quote:Denk dat hij dit ook wel als 1 van de beste zou kunnen.Op zondag 24 oktober 2010 21:18 schreef Cee het volgende:
Tuurlijk mag Lorenzo de zwaar beladen dans uitvoeren. Tuurlijk.
quote:Dat vind ik dus ook niet kloppen. Laat dat Ribbon voor de groepschoreo of zo, nu zijn het weer zieltjes-stemmen voor een duo.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Alleen al dit verhaal erachter zorgt voor genoeg stemmen denk ik
quote:Inderdaad, ik snap heel die haat tegen hem niet helemaal.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Denk dat hij dit ook wel als 1 van de beste zou kunnen.
quote:Dat wel, ja. Ze zouden inderdaad gek zijn zoiets door Junes te laten doen. Het moet goed gaan.Op zondag 24 oktober 2010 21:19 schreef Franneh het volgende:
[..]
Denk dat hij dit ook wel als 1 van de beste zou kunnen.
quote:No spritskoek hier... Dat is een goed teken toch!Op zondag 24 oktober 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat wel, ja. Ze zouden inderdaad gek zijn zoiets door Junes te laten doen. Het moet goed gaan.![]()
Nou, to spritskoek or not to spritskoek, that is the question. Gaan we...
quote:Waarom niet? Het is niet alsof het door de dans gebagatelliseerd wordt oid?Op zondag 24 oktober 2010 21:20 schreef TheVulture het volgende:
ik weet niet of ik dit nou wel zo'n smakelijk iets vind voor een dans... ben ik dan raar
quote:Idd!Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Enora is samen met Natascha mijn favoriete vrouw
quote:Hiphop, zwaar beladen onderwerp, het kwam niet over bij me.Op zondag 24 oktober 2010 21:23 schreef livelink het volgende:
Geen emoties bij mij. Het kwam niet over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |