Die met 54 vakjes in totaal?quote:Op zondag 15 mei 2011 21:17 schreef nightcowboy het volgende:
Ik had er één in mijn handen toen dat filmpje werd ingestart.
Je weet dat de wortel uit 1/6 van het antwoord een heel getal moet zijn en dan nog escapenquote:
Ik gebruikte gewoon simpel boerenverstand: elke zijde negen vakjes, een kubus heeft zes zijden.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je weet dat de wortel uit 1/6 van het antwoord een heel getal moet zijn en dan nog escapen
Maar als je niet weet hoeveel vakjes er op zitten kan het met de logica van Nieuwschierigquote:Op zondag 15 mei 2011 21:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik gebruikte gewoon simpel boerenverstand: elke zijde negen vakjes, een kubus heeft zes zijden.
Die vind ik nog handiger.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar als je niet weet hoeveel vakjes er op zitten kan het met de logica van Nieuwschierig
Bij wie verwekte Poseidon het vliegende paard Pegasus:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uiteraard, beste stuurlui staan aan wal hequote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Jullie doen niet aan antwoorden posten? Alleen de kandidaat een beetje uitlachen he
Cquote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Jullie doen niet aan antwoorden posten? Alleen de kandidaat een beetje uitlachen he
Heb je zijn antwoorden gezien? Die gast heeft alleen maar escapes gebruikt. En allemaal lompe acties en opmerkingen, zoals:quote:Op zondag 22 mei 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Die is heel slim hè, als je het antwoord toch niet weet neem je een moeilijke...quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Heb je zijn antwoorden gezien? Die gast heeft alleen maar escapes gebruikt. En allemaal lompe acties en opmerkingen, zoals:
Das toch logisch?quote:Op zondag 22 mei 2011 21:13 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Heb je zijn antwoorden gezien? Die gast heeft alleen maar escapes gebruikt. En allemaal lompe acties en opmerkingen, zoals:
CT: "De categorie is kunst"
Kandidaat: "Ja ik ben echt een kunstbarbaar"
CT: "Dus een makkelijke?"
Kandidaat: "Dus doe maar moeilijk"
Vraag bekend
Kandidaat: "OK Escape".
Dat was een soort indianenpak.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
De vraag is hoe die energie heet die ze dan gebruiken denk ik
Wtf heeft Caroline aan? Waus ding.
Ik neem aan dat je de meeste vragen wel weet te beantwoorden zonder multiple choice. Best wel een vermakelijke quiz, maar het niveau van de vragen is om te huilenquote:Op zondag 19 juni 2011 21:11 schreef Baszh het volgende:
Wist ik zonder de multiple choice, ik denk de meeste in het publiek ook
En die modevraag als laatste bij die Kees. Wel respect dat hij hem wist.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:15 schreef Baszh het volgende:
Alleen al die vragen over BN'ers ed zou ik keihard mee falen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 15:02 schreef Belle_Elle het volgende:
Michiel is een goede maat van me! Nou ja, eigenlijk de vriend van een goede vriendin van meAls dit niet klopt, ben je gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |