quote:Neen, helaas, maar ik ben er zeker van dat iemand dat er wel voor over heeft.Op dinsdag 26 oktober 2010 09:15 schreef Reneuh het volgende:
Maak er 22,50 inc. van, dan hebben we een deal
quote:PM volgt.Op dinsdag 26 oktober 2010 17:42 schreef Reneuh het volgende:
Als de tablet nog wilt, dan is hij voor Jou trovey! Stuur me even een PM!
Past deze in een gewone (bubbeltjes)enveloppe? Zo ja, dan ¤ 4 inclusief versturenquote:Op zondag 24 oktober 2010 17:29 schreef Reneuh het volgende:
De genoemde prijzen zijn exclusief verzending. Bij een grotere afname kunnen we een pakketprijs berekenen. Afhalen kan in Cadier en Keer (Maastricht).
Boeken 1 - zijn allen in gelezen staat en enkelen zijn voorzien van mijn handtekening
[ link | afbeelding ]
• Stephan E. Ambrose - Band of Brothers (EN) - ¤4,-
Hmm, dan zou ik even moeten kijken. Weet ik niet zo. Zal het straks bekijken, maar mocht het zo zijn, dan wil ik er graag ¤5,- incl. voor hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 13:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Past deze in een gewone (bubbeltjes)enveloppe? Zo ja, dan ¤ 4 inclusief versturen
Laat maar even weten of het past dan. ¤ 5 is prima danquote:Op maandag 1 november 2010 13:57 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hmm, dan zou ik even moeten kijken. Weet ik niet zo. Zal het straks bekijken, maar mocht het zo zijn, dan wil ik er graag ¤5,- incl. voor hebben.
Gisteren ontvangen, top verpaktquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |