Weet iemand trouwens of daar wat te doen is van uitgaan in Callelja (discotheken bedoel ik).
Zo niet, taxi richting Lloret...
quote:Daar gaan we wel ff heen in ieder geval.
Op dinsdag 28 mei 2002 00:10 schreef dagizmo het volgende:
15 juli naar malgrat!!
Wie gaan daar dan heen?
Viel Spass...
quote:In Callella zitten aardig wat bars en discotheken. Ik ben zelf nooit in Lloret geweest, dus vergelijken kan ik niet, maar ik denk dat die in Callella minder massaal en een stuk goedkoper zijn.
Op maandag 27 mei 2002 23:55 schreef planethugo het volgende:
nee ik ga wel naar Callelja. ook op 15 juliWeet iemand trouwens of daar wat te doen is van uitgaan in Callelja (discotheken bedoel ik).
Zo niet, taxi richting Lloret...
tip: Blanes - Barcelona 8 euro treinretour.. aanrader
Blanes - Lloret 1.05 euro bus enkel
Blanes - Figuerras 4 euro treinretour (dalimuseum)
kortom.. vanuit Blanes kan je prima reizen met openbaar vervoer.
niet van die stinktreinen zoals hier, maar luxe dingen met airco en alles word meertalig aangegeven.
oja..biertje kost momenteel in Lloret 1 euro.. het vreten is gewoon DUUR!
quote:Rot op!!
Op dinsdag 28 mei 2002 10:53 schreef fons2 het volgende:
Jawel!!!
Ga van 8 juli tot 25 juli naar Blanes.
Verblijven dan op camping La Masia met Travel-Expres
Wij gaan ook naar La Masia! Van 15 t/m 25 juli dus.
Zet ff een Fok! vlag bij je tent of whatever, dan kenne we zien waar je zit!
quote:Dan ga je mij tegenkomen !
Op maandag 27 mei 2002 23:50 schreef mcintosh het volgende:
Ga met 5 vrienden naar Blanes, vanaf 15 Juli, ga ik daar Fok!kers tegen komen??
quote:ga dan gewoon naar Lloret...
Op dinsdag 28 mei 2002 15:45 schreef Koos Voos het volgende:Blanes - Lloret 1.05 euro bus enkel
Blanes - Figuerras 4 euro treinretour (dalimuseum)
Calella is inderdaad een stuk minder massaal dan Lloret maar je hoeft je er absoluut niet te vervelen. Een echte aanrader is wat mij betreft Crazy Daisy die zit aan de boulevard, daar kan je voor een paar euro een enorme kan drank halen. Maakt niet uit wat, baco/whico/malico en als je dan lam bent kun je naar de Avenue of de Menfis gaan dat zijn wel relaxte tenten...
Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen
En ik heb niet echt veel zin om naar LLoret te moeten gaan..
Feit is dat dit het 4e jaar Spanje/Zuipen/Feest vakantie wordt.. (Salou-Lloret-Calella/Lloret-Blanes)
quote:Nou, begin er maar vast een beetje zin in te krijgen hoor, in je vakantie! Blanes is echwel goed te doen! Kga voor de 2e x en heb me er ook de 1e x prima vermaakt. Vandaar natuurlijk dak nu nog een 2e x ga... Het strand is goed, het centrum is wel gezellig en het enige minpunt is het uitgaansleven. Op zich is het wel OK maar, doordat het zo vlakbij lloret ligt (5 minuten taxi, niet spreekwoordelijk) valt het daarbij totaal in het niet. Blanes-by-night is leuk voor een paar dagen maar zodra je Lloret hebt meegemaakt (en je zoiets wil) leef je overdag in Blanes (lekker rielekst bijkomen) en snachts in Lloret.
Op dinsdag 09 juli 2002 12:28 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Ja, ik ga ook naar Blanes..Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen
![]()
En ik heb niet echt veel zin om naar LLoret te moeten gaan..
Feit is dat dit het 4e jaar Spanje/Zuipen/Feest vakantie wordt.. (Salou-Lloret-Calella/Lloret-Blanes)
Tenminste, zo doen wij dat. Veel plezier op je vakanitie!
quote:Er zijn 3 best grote discotheken, 2 waar veel trance en dance wordt gedraait en 1tje waar het meer r&b is.
Op dinsdag 09 juli 2002 12:28 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Ja, ik ga ook naar Blanes..Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen
![]()
Nouja, zal wel meevallen allemaal, ik heb er zin in! Uitstapjes naar Barcelona (bedankt voor de treintip!) en Lloret (waar ik al eens ben geweest) staan al op het programma!
Deze blijft dicht:
Klote zooi, Beachmasters Blanes....
quote:Oe Pi Mar, daar zat ik drie jaar geleden. Wel een relaxed hotel alleen een beetje erg veel oude mensen.
Op woensdag 3 juli 2002 20:40 schreef Henk-Wim het volgende:
Kga 23 juli naar Blanes, voor 8 dagen. Zitten in app. El Sorrall, direct aan de blvd, tussen Pi Mar en Dolphin Mar Ski.
Alvast bedankt.
Het hotel ken ik niet, en ik ben er ook niet in die periode geweest.
Maar veel plezier daar
Groetjes viv
quote:En sinds wanneer is die trend aan de gang?
Op zondag 4 mei 2003 13:06 schreef El_Catalan het volgende:
Blanesword elk jaar triester.
Kijk, als het 2 jaar geleden is gebeurd dat het vanaf toen triest werd, dan valt het nu (nog) wel mee.
Maar als Blanes al sinds de jaren '70 triester en triester wordt, dán heb ik een probleem.
quote:Je wilt zeker een Zuip-Vakantie dan zit je in Blanes wel goed hoor
Op zondag 4 mei 2003 13:07 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
En sinds wanneer is die trend aan de gang?
Kijk, als het 2 jaar geleden is gebeurd dat het vanaf toen triest werd, dan valt het nu (nog) wel mee.
Maar als Blanes al sinds de jaren '70 triester en triester wordt, dán heb ik een probleem.
Zo erg is het ook weer niet alleen als je er over straat loopt lijkt het net of je in de jordaan loopt ofzo.........
quote:Whehe, kitsch ten top
Op zondag 4 mei 2003 13:09 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Je wilt zeker een Zuip-Vakantie dan zit je in Blanes wel goed hoor
Zo erg is het ook weer niet alleen als je er over straat loopt lijkt het net of je in de jordaan loopt ofzo.........
Ach, ik stel me gewoon in op het ergste, dan kan het altijd nog meevallen.
quote:Je moet gewoon een paar keer de trein pakken naar Barcelona
Op zondag 4 mei 2003 13:10 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Whehe, kitsch ten top
Daar hou ik van
Ach, ik stel me gewoon in op het ergste, dan kan het altijd nog meevallen.
Daar zijn genoeg uitgaansgelegenheden,drank en mooie vrouwen
quote:* onthoudt *
Op zondag 4 mei 2003 13:12 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Je moet gewoon een paar keer de trein pakken naar Barcelona
quote:Dat waren wij (zie Pseudo-wannabecrew goes Blanes.) ook al van plan. Maar wij zijn er niet alleen om te zuipen. Nou ja, niet helemaal.
Op zondag 4 mei 2003 13:12 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Je moet gewoon een paar keer de trein pakken naar Barcelona
quote:Kloostertocht!
Op zondag 4 mei 2003 13:30 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat waren wij (zie Pseudo-wannabecrew goes Blanes.) ook al van plan. Maar wij zijn er niet alleen om te zuipen. Nou ja, niet helemaal.
quote:Ik drink zelf ook niet maar ik weet dat de meeste er naar toe gaan om te drinken.
Op zondag 4 mei 2003 13:30 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Dat waren wij (zie Pseudo-wannabecrew goes Blanes.) ook al van plan. Maar wij zijn er niet alleen om te zuipen. Nou ja, niet helemaal.
Ik kom zelf 1 a 2 keer per jaar in Barcelona ben er geboren
quote:Ach, het hele drinkgebeuren is voor mij ook niet belangrijk. Het gaat mij meer om gewoon chillen op het strand/zwembad en leuke discotheken bezoeken.
Op zondag 4 mei 2003 13:44 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ik drink zelf ook niet maar ik weet dat de meeste er naar toe gaan om te drinken.
Ik kom zelf 1 a 2 keer per jaar in Barcelona ben er geboren
Op zich alles wat je in b.v. België ook kan, maar Spanje heeft een voordeel dat het vrijwel altijd mooi weer is in de zomer .
Tja, en dat het gehucht waar ik in zit Blanes heet en vlakbij Salou e.d. zit - dat neem ik maar voor lief.
'k Ben overigens wel benieuwd hoe die knakker van een I.R. eruit ziet (als een aap ).
quote:Juist af en toe een slokje maar niet de hele vakantie 24 uur per dag zuipen
Op zondag 4 mei 2003 13:46 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Ach, het hele drinkgebeuren is voor mij ook niet belangrijk. Het gaat mij meer om gewoon chillen op het strand/zwembad en leuke discotheken bezoeken.
Op zich alles wat je in b.v. België ook kan, maar Spanje heeft een voordeel dat het vrijwel altijd mooi weer is in de zomer
.
Tja, en dat het gehucht waar ik in zit Blanes heet en vlakbij Salou e.d. zit - dat neem ik maar voor lief.
'k Ben overigens wel benieuwd hoe die knakker van een I.R. eruit ziet (als een aap
).
Strand is altijd lekker vooral omdat er mooie vrouwen rondlopen
Bwa soms is het er wel slecht weer dan is er eerst heel veel zon en dan opeens giet het met bakken uit de hemel
quote:Hoe zijn de vrouwen eigenlijk in Blanes? Of hoe zijn Spaanse vrouwen uberhaupt?
Op zondag 4 mei 2003 13:51 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Juist af en toe een slokje maar niet de hele vakantie 24 uur per dag zuipen
Strand is altijd lekker vooral omdat er mooie vrouwen rondlopen
Bwa soms is het er wel slecht weer dan is er eerst heel veel zon en dan opeens giet het met bakken uit de hemel
Terughoudend? Uitdagend? Roept u maar.
quote:Vooral heel erg uitdagend naar Toeristen
Op zondag 4 mei 2003 13:54 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Hoe zijn de vrouwen eigenlijk in Blanes? Of hoe zijn Spaanse vrouwen uberhaupt?
Terughoudend? Uitdagend? Roept u maar.
Have Fun
quote:En hoe reageren ze als je ze maar 1 drankje aanbieden omdat je geld bijna op is?
Op zondag 4 mei 2003 13:56 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Vooral heel erg uitdagend naar Toeristen
Have Fun
Blijven ze je dan trouw omdat het liefde op het eerste gezicht is/was?
quote:Ahum je hebt de "sletjes" die zullen weggaan.
Op zondag 4 mei 2003 13:58 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
En hoe reageren ze als je ze maar 1 drankje aanbieden omdat je geld bijna op is?
Blijven ze je dan trouw omdat het liefde op het eerste gezicht is/was?
quote:Ik weet nu al dat Spanje hét land naar mijn hart is
Op zondag 4 mei 2003 14:10 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ahum je hebt de "sletjes" die zullen weggaan.
Die herken je aan hun kleding
quote:Appartementencomplex Lotus hoort bij Appartementen complex Europa (of andersom natuurlijk).
Op maandag 24 maart 2003 19:02 schreef Piter het volgende:
Ik heb even een paar vragen over Blanes:
1. Ik ga op 31 mei t/m 8 juni naar Blanes toe, is er iemand die ook in deze periode al eens naar Blanes is geweest? Wat voor weer is het er in die periode? En is alles wel open? Zijn er meer toeristen in die week?
2. Mn tweede vraag is: Wie is er al eens in Appartementen Lotus in Blanes geweest? Zag het er goed uit en is het mooi centraal gelegen (strand, centrum, discotheken).
3. Is Barcelona makkelijk en niet al te duur te bereiken vanuit Blanes?Alvast bedankt.
Wij zaten vorig jaar eind augustus in appartementencomplex Europa. Een mooi, schoon, ruim complex waar genoeg georganiseerd wordt. Wij waren er in ieder geval wel tevreden over. Strand is nog geen 5 minuten lopen, alles is in principe goed te bereiken.
Barcelona zijn we naartoen geweest een dagje. Wij hadden een bus excursie geboekt, maar met de trein is het ook goed te doen (goedkoop). Blanes heeft een eigen treinstation.
Ga in Barcelona ZEKER naar de fonteinen 's avond! Dat is echt schitterend mooi!
Wij waren dus vrij laat in het seizoen gegaan, maar alles was nog open.
Het was qua aantal mensen niet zo superdruk, maar zeer zeker niet uitgestorven. Perfect eigenlijk.
Voordeel als je voor of na het hoogseizoen gaat is dat alles een stuk goedkoper is.
Veel plezier!
edit: Als je een rijbewijs hebt: neem 'm mee en doe mee aan en jeep safari! Ik had als enigste mijn rijbewijs meegenomen en ik heb toen de hele dag met die jeep lopen raggen. Ik vond dit zelf de leukste dag van de vakantie. Aanradertje!
Op 30 juli is er namelijk een feest met o.a. Dj's Armin van Buuren, Rank 1, en Marco V. Echter, dat feest is in Barcelona.
Hoe lang duur je er over om met b.v. de trein naar Barcelona te gaan vanuit Blanes?
Maar ik zou toch graag antwoord willen hebben
quote:met de bus 1,5 uur. Zal met de trein vergelijkbaar zijn (geloof dat er een stationin Blanes is namelijk)
Op maandag 12 mei 2003 14:30 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik heb een vraag:Op 30 juli is er namelijk een feest met o.a. Dj's Armin van Buuren, Rank 1, en Marco V. Echter, dat feest is in Barcelona.
Hoe lang duur je er over om met b.v. de trein naar Barcelona te gaan vanuit Blanes?
quote:Daar zitten wij ook. Van 21 tot 31 juli.
Op dinsdag 27 mei 2003 19:05 schreef Sappiej het volgende:
Ik zit 8 daagjes in Blanes, vanaf 26 juli! Appartement Lotus o.i.d. dacht ik
quote:Kga met 3 vrienden naar blanes Van 19 to 26 juli. Vorig jaar naar malgrat geweest! Meester plaats! check deze link voor info over blanes http://blanes-spain.travel-holiday-guide.co.uk/blanes-spain-map.htm
Op maandag 27 mei 2002 23:50 schreef mcintosh het volgende:
Ga met 5 vrienden naar Blanes, vanaf 15 Juli, ga ik daar Fok!kers tegen komen??
quote:ben vorig jaar naar blanes geweest en zit dit jaar in malgrat
Op woensdag 11 juni 2003 15:43 schreef Fitifant het volgende:[..]
Kga met 3 vrienden naar blanes Van 19 to 26 juli. Vorig jaar naar malgrat geweest! Meester plaats! check deze link voor info over blanes http://blanes-spain.travel-holiday-guide.co.uk/blanes-spain-map.htm
ohja ik ga eerst naar Renesse mag gratis mee, dus waarom niet? En daarna ook Lorret De Marr,
Moet ik nog een omschrijving van me vriendin gfeven?
quote:ik zit er vanaf 30 juni....
Op zaterdag 21 juni 2003 20:43 schreef Emmertje-ik het volgende:
Ga 7 juli naar Blanes!! Wel 17 dagen!! Heb er echt keiveel zin in!!
Ga met Gogo en we (9 anderen) zitten op Camping La Masia, wie nog meer??
Er is een (trein)station in Blanes, right?
De busreis (heen) moet ik missen, dus ik kom met het vliegtuig (BasiqAir ), en wil dus vanaf Barcelona de trein naar Blanes pakken (en dan met taxi/bus o.i.d. naar de Camping).
Hoe/waar kan ik mijn treinreis checken?
http://www.renfe.es/ingles/index.html, is echt een onverzichtelijke k*tsite. Toch moet het ergens te vinden zijn. Wie iemand waar?
Vanuit Blanes naar Barcelona gaat er iedere 30 min een trein, aldus de site van Blanes. Maar van Barcelona naar Blanes?
En weet iemand trouwens of Spanjaarden een beetje engels kunnen? Want ik ben bang dat ik daar in Barcelona de toerist moet uithangen met het constant vragen naar de weg .
Uit: Handige Links
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en
http://www.seat61.com/
Misschien dat het met deze lukt.
quote:Als je met Gogo gaat zit je goed
Op zaterdag 21 juni 2003 20:43 schreef Emmertje-ik het volgende:
Ga 7 juli naar Blanes!! Wel 17 dagen!! Heb er echt keiveel zin in!!
Ga met Gogo en we (9 anderen) zitten op Camping La Masia, wie nog meer??
quote:Die eerste link is erg goed (gewoon alle treinreizen in Europa
Op woensdag 25 juni 2003 19:08 schreef YPPY het volgende:
Over treinreizenUit: Handige Links
http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en
http://www.seat61.com/
Misschien dat het met deze lukt.
Heel fijn, maar hoe heet het station van Blanes?.
Als je uit het vliegtuig komt ben je bij de Halte Aeroport vanuit Je had het over Mataró enzo zo kan je ook naar Blanes,maar was het niet zo dat er ook een trein rechtstreeks naar Blanes ging dat staat me wel bij.
Je hebt Linea C1 nodig bij het trein station van Barcelona Vliegveld. Daar staat dus op Blanes, Of Mataró dan stap je dus over in Mataró.
Ze rijden om het kleine half uur
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 12:11 schreef El_Catalan het volgende:
Markz
Als je uit het vliegtuig komt ben je bij de Halte Aeroport vanuit Je had het over Mataró enzo zo kan je ook naar Blanes,maar was het niet zo dat er ook een trein rechtstreeks naar Blanes ging dat staat me wel bij.
Je hebt Linea C1 nodig bij het trein station van Barcelona Vliegveld. Daar staat dus op Blanes, Of Mataró dan stap je dus over in Mataró.
Het station van Blanes heet gewoon Blanes trouwens
quote:Kijk, een antwoord van een Spanjaard.
Op donderdag 26 juni 2003 12:11 schreef El_Catalan het volgende:
Markz
En klopt het trouwens dat het hele trein gebeuren in de buurt van Barcelona zich ondergronds afspeelt?
quote:Tja, ik had daar natuurlijk al gezocht, maar renfe.es kent het station niet. http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/ ook niet.
Het station van Blanes heet gewoon Blanes trouwens
quote:Ja,Klopt na Badalona begint het ondergronds te worden
Op donderdag 26 juni 2003 12:14 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Kijk, een antwoord van een Spanjaard.
Dat de trein om het het half uur gaat klopt idd, want op de gemeente site van Blanes vond ik dat de trein vanuit Blanes naar Barcelona om het half uur gaat, dus dat zou dan ook wel voor Barcelona -> Blanes gelden.En klopt het trouwens dat het hele trein gebeuren in de buurt van Barcelona zich ondergronds afspeelt?
[..]Tja, ik had daar natuurlijk al gezocht, maar renfe.es kent het station niet. http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/ ook niet.
Spanjaarden spreken totaal geen engels
En raar dat Renfe het station niet pakt bij jou? bij mij pakt hij hem namelijk wel
Wanneer ga je?
http://www.renfe.es/empresa/cercanias/gif_barcelona.html
Jij hebt dus de blauwe lijn nodig via Aeroport Print hem uit laat hem zien aan iemand die daar werkt zeg Pots Ajudar-me? Necessito La Linea Blau Catalaans
[Dit bericht is gewijzigd door El_Catalan op 26-06-2003 12:32]
quote:Hmm, wat vreemd, ik gebruik deze pagina:
Op donderdag 26 juni 2003 12:22 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ja,Klopt na Badalona begint het ondergronds te worden
Spanjaarden spreken totaal geen engels
En raar dat Renfe het station niet pakt bij jou? bij mij pakt hij hem namelijk wel
Wanneer ga je?
http://www.renfe.es/empresa/cercanias/gif_barcelona.html
Jij hebt dus de blauwe lijn nodig via Aeroport Print hem uit laat hem zien aan iemand die daar werkt zeg Pots Ajudar-me? Necessito La Linea Blau
Catalaans
Vul dan bij "I want to travel from:" Barcelona (doe ik het nl. met die standaard - grote - stations daarboven, dan kan ik geen station selecteren namelijk).
Dan kom ik dus hier, http://horarios.renfe.es/hir/hjhir060.jsp?ID=i&NO=barcelona&list=%23, uit; en dan ram ik op *make an enquiry*.
Dan zie je dus deze pagina, met daarop alle mogelijke bestemmingen vanuit Barcelona.
Maar daar zit geen Blanes tussen!
Wat doe ik fout.
Overigens kom ik met het vliegtuig om 08:20 (theoretisch) aan.
Btw: in Barcelona spreken ze geen Spaans (tja, kan wel) maar hoofdzakelijk Catelaans, klopt dat?
quote:Damn, ik ook al, van 15 t/m 23 juli, 8 dagen, met airplane
Op dinsdag 27 mei 2003 19:05 schreef Sappiej het volgende:
Ik zit 8 daagjes in Blanes, vanaf 26 juli! Appartement Lotus o.i.d. dacht ik
quote:Sí,In Barcelona hebben de meeste mensen veel liever Catalaans dan Spaans
Op donderdag 26 juni 2003 15:42 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Hmm, wat vreemd, ik gebruik deze pagina:
http://horarios.renfe.es/hir/ingles.htmlVul dan bij "I want to travel from:" Barcelona (doe ik het nl. met die standaard - grote - stations daarboven, dan kan ik geen station selecteren namelijk).
Dan kom ik dus hier, http://horarios.renfe.es/hir/hjhir060.jsp?ID=i&NO=barcelona&list=%23, uit; en dan ram ik op *make an enquiry*.
Dan zie je dus deze pagina, met daarop alle mogelijke bestemmingen vanuit Barcelona.
Maar daar zit geen Blanes tussen!Wat doe ik fout.
Overigens kom ik met het vliegtuig om 08:20 (theoretisch) aan.
Btw: in Barcelona spreken ze geen Spaans (tja, kan wel) maar hoofdzakelijk Catelaans, klopt dat?
Je moet gaan naar www.renfe.es.
Dan naar dat symbooltje van het halve maantje (cercanias) dan zie je een mapje kies de stad Barcelona.
Bij Origen kies je Aeroport bij Destino kies je Blanes daar onder kies je de dag (ik weet niet welke dag je aankomt) maar dat is niet zo moeilijk zaterdag en zondag staan apart en maandag tot vrijdag samen en dan druk je op buscar en dan zie je al de tijden
Dit is allemaal in het Spaans maar zoals ik het nu heb vertel moet het lukken.
Het bedrag is zo rond de 5,87 of 9,00 nog wat geloof ik best aan de lage kant dat zeker
Je fout is dus dat je niet bij de omgeving Barcelona kijkt je kijkt bij landelijke treinen ook naar Madrid enzo
Je moet bij plaatselijk kijken dat kan je doen door hoe ik het je nu heb uitgelegd.
http://horarios.renfe.es/cer/hjcer200.jsp?NUCLEO=50
Succes
waar ik benieuwd naar ben, zijn die "oude" kroegjes er nog ?
Annie's Verjaardag, de Boemel, el zuco de Klomp ??!!
quote:Juist, en dit werkt perfect!
Op donderdag 26 juni 2003 21:12 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Sí,In Barcelona hebben de meeste mensen veel liever Catalaans dan Spaans
Je moet gaan naar www.renfe.es.
Dan naar dat symbooltje van het halve maantje (cercanias) dan zie je een mapje kies de stad Barcelona.
Bij Origen kies je Aeroport bij Destino kies je Blanes daar onder kies je de dag (ik weet niet welke dag je aankomt) maar dat is niet zo moeilijk zaterdag en zondag staan apart en maandag tot vrijdag samen en dan druk je op buscar en dan zie je al de tijden
Dit is allemaal in het Spaans maar zoals ik het nu heb vertel moet het lukken.
Het bedrag is zo rond de 5,87 of 9,00 nog wat geloof ik best aan de lage kant dat zeker
Je fout is dus dat je niet bij de omgeving Barcelona kijkt je kijkt bij landelijke treinen ook naar Madrid enzo
Je moet bij plaatselijk kijken dat kan je doen door hoe ik het je nu heb uitgelegd.http://horarios.renfe.es/cer/hjcer200.jsp?NUCLEO=50
Succes
quote:Kaartje kan bij de Balie's of gewoon in Machines die staan wel engels vertaalt geloof ik
Op donderdag 26 juni 2003 22:38 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Juist, en dit werkt perfect!
Vet bedankt!
Om het half uur gaat er dus inderdaad een trein, en nog direct naar Blanes ook (vanaf Aeroport).
En een kaartje kopen, gaat net zoals in NL met een machine op het station (in het engels ook?).
de 21ste ga ik overigens.
de 21ste dan zit ik ook alweer ruim 2 weken in spanje
El_Catalan kan niet meer wachten
quote:De Arena en Las Vegas zijn de grootste discotheken, persoonlijk vond ik de las vegas iets leuker, maar de Arena regelt altijd wel een paar leuke dj's (toen ik er vorig jaar was bv.Johan Gielen). verder zijn er wel wat leuke cafés. Als er nog Fuck-off parties worden gehouden moet je daar ook maar een keer heengaan
Op donderdag 26 juni 2003 22:50 schreef StefQ het volgende:
Waar kan je een beetje leuk uitgaan in blanes en wat zijn aanraders???
of ja kut, ik ben naar Llorett geweest en vond ik stukken beter.... meer discotheken, kroegen e.d. en minder Polen.......
quote:Wat is er mis met polen?
Op vrijdag 4 juli 2003 17:52 schreef SqueaK het volgende:
ik vond blanes kut......of ja kut, ik ben naar Llorett geweest en vond ik stukken beter.... meer discotheken, kroegen e.d. en minder Polen.......
quote:Niks
Op vrijdag 4 juli 2003 17:54 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Wat is er mis met polen?
Alleen een beetje goedkoop (de meisjes)
quote:Opzich is op vakantie gaan naar Blanes (of Lloret of Salou of whatever) sowieso al goedkoop.
Op vrijdag 4 juli 2003 17:56 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Niks
Alleen een beetje goedkoop (de meisjes)
quote:Ja,daar heb je inderdaad gelijk in.
Op vrijdag 4 juli 2003 17:57 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Opzich is op vakantie gaan naar Blanes (of Lloret of Salou of whatever) sowieso al goedkoop.
Vroeger was het heel wat als je naar Benidorm ging
las vegas/arena en niet te vergeten annie's verjaardag waren the places to be
blanes is lekker klein vergeleken met lloret enzo dus de mensen die je ontmoet kom je vaak weer tegen en zo bouw je daar echt grote vrienden kringen op (tot er weer iemand naar huis moet. . . )
waterskieen/parasailen in lloret was ook gaaf, barcelona was mooie stad, waterworld is saai ennuh .. pyreneen waren stoer. .maar blanes zelf was ook errug gezellig. . denk dat ik volgend jaar wel weer heen ga. .misschien gewoon om er te werken ofzo
quote:jaaa dan ga ik ook met vriendinnen, heb er zin in!!
Op maandag 30 juni 2003 20:49 schreef Partyman het volgende:
JAZEKER 10 dagen blanes we vertrekken op 21 juli en verblijven in Lotus-Eurpoa ( appartament ) ( GoGo Tours )![]()
quote:Wanneer ga je?
Op maandag 14 juli 2003 00:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Freaky. Wij (http://forum.fok.nl/showtopic.php/344111/1/25) zitten dus straks iig al met 2 andere fokkers in het appartementencomplex (ook Lotus dus).
Wellicht kunnen we nog een interessante Drs. P. disucssie houden.
Ziet er goed uit.
quote:Ik ben net terug uit Blanes zat op dezelfde camping, erg gezellig.
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef Jr-Sunsetville het volgende:
ikke ga 21 juli met gogo tours naar blanes, camping la masia... met zn 3'n in totaal en je kan onze tent in la masia niet herkennen aan een fok vlag maar aan een opblaaspop op onze tent![]()
Uitgaan is erg leuk daar. Arena voor als je van trance houdt, LeClap voor R&B en nederlandstalig en Las Vegas draait van alles door elkaar.
quote:Hehehe dat gaat gezellig
Op zondag 13 juli 2003 19:27 schreef 00suus00 het volgende:[..]
jaaa dan ga ik ook met vriendinnen, heb er zin in!!
Ik zou iig op 21 juli met de bus gaan, maar ik kan dus niet - dus ik kom op de 22ste aan met het vliegtuig.
quote:Ik ga dus ook de 21e.
Op woensdag 16 juli 2003 19:34 schreef MarkzMan_X het volgende:[..]
Wanneer ga je?
Ik ben er 21 juli.Wellicht kunnen we nog een interessante Drs. P. disucssie houden.
En Tijn neemt (als het goed is) een MP3speler met boxjes en heel veel muziek mee, dus ook heel veel drs p. Dus dan hoor je wel waar wij zitten.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 17:23 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ik ga dus ook de 21e.
En Tijn neemt (als het goed is) een MP3speler met boxjes en heel veel muziek mee, dus ook heel veel drs p. Dus dan hoor je wel waar wij zitten.
Verder veel vrienden gemaakt, smiddags lekker aan het zwembad of op het strand gezeten en savonds natuurlijk uitgegaan (wat goed te doen is in Blanes tegen mn verwachtingen in).
Er zijn 3 grote discotheken: Las Vegas, Arena en Mimos. Las Vegas is wel leuk, alleen elke avond de zelfde nummers. Maarja we hebben het er gezellig gemaakt. Dan heb je de Arena, ook errug leuk, beginnen meestal met wat r&b en later trance/hardstyle etc. Marco V heeft daar ook nog gedraaid, ben er alleen niet naar toegeweest. Hoorde van anderen die wel waren gegaan dat hij niet zo super draaide. Ook was er daar een schuimparty, was errug cool. Tot slot heb je dan nog Mimos, ik kan zeker aanraden om daar is naar toe te gaan, daar kan je namelijk lachgas nemen. Echt supercool is dat!! Wel 4 Euro per ballon, maar is echt lekker!
Verder zijn er nog wat barretjes/cafeetjes, zoals Annies Verjaardag, Sunset, de Boemel en de Gotcha. Voor lekkere sangria moet je naar annies verjaardag gaan, en voor de tequila naar de Sunset. Bij de sunset is het sowieso gezellig. binnen kun je dansen en buiten lekker zitten en wat drinken.
Ook deze vakantie nog een dagje naar Barcelona en naar Lloret geweest. Barcelona was leuk, maar ik was er al een keer geweest. Lloret vond ik nie zoveel aan, maar das vooral omdak nogal duf was van de avond ervoor
Maar verder echt een supervakantie gehad!!
Heb er zin in!!!
quote:Ik weet niet of je vriend op spanjaarden valt. Maar er lopen beste wel veel spaanse dames rond in de discotheken.
Op donderdag 24 juli 2003 22:14 schreef tessepes het volgende:
mijn vriend gaat naar blanes....hoop voor hem dat het daar een beetje leuk is....(en niet teveel mooie meiden)
quote:Ben een paar jaar geleden ook op Camping La Masia geweest. Echt een top camping. Ik ben alleen met travel express geweest. Echt relaxr grote tenten, lopen we langs de tenten van Gogo tours......echt mega klein!
Op maandag 21 juli 2003 23:14 schreef SimtekF1 het volgende:
Ben vorig jaar ook naar Blanes geweest met een grote groep.
Het beviel ons wel dus hadden we maar besloten dat we er dit jaar weer heen gingen.
We gaan vrijdag weg en zitten op Camping La Masia. (via Gogo Tours).Heb er zin in!!!
quote:We kwamen aan, hebben getoefd en gefeest, en we gingen weg
Op donderdag 31 juli 2003 16:19 schreef YPPY het volgende:
Wanneer komt het reisverslag?????
quote:Het was warm.
Op donderdag 31 juli 2003 16:19 schreef YPPY het volgende:
Wanneer komt het reisverslag?????
quote:*zucht*
Op donderdag 31 juli 2003 16:21 schreef Stranger het volgende:[..]
We kwamen aan, hebben getoefd en gefeest, en we gingen weg
Wat ze hier willen weten:
- hoe duur is het bier
- waar kun uit gaan
- hoe duur zijn sigaretten
- welke discotheek is het goedkoopste
- waar zit de mac
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat
- heb je dezelfde stopcontacten
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:23 schreef YPPY het volgende:
- hoe duur is het bier Goedkoop
- waar kun uit gaan Overal
- hoe duur zijn sigaretten Goedkoper dan in NL
- welke discotheek is het goedkoopste Ja, daar heb ik niet op gelet hoor. Maar het is in ieder geval veel voordeliger dan in Lloret.
- waar zit de mac Ver weg, maar je hebt andere eetgelegenheden.
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat Bijna overal. 2 euro 20 per uur.
- heb je dezelfde stopcontacten Ja
[Dit bericht is gewijzigd door I.R.Baboon op 31-07-2003 16:32]
quote:Appartement uit, rechts, rechts, links, aan de rechterkant.
Op donderdag 31 juli 2003 16:23 schreef YPPY het volgende:[..]
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat
quote:ben ik ook geweest, paar jaar geleden. redelijke baggerzooi. de ene ghettoblaster door de andere heen, de gogo reisleidster vond het nodig om haar geneuk aan iedereen te laten horen (rond 05.00u snachts als je net terugkomt van uitgaan..) maargoed..
Op maandag 14 juli 2003 12:15 schreef Jr-Sunsetville het volgende:
ikke ga 21 juli met gogo tours naar blanes, camping la masia... met zn 3'n in totaal en je kan onze tent in la masia niet herkennen aan een fok vlag maar aan een opblaaspop op onze tent![]()
Helaas ben ik weer terug in het zonnige Nederland
Blanes was TOP en App. Europa was alles netjes geregeld
Was een mooi en gezellig weekje in Blanes, stappen is daaro prima en niet zo duur als in Lloret de Mar.
GoGo leiding was ook top
En voor de mensen die een reisverslag maken post ff een linkje hiero
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 16:23 schreef YPPY het volgende:[..]
*zucht*
Wat ze hier willen weten:
- hoe duur is het bier San Miguel is 1 euro per liter in de supermarkt
- waar kun uit gaan Arena, Declap, Mimos, Las Vegas
- hoe duur zijn sigaretten Marlboro 2.65 en Chesterfield 2.30
- welke discotheek is het goedkoopste Denk de Arena, want daar krijg je altijd een aantal consumpties bij de ingang
- waar zit de mac Die zit in Lloret, maar ze hebben wel iets vergelijksbaars, Queens
- waar zit het internetcafé en hoe duur is dat Er zijn 2 speelhallen, bij de hal het dichts bij Camping La Masia kost het voor 20 minuten ¤1,- d8 ik
- heb je dezelfde stopcontacten Ja
Srry maar dan heb je niet goed opgelet er zit er ook een in Blanes, maar dat is boven op de berg ( bij de ingang van Blanes )
quote:met welke reisorganisatie was je?
Op maandag 21 juli 2003 18:16 schreef H4ze het volgende:
ik ben gister teruggekomen uit Blanes. Over het verblijf: we zaten op Camping Roca, wat een errug goeie camping is. Er zit een kleine supermarkt, mooi zwembad, je kan er internetten en bellen.Verder veel vrienden gemaakt, smiddags lekker aan het zwembad of op het strand gezeten en savonds natuurlijk uitgegaan (wat goed te doen is in Blanes tegen mn verwachtingen in).
Er zijn 3 grote discotheken: Las Vegas, Arena en Mimos. Las Vegas is wel leuk, alleen elke avond de zelfde nummers. Maarja we hebben het er gezellig gemaakt. Dan heb je de Arena, ook errug leuk, beginnen meestal met wat r&b en later trance/hardstyle etc. Marco V heeft daar ook nog gedraaid, ben er alleen niet naar toegeweest. Hoorde van anderen die wel waren gegaan dat hij niet zo super draaide. Ook was er daar een schuimparty, was errug cool. Tot slot heb je dan nog Mimos, ik kan zeker aanraden om daar is naar toe te gaan, daar kan je namelijk lachgas nemen. Echt supercool is dat!! Wel 4 Euro per ballon, maar is echt lekker!
Verder zijn er nog wat barretjes/cafeetjes, zoals Annies Verjaardag, Sunset, de Boemel en de Gotcha. Voor lekkere sangria moet je naar annies verjaardag gaan, en voor de tequila naar de Sunset. Bij de sunset is het sowieso gezellig. binnen kun je dansen en buiten lekker zitten en wat drinken.
Ook deze vakantie nog een dagje naar Barcelona en naar Lloret geweest. Barcelona was leuk, maar ik was er al een keer geweest. Lloret vond ik nie zoveel aan, maar das vooral omdak nogal duf was van de avond ervoor
quote:Heb je nou geneukt of niet?
Op maandag 21 juli 2003 18:16 schreef H4ze het volgende:
ik ben gister teruggekomen uit Blanes. Over het verblijf: we zaten op Camping Roca, wat een errug goeie camping is. Er zit een kleine supermarkt, mooi zwembad, je kan er internetten en bellen.Verder veel vrienden gemaakt, smiddags lekker aan het zwembad of op het strand gezeten en savonds natuurlijk uitgegaan (wat goed te doen is in Blanes tegen mn verwachtingen in).
heej op die camping heb ik 3 jaar geleden gezeten..... lekkere wijvenquote:Op donderdag 15 april 2004 15:20 schreef Bugs1031 het volgende:
Zijn er ook al mensen die voor 2004 geboekt hebben ?
Wij (de whoesa.nl groep zijn vanaf 17july van de partij)
Je kunt ons vinden in twee stacaravans met de grote whoesa.nl vlag eropop camping LA MASIA
En in de discotheken natuurlijk met onze shirts !
see you all in BLANES !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |