abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:30:25 #101
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_88188893
Ze casten trouwens alleen vrouwen..cker voor de kijkcijfers... :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_88189082
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 21:30 schreef deepart het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk.

Misschien is het daarom zo'n leuk programma haha :P
Ja idd :D vind het erg leuk om naar te kijken altijd, heb zin in het volgende seizoen. Nu naar Peter R de Vries in z'n spiksplinternieuwe studio :9 Au revoir :W
pi_88190135
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 21:33 schreef Melochan het volgende:

[..]

Ja idd :D vind het erg leuk om naar te kijken altijd, heb zin in het volgende seizoen. Nu naar Peter R de Vries in z'n spiksplinternieuwe studio :9 Au revoir :W
Vaarwel :W
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 31 oktober 2010 @ 21:57:56 #104
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_88190693
Doei doei :W
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_88191591
Ik vind het leuk dat Marcia en Mouloud het gered hebben.

Vond Mouloud ook veel beter tot zijn recht komen in deze aflevering met een uitgebreide terugblik.
Echt een lieve jongen.
pi_88194210
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 22:11 schreef Stali het volgende:
Ik vind het leuk dat Marcia en Mouloud het gered hebben.

Vond Mouloud ook veel beter tot zijn recht komen in deze aflevering met een uitgebreide terugblik.
Echt een lieve jongen.
Komt omdat hij in Nederland alles mag, daar is ie vrij en hoeft hij niet bang te zijn wat dorpsgenoten wel niet denken.
Diepzinnige deepart.
pi_88194372
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef deepart het volgende:

[..]

Komt omdat hij in Nederland alles mag, daar is ie vrij en hoeft hij niet bang te zijn wat dorpsgenoten wel niet denken.
Beetje missplaatst om het zo te stellen. Maar ja, jij moest ook al zo dom lachen om zijn "jurk". Je bent niet discussiewaardig iig. :) .
pi_88194549
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Beetje missplaatst om het zo te stellen. Maar ja, jij moest ook al zo dom lachen om zijn "jurk". Je bent niet discussiewaardig iig. :) .
Wat is dat voor kleuter reactie :')

Geef eens een andere verklaring dan.
Diepzinnige deepart.
pi_88196066
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 22:59 schreef deepart het volgende:

[..]

Deze reactie kan heel vreemd overkomen op anderen, maar ik vind dat je gelijk hebt. Hij heeft hier zoveel meer dan daar in dat dorp waar hij woont. En inderdaad, daar wordt op hem gelet, elke stap die hij zet wordt gevolgd door z'n dorpsgenoten. Daar in Marokko vallen ze op, hier niet. Dus hij is vrijer in z'n doen en laten.

Verder vind ik 't leuk dat ze het gered hebben. Had ik absoluut niet gedacht na het zien van die aflevering laatst.
pi_88196241
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:51 schreef Melochan het volgende:

[..]

Deze reactie kan heel vreemd overkomen op anderen, maar ik vind dat je gelijk hebt. Hij heeft hier zoveel meer dan daar in dat dorp waar hij woont. En inderdaad, daar wordt op hem gelet, elke stap die hij zet wordt gevolgd door z'n dorpsgenoten. Daar in Marokko vallen ze op, hier niet. Dus hij is vrijer in z'n doen en laten.

Verder vind ik 't leuk dat ze het gered hebben. Had ik absoluut niet gedacht na het zien van die aflevering laatst.
Nogmaals, ik snap niet dat dat zo vreemd kan overkomen. :P

Je zag dat hij daar constant bezig was met hoe andere over zijn vriendin zouden kunnen denken.
Diepzinnige deepart.
pi_88196282
En hoeveel van de usertjes hier hebben langdurig buiten Nederland gewoond?

En dit vraag ik nu met name aan de luitjes die almaar zeiken op andere culturen he.
Beetje schamperen wat een blonde gezonde Hollandse dame ergens doet en beetje hard lachen om het ecologisch systeem in een blauwe jurk. Echt, de spruitjesgeur walmt je hier gewoon tegemoet.
pi_88196329
quote:
Op zondag 31 oktober 2010 23:57 schreef Stali het volgende:
En hoeveel van de usertjes hier hebben langdurig buiten Nederland gewoond?

En dit vraag ik nu met name aan de luitjes die almaar zeiken op andere culturen he.
Beetje schamperen wat een blonde gezonde Hollandse dame ergens doet en beetje hard lachen om het ecologisch systeem in een blauwe jurk. Echt, de spruitjesgeur walmt je hier gewoon tegemoet.
Pfff wat ben jij een kleuter zeg :')
Diepzinnige deepart.
pi_88196552
Overigens wel geinig dat users in POL en NWS het vaak kleuterachtig hebben over zandbakmarokkanen.

Hier had je er werkelijk 1 uit de woestijn en toch een heel ander persoon dan men zou denken. Dat is ook wel weer leuk aan dit programma trouwens.

Emigreren op jonge leeftijd is niet mals in ieder geval. Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk weer?
pi_88196608
quote:
Op maandag 1 november 2010 00:06 schreef Stali het volgende:
Overigens wel geinig dat users in POL en NWS het vaak kleuterachtig hebben over zandbakmarokkanen.

Hier had je er werkelijk 1 uit de woestijn en toch een heel ander persoon dan men zou denken. Dat is ook wel weer leuk aan dit programma trouwens.

Emigreren op jonge leeftijd is niet mals in ieder geval. Wanneer begint het nieuwe seizoen eigenlijk weer?
Burgerlijk trutje :')
Diepzinnige deepart.
pi_88200818
Ik vind de vrouwen (meisjes) wel een enorme roze bril op hebben.
Aan de andere kant ik plande toen ik 25 jaar was ook niet mijn leven 10 jaar vooruit, maar ik had wel geweten dat ik mijn kinderen niet in een plaggenhut in Marokko of in een gehucht in Zambia zou willen opvoeden.

Ik vind het wel opmerkelijk dat de mannen eigenlijk allemaal zeggen, dit is mijn thuis, dus ik ga niet naar Nederland en dat de vrouwen wel bereid zijn om naar zeer arme omstandigheden in het buitenland te vertrekken.
In veel gevallen waarschijnlijk de makkelijkste weg omdat het onmogelijk is om hem naar Nederland te halen.
pi_88203014
Marcia en Mouloud gun ik echt het beste, wat een leuke mensen :)

En toch vraag ik mij af of het voor dit echtpaar en die anderen niet een oplossing zou zijn om lokaal naar een grotere stad te trekken ipv in een klein gehucht.

Uiteindelijk is de kans wellicht groter dat je daar ook echt gelukkig kan worden op de langere termijn in zo'n vreemde cultuur.
pi_88203485
quote:
Op maandag 1 november 2010 11:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Marcia en Mouloud gun ik echt het beste, wat een leuke mensen :)

En toch vraag ik mij af of het voor dit echtpaar en die anderen niet een oplossing zou zijn om lokaal naar een grotere stad te trekken ipv in een klein gehucht.

Uiteindelijk is de kans wellicht groter dat je daar ook echt gelukkig kan worden op de langere termijn in zo'n vreemde cultuur.
Is ook de vraag of de partner dat trekt. In het geval van Marokko en Zambia waren beide partners verknocht aan de Woestijn (en die vind je denk ik niet in de grote stad) en de isolatie.
Ik kreeg het gevoel dat bij sommige dames de wensen van de partner wel erg de boventoon voerden.
eric had al een jaar in NL gewoond, wist dat zij het heel moeilijk had, ik vond het raar dat hij niet meeging naar NL (of dat opperde). Hij wilde gewoon in Zambia blijven.

Ik zou Mouloud en Marcia het ook wel in NL redden alhoewel ik denk dat hij super heimwee zal krijgen.
pi_88221052
Weet iemand hoe dat nummer heet wat je altijd hoort als je het voorstukje ziet, van wat er na de reclame volgt? :)
  maandag 1 november 2010 @ 19:58:19 #119
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88221554
quote:
Op maandag 1 november 2010 00:08 schreef deepart het volgende:

[..]

Burgerlijk trutje :')
Troll :')

Ga nou maar weer weg he. :W
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_88224357
quote:
Op maandag 1 november 2010 19:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Troll :')

Ga nou maar weer weg he. :W
Nee geen troll heur, ik snap alleen het probleem niet dat ik zeg dat hij zich hier veel losser kan gedragen omdat zijn dorpsgenoten niet op zijn vingers kijken.

OHHHH DEEPART TOCH!!!!! :')
Diepzinnige deepart.
pi_88444798
..en deze week hebben we weer een cultureel gevormd mutsje :D
  zondag 7 november 2010 @ 20:23:11 #122
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88445198
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:15 schreef cinnamongirl het volgende:
..en deze week hebben we weer een cultureel gevormd mutsje :D
Dit is een herhaling hoor. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_88445645
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dit is een herhaling hoor. :')
Oh....nou ja, voor mij is 't nieuw!
pi_88445735
Oh, in dat geval ga ik niet kijken.
  zondag 7 november 2010 @ 21:04:32 #125
319600 Miss-MacPhisto
This is not an exit
pi_88448092
Bij dit programma bekruipt me toch altijd een beetje het gevoel van: meisje, waar begin je aan.
Smell the flowers while you can....
pi_88449531
Via de site zit ik nu te kijken naar de aflevering met Esther en Ahmed uit Epypte, en ook mij bekruipt het gevoel dat liefde alleen ook niet alles is eigenlijk... het leven is toch geen film waar dat wel alles is.
pi_88706657
vanavond weer een herhaling toch?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  zondag 14 november 2010 @ 20:04:39 #128
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_88710373
GGGGGGGGGGorge en Lisa in Mexico
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_88711461
Ohja Gorgee. :')
  zondag 14 november 2010 @ 20:35:08 #130
25957 Reddiablo
pi_88712141
het is voor t eerst dat ik een aflevering zie/kan zien dat ik 'm uitzet... en dat terwijl ik altijd graag naar 't Spaans luister - spreek het mondjesmaat en wil het verbeteren, maar wat een aburrido (saai) aflevering!
www.3voor12denhaag.nl
pi_88712765
Inderdaad, een saaie aflevering met een saai stel. Dat overdreven geblaat van Jorge heel de tijd. Dat meisje is ook niet bepaald een groot licht. Ze passen wel bij elkaar zo te zien.
pi_88713310
wat ik onbegrijpelijk vind he, waarom heeft zij ondertussen - toen ze dus nog in Nederlands was - niet even Spaans geleerd?
Echt hoor, ik zou nooit naar een land emigreren als ik niet eerst een beetje de taal heb leren spreken!
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_88713928
Waarom weet ik niet precies maar ik begin het programma een beetje beu te raken.
Steeds hetzelfde receptje.
pi_88714358
Nu erger ik me ook al weer aan het accent van dit meisje.. Vreselijk. Wat praat dat kind raar. Een mengeling van accent en geaffecteerdheid. En ik geloof dat ik ook genoeg krijg van dat eeuwige optimisme van die meisjes. Het is steeds hetzelfde verhaaltje inderdaad.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_88714722
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:09 schreef Injetta het volgende:
Nu erger ik me ook al weer aan het accent van dit meisje.. Vreselijk. Wat praat dat kind raar. Een mengeling van accent en geaffecteerdheid. En ik geloof dat ik ook genoeg krijg van dat eeuwige optimisme van die meisjes. Het is steeds hetzelfde verhaaltje inderdaad.
Geaffecteerd inderdaad want haar ouders wonen in Spijkenisse, daar komt ze waarschijnlijk ook vandaan, maar haar accent klinkt verre van Rotterdams.
pi_88714842
quote:
Ik zit exact op dezelfde manier te kijken als jij. Wrs. als dit de allereerste aflevering zou zijn zou ik toch wat milder zijn. Het is een jong grietje en gun haar echt alle geluk toe maar ik zie het er niet van komen toch.

Verwend gozertje die een jonge kopie van zijn moeder gevonden heeft en zij is te jong om echt initiatief te tonen en echt alle zeilen bij te zetten om er iets van te maken. Ze heeft zichzelf in de rol van huishoudster gejaagd. Wil je nog zout? Je joggingbroek? Blegh.
pi_88715023
Wat een dom wijf in deze aflevering :')
pi_88715453
Ik snap niet waarom zij van mening was dat zij niet gelukkig mocht zijn in Mexico. Denkt ze dat de achterblijvers in NL geen leven meer hebben als zij weg is ofzo? Of dat die alleen nog maar kunnen huilen sinds zij weg is? Beetje zichzelf overschattend denk ik.

Verder is ze vast aardig, maar nogal een tutje, en ze zet vervelende stemmetjes op steeds, en ze doet alsof ze zijn nanny is.
pi_88715702
"hij gaat me niet vragen als hij geen geld heeft om een feest te geven of een huwelijksreis te maken"
WTF! Hij moet alles betalen ofzo? en zij dan?
pi_88715712
Ze is me te zoetig..... en dat stemmetje... :r
Ik hoop dat ze over 10 jaar al deze mensen van deze series nog eens opzoeken, want dan ben ik heel benieuwd wat er van al dat optimisme, positivisme, en de roze wolken overgebleven is.

Het hoort er wel bij uiteraard op die leeftijd en ik zou ook graag geloven in "en ze leefden nog lang en gelukkig", maar veel van die meisjes zijn zo overdreven dapper en "wijs". Ze snappen alles zo goed en hebben alles door en zijn allemaal zo.. pfffff.
Ik denk dat ik niet meer moet gaan kijken.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_88715886
quote:
En ik erger me aan haar neusvleugels. :@
pi_88716009
Een ring, een ring? Pieppiep.

Ik sla even een paar afleveringen over. Dit was tenenkrommend.
pi_88716344
Het zijn bijna allemaal van die naieve trutjes. Dat meisje met die Amerikaan uit Boston was ook zo'n voorbeeld. Ze gaan alleen voor de jongen en als dat uit gaat, wat dan vraag ik me af? Bij emigratie komt uiteindelijk de helft terug en het is te vroeg om te zien of de relaties stand houden. Zou leuk zijn om over 10 jaar nog eens een terugblik te doen.
pi_88988744
Kijkt niemand meer? ;(

Eindelijk weer een wat leukere aflevering, en ik snap wel wat hij in haar ziet, ze lijkt sprekend op Aishwarya Rai, de mooiste vrouw van India!
  zondag 21 november 2010 @ 21:03:34 #145
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_88988875
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Blossom86 het volgende:
Kijkt niemand meer? ;(

Eindelijk weer een wat leukere aflevering, en ik snap wel wat hij in haar ziet, ze lijkt sprekend op Aishwarya Rai, de mooiste vrouw van India!
Ik kijk. Maar volgens mij is dit een herhaling.
  zondag 21 november 2010 @ 21:08:11 #146
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_88989162
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef hexje het volgende:

[..]

Ik kijk. Maar volgens mij is dit een herhaling.
Is idd een herhaling.
pi_88989208
Klopt, ik kende deze aflevering gelukkig nog niet.
  zondag 21 november 2010 @ 21:29:17 #148
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_88990670
Ik weet niet wat ik van ze moet vinden.
pi_88997166
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Blossom86 het volgende:
Kijkt niemand meer? ;(

Wat een mooie meid met groene ogen, ik ga even online het vervolg zoeken ben wel nieuwsgierig hoe ze het nu maken :)
pi_88997286
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:03 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Wat een mooie meid met groene ogen, ik ga even online het vervolg zoeken ben wel nieuwsgierig hoe ze het nu maken :)
Stiekem hoop je dat ze weer beschikbaar is :P
Diepzinnige deepart.
pi_88998095
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 23:05 schreef deepart het volgende:

[..]

Stiekem hoop je dat ze weer beschikbaar is :P
Almere - Amsterdam is dan ook maar 20 minuten met de trein ofzo :@ :9
pi_88998478
quote:
- november 2010 -

Een jaar geleden nam ik (weer) afscheid van Abhi na een veelbewogen jaar in India. Er was veel onzekerheid over wat er zou gaan gebeuren. Terug bij af, maar met volle moed verder!

In december was Abhi hier voor een korte vakantie en hebben we besloten om het in Nederland te gaan proberen. Niet veel later was hij aangenomen bij een bedrijf in Nederland! Na veel gedoe om alle papieren in India te regelen stond Abhi slechts een paar weken later bij de Nederlandse ambassade in India om zijn werkvisum op te halen voor meerdere jaren! Nu woont hij alweer drie maanden in Nederland.

Zijn nieuwe baan is zeker geen tweede keus om bij mij te kunnen zijn, maar ook een mooie stap in zijn carričre. Abhi is gelukkig hier en weet zich snel aan te passen. Hij kent de westerse cultuur uit Amerika, dus een grote cultuurschok is het voor hem niet geweest.

Hopelijk kunnen we snel weer naar India, dit keer voor een reis door het land. Voor Abhi blijft India zijn thuis en heeft het land ook een speciale plek in mijn hart.

De komende jaren zullen we in Nederland wonen en wie weet wat de toekomst ons brengt!

Liefs,

Roxane en Abhi
En toch ben ik gelukkig voor ze.... :) :') ;(
pi_88999069
Toch heb ik vaak mijn twijfels bij de gecompliceerde voorkeuren van de deelneemsters van dit programma.

Soms rijst het vermoeden bij me, dat ze vanuit een obsessieve behoefte om -vooral andere keuzes te maken-, een andere keuze maken dan anderen. Vooral bij die dame die in de woestijn ging wonen had ik dat idee. Die wilde vooral heel bijzonder zijn. Een niet alledaagse keuze maken.

En er was ook een dame in een midden-Amerikaans land die verliefd op een lokale gids was geworden. Hij was het type vlotte, jonge charmeur en zij kwam enigszins naďef over. Toen ze er eenmaal kwam wonen kwam het erop neer dat ze elkaar hooguit een paar dagen in de maand zagen. Dan ben je toch volkomen onzinnig bezig? Is het dan soms het dwangmatig willen volharden in een onmogelijke liefdesmissie? Een dwangneurose om jezelf vooral emotioneel te pijnigen?
Ik ben vooral ook benieuwd naar de vorige liefdes van deze dames. Het zou mij heel plausibel klinken als ze hun eigen "domestic" liefdesleven als mislukt beschouwen en vanuit dat trauma wanhopig iets heel onlogisch' in stand proberen te houden. Met voor het thuisfront de boodschap: "Zie je wel, het lukt me wel!". En gedesillusioneerd terugkeren zou gezichtsverlies beteken, en voor zichzelf het stigma creëeren dat dit de zoveelste mislukking is. De wanhoop regeert zodoende.

Niettemin interessant. Leuk programma.

[ Bericht 6% gewijzigd door Chooselife op 22-11-2010 00:08:10 ]
pi_88999477
Weet iemand hoe het nu is met die meid die naar Indonesië ging verhuizen voor haar vriend, ik dacht dat die vriend Ferianton heette. Het straalde er duidelijk vanaf dat die relatie geen stand zou houden en hij alleen voor haar geld ging, maar zij bleef maar volhouden dat het een goede relatie was. Ondertussen zijn er toch wat aardverschuivingen en rampen in Indonesië geweest enzo, dus ik vroeg me af of iemand wist hoe het nu met haar ging.
pi_88999509
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 00:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Weet iemand hoe het nu is met die meid die naar Indonesië ging verhuizen voor haar vriend, ik dacht dat die vriend Ferianton heette. Het straalde er duidelijk vanaf dat die relatie geen stand zou houden en hij alleen voor haar geld ging, maar zij bleef maar volhouden dat het een goede relatie was. Ondertussen zijn er toch wat aardverschuivingen geweest enzo, dus ik vroeg me af of iemand wist hoe het nu met haar ging.
Geen idee welke aflevering het hier betreft. Maar hier raak je de kern van mijn eerdere betoog.
pi_88999598
Met hangende pootjes terug naar huis keren is natuurlijk ook gezichtsverlies, daarnaast is het in Nederland moeilijk woonruimte vinden in het begin dus dan blijf je het maar proberen..
pi_89000273
Ik heb even op de site van Grenzeloos verliefd gekeken: Ze heten Ellen en Ferianton. Zo te zien hadden ze in 2009 ook al met een aardbeving te maken, maar er staat niets over de recente gebeurtenissen in Indonesië. Hoop dat alles goed gaat daar.

Ik heb verder de laatste afleveringen niet meer gezien, omdat ik So you think you can dance kijk. het werd inderdaad ook steeds hetzelfde liedje: of de culturen waren te verschillend, of het meisje kon geen werk vinden, of de knul zat achter het geld aan, of het was een mooie manier om in Nederland te komen wonen. Slechts in één geval had ik wel met het meisje willen ruilen: dat was bij Britt en Paco. Want Paco... wow.... daar had ik wel een beschuitje mee willen eten ;) Daarnaast was die ook in Spanje (toch nog relatief dichtbij en toch meer een westerse mentaliteit, ook al is dat in Spanje toch anders dan in Nederland). Ik begrijp in elk geval die meiden niet die in een hutje gaan wonen, met koud water moeten douchen, geen electriciteit hebben en in een land komen waar ze vaak de taal en cultuur niet spreken/kennen. Ik kan me ook niet voorstellen dat die meiden het tot een 80ste daar uithouden.
pi_89271682
Ben ik de enige die nog kijkt?
  zondag 28 november 2010 @ 21:04:52 #159
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89272019
quote:
11s.gif Op zondag 28 november 2010 20:59 schreef Stali het volgende:
Ben ik de enige die nog kijkt?
Als je het leuk vindt herhalingen te kijken....
pi_89272137
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Als je het leuk vindt herhalingen te kijken....
Ik had deze nog niet gezien. :@ .

Begreep er al niks van. Bedankt iig.
pi_89561323
Zou het dan toch uit zijn tussen Ellen en Ferianton?
Volgens haar Linkedinprofiel werkt ze sinds deze zomer in NL.
pi_89561697
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Goed speurwerk! ^O^
Ik had haar toevallig net gezocht op hyves, maar niet gevonden.

Ik vind het sowieso vaak verbazingwekkend dat ze het langer dan een maand uithouden in zo'n land, en ook apart dat ze zo vaak samen blijven.
  zondag 5 december 2010 @ 22:12:26 #163
25957 Reddiablo
pi_89567482
quote:
Lijkt er wel op - 3rd degree contact ;)
www.3voor12denhaag.nl
pi_89568033
quote:
Uit is dan een scheiding he?

Ik kan er gewoon niets aan doen. Ik snap het gewoon niet.
Laat zo'n gozertje gezellig naar Nederland komen. Wat Ellen doet, dat wil je als vrije vrouw toch niet?
En al helemaal niet voor zo'n nietszeggend dertien in een dozijn ventje.

Ik hoop dat ik niemand kwets maar ik kan er best wel pissig om worden. Al die meisjes die maar volgen om vervolgens in zware armoede te gaan leven alleen omdat die kleurloze ventjes zo trots zijn op wat ze kennen. Het avontuur zit nooit in hen, altijd in het meisje.
pi_89569117
quote:
8s.gif Op zondag 5 december 2010 22:23 schreef Stali het volgende:

[..]

Uit is dan een scheiding he?

Ik kan er gewoon niets aan doen. Ik snap het gewoon niet.
Laat zo'n gozertje gezellig naar Nederland komen. Wat Ellen doet, dat wil je als vrije vrouw toch niet?
En al helemaal niet voor zo'n nietszeggend dertien in een dozijn ventje.

Ik hoop dat ik niemand kwets maar ik kan er best wel pissig om worden. Al die meisjes die maar volgen om vervolgens in zware armoede te gaan leven alleen omdat die kleurloze ventjes zo trots zijn op wat ze kennen. Het avontuur zit nooit in hen, altijd in het meisje.

Je hoeft daar niet pissig om te worden :P
Diepzinnige deepart.
pi_89570057
quote:
99s.gif Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef deepart het volgende:

[..]

Je hoeft daar niet pissig om te worden :P
Kunnen wij gewoon niet afspreken dat je mij voortaan negeert?
Zou ik best prettig vinden namelijk. Ik moet je niet en begrijp ook werkelijk niet waarom je altijd op mij moet reageren.
pi_89572482
Ja ik vind het ook maar vreemd dat die meisjes altijd alles opgeven omdat de mannen zo gehecht zijn aan hun land..

Sowieso, beetje Engels les staan geven terwijl je in Nederland een hele goede baan kunt hebben.. Kun je jezelf nog zo ambitieus noemen maar dat komt op die manier niet bepaald naar voren.
pi_89574222
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Goed speurwerk! ^O^
Ik had haar toevallig net gezocht op hyves, maar niet gevonden.

Ik vind het sowieso vaak verbazingwekkend dat ze het langer dan een maand uithouden in zo'n land, en ook apart dat ze zo vaak samen blijven.
goed gevonden! Dat was dus die aflevering die ik bedoelde, met Ellen en Ferianton. Indonesie heeft daarna allerlei aardbevingen, etc gehad, waardoor dat internetbedrijfje mislukte en ze volgensmij zelfs moesten verhuizen daar. Het zou goed zijn als ze EINDELIJK zou inzien dat ze daar niet goed zat. Hopelijk is dat gelukt.
pi_89579072
Haar moeder zei ook wat velen dachten, namelijk dat ze, als ze het de tijd zou geven, ook in Nederland wel een leuke vent zou vinden.
Maar gezien haar zware anorexiaverleden had ze op haar 25ste nog maar weinig kaas gegeten van liefde en relaties en sprong ze in de armen van de eerste de beste jongen die haar een knipoog gaf...
  zondag 12 december 2010 @ 18:24:26 #170
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_89841180
Vanavond 19:55.

In 2008 vertrekt de Brabantse Britt voor een jaar naar Spanje om de Spaanse taal te leren en stage te lopen. Eenmaal in Cordoba ontmoet Britt de aantrekkelijke brandweerman Paco. (Uit de Varagids.)

Geen rimboe dit keer.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 aoűt 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_89843411
Dit is een herhaling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 december 2010 @ 19:26:36 #172
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89843478
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Dit is een herhaling

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had ook niet anders verwacht. :{
pi_89843563
Paco :')
  zondag 12 december 2010 @ 19:55:13 #174
42366 Staal
pi_89844547
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Dit is een herhaling

SPOILER
-O- .
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik had ook niet anders verwacht. :{
Ik helaas wel. Hoop dat ik hem nog niet gezien heb.
Vind het ook nogal gek dat ze dit om 20:00 uur herhalen, laten ze dat lekker in de middag doen o.i.d.
Un certain jeune homme
  zondag 12 december 2010 @ 19:57:35 #175
42366 Staal
pi_89844659
Ja, herken ze inderdaad.
Un certain jeune homme
pi_89844870
Ellen en Ferianton - Zij heeft gewoon een update op die site staan.
http://www.net5.nl/web/show/id=1372291/langid=43
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  zondag 12 december 2010 @ 20:11:35 #177
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89845261
quote:
8s.gif Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Staal het volgende:
Ja, herken ze inderdaad.
Ja met die leuke vader. :')
pi_89847051
Oeh, die Paco is inderdaad erg yummy!
  zondag 12 december 2010 @ 20:48:12 #179
42366 Staal
pi_89847145
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Meen je dit?
Ik vind het maar een dooie diender.
Un certain jeune homme
pi_89848041
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:02 schreef single_queen het volgende:
Ellen en Ferianton - Zij heeft gewoon een update op die site staan.
http://www.net5.nl/web/show/id=1372291/langid=43
Duidelijk... die ziet 'ie nooit meer te-rug!
  zondag 12 december 2010 @ 21:09:30 #181
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_89848560
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 20:46 schreef Breathtaking het volgende:
Idd. :9~
pi_89859608
Ik vond dit een fijn stel. Leuke meid en een leuke gozer.
pi_89970927
quote:
11s.gif Op zondag 12 december 2010 20:48 schreef Staal het volgende:

[..]

Meen je dit?
Ik vind het maar een dooie diender.
Persoonlijkheid kan ik niet echt over oordelen, lijkt me mwoah. Maar kom op, zijn uiterlijk was absoluut niets mis mee :9
pi_89987277
oehhhh Paco! De enige waar ik het voor over zou hebben naar Spanje te gaan; alle andere seizoenen geen een keer gedacht: ik zou met die meid willen ruilen! Maar bij Paco daarentegen :9

Die update van Ellen en Ferianton is nieuw! Die had ik eerst nog niet gezien. Ik denk dat ze de juiste keuze heeft gemaakt en ik hoop dat ze in Nederland gelukkig gaat worden ^O^
pi_90140876
Het koppel van vanavond is echt voor elkaar gemaakt.
pi_90140968
Kelly en Choco dus.
pi_90141229
Damn wat een onwijze muts zeg... en dan moet een kind groot gaan brengen... ;(
pi_90141247
Die cavia ;( .
pi_90141294
Ja, hadden ze die nou opengesneden???? Wat sneu :(
pi_90141390
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef HannaBloem het volgende:
Nouja, geen idee, maar hij was dood achteraf.
  zondag 19 december 2010 @ 20:47:55 #191
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_90141546
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 20:44 schreef HannaBloem het volgende:
Welkom in Zuid Amerika, doen ze overal, zeker bij indianenstammen. Zo te zien is die Choco ook van indiaanse origine.

Helemaal mooi dat ze de cavia dan in een zakje meekrijgen om thuis te begraven. :')
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
  zondag 19 december 2010 @ 20:55:36 #192
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_90142075
Dit moet je ook maar willen...
pi_90142117
Volgens mij is die Choco een schat van een vent, maar wat een muts zeg, die Kelly.

Iedereen werkt zich uit de naad, zij maakt slechte grappen.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2010 20:57:05 ]
pi_90142326
Ze kunnen beter in dat restaurant gaan wonen :'(
pi_90142570
"Doe rustig aan".... met zo'n dwingeland als zij zeker.... arme Chocco...
  zondag 19 december 2010 @ 21:03:04 #196
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_90142674
Zou dat kind eigenlijk wel doorhebben dat ze zwanger is? Kamperen op locatie, en lekker hard werken, erg goed voor het kind man :')
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_90143027
Lekker verantwoord bezig is die vrouw... dat ze dit zichzelf aandoet ok.. maar je ongeboren kind.... ze moet zich schamen...
pi_90143117
Heb deze aflevering al gezien, maar man ik lach me weer rot. Naief meisje :') Lekker onverantwoord bezig met d'r hutje zonder muren en d'r pannenkoekenrestaurant :') Maar de baby wordt wel een schatje :)
pi_90144167
Ik krijg bijna kotsneigingen van dat mens :'). maar waarom, geen idee. Ze werkt op mijn zenuwen.
  One tough cookie zondag 19 december 2010 @ 21:24:36 #200
169210 liesje1979
pi_90144384
quote:
10s.gif Op zondag 19 december 2010 21:22 schreef Anne het volgende:
Ik krijg bijna kotsneigingen van dat mens :'). maar waarom, geen idee. Ze werkt op mijn zenuwen.
Ik ben blij dat meer mensen dat hebben. :')
Alleen die stem al. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')