Weet iemand trouwens of daar wat te doen is van uitgaan in Callelja (discotheken bedoel ik).
Zo niet, taxi richting Lloret...
quote:Daar gaan we wel ff heen in ieder geval.
Op dinsdag 28 mei 2002 00:10 schreef dagizmo het volgende:
15 juli naar malgrat!!
Wie gaan daar dan heen?
Viel Spass...
quote:In Callella zitten aardig wat bars en discotheken. Ik ben zelf nooit in Lloret geweest, dus vergelijken kan ik niet, maar ik denk dat die in Callella minder massaal en een stuk goedkoper zijn.
Op maandag 27 mei 2002 23:55 schreef planethugo het volgende:
nee ik ga wel naar Callelja. ook op 15 juliWeet iemand trouwens of daar wat te doen is van uitgaan in Callelja (discotheken bedoel ik).
Zo niet, taxi richting Lloret...
tip: Blanes - Barcelona 8 euro treinretour.. aanrader
Blanes - Lloret 1.05 euro bus enkel
Blanes - Figuerras 4 euro treinretour (dalimuseum)
kortom.. vanuit Blanes kan je prima reizen met openbaar vervoer.
niet van die stinktreinen zoals hier, maar luxe dingen met airco en alles word meertalig aangegeven.
oja..biertje kost momenteel in Lloret 1 euro.. het vreten is gewoon DUUR!
quote:Rot op!!
Op dinsdag 28 mei 2002 10:53 schreef fons2 het volgende:
Jawel!!!
Ga van 8 juli tot 25 juli naar Blanes.
Verblijven dan op camping La Masia met Travel-Expres
Wij gaan ook naar La Masia! Van 15 t/m 25 juli dus.
Zet ff een Fok! vlag bij je tent of whatever, dan kenne we zien waar je zit!
quote:Dan ga je mij tegenkomen !
Op maandag 27 mei 2002 23:50 schreef mcintosh het volgende:
Ga met 5 vrienden naar Blanes, vanaf 15 Juli, ga ik daar Fok!kers tegen komen??
quote:ga dan gewoon naar Lloret...
Op dinsdag 28 mei 2002 15:45 schreef Koos Voos het volgende:Blanes - Lloret 1.05 euro bus enkel
Blanes - Figuerras 4 euro treinretour (dalimuseum)
Calella is inderdaad een stuk minder massaal dan Lloret maar je hoeft je er absoluut niet te vervelen. Een echte aanrader is wat mij betreft Crazy Daisy die zit aan de boulevard, daar kan je voor een paar euro een enorme kan drank halen. Maakt niet uit wat, baco/whico/malico en als je dan lam bent kun je naar de Avenue of de Menfis gaan dat zijn wel relaxte tenten...
Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen
En ik heb niet echt veel zin om naar LLoret te moeten gaan..
Feit is dat dit het 4e jaar Spanje/Zuipen/Feest vakantie wordt.. (Salou-Lloret-Calella/Lloret-Blanes)
quote:Nou, begin er maar vast een beetje zin in te krijgen hoor, in je vakantie! Blanes is echwel goed te doen! Kga voor de 2e x en heb me er ook de 1e x prima vermaakt. Vandaar natuurlijk dak nu nog een 2e x ga... Het strand is goed, het centrum is wel gezellig en het enige minpunt is het uitgaansleven. Op zich is het wel OK maar, doordat het zo vlakbij lloret ligt (5 minuten taxi, niet spreekwoordelijk) valt het daarbij totaal in het niet. Blanes-by-night is leuk voor een paar dagen maar zodra je Lloret hebt meegemaakt (en je zoiets wil) leef je overdag in Blanes (lekker rielekst bijkomen) en snachts in Lloret.
Op dinsdag 09 juli 2002 12:28 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Ja, ik ga ook naar Blanes..Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen
![]()
En ik heb niet echt veel zin om naar LLoret te moeten gaan..
Feit is dat dit het 4e jaar Spanje/Zuipen/Feest vakantie wordt.. (Salou-Lloret-Calella/Lloret-Blanes)
Tenminste, zo doen wij dat. Veel plezier op je vakanitie!
quote:Er zijn 3 best grote discotheken, 2 waar veel trance en dance wordt gedraait en 1tje waar het meer r&b is.
Op dinsdag 09 juli 2002 12:28 schreef Smirnoff_ice het volgende:
Ja, ik ga ook naar Blanes..Weet iemand te vertellen of het in Blanes zelf ook een beetje leuk is? Zo heel veel zin heb ik er nu nog niet in.. en dit jaar moeten we het doen met een ** accomodatie.. dus ja.. als iemand me even wat leuke dingen hierover kan vertellen
![]()
Nouja, zal wel meevallen allemaal, ik heb er zin in! Uitstapjes naar Barcelona (bedankt voor de treintip!) en Lloret (waar ik al eens ben geweest) staan al op het programma!
Deze blijft dicht:
Klote zooi, Beachmasters Blanes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |