quote:Paint, haha.Op woensdag 27 oktober 2010 17:26 schreef Mirel het volgende:
Leuk idee van Dirkjan. Een andere versie daarvan:
[ afbeelding ]
Bij ons, 2e jaars CMD'ers hebben ze de antwoorden die ze vrijgaven goed verneukt. Ze hadden een tabel met onnodig aantal kolommen (geen zin om uit te leggen, het is zo slecht gedaan) voor de 2 versies, maar de versie 2 kolom was eigenlijk versie 1, en de versie 1 kolom klopte totaal niet.quote:Op donderdag 4 november 2010 16:45 schreef misslady83 het volgende:
Hoe hebben jullie de tentamens ervaren? Moeilijker dan gedacht of was het te doen? Heb net mijn laatste voor deze periode achter de rug en er zat weleens een pittige vraag tussen, even afwachten nu.
Is het zo erg bij jullie? wij hebben volgende week gewoon les, dan hebben weeen ATI week om te studeren en lessen in te halen. En dan hebben we 2 weken tentamens met voor mij in totaal 4 tentamens.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:33 schreef Jetfly het volgende:
Hard aan het studeren dames & heren?
Voor mij geen kerstvakantie in ieder geval.
ja, ik in het eerste blok! Hij geeft goed les (production design) maar wel een beetje snel. En hij was erg streng met beoordelen! Het is wel leuk om aan mensen te vertellen dat je les van hem hebt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Opperkwal het volgende:
Nog meer mensen op de FCJ die les hebben gehad van Bart Boonstra? :p
Bah, ik mag volgende week weer naar het FNT.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:12 schreef Mkr het volgende:
Ik zit ook op de HU, FNT, Systeembeheer (duaal) 1e jaars!
Hehe, ik vind 1 dag in de week ook meer dan voldoendequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bah, ik mag volgende week weer naar het FNT.
Minor afgelopen.
Niet via surfspot? Maar volgens mij kan je beter in de apple store zelf bestellen > onder educatie > http://store.apple.com/nl-eduquote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:06 schreef La_Vita het volgende:
Kun je via de HU of via je faculteit eigenlijk korting krijgen op een macbook? Volgens mij heb ik daar ooit iets over gehoord toen ik net begon, maar dat ik alweer een paar jaar terug
Oh thanks idd!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 21:11 schreef Mkr het volgende:
[..]
Niet via surfspot? Maar volgens mij kan je beter in de apple store zelf bestellen > onder educatie > http://store.apple.com/nl-edu
Gewoon een brandoefening. Effe lekker in het zonnetje chillen met leraren die perenijsjes uitdelen. Primaaa!quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:24 schreef Mirel het volgende:
Wat was er vandaag aan de hand toen we allemaal naar buiten moesten (FCJ)? Heb niks gehoord en kan online ook niks vinden.
1 keer per jaar is altijd een brandoefeningquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:24 schreef Mirel het volgende:
Wat was er vandaag aan de hand toen we allemaal naar buiten moesten (FCJ)? Heb niks gehoord en kan online ook niks vinden.
Na 10jaar weer eens ingelogd.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:39 schreef Jetfly het volgende:
Hey Cklokc, ik doe ook Technische Bedrijfskunde, maar zit nu in het 2e jaar! Heb jij CIOSTO en CISITE gehaald? Blijken de zwaarste vakken te zijn..
Niet al weekend hebbenquote:Op woensdag 23 november 2011 16:26 schreef 1-0-8 het volgende:
Hogeschool Utrecht, waar we tijdens de college's gewoon lekker Fok!'en
Ga of bij een fatsoenlijke vereniging (dus met verplichtingen) of ga nergens bij.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef Sparkieh het volgende:
Volgend jaar ben ik van plan om de overstap te maken naar de HU. Daar hoort ook een studentenvereniging bij, vind ik. Zelf heb ik geen zin om dingen verplicht bij te moeten wonen, maar gewoon als ik zin heb. Welke vereniging raden jullie in dit geval aan ?
Als je met autisten om kan gaan zeker voor elektrotechniek kiezen. Zo niet, kies iets anders.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:06 schreef Miraculously het volgende:
Ga zaterdag naar de open dag.
Kijken bij elektrotechniek en werktuigbouwkunde. Hopelijk is er iets bij wat me interessant lijkt en kan ik een meeloopdag gaan doen.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Als je met autisten om kan gaan zeker voor elektrotechniek kiezen. Zo niet, kies iets anders.
Een jaar ervaring met elektrotechniek op de HU.quote:
Ben niet echt bezig met elektrotechniek, heb wel vergelijkbare zooi nu op school, wat ik opzich wel interessant vind en wat ik ook snap. (wat ik van veel van m'n klasgenoten die er heel veel tijd in steken niet kan zeggen)quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Een jaar ervaring met elektrotechniek op de HU.
Het merendeel van de mensen die dat doen zijn toch wel echte nerds die thuis al jaren met elektrotechniek bezig zijn. Vrouwen vind je er al helemaal niet en de studie zelf is toch wel een van de zwaarste op het hbo.
Voor het salaris later hoef je het ook niet te doen. Kies het echt alleen als je elektrotechniek, programmeren en dingen als microcontrollers echt interessant vindt.
Ach ja, dat kan dan wel zo zijn.. trek ik me niet zoveel van aan.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 17:58 schreef Goddelijker het volgende:
De verhouding M:V is eerder richting 95:5 op de FNT. Heb er een half jaar gezeten.
Meisjes van andere studies zitten twintig minuten met de bus verderop.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:15 schreef Miraculously het volgende:
[..]
Ach ja, dat kan dan wel zo zijn.. trek ik me niet zoveel van aan.
Als je een beetje sociaal bent kom je makkelijk in contact met meiden van andere studies of gewoon in de stad, dat zal het probleem ook niet zijn.
Nou ja, ik ga gewoon kijken en hoor wel wat ze te zeggen hebben straks. ;P
Precies.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meisjes van andere studies zitten twintig minuten met de bus verderop.
Ik bedoelde het ook niet om te versieren of iets, maar het is gewoon dodelijk saai om elke dag alleen maar tussen computerende mensen te zitten die zelfs bij een pauze van drie uur tussen colleges nog niet de stad in te krijgen zijn. En met elektrotechniek zit je nogal wat uren op de faculteit.
Daarom dus, alleen doen als je elektrotechniek zelf dus heel leuk vind.
Ik bijna een heel jaar man. Gelukkig nu FMRquote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Precies.
* Heeft zelf een half jaar op de FNT gezeten.
Ben er achtergekomen dat je inderdaad gelijkt heb, wat lopen me daar een figuren rond zeg.. xD zo'n 2/3 sociale relaxte gasten meegemaakt in dat hele Elektrotechniek 'kamp'.. de rest waren alles behalve sociaal, niks tegen dat soort mensen of zo, maar ik ben gewoon gewend om de hele dag mensen om me heen te hebben en met iedereen even te praten wat me denk ik bij hen niet gaat lukken.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 00:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Meisjes van andere studies zitten twintig minuten met de bus verderop.
Ik bedoelde het ook niet om te versieren of iets, maar het is gewoon dodelijk saai om elke dag alleen maar tussen computerende mensen te zitten die zelfs bij een pauze van drie uur tussen colleges nog niet de stad in te krijgen zijn. En met elektrotechniek zit je nogal wat uren op de faculteit.
Daarom dus, alleen doen als je elektrotechniek zelf dus heel leuk vind.
FG hier.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 18:48 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik bijna een heel jaar man. Gelukkig nu FMR
Het erge is dat je je aan gaat passen aan die mensen, en veel minder je eigen type mensen zal zien. Daar kan je een beetje van veranderen.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:54 schreef Miraculously het volgende:
[..]
Ben er achtergekomen dat je inderdaad gelijkt heb, wat lopen me daar een figuren rond zeg.. xD zo'n 2/3 sociale relaxte gasten meegemaakt in dat hele Elektrotechniek 'kamp'.. de rest waren alles behalve sociaal, niks tegen dat soort mensen of zo, maar ik ben gewoon gewend om de hele dag mensen om me heen te hebben en met iedereen even te praten wat me denk ik bij hen niet gaat lukken.
Daarentegen is WTB me goed bevallen, relaxte mensen en het sprak me erg aan. Ik wil sowieso iets met techniek, dus ja dat er weinig meisjes zitten blijf je houden..
Dat was ook een van de grootste redenen dat ik gestopt ben met die studie. Moest er niet aan denken nog langer met dat soort mensen opgescheept te zitten. Vermaak me dit jaar met een wat socialere studie veel meerquote:Op zaterdag 10 maart 2012 19:54 schreef Miraculously het volgende:
[..]
Ben er achtergekomen dat je inderdaad gelijkt heb, wat lopen me daar een figuren rond zeg.. xD zo'n 2/3 sociale relaxte gasten meegemaakt in dat hele Elektrotechniek 'kamp'.. de rest waren alles behalve sociaal, niks tegen dat soort mensen of zo, maar ik ben gewoon gewend om de hele dag mensen om me heen te hebben en met iedereen even te praten wat me denk ik bij hen niet gaat lukken.
Daarentegen is WTB me goed bevallen, relaxte mensen en het sprak me erg aan. Ik wil sowieso iets met techniek, dus ja dat er weinig meisjes zitten blijf je houden..
Ja, die is ook goed natuurlijkquote:
Klopt, die neiging had ik vorig jaar ook wel. Gelukkig had ik buiten de HU toen eigenlijk geen vrienden die een soortgelijke studie deden, dus ben ik nog gewoon 'normaal' gebleven. Heb iig geen moment spijt gehad weggegaan te zijn bij de FNT.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het erge is dat je je aan gaat passen aan die mensen, en veel minder je eigen type mensen zal zien. Daar kan je een beetje van veranderen.
Of dat, of ik ben bang dat het demotiverend gaat werken.quote:Op zondag 11 maart 2012 00:29 schreef Mirel het volgende:
[..]
Het erge is dat je je aan gaat passen aan die mensen, en veel minder je eigen type mensen zal zien. Daar kan je een beetje van veranderen.
FG is inderdaad heel vrouwelijk.quote:Op zondag 11 maart 2012 01:26 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat was ook een van de grootste redenen dat ik gestopt ben met die studie. Moest er niet aan denken nog langer met dat soort mensen opgescheept te zitten. Vermaak me dit jaar met een wat socialere studie veel meer. Blij dat ik die overstap gemaakt heb.
[..]
Ja, die is ook goed natuurlijk
[..]
Klopt, die neiging had ik vorig jaar ook wel. Gelukkig had ik buiten de HU toen eigenlijk geen vrienden die een soortgelijke studie deden, dus ben ik nog gewoon 'normaal' gebleven. Heb iig geen moment spijt gehad weggegaan te zijn bij de FNT.
Lekker specifiekquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Gerardkoks het volgende:
Beste Student.
Momenteel studeer ik Technische Bedrijfskund aan de Hogeschool Utrecht.
Mijn vraag is heeft er iemand toevallig proeftentamens op zijn/haar computer staat van de bovengenoemde opleiding en wil die deze delen?
Ik hoor het graag
Ja, in deeltijd. Positief: keuzevakken in 3e en 4e jaar. Als je al een technische achtergrond heb kun je ook vrij makkelijk versnellen (sowieso 1 semester in het beginjaar). Negatief punt zou ik zo snel niet echt weten. Het is goed te doen in deeltijd in ieder geval.quote:Op zondag 22 april 2012 14:17 schreef Jacoss het volgende:
Is er iemand die ervaring heeft met de opleiding "Technische Bedrijfskunde"?
Ben van plan dit aankomend jaar te gaan studeren dus ben wel benieuwd naar een aantal positieve en negatieve punten van deze opleiding
Je zal wel eens van de weinige vrouwen zijn die gaatquote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef SunShine_Sea het volgende:
Lang geleden dat hier wat gepost is!
Gaan er hier meer mensen naar het introductiekamp van FNT?
Hahaha, dat is het meest kutte wat ik ooit meegemaakt heb. Sterkte überhaupt op de FNT trouwens.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef SunShine_Sea het volgende:
Wat was er zo kut aan dan?quote:Op woensdag 4 juli 2012 00:40 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hahaha, dat is het meest kutte wat ik ooit meegemaakt heb. Sterkte überhaupt op de FNT trouwens.
Ja.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 19:25 schreef SunShine_Sea het volgende:
Hoe bevalt het tot nu toe? Ben zelf namelijk ook van plan om volgend jaar WTB te gaan doen aan de HU.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:10 schreef kelderfantoom het volgende:
Ik meld me even.
Ik ga werktuigbouwkunde doen.
HU bevalt goed, sommige colleges zijn slecht maar dat heb je denk ik overal wel. Verder wel alles goed geregeld. Welke richting wil je?quote:Op zondag 17 november 2013 23:57 schreef Susteren het volgende:
Bevalt de HU jullie? Wil graag in Utrecht gaan studeren.
HRMquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef Niek. het volgende:
[..]
HU bevalt goed, sommige colleges zijn slecht maar dat heb je denk ik overal wel. Verder wel alles goed geregeld. Welke richting wil je?
Inderdaad, hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:17 schreef tralalala het volgende:
Wegblijven van het FNT in ieder geval, wat een drama was dat.
Het half jaartje FE was echt een verademing in alle opzichten.
Dat doe ik nu! 1ste jaars, sommige college's zijn slecht (soms door inhoud, soms door de persoon die ze geeft) maar merendeel is goed en interessant! Als je vragen hebt kan je altijd PM sturen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |