abonnement Unibet Coolblue
pi_88998095
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef deepart het volgende:

[..]

Stiekem hoop je dat ze weer beschikbaar is :P
Almere - Amsterdam is dan ook maar 20 minuten met de trein ofzo :@ :9
pi_88998478
quote:
- november 2010 -

Een jaar geleden nam ik (weer) afscheid van Abhi na een veelbewogen jaar in India. Er was veel onzekerheid over wat er zou gaan gebeuren. Terug bij af, maar met volle moed verder!

In december was Abhi hier voor een korte vakantie en hebben we besloten om het in Nederland te gaan proberen. Niet veel later was hij aangenomen bij een bedrijf in Nederland! Na veel gedoe om alle papieren in India te regelen stond Abhi slechts een paar weken later bij de Nederlandse ambassade in India om zijn werkvisum op te halen voor meerdere jaren! Nu woont hij alweer drie maanden in Nederland.

Zijn nieuwe baan is zeker geen tweede keus om bij mij te kunnen zijn, maar ook een mooie stap in zijn carrière. Abhi is gelukkig hier en weet zich snel aan te passen. Hij kent de westerse cultuur uit Amerika, dus een grote cultuurschok is het voor hem niet geweest.

Hopelijk kunnen we snel weer naar India, dit keer voor een reis door het land. Voor Abhi blijft India zijn thuis en heeft het land ook een speciale plek in mijn hart.

De komende jaren zullen we in Nederland wonen en wie weet wat de toekomst ons brengt!

Liefs,

Roxane en Abhi
En toch ben ik gelukkig voor ze.... :) :') ;(
pi_88999069
Toch heb ik vaak mijn twijfels bij de gecompliceerde voorkeuren van de deelneemsters van dit programma.

Soms rijst het vermoeden bij me, dat ze vanuit een obsessieve behoefte om -vooral andere keuzes te maken-, een andere keuze maken dan anderen. Vooral bij die dame die in de woestijn ging wonen had ik dat idee. Die wilde vooral heel bijzonder zijn. Een niet alledaagse keuze maken.

En er was ook een dame in een midden-Amerikaans land die verliefd op een lokale gids was geworden. Hij was het type vlotte, jonge charmeur en zij kwam enigszins naïef over. Toen ze er eenmaal kwam wonen kwam het erop neer dat ze elkaar hooguit een paar dagen in de maand zagen. Dan ben je toch volkomen onzinnig bezig? Is het dan soms het dwangmatig willen volharden in een onmogelijke liefdesmissie? Een dwangneurose om jezelf vooral emotioneel te pijnigen?
Ik ben vooral ook benieuwd naar de vorige liefdes van deze dames. Het zou mij heel plausibel klinken als ze hun eigen "domestic" liefdesleven als mislukt beschouwen en vanuit dat trauma wanhopig iets heel onlogisch' in stand proberen te houden. Met voor het thuisfront de boodschap: "Zie je wel, het lukt me wel!". En gedesillusioneerd terugkeren zou gezichtsverlies beteken, en voor zichzelf het stigma creëeren dat dit de zoveelste mislukking is. De wanhoop regeert zodoende.

Niettemin interessant. Leuk programma.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chooselife op 22-11-2010 00:08:10 ]
pi_88999477
Weet iemand hoe het nu is met die meid die naar Indonesië ging verhuizen voor haar vriend, ik dacht dat die vriend Ferianton heette. Het straalde er duidelijk vanaf dat die relatie geen stand zou houden en hij alleen voor haar geld ging, maar zij bleef maar volhouden dat het een goede relatie was. Ondertussen zijn er toch wat aardverschuivingen en rampen in Indonesië geweest enzo, dus ik vroeg me af of iemand wist hoe het nu met haar ging.
pi_88999509
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Weet iemand hoe het nu is met die meid die naar Indonesië ging verhuizen voor haar vriend, ik dacht dat die vriend Ferianton heette. Het straalde er duidelijk vanaf dat die relatie geen stand zou houden en hij alleen voor haar geld ging, maar zij bleef maar volhouden dat het een goede relatie was. Ondertussen zijn er toch wat aardverschuivingen geweest enzo, dus ik vroeg me af of iemand wist hoe het nu met haar ging.
Geen idee welke aflevering het hier betreft. Maar hier raak je de kern van mijn eerdere betoog.
pi_88999598
Met hangende pootjes terug naar huis keren is natuurlijk ook gezichtsverlies, daarnaast is het in Nederland moeilijk woonruimte vinden in het begin dus dan blijf je het maar proberen..
pi_89000273
Ik heb even op de site van Grenzeloos verliefd gekeken: Ze heten Ellen en Ferianton. Zo te zien hadden ze in 2009 ook al met een aardbeving te maken, maar er staat niets over de recente gebeurtenissen in Indonesië. Hoop dat alles goed gaat daar.

Ik heb verder de laatste afleveringen niet meer gezien, omdat ik So you think you can dance kijk. het werd inderdaad ook steeds hetzelfde liedje: of de culturen waren te verschillend, of het meisje kon geen werk vinden, of de knul zat achter het geld aan, of het was een mooie manier om in Nederland te komen wonen. Slechts in één geval had ik wel met het meisje willen ruilen: dat was bij Britt en Paco. Want Paco... wow.... daar had ik wel een beschuitje mee willen eten ;) Daarnaast was die ook in Spanje (toch nog relatief dichtbij en toch meer een westerse mentaliteit, ook al is dat in Spanje toch anders dan in Nederland). Ik begrijp in elk geval die meiden niet die in een hutje gaan wonen, met koud water moeten douchen, geen electriciteit hebben en in een land komen waar ze vaak de taal en cultuur niet spreken/kennen. Ik kan me ook niet voorstellen dat die meiden het tot een 80ste daar uithouden.
pi_89271682
Ben ik de enige die nog kijkt?
  zondag 28 november 2010 @ 21:04:52 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89272019
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef Stali het volgende:
Ben ik de enige die nog kijkt?
Als je het leuk vindt herhalingen te kijken....
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_89272137
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als je het leuk vindt herhalingen te kijken....
Ik had deze nog niet gezien. :@ .

Begreep er al niks van. Bedankt iig.
pi_89561323
Zou het dan toch uit zijn tussen Ellen en Ferianton?
Volgens haar Linkedinprofiel werkt ze sinds deze zomer in NL.
pi_89561697
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Zou het dan toch uit zijn tussen Ellen en Ferianton?
Volgens haar Linkedinprofiel werkt ze sinds deze zomer in NL.
Goed speurwerk! ^O^
Ik had haar toevallig net gezocht op hyves, maar niet gevonden.

Ik vind het sowieso vaak verbazingwekkend dat ze het langer dan een maand uithouden in zo'n land, en ook apart dat ze zo vaak samen blijven.
  zondag 5 december 2010 @ 22:12:26 #163
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_89567482
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Zou het dan toch uit zijn tussen Ellen en Ferianton?
Volgens haar Linkedinprofiel werkt ze sinds deze zomer in NL.
Lijkt er wel op - 3rd degree contact ;)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_89568033
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Zou het dan toch uit zijn tussen Ellen en Ferianton?
Volgens haar Linkedinprofiel werkt ze sinds deze zomer in NL.
Uit is dan een scheiding he?

Ik kan er gewoon niets aan doen. Ik snap het gewoon niet.
Laat zo'n gozertje gezellig naar Nederland komen. Wat Ellen doet, dat wil je als vrije vrouw toch niet?
En al helemaal niet voor zo'n nietszeggend dertien in een dozijn ventje.

Ik hoop dat ik niemand kwets maar ik kan er best wel pissig om worden. Al die meisjes die maar volgen om vervolgens in zware armoede te gaan leven alleen omdat die kleurloze ventjes zo trots zijn op wat ze kennen. Het avontuur zit nooit in hen, altijd in het meisje.
pi_89569117
quote:
8s.gif Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Uit is dan een scheiding he?

Ik kan er gewoon niets aan doen. Ik snap het gewoon niet.
Laat zo'n gozertje gezellig naar Nederland komen. Wat Ellen doet, dat wil je als vrije vrouw toch niet?
En al helemaal niet voor zo'n nietszeggend dertien in een dozijn ventje.

Ik hoop dat ik niemand kwets maar ik kan er best wel pissig om worden. Al die meisjes die maar volgen om vervolgens in zware armoede te gaan leven alleen omdat die kleurloze ventjes zo trots zijn op wat ze kennen. Het avontuur zit nooit in hen, altijd in het meisje.

Je hoeft daar niet pissig om te worden :P
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_89570057
quote:
99s.gif Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef deepart het volgende:

[..]

Je hoeft daar niet pissig om te worden :P
Kunnen wij gewoon niet afspreken dat je mij voortaan negeert?
Zou ik best prettig vinden namelijk. Ik moet je niet en begrijp ook werkelijk niet waarom je altijd op mij moet reageren.
pi_89572482
Ja ik vind het ook maar vreemd dat die meisjes altijd alles opgeven omdat de mannen zo gehecht zijn aan hun land..

Sowieso, beetje Engels les staan geven terwijl je in Nederland een hele goede baan kunt hebben.. Kun je jezelf nog zo ambitieus noemen maar dat komt op die manier niet bepaald naar voren.
pi_89574222
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Goed speurwerk! ^O^
Ik had haar toevallig net gezocht op hyves, maar niet gevonden.

Ik vind het sowieso vaak verbazingwekkend dat ze het langer dan een maand uithouden in zo'n land, en ook apart dat ze zo vaak samen blijven.
goed gevonden! Dat was dus die aflevering die ik bedoelde, met Ellen en Ferianton. Indonesie heeft daarna allerlei aardbevingen, etc gehad, waardoor dat internetbedrijfje mislukte en ze volgensmij zelfs moesten verhuizen daar. Het zou goed zijn als ze EINDELIJK zou inzien dat ze daar niet goed zat. Hopelijk is dat gelukt.
pi_89579072
Haar moeder zei ook wat velen dachten, namelijk dat ze, als ze het de tijd zou geven, ook in Nederland wel een leuke vent zou vinden.
Maar gezien haar zware anorexiaverleden had ze op haar 25ste nog maar weinig kaas gegeten van liefde en relaties en sprong ze in de armen van de eerste de beste jongen die haar een knipoog gaf...
  zondag 12 december 2010 @ 18:24:26 #170
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89841180
Vanavond 19:55.

In 2008 vertrekt de Brabantse Britt voor een jaar naar Spanje om de Spaanse taal te leren en stage te lopen. Eenmaal in Cordoba ontmoet Britt de aantrekkelijke brandweerman Paco. (Uit de Varagids.)

Geen rimboe dit keer.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_89843411
Dit is een herhaling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 december 2010 @ 19:26:36 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89843478
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Dit is een herhaling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook niet anders verwacht. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_89843563
Paco :')
  zondag 12 december 2010 @ 19:55:13 #174
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89844547
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Dit is een herhaling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O- .
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik had ook niet anders verwacht. :{
Ik helaas wel. Hoop dat ik hem nog niet gezien heb.
Vind het ook nogal gek dat ze dit om 20:00 uur herhalen, laten ze dat lekker in de middag doen o.i.d.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 12 december 2010 @ 19:57:35 #175
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89844659
Ja, herken ze inderdaad.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')