quote:Haha, dat zou wat geweest zijn Agar of Eveline tegenover hemOp dinsdag 26 oktober 2010 11:23 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Eldrick met tegenslagen omgaat.. Als Natasha zo wordt opgehemeld gaat hij steeds moeilijker kijken (jaloers?). Als hij eruit ligt zou ik in elk geval niet naast hem willen staan.... Ik denk wel dat ze expres de oudere Natasha aan hem gekoppeld hebben; die zal hem beter 'aankunnen' dan zo'n 18 jarig Belgisch meisje
quote:Die beslissing om Stephanie ipv Agar weg te sturen vond ik om dezelfde reden ook heel raar... daarom vermoed ik een nationaliteitenkwestieOp dinsdag 26 oktober 2010 09:27 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wat ik wel raar vond (ik heb het nog even teruggekeken) is dat de jury (en vooral Marco) erg verbaasd was dat Stephanie en Caggie bij de onderste 6 waren uitgekomen. Dat hadden ze niet zien aankomen en "gelukkig hebben ze een kans in de D4L om te bewijzen dat ze wel bij de beste 12 horen".
Marco zei dat ie t van Junes en Agar wel had verwacht.
Vervolgens sturen ze Stephanie naar huisDat vind ik raar. Tegenstrijdig.
quote:Precies. Als ze te jong was hadden ze bij de audities moeten zeggen "je bent goed, maar nog ff wat groeien". Niet door laten gaan en dan in de liveshows zeggen "je bent nog zo jong". Ja ze is niet ineens jonger geworden hoorOp dinsdag 26 oktober 2010 10:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat haar leeftijd is. Het gaat toch om de dans van nu. Daar moet je in uitblinken, niet over hoe je over 5 jaar ervoor staat.
quote:als hij wilt blijven moet hij normaal doenOp dinsdag 26 oktober 2010 11:16 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Eldrick is denk ik wel de volgende als het zo doorgaat, en verdient het ook.
quote:Wat zegt ie nou?@AuTwitzt faka met jou dan!!!! Je bent toch niet dom ofzo!! Niet takkie met mij meer en @HVT_PASSION ook niet!!!!! Zetten de boys zwaar klem
13 minuten geleden via ÜberTwitter
quote:hier was ik ook al over aan het nadenken, wanneer ze iedere week gaan wisselen, vind het wel tijd worden eigenlijkOp dinsdag 26 oktober 2010 15:37 schreef Anonymousz het volgende:
Bij de laatste 10 gaan ze toch van koppels wisselen of bij de laatste 8?
quote:Hij heeft geluk dat hij Natascha als danspartner heeft anders had hij eruit gevlogen.Op dinsdag 26 oktober 2010 15:07 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
als hij wilt blijven moet hij normaal doen
quote:ik weet het antwoordOp dinsdag 26 oktober 2010 18:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
hier was ik ook al over aan het nadenken, wanneer ze iedere week gaan wisselen, vind het wel tijd worden eigenlijk
quote:hij vond het onterecht dat Lise en Chico Dance for life moestten doenOp dinsdag 26 oktober 2010 19:08 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Hij heeft geluk dat hij Natascha als danspartner heeft anders had hij eruit gevlogen.
Hoe hij ook deed toen ze door waren.. Wat een rare gast!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:03 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
en weer ben ik gevallen voor een psycho
quote:Zag net ook de commentaar na de dans van Agar en Jounes en toen zei Dan ook van 'you two are probably the weakest dancers left'Op woensdag 27 oktober 2010 00:38 schreef Anonymousz het volgende:
Dan
Hij zei
Agar: matige solo
Stephanie: beste solo
En als nog stephanie eruit![]()
quote:Ze wegen de hele prestatie, niet alleen de D4L. Stephanie kan gewoon niet goed met een partner dansen.Op woensdag 27 oktober 2010 00:38 schreef Anonymousz het volgende:
Dan
Hij zei
Agar: matige solo
Stephanie: beste solo
En als nog stephanie eruit![]()
quote:eensOp woensdag 27 oktober 2010 10:59 schreef TheVulture het volgende:
Het slaat gewoon nergens op om Agar te bestempelen als de zwakste danseres in zowel solo als over de hele linie en haar toch te laten blijven... daar moet politiek achter zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Miendientje het volgende:
De dansstijlen ed voor aankomende keer zijn bekend gemaakt:Dat nummer voor Enora en LorenzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben ook benieuwd hoe Raquel en Stefano het gaan doen in die stijl
吴 曼 迪
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij benieuwen..."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:04 schreef NouMooiNiet het volgende:Da's toch best een ritme voor die dans?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal mij benieuwen...
1 2 3 uiiiiiiiiiit, 2 3 uiiiiiiiiiiiiiitL'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Dat ze op moeten zouten en dat ie niet meer met die 2 twitteraars praat
quote:Maar wat voor ongecontroleerd kind ben je dan als je je zou laat gaan?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:11 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hij vond het onterecht dat Lise en Chico Dance for life moestten doen
quote:Oh echt? Dat is aardig, ik ben niet zo van de straattaal, vandaar.Op donderdag 28 oktober 2010 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ze op moeten zouten en dat ie niet meer met die 2 twitteraars praat
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 16:16 schreef Miendientje het volgende:
De dansstijlen ed voor aankomende keer zijn bekend gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 18:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wat voor ongecontroleerd kind ben je dan als je je zou laat gaan?
En dan nog eens op nat. TV ook? En in en wedstrijd die OOK over personality gaat?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:42 schreef iBenny het volgende:
Iemand van jullie weet vast het antwoord op de vraag in de Trivia
Talentenjachten-Trivia #3: Met iPat aan kop!
quote:SYTYCD Topic#5Op zaterdag 23 oktober 2010 18:14 schreef phileine het volgende:
dat was Saartje toch? weet niet meer met wie ze toen danste
edit, gevonden: (weet niet hoe ik het link dat er zo´n plaatje komt)
Anne Boezemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |