Die met 54 vakjes in totaal?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef nightcowboy het volgende:
Ik had er één in mijn handen toen dat filmpje werd ingestart.
Je weet dat de wortel uit 1/6 van het antwoord een heel getal moet zijn en dan nog escapenquote:
Ik gebruikte gewoon simpel boerenverstand: elke zijde negen vakjes, een kubus heeft zes zijden.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je weet dat de wortel uit 1/6 van het antwoord een heel getal moet zijn en dan nog escapen
Maar als je niet weet hoeveel vakjes er op zitten kan het met de logica van Nieuwschierigquote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gebruikte gewoon simpel boerenverstand: elke zijde negen vakjes, een kubus heeft zes zijden.
Die vind ik nog handiger.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar als je niet weet hoeveel vakjes er op zitten kan het met de logica van Nieuwschierig
Bij wie verwekte Poseidon het vliegende paard Pegasus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uiteraard, beste stuurlui staan aan wal hequote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Jullie doen niet aan antwoorden posten? Alleen de kandidaat een beetje uitlachen he
Cquote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Jullie doen niet aan antwoorden posten? Alleen de kandidaat een beetje uitlachen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |