abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4354453
Ga met 5 vrienden naar Blanes, vanaf 15 Juli, ga ik daar Fok!kers tegen komen??

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_4354530
nee ik ga wel naar Callelja. ook op 15 juli

Weet iemand trouwens of daar wat te doen is van uitgaan in Callelja (discotheken bedoel ik).

Zo niet, taxi richting Lloret...

pi_4354709
15 juli naar malgrat!!
Wie gaan daar dan heen?
pi_4354734
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 00:10 schreef dagizmo het volgende:
15 juli naar malgrat!!
Wie gaan daar dan heen?
Daar gaan we wel ff heen in ieder geval.

pi_4355526
Als je naar Malgrat gaat, moet je zeker langs
discotheek QK gaan. Das egt een hele mooie en goeie
discotheek... En Don Juan is ook wel leuk om te zien..
In Calella benk nooit gewesst, maar daar kan je ook goed uitgaan hoor ik....

Viel Spass...

pi_4358286
Jawel!!!
Ga van 8 juli tot 25 juli naar Blanes.
Verblijven dan op camping La Masia met Travel-Expres
  dinsdag 28 mei 2002 @ 10:56:46 #7
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4358336
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:55 schreef planethugo het volgende:
nee ik ga wel naar Callelja. ook op 15 juli

Weet iemand trouwens of daar wat te doen is van uitgaan in Callelja (discotheken bedoel ik).

Zo niet, taxi richting Lloret...

In Callella zitten aardig wat bars en discotheken. Ik ben zelf nooit in Lloret geweest, dus vergelijken kan ik niet, maar ik denk dat die in Callella minder massaal en een stuk goedkoper zijn.
pi_4362240
ben zelf net terug.. 69 euro 10 dagen Lloret+appartament

tip: Blanes - Barcelona 8 euro treinretour.. aanrader
Blanes - Lloret 1.05 euro bus enkel
Blanes - Figuerras 4 euro treinretour (dalimuseum)

kortom.. vanuit Blanes kan je prima reizen met openbaar vervoer.
niet van die stinktreinen zoals hier, maar luxe dingen met airco en alles word meertalig aangegeven.

oja..biertje kost momenteel in Lloret 1 euro.. het vreten is gewoon DUUR!

pi_4362339
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 10:53 schreef fons2 het volgende:
Jawel!!!
Ga van 8 juli tot 25 juli naar Blanes.
Verblijven dan op camping La Masia met Travel-Expres
Rot op!!

Wij gaan ook naar La Masia! Van 15 t/m 25 juli dus.
Zet ff een Fok! vlag bij je tent of whatever, dan kenne we zien waar je zit!

pi_4362387
Ik ga elk jaar een weekje naar Lloret (familiebezoek )
Dit jaar ga ik lekker heel augustus.........
pi_4397954
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:50 schreef mcintosh het volgende:

Dan ga je mij tegenkomen !
  zondag 9 juni 2002 @ 17:08:54 #12
30080 De_Poenschepper
Geld maakt gelukkig
pi_4514990
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 15:45 schreef Koos Voos het volgende:

Blanes - Lloret 1.05 euro bus enkel
Blanes - Figuerras 4 euro treinretour (dalimuseum)

ga dan gewoon naar Lloret...
Tijd is geld
pi_4515800
Ga van 12 juli t/m 29 juli naar Blanes. In hotel mediterranea ofzoiets.
  woensdag 3 juli 2002 @ 12:44:34 #14
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_4864085
Ikke ga 16 juli naar Blanes, is me 2de keer, vorig jaar zat ik in app midden in het centrum, we waren dit jaar wat laat met boeken, en zitten nu iets verder dat is wel jammer, maar gelukkig wel uitzicht op zee.
de camping zit wel een stuk lopen van het strand.
De botanische tuin is zeker een aanrader om te bekijken.
  woensdag 3 juli 2002 @ 12:49:09 #15
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_4864140
Ga niet naar blanes maar ben vorig jaar wel in Calella geweest.

Calella is inderdaad een stuk minder massaal dan Lloret maar je hoeft je er absoluut niet te vervelen. Een echte aanrader is wat mij betreft Crazy Daisy die zit aan de boulevard, daar kan je voor een paar euro een enorme kan drank halen. Maakt niet uit wat, baco/whico/malico en als je dan lam bent kun je naar de Avenue of de Menfis gaan dat zijn wel relaxte tenten...

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  woensdag 3 juli 2002 @ 20:40:03 #16
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_4871908
Kga 23 juli naar Blanes, voor 8 dagen. Zitten in app. El Sorrall, direct aan de blvd, tussen Pi Mar en Dolphin Mar Ski.
Kben al eerder in Blanes geweest en tis gewoon super. Overdag lekker comfort en lekker gezellig strand, savonds feest in Lloret.
Cya there!
PS: is er een echt Fok!vlag te krijgen?
pi_4940964
Ja, ik ga ook naar Blanes..

Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen

En ik heb niet echt veel zin om naar LLoret te moeten gaan..

Feit is dat dit het 4e jaar Spanje/Zuipen/Feest vakantie wordt.. (Salou-Lloret-Calella/Lloret-Blanes)

geen commentaar
pi_4961210
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 12:28 schreef Smirnoff_ice het volgende:

Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen

En ik heb niet echt veel zin om naar LLoret te moeten gaan..

Feit is dat dit het 4e jaar Spanje/Zuipen/Feest vakantie wordt.. (Salou-Lloret-Calella/Lloret-Blanes)

Nou, begin er maar vast een beetje zin in te krijgen hoor, in je vakantie! Blanes is echwel goed te doen! Kga voor de 2e x en heb me er ook de 1e x prima vermaakt. Vandaar natuurlijk dak nu nog een 2e x ga... Het strand is goed, het centrum is wel gezellig en het enige minpunt is het uitgaansleven. Op zich is het wel OK maar, doordat het zo vlakbij lloret ligt (5 minuten taxi, niet spreekwoordelijk) valt het daarbij totaal in het niet. Blanes-by-night is leuk voor een paar dagen maar zodra je Lloret hebt meegemaakt (en je zoiets wil) leef je overdag in Blanes (lekker rielekst bijkomen) en snachts in Lloret.

Tenminste, zo doen wij dat. Veel plezier op je vakanitie!

pi_4970689
23 juli naar Santa Susanna, tussen Salou en Malgrat in, zin in....
Asus P4P800 Deluxe-iPIV 2,4 800FSB-2x512pc3200Twinmos-Asus V9950 128 MB-2x80Gb 8Mb cache Maxtor-XP PRO SP1-Planet ADSL
  vrijdag 12 juli 2002 @ 13:21:16 #20
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_4981059
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 12:28 schreef Smirnoff_ice het volgende:

Er zijn 3 best grote discotheken, 2 waar veel trance en dance wordt gedraait en 1tje waar het meer r&b is.
Verder zijn er genoeg leuke en hele gezellige cafe's.
Ik ben vorig jaar in Blanes geweest ga dit jaar weer, en naar loret is helemaal niet nodig.
Het leuke van Blanes is dat het er gewoon nog wat rustiger is, niet op elke straat hoek cardian civiel.
Ik zat vorig jaar in Pin su mer, en die jaar in el sorral.
  vrijdag 12 juli 2002 @ 15:04:41 #21
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4982595
Ik ben dit jaar naar Malgrat geweest, was erg leuk. Uitgaan viel me 100% mee (ik heb me er beter vermaakt dan in Salou, Pacha uitgezonderd) maar overdag was er niet veel te beleven.
We zijn met de bus door Callela gereden en dat leek me tegen te vallen, maar dat kan je natuurlijk niet zeggen als je er even snel doorheen rijdt.
Verder zijn we 1 avond naar Lloret geweest en dat was qua uitgaan super! Het leek wel Las Vegas, met al die neonlampen. Maar ik zou er niet graag willen zitten in een hotel, veel te druk. Maar als je in een van de andere plaatsen zit (Callela, Malgrat, Blanes of Pineda) hoef je je geen zorgen te maken over het uigaan: als dat heel erg tegenvalt pak je gewoon de bus/taxi naar Lloret. Ligt allemaal vlak bij elkaar. (malgrat --> lloret is kwartier met de bus)
pi_5048862
Ik ga naar Blanes! (geloof ik tenminste)
Alleen ik ga 2 augustus pas...
pi_5079871
Ik heb net geboekt met Rekro Reizen (nooit van gehoord...). We vertrekken 5 augustus naar Hotel Esplendid. Beetje een vreemd hotel want er wordt geen alcohol en varkensvlees geserveerd . Kent iemand dit hotel toevallig?

Nouja, zal wel meevallen allemaal, ik heb er zin in! Uitstapjes naar Barcelona (bedankt voor de treintip!) en Lloret (waar ik al eens ben geweest) staan al op het programma!

pi_5631296
Hier kun je al je verhalen kwijt over Blanes!

Deze blijft dicht:
Klote zooi, Beachmasters Blanes....

pi_8238092
Calella is echt een aanrader, alles zit mooi bij elkaar, het is zeker geen klein dorpje zoals Lloret of Blanes en het uitgaansleven (dit zal de meeste mensen wel gek in de oren klinken vanwege de vele vooroordelen over Salou) is er gewoon een stuk beter dan in Salou. Salou is meer voor gezinnen ed. het is niet wat je op tv in costa ziet ed. Calella is vooral jongeren en feesten. De avenue kan ik je tenslotte aanraden in calella.
pi_8239529
quote:
Op woensdag 3 juli 2002 20:40 schreef Henk-Wim het volgende:
Kga 23 juli naar Blanes, voor 8 dagen. Zitten in app. El Sorrall, direct aan de blvd, tussen Pi Mar en Dolphin Mar Ski.
Oe Pi Mar, daar zat ik drie jaar geleden. Wel een relaxed hotel alleen een beetje erg veel oude mensen.
If you reincarnate, I will have to shoot you again
pi_9344908
Ik heb even een paar vragen over Blanes:
1. Ik ga op 31 mei t/m 8 juni naar Blanes toe, is er iemand die ook in deze periode al eens naar Blanes is geweest? Wat voor weer is het er in die periode? En is alles wel open? Zijn er meer toeristen in die week?
2. Mn tweede vraag is: Wie is er al eens in Appartementen Lotus in Blanes geweest? Zag het er goed uit en is het mooi centraal gelegen (strand, centrum, discotheken).
3. Is Barcelona makkelijk en niet al te duur te bereiken vanuit Blanes?

Alvast bedankt.

pi_9357491
Barca is heel makkelijk en goedkoop te bereiken!
Je gaat met de bus naar het station in Blanes, en je pakt de trein naar Barca. Het treinkaartje kost maarliefts ¤ 5,60 voor een retourtje.

Het hotel ken ik niet, en ik ben er ook niet in die periode geweest.

Maar veel plezier daar

donderdag 10 april 2003 @ 21:57:20 #30
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_9707438
Blanes zal dit jaar de Spaanse plek met de hoogste concentratie fokcrewleden zijn. U bent gewaarschuwd.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_10181198
Ik ben vorig jaar in Calella geweest, nou ja we zaten in pineda de mar..... in de reisgids was dit trouwens helemaal niet te zien, maar goed
was erg leuk. ook kun je er wel goed stappen.. ik ben niet in lloret geweest maar tis denk ik een stuk minder massaal en goedkoper
wij vonden turismo35 een erg leuke discotheek
wat er ook erg leuk is dat je met een limousine van de ene disco kan naar een andere (van dezelfde eigenaar)

Groetjes viv

pi_10194389
Ik ga ook naar Blanes dit jaar
  zondag 4 mei 2003 @ 13:06:23 #33
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10194428
Blanes word elk jaar triester.
Snap niet dat sommige mensen dat leuk vinden....
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_10194453
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:06 schreef El_Catalan het volgende:
Blanes word elk jaar triester.
En sinds wanneer is die trend aan de gang?

Kijk, als het 2 jaar geleden is gebeurd dat het vanaf toen triest werd, dan valt het nu (nog) wel mee.
Maar als Blanes al sinds de jaren '70 triester en triester wordt, dán heb ik een probleem.

zondag 4 mei 2003 @ 13:09:48 #35
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10194477
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:07 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

En sinds wanneer is die trend aan de gang?

Kijk, als het 2 jaar geleden is gebeurd dat het vanaf toen triest werd, dan valt het nu (nog) wel mee.
Maar als Blanes al sinds de jaren '70 triester en triester wordt, dán heb ik een probleem.

Je wilt zeker een Zuip-Vakantie dan zit je in Blanes wel goed hoor

Zo erg is het ook weer niet alleen als je er over straat loopt lijkt het net of je in de jordaan loopt ofzo.........

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_10194486
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:09 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Je wilt zeker een Zuip-Vakantie dan zit je in Blanes wel goed hoor

Zo erg is het ook weer niet alleen als je er over straat loopt lijkt het net of je in de jordaan loopt ofzo.........

Whehe, kitsch ten top Daar hou ik van

Ach, ik stel me gewoon in op het ergste, dan kan het altijd nog meevallen.

zondag 4 mei 2003 @ 13:12:26 #37
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10194501
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:10 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Whehe, kitsch ten top Daar hou ik van

Ach, ik stel me gewoon in op het ergste, dan kan het altijd nog meevallen.

Je moet gewoon een paar keer de trein pakken naar Barcelona

Daar zijn genoeg uitgaansgelegenheden,drank en mooie vrouwen

pi_10194701
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:12 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

* onthoudt *
  zondag 4 mei 2003 @ 13:30:32 #39
11923 I.R.Baboon
pi_10194805
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:12 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Dat waren wij (zie Pseudo-wannabecrew goes Blanes.) ook al van plan. Maar wij zijn er niet alleen om te zuipen. Nou ja, niet helemaal.
pi_10195007
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:30 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Dat waren wij (zie Pseudo-wannabecrew goes Blanes.) ook al van plan. Maar wij zijn er niet alleen om te zuipen. Nou ja, niet helemaal.

Kloostertocht! .
  zondag 4 mei 2003 @ 13:44:07 #41
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10195038
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:30 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik drink zelf ook niet maar ik weet dat de meeste er naar toe gaan om te drinken.

Ik kom zelf 1 a 2 keer per jaar in Barcelona ben er geboren

pi_10195084
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:44 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Ik drink zelf ook niet maar ik weet dat de meeste er naar toe gaan om te drinken.

Ik kom zelf 1 a 2 keer per jaar in Barcelona ben er geboren

Ach, het hele drinkgebeuren is voor mij ook niet belangrijk. Het gaat mij meer om gewoon chillen op het strand/zwembad en leuke discotheken bezoeken.

Op zich alles wat je in b.v. België ook kan, maar Spanje heeft een voordeel dat het vrijwel altijd mooi weer is in de zomer .

Tja, en dat het gehucht waar ik in zit Blanes heet en vlakbij Salou e.d. zit - dat neem ik maar voor lief.

'k Ben overigens wel benieuwd hoe die knakker van een I.R. eruit ziet (als een aap ).

zondag 4 mei 2003 @ 13:51:50 #43
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10195186
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:46 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Ach, het hele drinkgebeuren is voor mij ook niet belangrijk. Het gaat mij meer om gewoon chillen op het strand/zwembad en leuke discotheken bezoeken.

Op zich alles wat je in b.v. België ook kan, maar Spanje heeft een voordeel dat het vrijwel altijd mooi weer is in de zomer .

Tja, en dat het gehucht waar ik in zit Blanes heet en vlakbij Salou e.d. zit - dat neem ik maar voor lief.

'k Ben overigens wel benieuwd hoe die knakker van een I.R. eruit ziet (als een aap ).

Juist af en toe een slokje maar niet de hele vakantie 24 uur per dag zuipen

Strand is altijd lekker vooral omdat er mooie vrouwen rondlopen
Bwa soms is het er wel slecht weer dan is er eerst heel veel zon en dan opeens giet het met bakken uit de hemel

pi_10195219
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:51 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Juist af en toe een slokje maar niet de hele vakantie 24 uur per dag zuipen

Strand is altijd lekker vooral omdat er mooie vrouwen rondlopen
Bwa soms is het er wel slecht weer dan is er eerst heel veel zon en dan opeens giet het met bakken uit de hemel

Hoe zijn de vrouwen eigenlijk in Blanes? Of hoe zijn Spaanse vrouwen uberhaupt?

Terughoudend? Uitdagend? Roept u maar.

zondag 4 mei 2003 @ 13:56:26 #45
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10195265
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:54 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Hoe zijn de vrouwen eigenlijk in Blanes? Of hoe zijn Spaanse vrouwen uberhaupt?

Terughoudend? Uitdagend? Roept u maar.

Vooral heel erg uitdagend naar Toeristen

Have Fun

pi_10195313
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:56 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Vooral heel erg uitdagend naar Toeristen

Have Fun

En hoe reageren ze als je ze maar 1 drankje aanbieden omdat je geld bijna op is?

Blijven ze je dan trouw omdat het liefde op het eerste gezicht is/was?

zondag 4 mei 2003 @ 14:10:36 #47
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_10195516
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:58 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

En hoe reageren ze als je ze maar 1 drankje aanbieden omdat je geld bijna op is?

Blijven ze je dan trouw omdat het liefde op het eerste gezicht is/was?

Ahum je hebt de "sletjes" die zullen weggaan.
Die herken je aan hun kleding
pi_10195568
quote:
Op zondag 4 mei 2003 14:10 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Ahum je hebt de "sletjes" die zullen weggaan.
Die herken je aan hun kleding

Ik weet nu al dat Spanje hét land naar mijn hart is
  zondag 11 mei 2003 @ 19:00:09 #49
45827 Nijmegenaar
Nijmegenaar
pi_10357841
quote:
Op maandag 24 maart 2003 19:02 schreef Piter het volgende:
Ik heb even een paar vragen over Blanes:
1. Ik ga op 31 mei t/m 8 juni naar Blanes toe, is er iemand die ook in deze periode al eens naar Blanes is geweest? Wat voor weer is het er in die periode? En is alles wel open? Zijn er meer toeristen in die week?
2. Mn tweede vraag is: Wie is er al eens in Appartementen Lotus in Blanes geweest? Zag het er goed uit en is het mooi centraal gelegen (strand, centrum, discotheken).
3. Is Barcelona makkelijk en niet al te duur te bereiken vanuit Blanes?

Alvast bedankt.

Appartementencomplex Lotus hoort bij Appartementen complex Europa (of andersom natuurlijk).

Wij zaten vorig jaar eind augustus in appartementencomplex Europa. Een mooi, schoon, ruim complex waar genoeg georganiseerd wordt. Wij waren er in ieder geval wel tevreden over. Strand is nog geen 5 minuten lopen, alles is in principe goed te bereiken.

Barcelona zijn we naartoen geweest een dagje. Wij hadden een bus excursie geboekt, maar met de trein is het ook goed te doen (goedkoop). Blanes heeft een eigen treinstation.
Ga in Barcelona ZEKER naar de fonteinen 's avond! Dat is echt schitterend mooi!

Wij waren dus vrij laat in het seizoen gegaan, maar alles was nog open.
Het was qua aantal mensen niet zo superdruk, maar zeer zeker niet uitgestorven. Perfect eigenlijk.
Voordeel als je voor of na het hoogseizoen gaat is dat alles een stuk goedkoper is.

Veel plezier!

edit: Als je een rijbewijs hebt: neem 'm mee en doe mee aan en jeep safari! Ik had als enigste mijn rijbewijs meegenomen en ik heb toen de hele dag met die jeep lopen raggen. Ik vond dit zelf de leukste dag van de vakantie. Aanradertje!

Nijmegenaar
pi_10374723
Ik heb een vraag:

Op 30 juli is er namelijk een feest met o.a. Dj's Armin van Buuren, Rank 1, en Marco V. Echter, dat feest is in Barcelona.
Hoe lang duur je er over om met b.v. de trein naar Barcelona te gaan vanuit Blanes?

pi_10409808
Ik weet dat veel mensen zich er voor schamen dat ze naar Spanje zijn geweest (post dan onder een kloon ).

Maar ik zou toch graag antwoord willen hebben

woensdag 14 mei 2003 @ 07:53:36 #52
1762 YPPY
Yppiaans
pi_10415782
Wij waren in Malgrat en dat is vlak bij Blanes. Het was een half uurtje met de trein geloof ik. Niet zo ver dus en goed te doen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 18 mei 2003 @ 13:07:33 #53
24163 Lexcorp
Alive and kicking
pi_10508589
quote:
Op maandag 12 mei 2003 14:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb een vraag:

Op 30 juli is er namelijk een feest met o.a. Dj's Armin van Buuren, Rank 1, en Marco V. Echter, dat feest is in Barcelona.
Hoe lang duur je er over om met b.v. de trein naar Barcelona te gaan vanuit Blanes?

met de bus 1,5 uur. Zal met de trein vergelijkbaar zijn (geloof dat er een stationin Blanes is namelijk)
ennuh, blanes ligt naast lloret, zeker niet vlakbij Salou.
Het is nix, het was nix, en het zal nooit wat worden!
pi_10558184
Calella kan ik aanraden ben er vorig jaar geweest, vette discotheken o.a.
Avenue, Turismo, Memphis, maar beter kijk je ff op [link]http://www.calellaweb.nl[/link]
  donderdag 22 mei 2003 @ 11:27:47 #55
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_10603844
Calella!! AANRADER!! Ik weet alleen niet of de gemiddelde fokker wel de druk daar aan zal kunnen........
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
pi_10716414
Ik zit 8 daagjes in Blanes, vanaf 26 juli! Appartement Lotus o.i.d. dacht ik
  woensdag 4 juni 2003 @ 14:53:42 #57
11923 I.R.Baboon
pi_10879066
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:05 schreef Sappiej het volgende:
Daar zitten wij ook. Van 21 tot 31 juli.
pi_11035510
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:50 schreef mcintosh het volgende:

Kga met 3 vrienden naar blanes Van 19 to 26 juli. Vorig jaar naar malgrat geweest! Meester plaats! check deze link voor info over blanes http://blanes-spain.travel-holiday-guide.co.uk/blanes-spain-map.htm
  zondag 15 juni 2003 @ 01:30:59 #59
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_11116263
quote:
Op woensdag 11 juni 2003 15:43 schreef Fitifant het volgende:

[..]

Kga met 3 vrienden naar blanes Van 19 to 26 juli. Vorig jaar naar malgrat geweest! Meester plaats! check deze link voor info over blanes http://blanes-spain.travel-holiday-guide.co.uk/blanes-spain-map.htm

ben vorig jaar naar blanes geweest en zit dit jaar in malgrat . Blanes was echt heel goed te doen, zeker als je met GoGo gaat die organiseren wel leuke dingen. snap zelf ook niet wat iedereen loopt te zeiken over blanes, heb het onwijs naar m'n zin gehad. Is malgrat nog wat eigenlijk, ben wel benieuwd
pi_11144796
hehe vriendin die ik nu heb gaat ook naar Blanes, ben benieuwd of ze het uithoud om niet vreemd te gaan ach moije ze kan dan wel lekekr zij maar dat is ook alles, wat denken jullie ? FOkkers?

ohja ik ga eerst naar Renesse mag gratis mee, dus waarom niet? En daarna ook Lorret De Marr,

Moet ik nog een omschrijving van me vriendin gfeven?

pi_11276820
Ga 7 juli naar Blanes!! Wel 17 dagen!! Heb er echt keiveel zin in!!
Ga met Gogo en we (9 anderen) zitten op Camping La Masia, wie nog meer??
Emmertje
  Eindredactie Games maandag 23 juni 2003 @ 21:11:12 #62
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_11326172
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 20:43 schreef Emmertje-ik het volgende:
ik zit er vanaf 30 juni....
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_11371472
Even wat vragen:

Er is een (trein)station in Blanes, right?

De busreis (heen) moet ik missen, dus ik kom met het vliegtuig (BasiqAir ), en wil dus vanaf Barcelona de trein naar Blanes pakken (en dan met taxi/bus o.i.d. naar de Camping).

Hoe/waar kan ik mijn treinreis checken?

http://www.renfe.es/ingles/index.html, is echt een onverzichtelijke k*tsite. Toch moet het ergens te vinden zijn. Wie iemand waar?
Vanuit Blanes naar Barcelona gaat er iedere 30 min een trein, aldus de site van Blanes. Maar van Barcelona naar Blanes?

En weet iemand trouwens of Spanjaarden een beetje engels kunnen? Want ik ben bang dat ik daar in Barcelona de toerist moet uithangen met het constant vragen naar de weg .

woensdag 25 juni 2003 @ 19:08:48 #64
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11373998
Over treinreizen

Uit: Handige Links

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en
http://www.seat61.com/
Misschien dat het met deze lukt.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 26 juni 2003 @ 00:55:12 #65
43613 Dr_SnUgGles
pi_11382559
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 20:43 schreef Emmertje-ik het volgende:
Als je met Gogo gaat zit je goed doe iig zeker die kroegentocht op de eerste dag en die afscheidsbbq, erg gezellig allebei . over la masia kan ik je niet zoveel vertellen, een vriend van me vond het niet echt een geweldige camping maar die is verwend . Zat zelf in lotus/europa dat was heel relaxt.
pi_11387826
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:08 schreef YPPY het volgende:
Over treinreizen

Uit: Handige Links

http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en
http://www.seat61.com/
Misschien dat het met deze lukt.

Die eerste link is erg goed (gewoon alle treinreizen in Europa ).
Maar ik weet niet hoe het station heet in Blanes. (ook weet ik niet welke van de 6 stations in Barcelona ik moet hebben).
De dozen dames van Gogotours kunnen me ook al niet helpen.
Ik weet alleen dat de lijn waar ik over moet gaan de MataróMaçanet de la Selva lijn heet.

Heel fijn, maar hoe heet het station van Blanes?.

donderdag 26 juni 2003 @ 12:11:01 #67
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11388044
Markz

Als je uit het vliegtuig komt ben je bij de Halte Aeroport vanuit Je had het over Mataró enzo zo kan je ook naar Blanes,maar was het niet zo dat er ook een trein rechtstreeks naar Blanes ging dat staat me wel bij.
Je hebt Linea C1 nodig bij het trein station van Barcelona Vliegveld. Daar staat dus op Blanes, Of Mataró dan stap je dus over in Mataró.
Ze rijden om het kleine half uur

donderdag 26 juni 2003 @ 12:11:45 #68
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11388056
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:11 schreef El_Catalan het volgende:
Markz

Als je uit het vliegtuig komt ben je bij de Halte Aeroport vanuit Je had het over Mataró enzo zo kan je ook naar Blanes,maar was het niet zo dat er ook een trein rechtstreeks naar Blanes ging dat staat me wel bij.
Je hebt Linea C1 nodig bij het trein station van Barcelona Vliegveld. Daar staat dus op Blanes, Of Mataró dan stap je dus over in Mataró.
Het station van Blanes heet gewoon Blanes trouwens

pi_11388118
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:11 schreef El_Catalan het volgende:
Markz

Kijk, een antwoord van een Spanjaard.
Dat de trein om het het half uur gaat klopt idd, want op de gemeente site van Blanes vond ik dat de trein vanuit Blanes naar Barcelona om het half uur gaat, dus dat zou dan ook wel voor Barcelona -> Blanes gelden.

En klopt het trouwens dat het hele trein gebeuren in de buurt van Barcelona zich ondergronds afspeelt?

quote:
Het station van Blanes heet gewoon Blanes trouwens
Tja, ik had daar natuurlijk al gezocht, maar renfe.es kent het station niet. http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/ ook niet.
  donderdag 26 juni 2003 @ 12:22:06 #70
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11388273
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:14 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Kijk, een antwoord van een Spanjaard.
Dat de trein om het het half uur gaat klopt idd, want op de gemeente site van Blanes vond ik dat de trein vanuit Blanes naar Barcelona om het half uur gaat, dus dat zou dan ook wel voor Barcelona -> Blanes gelden.

En klopt het trouwens dat het hele trein gebeuren in de buurt van Barcelona zich ondergronds afspeelt?
[..]

Tja, ik had daar natuurlijk al gezocht, maar renfe.es kent het station niet. http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/ ook niet.

Ja,Klopt na Badalona begint het ondergronds te worden

Spanjaarden spreken totaal geen engels

En raar dat Renfe het station niet pakt bij jou? bij mij pakt hij hem namelijk wel

Wanneer ga je?

http://www.renfe.es/empresa/cercanias/gif_barcelona.html

Jij hebt dus de blauwe lijn nodig via Aeroport Print hem uit laat hem zien aan iemand die daar werkt zeg Pots Ajudar-me? Necessito La Linea Blau Catalaans

[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 26-06-2003 12:32]

pi_11392351
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:22 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Ja,Klopt na Badalona begint het ondergronds te worden

Spanjaarden spreken totaal geen engels

En raar dat Renfe het station niet pakt bij jou? bij mij pakt hij hem namelijk wel

Wanneer ga je?

http://www.renfe.es/empresa/cercanias/gif_barcelona.html

Jij hebt dus de blauwe lijn nodig via Aeroport Print hem uit laat hem zien aan iemand die daar werkt zeg Pots Ajudar-me? Necessito La Linea Blau Catalaans

Hmm, wat vreemd, ik gebruik deze pagina:
http://horarios.renfe.es/hir/ingles.html

Vul dan bij "I want to travel from:" Barcelona (doe ik het nl. met die standaard - grote - stations daarboven, dan kan ik geen station selecteren namelijk).
Dan kom ik dus hier, http://horarios.renfe.es/hir/hjhir060.jsp?ID=i&NO=barcelona&list=%23, uit; en dan ram ik op *make an enquiry*.
Dan zie je dus deze pagina, met daarop alle mogelijke bestemmingen vanuit Barcelona.
Maar daar zit geen Blanes tussen!

Wat doe ik fout.

Overigens kom ik met het vliegtuig om 08:20 (theoretisch) aan.

Btw: in Barcelona spreken ze geen Spaans (tja, kan wel) maar hoofdzakelijk Catelaans, klopt dat?

pi_11395048
Ik ga met un vriendin van mij van 11 t/m 20 juli naar Blanes (whoehoeh!)
camping roca
  donderdag 26 juni 2003 @ 18:00:06 #73
19003 Rampage2K
*be on the ~ : tekeergaan
pi_11395395
quote:
Op dinsdag 27 mei 2003 19:05 schreef Sappiej het volgende:
Damn, ik ook al, van 15 t/m 23 juli, 8 dagen, met airplane
(zelfde complex btw)
  donderdag 26 juni 2003 @ 21:12:11 #74
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11399595
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 15:42 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Hmm, wat vreemd, ik gebruik deze pagina:
http://horarios.renfe.es/hir/ingles.html

Vul dan bij "I want to travel from:" Barcelona (doe ik het nl. met die standaard - grote - stations daarboven, dan kan ik geen station selecteren namelijk).
Dan kom ik dus hier, http://horarios.renfe.es/hir/hjhir060.jsp?ID=i&NO=barcelona&list=%23, uit; en dan ram ik op *make an enquiry*.
Dan zie je dus deze pagina, met daarop alle mogelijke bestemmingen vanuit Barcelona.
Maar daar zit geen Blanes tussen!

Wat doe ik fout.

Overigens kom ik met het vliegtuig om 08:20 (theoretisch) aan.

Btw: in Barcelona spreken ze geen Spaans (tja, kan wel) maar hoofdzakelijk Catelaans, klopt dat?

Sí,In Barcelona hebben de meeste mensen veel liever Catalaans dan Spaans

Je moet gaan naar www.renfe.es.
Dan naar dat symbooltje van het halve maantje (cercanias) dan zie je een mapje kies de stad Barcelona.
Bij Origen kies je Aeroport bij Destino kies je Blanes daar onder kies je de dag (ik weet niet welke dag je aankomt) maar dat is niet zo moeilijk zaterdag en zondag staan apart en maandag tot vrijdag samen en dan druk je op buscar en dan zie je al de tijden
Dit is allemaal in het Spaans maar zoals ik het nu heb vertel moet het lukken.
Het bedrag is zo rond de 5,87 of 9,00 nog wat geloof ik best aan de lage kant dat zeker
Je fout is dus dat je niet bij de omgeving Barcelona kijkt je kijkt bij landelijke treinen ook naar Madrid enzo
Je moet bij plaatselijk kijken dat kan je doen door hoe ik het je nu heb uitgelegd.

http://horarios.renfe.es/cer/hjcer200.jsp?NUCLEO=50

Succes

donderdag 26 juni 2003 @ 21:19:10 #75
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_11399767
Ga dit jaar niet naar Blanes, ben er een paar jaar geleden geweest.
maaarrrrrrr heb nog wel een sleutel van appartementencomplex Santa Maria kamer 103

waar ik benieuwd naar ben, zijn die "oude" kroegjes er nog ?
Annie's Verjaardag, de Boemel, el zuco de Klomp ??!!

Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_11401456
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 21:12 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Sí,In Barcelona hebben de meeste mensen veel liever Catalaans dan Spaans

Je moet gaan naar www.renfe.es.
Dan naar dat symbooltje van het halve maantje (cercanias) dan zie je een mapje kies de stad Barcelona.
Bij Origen kies je Aeroport bij Destino kies je Blanes daar onder kies je de dag (ik weet niet welke dag je aankomt) maar dat is niet zo moeilijk zaterdag en zondag staan apart en maandag tot vrijdag samen en dan druk je op buscar en dan zie je al de tijden
Dit is allemaal in het Spaans maar zoals ik het nu heb vertel moet het lukken.
Het bedrag is zo rond de 5,87 of 9,00 nog wat geloof ik best aan de lage kant dat zeker
Je fout is dus dat je niet bij de omgeving Barcelona kijkt je kijkt bij landelijke treinen ook naar Madrid enzo
Je moet bij plaatselijk kijken dat kan je doen door hoe ik het je nu heb uitgelegd.

http://horarios.renfe.es/cer/hjcer200.jsp?NUCLEO=50

Succes

Juist, en dit werkt perfect! Vet bedankt!
Om het half uur gaat er dus inderdaad een trein, en nog direct naar Blanes ook (vanaf Aeroport).
En een kaartje kopen, gaat net zoals in NL met een machine op het station (in het engels ook?).
de 21ste ga ik overigens.
pi_11401576
Ik ga ook naar blanes, 12 juli t/m 29 juli )
  donderdag 26 juni 2003 @ 22:47:46 #78
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11401660
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 22:38 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Juist, en dit werkt perfect! Vet bedankt!
Om het half uur gaat er dus inderdaad een trein, en nog direct naar Blanes ook (vanaf Aeroport).
En een kaartje kopen, gaat net zoals in NL met een machine op het station (in het engels ook?).
de 21ste ga ik overigens.

Kaartje kan bij de Balie's of gewoon in Machines die staan wel engels vertaalt geloof ik

de 21ste dan zit ik ook alweer ruim 2 weken in spanje

El_Catalan kan niet meer wachten

pi_11401729
Waar kan je een beetje leuk uitgaan in blanes en wat zijn aanraders???
  zaterdag 28 juni 2003 @ 15:00:25 #80
43613 Dr_SnUgGles
pi_11430638
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 22:50 schreef StefQ het volgende:
Waar kan je een beetje leuk uitgaan in blanes en wat zijn aanraders???
De Arena en Las Vegas zijn de grootste discotheken, persoonlijk vond ik de las vegas iets leuker, maar de Arena regelt altijd wel een paar leuke dj's (toen ik er vorig jaar was bv.Johan Gielen). verder zijn er wel wat leuke cafés. Als er nog Fuck-off parties worden gehouden moet je daar ook maar een keer heengaan
  maandag 30 juni 2003 @ 20:49:21 #81
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_11471720
JAZEKER 10 dagen blanes we vertrekken op 21 juli en verblijven in Lotus-Eurpoa ( appartament ) ( GoGo Tours )
pi_11535274
Ikke ook naar Blanes dit jaar! Van 4 t/m 21 Augustus. Nog meer fokkers in die periode?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 17:52:44 #83
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_11565765
ik vond blanes kut......

of ja kut, ik ben naar Llorett geweest en vond ik stukken beter.... meer discotheken, kroegen e.d. en minder Polen.......

vrijdag 4 juli 2003 @ 17:54:14 #84
11923 I.R.Baboon
pi_11565791
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:52 schreef SqueaK het volgende:
ik vond blanes kut......

of ja kut, ik ben naar Llorett geweest en vond ik stukken beter.... meer discotheken, kroegen e.d. en minder Polen.......

Wat is er mis met polen?
  vrijdag 4 juli 2003 @ 17:56:43 #85
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11565838
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:54 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Wat is er mis met polen?

Niks

Alleen een beetje goedkoop (de meisjes)

vrijdag 4 juli 2003 @ 17:57:53 #86
11923 I.R.Baboon
pi_11565854
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:56 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Niks

Alleen een beetje goedkoop (de meisjes)

Opzich is op vakantie gaan naar Blanes (of Lloret of Salou of whatever) sowieso al goedkoop.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 17:59:42 #87
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11565884
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:57 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Opzich is op vakantie gaan naar Blanes (of Lloret of Salou of whatever) sowieso al goedkoop.

Ja,daar heb je inderdaad gelijk in.

Vroeger was het heel wat als je naar Benidorm ging

vrijdag 4 juli 2003 @ 19:17:22 #88
24019 Assassinator
call me thomas =)
pi_11567035
ben net terug uit blanes
was super gaaf..

las vegas/arena en niet te vergeten annie's verjaardag waren the places to be

blanes is lekker klein vergeleken met lloret enzo dus de mensen die je ontmoet kom je vaak weer tegen en zo bouw je daar echt grote vrienden kringen op (tot er weer iemand naar huis moet. . . )

waterskieen/parasailen in lloret was ook gaaf, barcelona was mooie stad, waterworld is saai ennuh .. pyreneen waren stoer. .maar blanes zelf was ook errug gezellig. . denk dat ik volgend jaar wel weer heen ga. .misschien gewoon om er te werken ofzo

zondag 13 juli 2003 @ 19:27:22 #89
60238 00suus00
geniet van je leven :)
pi_11747494
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:49 schreef Partyman het volgende:
JAZEKER 10 dagen blanes we vertrekken op 21 juli en verblijven in Lotus-Eurpoa ( appartament ) ( GoGo Tours )
jaaa dan ga ik ook met vriendinnen, heb er zin in!!
  maandag 14 juli 2003 @ 00:48:52 #90
11923 I.R.Baboon
pi_11753262
Freaky. Wij (http://forum.fok.nl/showtopic.php/344111/1/25) zitten dus straks iig al met 2 andere fokkers in het appartementencomplex (ook Lotus dus).
pi_11759250
ikke ga 21 juli met gogo tours naar blanes, camping la masia... met zn 3'n in totaal en je kan onze tent in la masia niet herkennen aan een fok vlag maar aan een opblaaspop op onze tent
pi_11816747
quote:
Op maandag 14 juli 2003 00:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Freaky. Wij (http://forum.fok.nl/showtopic.php/344111/1/25) zitten dus straks iig al met 2 andere fokkers in het appartementencomplex (ook Lotus dus).
Wanneer ga je?
Ik ben er 21 juli.

Wellicht kunnen we nog een interessante Drs. P. disucssie houden.

pi_11823796
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef Jr-Sunsetville het volgende:
ikke ga 21 juli met gogo tours naar blanes, camping la masia... met zn 3'n in totaal en je kan onze tent in la masia niet herkennen aan een fok vlag maar aan een opblaaspop op onze tent
Ik ben net terug uit Blanes zat op dezelfde camping, erg gezellig.

Uitgaan is erg leuk daar. Arena voor als je van trance houdt, LeClap voor R&B en nederlandstalig en Las Vegas draait van alles door elkaar.

Why are you wearing that stupid man suit?
  donderdag 17 juli 2003 @ 10:58:27 #95
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_11829949
quote:
Op zondag 13 juli 2003 19:27 schreef 00suus00 het volgende:

[..]

jaaa dan ga ik ook met vriendinnen, heb er zin in!!

Hehehe dat gaat gezellig
pi_11838576
wie gaat er met de bus naar la masia/blanes? gogo tours,21 juli...
pi_11840751
Zijn er ook mensen die niet met Gogotours op 21 juli gaan?

Ik zou iig op 21 juli met de bus gaan, maar ik kan dus niet - dus ik kom op de 22ste aan met het vliegtuig.

vrijdag 18 juli 2003 @ 17:23:02 #98
11923 I.R.Baboon
pi_11863606
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 19:34 schreef MarkzMan_X het volgende:

[..]

Wanneer ga je?
Ik ben er 21 juli.

Wellicht kunnen we nog een interessante Drs. P. disucssie houden.

Ik ga dus ook de 21e.

En Tijn neemt (als het goed is) een MP3speler met boxjes en heel veel muziek mee, dus ook heel veel drs p. Dus dan hoor je wel waar wij zitten.

pi_11876778
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]

Ik ga dus ook de 21e.

En Tijn neemt (als het goed is) een MP3speler met boxjes en heel veel muziek mee, dus ook heel veel drs p. Dus dan hoor je wel waar wij zitten.

En anders val je sowieso wel op (een aap die fan van Drs P. is, die moet te vinden zijn).
  zondag 20 juli 2003 @ 19:54:34 #100
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_11896533
Voor de fokkers morgen die de bus induiken naar BLANES, een goede reis AND HAVE FUN
  maandag 21 juli 2003 @ 18:16:35 #101
51748 H4ze
wait...what?
pi_11916861
ik ben gister teruggekomen uit Blanes. Over het verblijf: we zaten op Camping Roca, wat een errug goeie camping is. Er zit een kleine supermarkt, mooi zwembad, je kan er internetten en bellen.

Verder veel vrienden gemaakt, smiddags lekker aan het zwembad of op het strand gezeten en savonds natuurlijk uitgegaan (wat goed te doen is in Blanes tegen mn verwachtingen in).

Er zijn 3 grote discotheken: Las Vegas, Arena en Mimos. Las Vegas is wel leuk, alleen elke avond de zelfde nummers. Maarja we hebben het er gezellig gemaakt. Dan heb je de Arena, ook errug leuk, beginnen meestal met wat r&b en later trance/hardstyle etc. Marco V heeft daar ook nog gedraaid, ben er alleen niet naar toegeweest. Hoorde van anderen die wel waren gegaan dat hij niet zo super draaide. Ook was er daar een schuimparty, was errug cool. Tot slot heb je dan nog Mimos, ik kan zeker aanraden om daar is naar toe te gaan, daar kan je namelijk lachgas nemen. Echt supercool is dat!! Wel 4 Euro per ballon, maar is echt lekker!

Verder zijn er nog wat barretjes/cafeetjes, zoals Annies Verjaardag, Sunset, de Boemel en de Gotcha. Voor lekkere sangria moet je naar annies verjaardag gaan, en voor de tequila naar de Sunset. Bij de sunset is het sowieso gezellig. binnen kun je dansen en buiten lekker zitten en wat drinken.

Ook deze vakantie nog een dagje naar Barcelona en naar Lloret geweest. Barcelona was leuk, maar ik was er al een keer geweest. Lloret vond ik nie zoveel aan, maar das vooral omdak nogal duf was van de avond ervoor

Maar verder echt een supervakantie gehad!!

*BURP*
pi_11923881
Ben vorig jaar ook naar Blanes geweest met een grote groep.
Het beviel ons wel dus hadden we maar besloten dat we er dit jaar weer heen gingen.
We gaan vrijdag weg en zitten op Camping La Masia. (via Gogo Tours).

Heb er zin in!!!

pi_11996918
mijn vriend gaat naar blanes....hoop voor hem dat het daar een beetje leuk is....(en niet teveel mooie meiden )
pi_11997786
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 22:14 schreef tessepes het volgende:
mijn vriend gaat naar blanes....hoop voor hem dat het daar een beetje leuk is....(en niet teveel mooie meiden )
Ik weet niet of je vriend op spanjaarden valt. Maar er lopen beste wel veel spaanse dames rond in de discotheken.
pi_11997832
quote:
Op maandag 21 juli 2003 23:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben vorig jaar ook naar Blanes geweest met een grote groep.
Het beviel ons wel dus hadden we maar besloten dat we er dit jaar weer heen gingen.
We gaan vrijdag weg en zitten op Camping La Masia. (via Gogo Tours).

Heb er zin in!!!

Ben een paar jaar geleden ook op Camping La Masia geweest. Echt een top camping. Ik ben alleen met travel express geweest. Echt relaxr grote tenten, lopen we langs de tenten van Gogo tours......echt mega klein!
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:17:37 #106
11923 I.R.Baboon
pi_12143364
Hallo.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:19:32 #107
1762 YPPY
Yppiaans
pi_12143407
Wanneer komt het reisverslag?????
*OUD heilige*
pi_12143446
Ik zal er misschien eentje schrijven, ik heb in ieder geval iedere dag kort genoteerd wat ik gedaan heb.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_12143462
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:19 schreef YPPY het volgende:
We kwamen aan, hebben getoefd en gefeest, en we gingen weg
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:22:01 #110
11923 I.R.Baboon
pi_12143472
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:19 schreef YPPY het volgende:
Het was warm.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:23:34 #111
1762 YPPY
Yppiaans
pi_12143517
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:21 schreef Stranger het volgende:

[..]

We kwamen aan, hebben getoefd en gefeest, en we gingen weg

*zucht*

Wat ze hier willen weten:
- hoe duur is het bier
- waar kun uit gaan
- hoe duur zijn sigaretten
- welke discotheek is het goedkoopste
- waar zit de mac
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat
- heb je dezelfde stopcontacten

*OUD heilige*
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:25:47 #112
11923 I.R.Baboon
pi_12143571
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:23 schreef YPPY het volgende:
- hoe duur is het bier Goedkoop
- waar kun uit gaan Overal
- hoe duur zijn sigaretten Goedkoper dan in NL
- welke discotheek is het goedkoopste Ja, daar heb ik niet op gelet hoor. Maar het is in ieder geval veel voordeliger dan in Lloret.
- waar zit de mac Ver weg, maar je hebt andere eetgelegenheden.
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat Bijna overal. 2 euro 20 per uur.
- heb je dezelfde stopcontacten Ja

[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 31-07-2003 16:32]

pi_12143583
quote:

[..]

- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat

Appartement uit, rechts, rechts, links, aan de rechterkant.
1 euro 20 voor 30 minuten.
2 euro 20 voor 1 uur.
3 euro voor anderhalf uur.
4 euro voor 2 uur.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:26:52 #114
49472 dasto
is een dromer
pi_12143596
quote:
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef Jr-Sunsetville het volgende:
ben ik ook geweest, paar jaar geleden. redelijke baggerzooi. de ene ghettoblaster door de andere heen, de gogo reisleidster vond het nodig om haar geneuk aan iedereen te laten horen (rond 05.00u snachts als je net terugkomt van uitgaan..) maargoed..
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:30:58 #115
1762 YPPY
Yppiaans
pi_12143696
Bedankt voor de antwoorden en het bijna complete reisverslag.
*OUD heilige*
pi_12143796
Ik ben bezig met het schrijven van het reisverslag, denk dat het over een uurtje wel af is.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 31 juli 2003 @ 16:58:49 #117
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_12144292

Helaas ben ik weer terug in het zonnige Nederland
Blanes was TOP en App. Europa was alles netjes geregeld
Was een mooi en gezellig weekje in Blanes, stappen is daaro prima en niet zo duur als in Lloret de Mar.
GoGo leiding was ook top

En voor de mensen die een reisverslag maken post ff een linkje hiero

pi_12144494
partyman welk appartement hadden jullie?

(verdieping, nummer)

donderdag 31 juli 2003 @ 18:27:37 #119
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_12145931
we zaten in Europa ( het gebouw waar de receptie ook inzat ) de 2e verdieping kamer 7
Waar zat jij in dan
pi_12208112
quote:

[..]

*zucht*

Wat ze hier willen weten:
- hoe duur is het bier San Miguel is 1 euro per liter in de supermarkt
- waar kun uit gaan Arena, Declap, Mimos, Las Vegas
- hoe duur zijn sigaretten Marlboro 2.65 en Chesterfield 2.30
- welke discotheek is het goedkoopste Denk de Arena, want daar krijg je altijd een aantal consumpties bij de ingang
- waar zit de mac Die zit in Lloret, maar ze hebben wel iets vergelijksbaars, Queens
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat Er zijn 2 speelhallen, bij de hal het dichts bij Camping La Masia kost het voor 20 minuten ¤1,- d8 ik
- heb je dezelfde stopcontacten Ja

maandag 4 augustus 2003 @ 13:38:33 #121
59607 Partyman
Heerlijk Helder Heineken
pi_12214590
waar zit de mac Die zit in Lloret, maar ze hebben wel iets vergelijksbaars, Queens

Srry maar dan heb je niet goed opgelet er zit er ook een in Blanes, maar dat is boven op de berg ( bij de ingang van Blanes )

pi_12215230
Oja, kan wel kloppen.
Maar als je in de stad zit loop je daar niet zo maar ff heen, ik iig niet.
  maandag 4 augustus 2003 @ 19:22:21 #123
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_12220830
quote:
Op maandag 21 juli 2003 18:16 schreef H4ze het volgende:
ik ben gister teruggekomen uit Blanes. Over het verblijf: we zaten op Camping Roca, wat een errug goeie camping is. Er zit een kleine supermarkt, mooi zwembad, je kan er internetten en bellen.

Verder veel vrienden gemaakt, smiddags lekker aan het zwembad of op het strand gezeten en savonds natuurlijk uitgegaan (wat goed te doen is in Blanes tegen mn verwachtingen in).

Er zijn 3 grote discotheken: Las Vegas, Arena en Mimos. Las Vegas is wel leuk, alleen elke avond de zelfde nummers. Maarja we hebben het er gezellig gemaakt. Dan heb je de Arena, ook errug leuk, beginnen meestal met wat r&b en later trance/hardstyle etc. Marco V heeft daar ook nog gedraaid, ben er alleen niet naar toegeweest. Hoorde van anderen die wel waren gegaan dat hij niet zo super draaide. Ook was er daar een schuimparty, was errug cool. Tot slot heb je dan nog Mimos, ik kan zeker aanraden om daar is naar toe te gaan, daar kan je namelijk lachgas nemen. Echt supercool is dat!! Wel 4 Euro per ballon, maar is echt lekker!

Verder zijn er nog wat barretjes/cafeetjes, zoals Annies Verjaardag, Sunset, de Boemel en de Gotcha. Voor lekkere sangria moet je naar annies verjaardag gaan, en voor de tequila naar de Sunset. Bij de sunset is het sowieso gezellig. binnen kun je dansen en buiten lekker zitten en wat drinken.

Ook deze vakantie nog een dagje naar Barcelona en naar Lloret geweest. Barcelona was leuk, maar ik was er al een keer geweest. Lloret vond ik nie zoveel aan, maar das vooral omdak nogal duf was van de avond ervoor

met welke reisorganisatie was je?
pi_12286570
quote:
Op maandag 21 juli 2003 18:16 schreef H4ze het volgende:

Heb je nou geneukt of niet?
  dinsdag 4 november 2003 @ 17:27:52 #125
35961 Sissie
Via a cagare!
pi_14380045
Ik heb echt een SUPERvakantie gehad in Blanes!! Toen ik aankwam op de camping (La Masia) om half acht 's ochtends had ik nooit gedacht dat t zo leuk zou worden. We werden geleid naar de plek waar de Gogo caravan stond en t eerste wat ik dacht was WAT EEN TERINGZOOI en wat een fokking kleine tenten!! Ik was eigenlijk meteen al niet meer in de vakantiemood maar dat is toch helemaal goed gekomen. We hebben superveel leuke mensen leren kennen en die rommel... twee weken later hadden wij er een nog 10 keer zo erge rommel van gemaakt (de grond was de vuilnisbak :p )
Maar ik voelde me wel flink genaaid toen ik op de camping ging rondkijken. De tenten van X-Travel waren namelijk supergroot vergeleken met de onze en bleken nog goedkoper te zijn ook. En bij die tenten zat ook nog eens een kookstel, kookgerei (dacht ik te zien) en gas inbegrepen
Wie van de fokkers heeft in de periode van 14 juli tot en met 31 juli op camping La Masia gezeten op het Gogo gedeelte? En welk tentnummer hadden jullie?
Het was supergezellig op de camping, ook al braken er nog wel ns wat ruzies uit waarbij de barbecues LETTERLIJK naar je hoofd gegooid werden
Maar ik zou toch nooit meer naar een camping toe gaan, want ik mis de luxe en hygiene van een appartement/hotel en de koelte die je daar meestal wel hebt (de tent werd je meestal rond half 10 's ochtends al uitgebrand )
Veder waren de disco's Las Vegas en Arena toch wel de beste! Lloret was ook wel leuk maar op zich kan je je ook heel goed vermaken in Blanes (als je van veeeel Nederlanders houdt). Blanes is ook kleiner en je leert er sneller mensen kennen.
O ja, de Mac over de berg heen is best te lopen hoor Maar dat hebben we toch maar één keertje gedaan..
pi_18444203
Zijn er ook al mensen die voor 2004 geboekt hebben ?
Wij (de whoesa.nl groep zijn vanaf 17july van de partij)

Je kunt ons vinden in twee stacaravans met de grote whoesa.nl vlag erop op camping LA MASIA

En in de discotheken natuurlijk met onze shirts !

see you all in BLANES !
pi_18447580
Eeej, was dit topic helemaal vergeten

We zijn vorig jaar met z'n 5en naar Blanes geweest 4-20 augustus
En dit jaar gaan we weer terug , maar nu met z'n 11en vanaf 26 Juli 17 dagen ook naar camping La Masia

Nog meer mensen in die periode?
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
  donderdag 15 april 2004 @ 18:05:08 #128
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_18448221
quote:
Op donderdag 15 april 2004 15:20 schreef Bugs1031 het volgende:
Zijn er ook al mensen die voor 2004 geboekt hebben ?
Wij (de whoesa.nl groep zijn vanaf 17july van de partij)

Je kunt ons vinden in twee stacaravans met de grote whoesa.nl vlag erop op camping LA MASIA

En in de discotheken natuurlijk met onze shirts !

see you all in BLANES !
heej op die camping heb ik 3 jaar geleden gezeten..... lekkere wijven

alleen ik geef nu wel wat meer om appartementen/hotels dan om campings....
  Eindredactie Games donderdag 15 april 2004 @ 18:10:56 #129
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_18448357
ben er verlede jaar geweest, maar geen haar op me kont die er aan denkt om daar terug te gaan,
.

sorry hoor, maar ik vond het een gat, maar he. ik ben het uitgansgleven van amsterdam gewend en niet die van lutjesbroek....
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')