abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4354453
Ga met 5 vrienden naar Blanes, vanaf 15 Juli, ga ik daar Fok!kers tegen komen??

There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_4354530
nee ik ga wel naar Callelja. ook op 15 juli

Weet iemand trouwens of daar wat te doen is van uitgaan in Callelja (discotheken bedoel ik).

Zo niet, taxi richting Lloret...

pi_4354709
15 juli naar malgrat!!
Wie gaan daar dan heen?
pi_4354734
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 00:10 schreef dagizmo het volgende:
15 juli naar malgrat!!
Wie gaan daar dan heen?
Daar gaan we wel ff heen in ieder geval.

pi_4355526
Als je naar Malgrat gaat, moet je zeker langs
discotheek QK gaan. Das egt een hele mooie en goeie
discotheek... En Don Juan is ook wel leuk om te zien..
In Calella benk nooit gewesst, maar daar kan je ook goed uitgaan hoor ik....

Viel Spass...

pi_4358286
Jawel!!!
Ga van 8 juli tot 25 juli naar Blanes.
Verblijven dan op camping La Masia met Travel-Expres
  dinsdag 28 mei 2002 @ 10:56:46 #7
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4358336
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:55 schreef planethugo het volgende:
nee ik ga wel naar Callelja. ook op 15 juli

Weet iemand trouwens of daar wat te doen is van uitgaan in Callelja (discotheken bedoel ik).

Zo niet, taxi richting Lloret...

In Callella zitten aardig wat bars en discotheken. Ik ben zelf nooit in Lloret geweest, dus vergelijken kan ik niet, maar ik denk dat die in Callella minder massaal en een stuk goedkoper zijn.
pi_4362240
ben zelf net terug.. 69 euro 10 dagen Lloret+appartament

tip: Blanes - Barcelona 8 euro treinretour.. aanrader
Blanes - Lloret 1.05 euro bus enkel
Blanes - Figuerras 4 euro treinretour (dalimuseum)

kortom.. vanuit Blanes kan je prima reizen met openbaar vervoer.
niet van die stinktreinen zoals hier, maar luxe dingen met airco en alles word meertalig aangegeven.

oja..biertje kost momenteel in Lloret 1 euro.. het vreten is gewoon DUUR!

pi_4362339
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 10:53 schreef fons2 het volgende:
Jawel!!!
Ga van 8 juli tot 25 juli naar Blanes.
Verblijven dan op camping La Masia met Travel-Expres
Rot op!!

Wij gaan ook naar La Masia! Van 15 t/m 25 juli dus.
Zet ff een Fok! vlag bij je tent of whatever, dan kenne we zien waar je zit!

pi_4362387
Ik ga elk jaar een weekje naar Lloret (familiebezoek )
Dit jaar ga ik lekker heel augustus.........
pi_4397954
quote:
Op maandag 27 mei 2002 23:50 schreef mcintosh het volgende:
Ga met 5 vrienden naar Blanes, vanaf 15 Juli, ga ik daar Fok!kers tegen komen??

Dan ga je mij tegenkomen !
  zondag 9 juni 2002 @ 17:08:54 #12
30080 De_Poenschepper
Geld maakt gelukkig
pi_4514990
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 15:45 schreef Koos Voos het volgende:

Blanes - Lloret 1.05 euro bus enkel
Blanes - Figuerras 4 euro treinretour (dalimuseum)

ga dan gewoon naar Lloret...
Tijd is geld
pi_4515800
Ga van 12 juli t/m 29 juli naar Blanes. In hotel mediterranea ofzoiets.
  woensdag 3 juli 2002 @ 12:44:34 #14
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_4864085
Ikke ga 16 juli naar Blanes, is me 2de keer, vorig jaar zat ik in app midden in het centrum, we waren dit jaar wat laat met boeken, en zitten nu iets verder dat is wel jammer, maar gelukkig wel uitzicht op zee.
de camping zit wel een stuk lopen van het strand.
De botanische tuin is zeker een aanrader om te bekijken.
  woensdag 3 juli 2002 @ 12:49:09 #15
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_4864140
Ga niet naar blanes maar ben vorig jaar wel in Calella geweest.

Calella is inderdaad een stuk minder massaal dan Lloret maar je hoeft je er absoluut niet te vervelen. Een echte aanrader is wat mij betreft Crazy Daisy die zit aan de boulevard, daar kan je voor een paar euro een enorme kan drank halen. Maakt niet uit wat, baco/whico/malico en als je dan lam bent kun je naar de Avenue of de Menfis gaan dat zijn wel relaxte tenten...

"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
  woensdag 3 juli 2002 @ 20:40:03 #16
27793 Henk-Wim
06-05-2002
pi_4871908
Kga 23 juli naar Blanes, voor 8 dagen. Zitten in app. El Sorrall, direct aan de blvd, tussen Pi Mar en Dolphin Mar Ski.
Kben al eerder in Blanes geweest en tis gewoon super. Overdag lekker comfort en lekker gezellig strand, savonds feest in Lloret.
Cya there!
PS: is er een echt Fok!vlag te krijgen?
pi_4940964
Ja, ik ga ook naar Blanes..

Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen

En ik heb niet echt veel zin om naar LLoret te moeten gaan..

Feit is dat dit het 4e jaar Spanje/Zuipen/Feest vakantie wordt.. (Salou-Lloret-Calella/Lloret-Blanes)

geen commentaar
pi_4961210
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 12:28 schreef Smirnoff_ice het volgende:

Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen

En ik heb niet echt veel zin om naar LLoret te moeten gaan..

Feit is dat dit het 4e jaar Spanje/Zuipen/Feest vakantie wordt.. (Salou-Lloret-Calella/Lloret-Blanes)

Nou, begin er maar vast een beetje zin in te krijgen hoor, in je vakantie! Blanes is echwel goed te doen! Kga voor de 2e x en heb me er ook de 1e x prima vermaakt. Vandaar natuurlijk dak nu nog een 2e x ga... Het strand is goed, het centrum is wel gezellig en het enige minpunt is het uitgaansleven. Op zich is het wel OK maar, doordat het zo vlakbij lloret ligt (5 minuten taxi, niet spreekwoordelijk) valt het daarbij totaal in het niet. Blanes-by-night is leuk voor een paar dagen maar zodra je Lloret hebt meegemaakt (en je zoiets wil) leef je overdag in Blanes (lekker rielekst bijkomen) en snachts in Lloret.

Tenminste, zo doen wij dat. Veel plezier op je vakanitie!

pi_4970689
23 juli naar Santa Susanna, tussen Salou en Malgrat in, zin in....
Asus P4P800 Deluxe-iPIV 2,4 800FSB-2x512pc3200Twinmos-Asus V9950 128 MB-2x80Gb 8Mb cache Maxtor-XP PRO SP1-Planet ADSL
  vrijdag 12 juli 2002 @ 13:21:16 #20
14938 Tito
speelt spelletjes.
pi_4981059
quote:
Op dinsdag 09 juli 2002 12:28 schreef Smirnoff_ice het volgende:

Er zijn 3 best grote discotheken, 2 waar veel trance en dance wordt gedraait en 1tje waar het meer r&b is.
Verder zijn er genoeg leuke en hele gezellige cafe's.
Ik ben vorig jaar in Blanes geweest ga dit jaar weer, en naar loret is helemaal niet nodig.
Het leuke van Blanes is dat het er gewoon nog wat rustiger is, niet op elke straat hoek cardian civiel.
Ik zat vorig jaar in Pin su mer, en die jaar in el sorral.
  vrijdag 12 juli 2002 @ 15:04:41 #21
5590 Robino
Has left the Fok!-building
pi_4982595
Ik ben dit jaar naar Malgrat geweest, was erg leuk. Uitgaan viel me 100% mee (ik heb me er beter vermaakt dan in Salou, Pacha uitgezonderd) maar overdag was er niet veel te beleven.
We zijn met de bus door Callela gereden en dat leek me tegen te vallen, maar dat kan je natuurlijk niet zeggen als je er even snel doorheen rijdt.
Verder zijn we 1 avond naar Lloret geweest en dat was qua uitgaan super! Het leek wel Las Vegas, met al die neonlampen. Maar ik zou er niet graag willen zitten in een hotel, veel te druk. Maar als je in een van de andere plaatsen zit (Callela, Malgrat, Blanes of Pineda) hoef je je geen zorgen te maken over het uigaan: als dat heel erg tegenvalt pak je gewoon de bus/taxi naar Lloret. Ligt allemaal vlak bij elkaar. (malgrat --> lloret is kwartier met de bus)
pi_5048862
Ik ga naar Blanes! (geloof ik tenminste)
Alleen ik ga 2 augustus pas...
pi_5079871
Ik heb net geboekt met Rekro Reizen (nooit van gehoord...). We vertrekken 5 augustus naar Hotel Esplendid. Beetje een vreemd hotel want er wordt geen alcohol en varkensvlees geserveerd . Kent iemand dit hotel toevallig?

Nouja, zal wel meevallen allemaal, ik heb er zin in! Uitstapjes naar Barcelona (bedankt voor de treintip!) en Lloret (waar ik al eens ben geweest) staan al op het programma!

pi_5631296
Hier kun je al je verhalen kwijt over Blanes!

Deze blijft dicht:
Klote zooi, Beachmasters Blanes....

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')