijpen dat ie een beetje kan ballen.
quote:Ja, hij ging weer voetballen.Op maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef Ludwig. het volgende:
Is er iets noemenswaardig gebeurd met Davids dan?
quote:Ja wat zeiden ze nou?Op maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef Evertjan het volgende:
stond nog een mic open in de regie geloof ik
quote:en hij gaat weer stoppen geloof ikOp maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, hij ging weer voetballen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, hij ging weer voetballen.
quote:Ginger?Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef msnk het volgende:
Ben ik de enige die zich ontzettend stoort aan die ginger
quote:Ben gewoon geen fan van zulke voetballers.Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin? Hij is zeker niet de meest intelligente voetballer, maar als hij dit leuk vind laat hem lekker. Ook die Twitter rel sloeg echt helemaal nergens op
quote:toetsenOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Die ... moet echt iets van m'n oren af
quote:Heb jij ook net als Greg VWO gedaan, Willempie?Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef -Willempie- het volgende:
Gregory mag echt zijn handjes dichtknijpen dat ie een beetje kan ballen.
quote:Hij heeft elke anekdote al minstens 2 keer verteld in VI, maar zolang hij er hard om blijft lachen. Blijft het toch wel grappigOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer dat Gijp dezelfde verhalen en grappen doet als in Doordekken.
quote:Ik geloof daar niks van hoor, dat Greg atheneum heeft.Op maandag 25 oktober 2010 21:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Heb jij ook net als Greg VWO gedaan, Willempie?
quote:Ik kan het ook niet geloven. Hij heeft het in ieder geval niet afgemaakt.Op maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van hoor, dat Greg atheneum heeft.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja, vanavond zal hij net als Y. Mulder gisteren, ook wel willen aantonen dat het toch echt hands was van Bosschaart.Hij verloor bij mij trouwens alle krediet na zijn 'analyse' van Az-Roda.
quote:Voor FeyenoordOp maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk Dinsdag/woensdag gespeeld?
quote:Inhalen van de interlandweek denk ik.Op maandag 25 oktober 2010 22:00 schreef Type-R het volgende:
Waarom wordt er eigenlijk Dinsdag/woensdag gespeeld?
quote:
quote:adblocker?Op maandag 25 oktober 2010 22:42 schreef RobertJV92 het volgende:
Ben ik de enige die gezeik heeft met dat RTL XL? Iets met 'Licensing error' o.i.d.?
quote:Nee man, de beste na Hansie hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 00:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb me vandaag echt geergerd aan die Erik. Vond het meestal wel ok, was niet leuk maar ook niet slecht .. maar na vandaag hoef ik 'm eigenlijk niet meer te zien bij VI.
quote:Die kerel is echt vreselijk irritant inderdaad.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Heb me vandaag echt geergerd aan die Erik. Vond het meestal wel ok, was niet leuk maar ook niet slecht .. maar na vandaag hoef ik 'm eigenlijk niet meer te zien bij VI.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |