quote:Ja wat zeiden ze nou?Op maandag 25 oktober 2010 21:37 schreef Evertjan het volgende:
stond nog een mic open in de regie geloof ik
quote:en hij gaat weer stoppen geloof ikOp maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, hij ging weer voetballen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, hij ging weer voetballen.
quote:Ginger?Op maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef msnk het volgende:
Ben ik de enige die zich ontzettend stoort aan die ginger
quote:Ben gewoon geen fan van zulke voetballers.Op maandag 25 oktober 2010 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een onzin? Hij is zeker niet de meest intelligente voetballer, maar als hij dit leuk vind laat hem lekker. Ook die Twitter rel sloeg echt helemaal nergens op
quote:toetsenOp maandag 25 oktober 2010 21:38 schreef Ronaldsen het volgende:
Die ... moet echt iets van m'n oren af
quote:Heb jij ook net als Greg VWO gedaan, Willempie?Op maandag 25 oktober 2010 21:31 schreef -Willempie- het volgende:
Gregory mag echt zijn handjes dichtknijpen dat ie een beetje kan ballen.
quote:Hij heeft elke anekdote al minstens 2 keer verteld in VI, maar zolang hij er hard om blijft lachen. Blijft het toch wel grappigOp maandag 25 oktober 2010 21:51 schreef Ambrosius het volgende:
Beetje jammer dat Gijp dezelfde verhalen en grappen doet als in Doordekken.
quote:Ik geloof daar niks van hoor, dat Greg atheneum heeft.Op maandag 25 oktober 2010 21:50 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Heb jij ook net als Greg VWO gedaan, Willempie?
quote:Ik kan het ook niet geloven. Hij heeft het in ieder geval niet afgemaakt.Op maandag 25 oktober 2010 21:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik geloof daar niks van hoor, dat Greg atheneum heeft.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 18:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja, vanavond zal hij net als Y. Mulder gisteren, ook wel willen aantonen dat het toch echt hands was van Bosschaart.Hij verloor bij mij trouwens alle krediet na zijn 'analyse' van Az-Roda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |